نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

بهترین شامپو برای کودکان چیست؟

1402/3/29 8:07
825 بازدید
اشتراک گذاری

بهترین شامپو برای کودکان چیست؟

کودکان پوست و موی لطیف و بسیار حساسی دارند. به همین دلیل در حین انتخاب محصولات مراقبتی پوست و موی کودک باید نهایت دقت را به عمل آورید.

در واقع برای شستشوی پوست و موی کودک باید از محصولاتی استفاده کنید که فاقد مواد حساسیت زا بوده و کوچکترین آسیبی به فرزندتان نرسانند.

به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در این مقاله به معرفی بهترین شامپو برای کودکان بپردازیم. اگر به دنبال راهی برای رفع موخوره یا ریزش موی کودکتان هستید حتما در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی بهترین شامپو بچه برای ریزش مو

در حین خرید شامپو بچه بهتر است ابتدا بررسی کنید که موی کودکتان چه مشکلی دارد! برای مثال برخی از کودکان از سنین کم دچار موخوره می شوند یا برخی دیگر ریزش موی غیرعادی دارند.

در ادامه ابتدا بهترین شامپو بچه برای ریزش مو را معرفی کرده و سپس به بررسی شامپوی مناسب برای رفع موخوره و موی فر می پردازیم.

شامپوی تقویت کننده موی سریتا مناسب کودکان

بهترین شامپو بچه برای ریزش مو، شامپو تقویت کننده موی سریتا است. در این محصول از مواد شوینده ملایم، ویتامین E، روغن اسطوخودوس و عصاره رزماری استفاده شده که از ریزش موی کودک جلوگیری می کنند. این شامپو باعث تغذیه ریشه موها شده و رشد موی کودک را افزایش می دهد.

از دیگر ویژگی های شامپو پرپشت کننده مو کودک سریتا می توان به جلوگیری از گره خوردگی، آبرسانی و جلوگیری از ریزش موها اشاره کرد.

در این محصول از مواد مضر مانند پارابن، سولفات و اسانس استفاده نشده و به همین دلیل شامپو تقویت کننده موی سریتا باعث ایجاد حساسیت و تحریک چشم و پوست کودکان نمی شود.

شامپو بچه سیلوکسان مدل نهنگ

اگر قصد خرید شامپو پرپشت کننده مو کودک را دارید می توانید شامپو بچه سیلوکسان مدل نهنگ را انتخاب کنید. در این محصول از پروتئین ابریشم و مواد مغذی مو استفاده شده که باعث نرمی، باز شدن گره مو و تغذیه ریشه موها می شوند.

این شامپو بچه فرمولاسیون سبکی دارد و متناسب با PH پوست کودکان تولید می شود. با وجود این ویژگی ها شامپو بچه سیلوکسان از خشکی و کشیدگی پوست کودک جلوگیری می کند.

همچنین این شامپو فاقد مواد صابونی، الکل و پارابن است و با استفاده از آن احتمال سوزش چشم کودک یا حساسیت های پوستی وجود ندارد.

بهترین شامپو برای کودکان چیست؟

شامپو بچه فولیکا

بهترین شامپو پرپشت کننده مو کودک توسط برند سریتا تولید می شود اما در کنار این محصول می توانید شامپو بچه فولیکا را نیز امتحان کنید.

شامپو بچه فولیکا حاوی روغن طبیعی کالاندولا است که باعث ترمیم و حفاظت از ریشه و ساقه موها می شود. این شامپو دارای خواصی از جمله نرم کنندگی و لطافت بخشی به مو است و از ایجاد گره در موها جلوگیری می کند.

در این شامپو به هیچ عنوان از مواد حساسیت زا و مضر استفاده نشده، به همین دلیل شامپو فولیکا باعث قرمزی و سوزش چشم کودکان نمی شود.

بهترین شامپو برای موخوره کودکان

اگر احساس می کنید موهای کودکتان دچار مشکلاتی مانند خشکی و موخوره شده بهتر است حتماً بهترین شامپو برای موخوره کودکان را تهیه کنید.

بهترین شامپو برای موخوره کودکان

شامپو بچه دخترانه بیبی فرست

بهترین شامپو برای موخوره کودکان شامپو بچه دخترانه بیبی فرست است. این شامپو از التهاب و خشکی پوست سر جلوگیری کرده و با آبرسانی به ساقه موها باعث جلوگیری از گره خوردگی و ایجاد موخوره می شود.

از ترکیبات مورد استفاده در شامپو بچه بیبی فرست می توان به پری بیوتیک، عصاره بلوبری، عصاره رز فرانسوی، روغن آرگان، عصاره بابونه، روغن کالاندولا و سورفکتانت های ملایم اشاره کرد.

همچنین این شامپو فاقد هر گونه مواد مضر از جمله گلوتن، پارابن، SLS و SLES است و باعث ایجاد حساسیت و خشکی پوست نمی شود. از این پاک کننده ملایم می توانید برای شستشوی سر، صورت و بدن نوزاد استفاده کنید.

شامپو بچه زی موی رنگ زرد

از نظر بسیاری از مصرف کنندگان بهترین شامپو برای کودکان شامپوی بچه زی موی است. در این محصول از روغن کالاندولا، کراتین هیدرولیز شده، پروتئین گیاهی هیدرولیز شده و عصاره آلوئه ورا استفاده شده که به حفظ رطوبت طبیعی پوست و موی کودکان کمک می کنند.

به این ترتیب از ایجاد موخوره در موی کودکان جلوگیری شده و شانه پذیری موها بهبود پیدا می کند. از دیگر ویژگی های شامپو بچه زی موی می توان به خاصیت نرم کنندگی، ضد التهابی، PH مناسب پوست کودک و رفع گره موها اشاره کرد.

شامپو بچه ایروکس

اگر قصد خرید بهترین شامپو برای موخوره کودکان را دارید حتماً شامپو بچه ایروکس را در نظر داشته باشید. در این محصول از ترکیبات نرم کننده، عصاره های گیاهی ضد التهابی، روغن جوجوبا، ویتامین E و ویتامین B5 استفاده شده که باعث جلوگیری از ایجاد موخوره می شوند.

همچنین روغن جوجوبا دارای خواص بی شماری برای موهای فر است و باعث لطافت و حجم دهی به موی فر می شود. بنابراین اگر کودکتان موی فر یا مجعدی دارد نیز می توانید از شامپو بچه ایروکس استفاده کرده و نگران سوزش چشم و تحریک پوست کودکتان نباشید.

بهترین شامپو بچه برای موهای فر

برای بسیاری از پدران و مادران شانه زدن موی فر فرزندشان کاری دشوار و طاقت فرسا است. این افراد معمولا به دنبال بهترین شامپو بچه برای موهای فر می گردند تا بتوانند از ایجاد گره در موی کودکشان جلوگیری کنند.

اگر شما نیز به دنبال راهی برای مراقبت از موی فر کودکتان می گردید می توانید از شامپوهای زیر استفاده کنید :

بهترین شامپو بچه برای موهای فر

شامپو کودک ضد گره موی جانسون

برند جانسون بهترین شامپو بچه برای موهای فر را تولید می کند. این محصول از گره خوردن موهای فر و مجعد پس از حمام جلوگیری کرده و باعث تغییر حالت موی فر نمی شود.

در شامپو کودک ضد گره جانسون از مواد شیمیایی و مضر مانند الکل و پارابن استفاده نشده و این محصول باعث حساسیت پوستی نمی شود. همچنین این شامپو با PH طبیعی پوست کودک سازگار بوده و از ایجاد احساس خشکی و کشیدگی پوست سر و بدن جلوگیری می کند.

شامپو بچه دخترانه سینره

بسیاری از والدین شامپو بچه سینره را به عنوان بهترین شامپو بچه برای موهای فر معرفی می کنند.

در این محصول از پروتئین هیدرولیز شده سویا و گندم و سورفکتانت های ملایم استفاده شده که باعث پاکسازی کامل مو و پوست سر کودک می شوند. همچنین با استفاده از این محصول حالت وز موهای فر از بین رفته و از گره خوردگی موها جلوگیری می شود.

شما می توانید این شامپو را برای کودکان بالای ۳ سال استفاده کنید. البته در حین خرید شامپو، جنسیت کودک خود را در نظر داشته باشید؛ چرا که شامپو بچه سینره در دو مدل دخترانه و پسرانه تولید می شود.

سخن آخر

در این مقاله به معرفی بهترین شامپو برای کودکان پرداختیم. اگر به دنبال شامپو بچه با کیفیت برای نوزاد یا کودک خردسال خود می گردید حتما محصولات معرفی شده در این مقاله را مطالعه کنید.

تمامی محصولات معرفی شده در این مقاله فاقد مواد حساسیت زا هستند و با کسب مجوز از سازمان غذا و دارو وارد بازار می شوند. بنابراین می توانید با خیال راحت این محصولات را خریداری کرده و برای شست و شوی سر و بدن کودک دلبندتان مورد استفاده قرار دهید.

پسندها (1)

نظرات (1)

سحر
29 خرداد 02 12:07
واقعا ممنون همیشه دنبال ی شامپو خوب بچگانه برای موهای فر بودم