نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

معتبرترین برندهای سیسمونی در سال ۱۴۰۲ کدامند؟

1402/3/24 10:41
578 بازدید
اشتراک گذاری

اگر این روزها در انتظار تولد فرزند خود هستید و قصد دارید بهترین سیسمونی را تهیه کنید بهتر است، تمامی برندهای مطرح موجود در ایران را بشناسید و پی ببرید که کدامشان امکانات و کیفیت بهتری دارند. طراحی استاندارد در وسایل یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید به آن توجه داشته باشید. تنوع در رنگ بندی و جنس محصولات دو عامل دیگری است که لازم است در هنگام خرید سیسمونی آن‌ها را مدنظر قرار دهید. در کنار تنوع و کیفیت، عاملی که شما را ترغیب به خرید می‌کند، هماهنگی هزینه محصولات با بودجه است. اگر برندی تمامی این موارد را در کنار هم داشته باشد،‌ بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

ما در ادامه به معرفی انواع برندهای سیسمونی در سال ۱۴۰۲ پرداخته‌ایم که روند خرید را برای شما آسان می‌کند.

معتبرترین برندهای سیسمونی در سال ۱۴۰۲ کدامند؟

معرفی بهترین برندهای سیسمونی

در حال حاضر برندهای داخلی و خارجی زیادی به تولید وسایل سیسمونی و کودک می‌پردازند. دلیجان یکی از برندهای معروف ایرانی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۶۶ آغاز کرده و طی سال‌های اخیر خدمات خود را در چند بخش لوازم سفر، صندلی ماشین، سه چرخه، روروئک، کریر و کالسکه گسترش داده است. علاوه بر دلیجان دیگر برندهای ایرانی در زمینه پوشاک و وسایل کودک فعال هستند که از کیفیت قابل قبولی برخوردارند. همچنین برندهای خارجی معتبری وجود دارند که وسایل با کیفیتی تولید می‌کنند. شما با شناخت دقیق برندها می‌توانید خریدی به صرفه و مطمئن را انجام دهید.

بهترین برند پوشاک کودک و نوزاد

از آن جایی که نوزاد به سرعت رشد می‌کند و در هر مرحله به لباس‌های متعددی نیاز دارد، بهتر است با شناخت برندهای تولید کننده پوشاک،‌ برای کودک خود لباسی مناسب تهیه کنید. به طور کلی برندهای سیسمونی ایرانی سعی کرده‌اند که بهترین کیفیت را در اجناس خود به کار ببرند اما کیفیت پارچه‌های خارجی بیشتر است و در اثر شست و شو آسیب کمتری می‌بینند. بی بی گپ، هانا اندرسون و کارتز از بهترین برندهای خارجی تولید کننده لباس کودک هستند.

بهترین برند کالسکه و کریر

برای خرید سیسمونی می‌توانید به فروشگاه‌های متعددی سر بزنید اما اگر قصد تهیه کالسکه و کریر را دارید،‌ بهتر است با برند انواع سرویس کالسکه آشنا باشید چرا که خرید از بازارهای سنتی شما را کاملا سردرگم خواهد کرد. گاهی دو مدل کالسکه کاملا شبیه هم به نظر می‌رسند اما قیمت آن‌ها تفاوتی باورنکردنی دارد. دلیل این تفاوت استفاده از متریال مختلف در بخش‌های مختلف محصول است. اگر بهترین و باکیفیت‌ترین کالسکه را خریداری کنید،‌ می‌توانید برای مدت طولانی از آن بهره ببرید. از میان برندهای خارجی ، چیپولینو گزینه‌ بسیار مناسبی است. برای خرید محصولات چیپولینو می‌توانید به سایت ninilist.com سر بزنید.

سرویس خواب نوزاد

از لوازم خواب کودک می‌توان به تخت، تشک، بالش و روتختی اشاره کرد. تخت کودک می‌تواند به شکل مستقل یا کنار مادر باشد. تخت کنار مادر یکی از مهم‌ترین اقلام سیسمونی است که در زمینه مراقبت از کودک به والدین کمک کند. برای خرید تخت نوزاد از نی نی لیست می‌توانید به برندهای مختلف تولید کننده سر بزنید و براساس بودجه خود مدلی مناسب را انتخاب کنید. اگر به کیفیت خواب و آسایش کودک خود اهمیت می‌دهید،‌ توصیه می‌کنیم به سراغ برندهای خارجی چون چیپولینو بروید. چیپولینو با ایده‌های نوآورانه توانسته انواع تخت و پارک کودک را برای خانواده‌ها به ارمغان بیاورد.

سرویس غذاخوری کودک

یکی از مسائلی که والدین همواره با آن رو به رو هستند، مسئله تغذیه کودک است. هنگام خرید سیسمونی، یک صندلی غذای مناسب تهیه کنید تا کودک بتواند از سن ۶ ماهگی در کنار شما غذا بخورد و آداب و رسوم غذا خوردن را بیاموزد. صندلی‌های غذا کودک انواع مختلفی دارند. برخی از آن‌ها چند کاره هستند و علاوه بر صندلی غذا به عنوان صندلی کوتاه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. تشک صندلی غذا باید کاملا راحت باشد تا کودک در زمان خوردن غذا خسته نشود. صندلی غذای چیپولینو و چیکو کیفیت بهتری نسبت به سایر برندها دارند. برای خرید صندلی غذا می‌توانید به فروشگاه نی نی لیست سر بزنید.

سرویس غذاخوری کودک

وسایل بازی و سرگرمی کودک

شغل کودکان، بازی کردن است در نتیجه شما باید وسایلی برای آن‌ها فراهم کنید که بتوانند در تمام روز استعداد و خلاقیت‌های خود را پرورش دهند. امروزه وسایل بازی متعددی برای کودکان ساخته شده است اما سه چرخه،‌ اسکوتر، روروئک و واکر از مهم‌ترین وسایل بازی و سرگرمی برای کودکان هستند که به رشد ذهنی و جسمی کودک کمک می‌کنند. اگر به دنبال روروئک یا واکری با طراحی خلاقانه هستید، برند چیپولینو گزینه بهتری به نظر می‌رسد. اسکوترهای چیپولینو نیز از لحاظ متریال،‌ کیفیت بهتری دارند.

لوازم شیردهی و بهداشتی

یکی از وسایل ضروری که هنگام خرید سیسمونی باید به آن توجه کنید، لوازم مربوط به شیردهی است. پیشنهاد ما برای خرید شیردوش برند السی، چیکو و بابیسیل است. شیردوش برقی به شما کمک می‌کند که بتوانید کودک را با شیر طبیعی مادر سیر کنید.

دوربین و پیجر اتاق

شما با کمک پیجر می‌توانید تمام فعالیت‌های کودک را تحت نظر قرار دهید و او را در مقابل خطرات حفظ کنید. یکی از بهترین قابلیت‌های پیجر، دید در شب آن است. به این ترتیب شما می‌توانید در هنگام شب، بدون روشن کردن چراغ نظاره‌گر فعالیت‌های کودک خود و وضعیت جسمانی او باشید. پیجر در صورت مشاهده کوچک‌ترین مشکل، آن را به شما اطلاع خواهد داد. معمولا روی پیجرها سیستم مکالمه دو طرفه وجود دارد که شما می‌توانید صدای کودک خود را تا برد ۲۴۰ متر بشنوید و در صورت تمایل با او صحبت کنید. به لطف چرخش ۳۶۰ درجه دوربین‌ها، مادر و پدر می‌توانند در تمام طول روز حرکات کودک خود را تحت نظر قرار دهند.

قیمت وسایل سیسمونی چقدر است؟

هنگام خرید سیسمونی با لیستی از اقلام مواجه می‌شوید که هریک دارای قیمت متفاوتی هستند. بسته به اینکه شما هر محصول را از کدام برند تهیه می‌کنید، قیمت سفارش شما متغیر خواهد بود. برای صرفه جویی در هزینه‌ها می‌توانید به سراغ برندهای ایرانی بروید اما اگر ماندگاری و کیفیت وسایل برای شما اهمیت بیشتری دارد، توصیه می‌کنیم به سراغ برندهای معتبر جهانی همچون چیپولینو بروید.

قیمت وسایل سیسمونی چقدر است؟

سیسمونی را از کدام فروشگاه تهیه کنیم؟

امروزه فروشگاه‌های معتبر زیادی به فروش محصولات سیسمونی و مراقبت از کودک مشغول هستند. شما برای خرید سیسمونی می‌توانید به بازارهای سنتی مراجعه کنید اما اگر فرصت کافی در اختیار ندارید یا کیفیت محصولات برای شما اهمیت دارد، می‌توانید به سراغ یک فروشگاه آنلاین همچون نی نی لیست بروید. نی نی لیست فروشگاه اینترنتی انواع برندهای سیسمونی است که برای تسهیل در خرید و دسترسی آسان مشتریان به انواع کالاها فعالیت خود را از سال ۱۳۹۹ شروع کرده و به عنوان یک استارتاپ نوآور تواسته با ارائه خدمات حرفه‌ای و مشاوره‌های تخصصی اعتماد تعداد زیادی از پدر و مادرها را به خود جلب کند.

سوالات متداول :

1. بهترین برند سیسمونی کدام است؟
در حال حاضر برندهای مختلفی اقلام سیسمونی را تولید می‌کنند اما از میان برندهای خارجی محصولات برند چیپولینو کیفیت برتری نسبت به سایر برندها دارد.

2. قیمت اقلام سیسمونی چقدر است؟
بسته به تعداد محصولی که خریداری می‌کنید و برند آن، قیمت محصولات سیسمونی متغیر است. برای تهیه وسایل ضروری سیسمونی از 50 میلیون تومان شروع هزینه است.

3. سیسمونی را از کدام فروشگاه تهیه کنیم؟
شما برای خرید حضوری سیسمونی می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی نی نی لیست انواع لوازم سیسمونی را خریداری کنید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)