نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

سوپرمارکت آنلاین اسنپ؛ فرصتی برای خرید هوشمندانه

1401/6/14 9:43
407 بازدید
اشتراک گذاری

شاید اگر روزگاری صحبت از این بود که یک وسیله کوچک به اسم گوشی یا لپ‌تاپ مسئول خرید یک خانواده می‌شود، از تعجب شاخ درمی‌آوردیم؛ اما به لطف تکنولوژی و پدیده سوپرمارکت آنلاین اسنپ، این رویا به یک واقعیت در دستان شما تبدیل شده است.

سوپرمارکت آنلاین اسنپ؛ فرصتی برای خرید هوشمندانه

فرقی ندارد کجای ایران زندگی می‌کنید؛ تنها دو دقیقه زمان نیاز دارید تا سوپراپلیکیشن اسنپ را روی گوشی خود نصب کنید. بعد از آن، مانند آلیس وارد سرزمین عجایبی خواهید شد که غیرممکن‌ها را برای شما ممکن می‌کند.

اگر دوست دارید خرید آنلاین از هایپراستار شهر خود یا سوپرمارکت اطراف محل زندگی خود را تجربه کنید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

تنوع محصولات سوپرمارکت اسنپ؛ پاسخ‌گوی هر سلیقه

چادر چاقچور کردن یا پاشنه گیوه را ورکشیدن و راهی بازار شدن، برای خرید یک شیشه رب، یک شانه تخم‌ مرغ و سایر مواد غذایی، زمانی لذت داشت که شهر کوچک بود و مسیرها کوتاه! زندگی ماشینی و شلوغ امروزی، خرید حضوری همین دو قلم جنس را بسیار سخت کرده است. وجود فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فروشگاه هایپر استار که هرکدام به‌اندازه یک محله قدیمی هستند، کار خرید را از چند دقیقه به چند ساعت افزایش داده‌اند.

سوپرمارکت آنلاین اسنپ، امکان خرید اینترنتی هایپر استار را ممکن کرده است؛ دقیقا مانند دریچه کوچکی که در عرض چند ثانیه، آلیس را به دنیای بزرگ و شگفت‌انگیزی می‌برد. همان تنوع محصولی که در خرید حضوری می‌بینید، در سوپرمارکت اسنپ هم وجود دارد.

بیش از 5000 کالای اساسی از جمله خواروبار، لبنیات، محصولات پروتئینی، لوازم خانه و آشپزخانه، لوازم بهداشتی، محصولات کودک و غیره، چشم‌انتظار شما هستند تا خریدی بی‌نظیر و سریع را تجربه کنید. تمام برندهای معتبر در سوپرمارکت آنلاین اسنپ گرد هم آمده‌اند تا با خیالی راحت یک خرید بی‌دردسر داشته باشید.

ویژگی های خرید آنلاین از سوپرمارکت اسنپ

دست‌دست نکنید و همین الان اپلیکیشن اسنپ را روی گوشی خود نصب کنید تا از ویژگی‌ها و مزایای خرید آنلاین از هایپراستار و سوپرمارکت‌های اطراف خود بهره‌مند شوید. این کار مزایای دیگری هم دارد که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از :

ویژگی های خرید آنلاین از سوپرمارکت اسنپ

خرید با تخفیف؛ صرفه‌جویی در هزینه‌های جاری

فرقی ندارد چه ساعتی از شبانه‌روز وارد اپلیکیشن اسنپ می‌شوید و گزینه خرید از فروشگاه اسنپ مارکت یا سوپرمارکت اطراف من را انتخاب می‌کنید؛ بالاخره فروشگاهی را پیدا خواهید کرد که تخفیفی قابل ‌توجه برای شما دارد. همچنین به‌صورت ماهانه و هفتگی هم تخفیف‌هایی در سوپرمارکت اسنپ وجود دارد که به قول قدیمی‌ها برای خرید جملگی و کاهش هزینه‌ها مفید است.

پیگیری دقیق برای خریدی مطمئن

حتما روی شیشه درِ ورودی مغازه‌ها این جمله را دیده‌اید که «جنس فروخته‌شده پس گرفته نمی‌شود». این جمله به معنای سلب مسئولیت و عدم پیگیری است. در سوپرمارکت آنلاین تهران یا سایر شهرهای تحت پوشش اسنپ، هر سفارش با پیگیری دقیق و پشتیبانی کامل به دستتان می‌رسد. با خیالی راحت می‌توانید سفارش خود را سالم تحویل بگیرید.

سرعت در خرید، سرعت در تحویل

سرعت در خرید، یک روی سکه سفارش کالای مورد نیاز از اسنپ مارکت است. روی دیگر سکه، سرعت بالا در تحویل است. با انتخاب گزینه سوپرمارکت اطراف من می‌توانید به خرید خود سرعت بیشتری دهید. فرقی ندارد که کجای شهر هستید؛ سرعت در تحویل کالای شما قطعا از سرعت آماده‌شدن، بیرون‌رفتن، تحمل ترافیک و شلوغی و معضلات خرید حضوری بیشتر است.

هدیه به خریداولی‌ها

خرید اینترنتی هایپر استار کرج یا سایر شهرهای تحت پوشش اسنپ، برای اولین بار با 25 هزارتومان تخفیف همراه است. البته این تخفیف فقط برای بار اول نیست. اگر دوستان و خانواده‌تان از طریق شما با اسنپ مارکت آشنا شوند، به شما تخفیفی برای خرید بعدی هدیه داده می‌شود.

به‌طور مثال کسی که می‌خواهد به‌واسطه شما از اسنپ مارکت هایپر استار باکری خرید کند، به شما کد تخفیف تعلق می‌گیرد. این کد تخفیف، می‌تواند در کنار تخفیف‌های همیشگی اسنپ مارکت، حسابی خریدهای شما را اقتصادی کند.

نحوه سفارش از اسنپ مارکت در سه‌سوت!

نحوه سفارش از اسنپ مارکت در سه‌سوت!

برای خرید آنلاین اسنپ مارکت، اپلیکیشن اسنپ را باز کنید. در قسمت پایین بین اسنپ باکس و بخش غذا، گزینه اسنپ مارکت با میزان تخیفیفی که دارد جا خوش کرده است. روی آن که بزنید، دو گزینه تحویل فوری و تخفیف بیشتر نمایان می‌شود.

نحوه خرید از سوپرمارکت‌های اطراف من

1. بعد از ورود به سوپرمارکت اسنپ، گزینه سوپرمارکت اطراف من را انتخاب کنید.
2. بعد از آن، انتخاب آدرس را که بزنید، هر سوپرمارکتی را که اطراف شماست نمایش می‌دهد.
3. بل از آن، کالاهای دارای تخفیف هم نمایش داده می‌شود.
4. این‌جاست که باید محصول مورد نظر را از فروشگاهی که دوست دارید سفارش دهید و در کم‌ترین زمان تحویل بگیرید.

نحوه خرید اینترنتی هایپر استار با اسنپ مارکت

1. در صفحه اول بعد از ورود به بخش سوپرمارکت اسنپ، گزینه تخفیف بیشتر هایپراستار را انتخاب کنید.
2. در شهرهای بزرگ مانند تهران هایپراستار صبا، هایپراستار باکری و... به شما نمایش داده می‌شود. در شهرهای بزرگ مثل کرج، اصفهان، شیراز و ... هم هایپراستارهای موجود نمایش داده خواهد شد.
3. بعد از آن می‌توانید خرید خود را به‌راحتی انجام دهید.
4. دسته‌بندی کالاها هم کار شما را برای خرید آنلاین از هایپراستار بسیار آسان کرده است. در همین بخش هم می‌توانید کالاهای با تخفیف زیاد را ببینید و سبد خرید خود را با کم‌ترین هزینه تکمیل کنید.
5. در آخر هم وقتی می‌خواهید هزینه را پرداخت کنید، از سودی که به‌دست آورده‌اید شگفت‌زده خواهید شد.
6. راستی! یادتان نرود که روز و ساعت ارسال محصولات را مشخص کنید؛ همه‌چیز دست خودتان است.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)