نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

کاشت ناخن در پرند

1401/6/14 15:28
941 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

کاشت ناخن در پرند

داشتن دست ‌هایی زیبا به داشتن ناخن‌ هایی زیبا وابسته است شاید به همین مورد است که بانوان این روزها زیاد به سمت روش‌های زیباتر کردن ناخن‌ها مانند کاشت ناخن در پرند رو آورده‌اند. البته علاوه بر زیبایی دلایل و موارد دیگری هم چون مشکلات ناخن‌ ها و داشتن ناخن‌های بدفرم و بد رنگ خیلی‌ها را مجبور به انجام این عمل می‌کند. کاشت و ترمیم ناخن در پرند مخصوصا برای کسانی که ناخن‌های ضعیف و شکننده دارند و همچنین افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند مناسب است و مانع عادت جویدن ناخن می‌شود. قبل از انجام این عمل موارد زیادی را باید رعایت کرد؛ ابزار، روش و مواد آن را باید شناخت و برای انجام آن به بهترین مرکز کاشت ناخن در پرند مراجعه کرد تا عوارض آن را به صفر کاهش داد.

کاشت ناخن در پرند یک نوع آرایش و تزیین ناخن می‌باشد که در آن به چند طریق نوعی از مواد، به شکل ناخن مصنوعی روی ناخن طبیعی فرد با ماندگاری طولانی چسبانده می‌شود. برای این کار سطح ناخن‌ها را به وسیله سوهان برقی می‌تراشند تا جایی كه لایه خیلی نازكی از ناخن باقی بماند. این كار برای این است كه زیر مواد مورد استفاده در كاشت ناخن در پرند که قرار است جای ناخن اصلی فرد را بگیرد برجسته نباشد تا طبیعی‌تر به نظر برسد و هر چه ناخن كاشته شده برجستگی كمتری داشته و به ناخن طبیعی شباهت بیشتری داشته باشد در اصطلاح خوب كاشته شده است. البته بهترین مرکز کاشت ناخن در پرند خوب علاوه بر، داشتن ظرافت و زیبایی باید دوام و استحکام بالایی نیز داشته باشد.

انواع کاشت ناخن در پرند بر چند بخش است؟

در حالت کلاسیک دو نوع اصلی از انواع کاشت ناخن در پرند تعریف شده که بقیه روش های متنوع آن، از همین دو روش ابتدایی مشتق شده و حالاتی گوناگون و همچنین دوامی متغیر را در زیبایی و استحکام ناخن ها ایجاد می نمایند. لمینت و ژلیش ناخن در پرند شیوه قلم گذاری و پخش مواد در این روش ها از یکدیگر متفاوت بوده و در بسیاری از موارد می توان با اضافه نمودن انواع زیورآلات مخصوص ناخن، شاخه های جدیدی از انواع کاشت ناخن را به وجود آورد.

کاشت مژه در پرند چیست؟

در کاشت مژه در پرند، موها از یک قسمت بدن (معمولا از پشت سر) به پلک بالا یا پایین منتقل می‌شوند. این کار این اطمینان را ایجاد می‌کند که مژه‌ها از نظر ضخامت و طول بلندتر هستند. پس از عمل، باید طبق یک برنامه‌ی منظم از مژه‌ها مراقبت شود.

اگرچه بسیاری از افراد کاشت مژه در پرند را به دلایل زیبایی انجام می‌دهند، اما افرادی که دچار آسیب‌دیدگی در ناحیه ی چشم هستند (همچون بریدگی و سوختگی غیرعمد یا مشکلات ناشی از بیماری‌های مرتبط با خال‌کوبی) هم ممکن است خواهان انجام این عمل باشند. افرادی که از نظر بیولوژیکی مژه‌های کوچک یا کم‌تراکم دارند هم ممکن است واجد شرایط انجام این عمل زیبایی باشند.

ازآنجایی‌که کاشت طبیعی مژه در پرند اصل نوعی پیوند مو محسوب می‌شود، نتایج ماندگارتری نسبت به اکستنشن مژه در پرند ارائه می‌دهد. افرادی که از نظر سلامتی در وضعیت خوبی هستند و هیچ گونه عارضه‌ی جدی پزشکی ندارند، عموما برای کاشت مژه در پرند مناسب هستند.

انواع کاشت مژه در پرند

کاشت مژه در پرند انواع مختلفی دارد که عبارت‌اند از :

  • تار به تار
  • کلاسیک
  • کاشت مژه عروسکی
  • چندبعدی، والیوم یا مگاوالیوم
  • هیبرید یا ترکیبی
  • کاشت نامرئی یا هیدن
  • گلامور و اسپایکی
  • کاشت نچرال
  • سه‌بعدی
  • ابریشمی

لیزر موهای زائد در پرند

انواع لیزر موهای زائد در پرند

عوامل زیادی بر نتیجه لیزر موهای زائد در پرند در پرند تاثیر گذار هستن که با تشخیص پزشک متخصص برای برطرف کردن موهای زائد بدن از دستگاه های متفاوتی استفاده می شود.

بسته به رنگ مو، نوع پوست، ضخامت مو و ناحیه درمان لیزر مو در پرند برای زمانبندی جلسات لیزر مو یکی از دستگاه های زیر مورد استفاده قرار می گیرد :

1. لیزر موهای زائد در پرند با دستگاه الکساندرایت
2. لیزر موهای زائد با لیزر روبی ( یاقوت )
3. لیزر تور پالسی بالا
4. لیزر مو در پرند ND:YAG
5. لیزر موهای زائد با استفاده از لیزر دایود

لیزر موهای زائد در پرند چقدر موثر است؟

لیزر موهای زائد در پرند تنها راه حذف موهای زائد است. اگر لیزر به شکل صحیح یعنی با استفاده از دستگاه‌ها و برنامه‌ی درمانی مناسب انجام شود، اثرات دائمی و چشمگیری دارد. ولی چیزی که باید بدانید این است که لیزر نمی‌تواند همه‌ی موهای زائد را از بین ببرد و ممکن است ۱۰ تا ۴۰ درصد موهای زائد بعد از اتمام دوره‌ی درمانی باقی بمانند.

پس در مجموع اثرات لیزر به این شکل است که …

۶۰ تا ۹۰ درصد موهای زائد برای همیشه حذف می‌شوند.
۱۰ تا ۴۰ درصد موهای زائد باقی می‌مانند.
دو عبارت بالا برای بیشتر متقاضیان صدق می‌کند. عواملی هستند که روی نتایج نهایی لیزر تاثیر می‌گذارند که کمی جلوتر به آن پرداخته‌ایم. قبل از آن بگذارید توضیح دهیم که چرا ۱۰ تا ۴۰ درصد موهای زائد بعد از اتمام دوره‌ی درمانی باقی می‌مانند.

خدمات میکاپ در پرند چیست ؟

کسی که کار گریم در پرند و میکاپ در پرند را به درستی انجام می دهد و اطلاعات کافی در این زمینه را داشته باشد میکاپ آرتیست می گویند. انجام یک آرایش درست و اصولی نیاز به یک مهارت حرفه ای در زمینه شناخت انواع فرم صورت و نحوه استفاده درست از ترکیب رنگ ها می باشد. یک میکاپ آرتیست حرفه ای باید بداند که چه نوع آرایشی به فرم صورت شخص بیشتر می آید و با چه تکنیک های معایب صورت شخص را محو کند. از جمله معلومات یک میکاپ آرتیست آشنا بودن و آگاهی داشتن از تکنیک های روز دنیا و به کارگیری سبک های نوین جهانی خواهد بود.

به آرایشی که عروس خانوم ها برای شب عروسی درسالن آرایشگاه توسط میکاپ آرتیست انجام می دهند را میکاپ عروس می گویند. میکاپ های عروس سبک های مختلفی دارد که با توجه به سلیقه عروس خانم ها بر روی صورت آن ها انجام می شود. سبک لایت میکاپ عروس (اروپایی)، سبک ایرانی و پرطرفدار میکاپ عروس و سبک های مختلفی دیگر.

پسندها (1)

نظرات (0)