نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

انواع ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

1401/4/21 13:55
766 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

اهمیت استفاده از ظروف یکبار مصرف

امروزه انواع ظروف یکبار مصرف مخصوص بسته بندی مواد غذایی، به دلیل کاربرد گسترده آنها در صنایع و خانوارهای مختلف در سراسر جهان مورد استقبال گسترده قرار گرفته است. هنگام پذیرایی از فعالیت هایی مانند جشن تولد، سالگرد، عروسی یا کنفرانس تجاری، استفاده از ظروف یکبار مصرف منطقی است. علاوه بر این، بشقاب های یکبار مصرف، کاسه ها، فنجان ها و سایر انواع ظروف غذا گزینه ای را برای صرف غذا در خارج از خانه بدون ایجاد اختلال در ارزش غذایی خوراکی ها فراهم می کند. همچنین صنایع غذایی و آشامیدنی بزرگ دنیا بسته بندی یکبار مصرف را ترجیح می دهند تا از مشکل شستشو جلوگیری کند. برای اطلاع از قیمت ظروف یکبار مصرف آلومینیومی با شرکت مانیسا تماس حاصل فرمایید.

تولید کننده ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

در حال حاضر، بسیاری از صنایع بزرگ برای عرضه محصولات غذایی خود به مشتریان به شدت به بسته بندی یکبار مصرف وابسته هستند. در همین راستا بازار ظروف یکبار مصرف به ویژه در کافی شاپ ها، رستوران ها، هتل ها، خانه ها، موسسات، ادارات و بیمارستان ها به سرعت در حال رشد است. این اهمیت روزافزون منجر به تولید روزافزون ظروف یکبار مصرف و بهبود تکنیک های تولید محصولات جذاب و بهداشتی شده است. تولید کنندگان زیادی هستند که با هدف سلامتی برای افراد جامعه جهت ساخت ظروف یکبار مصرف با کیفیت اقدامات ویژه ای انجام میدهند.

در ادامه می خواهیم شما را با یکی از بهترین تولید کننده های ظروف یکبار مصرف آلومینیومی آشنا کنیم.

انواع ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی مانیسا

«گروه تولیدی مانیسا» بزرگترین پخش کننده ظروف آلومینیومی یکبار مصرف و اولین مبتکر در بسته بندی ظروف آلومینیومی یکبار مصرف است. که هر یک از محصولات خود را با رنگ بندی متفاوت بسته بندی کرده، که این امر موجب بسته بندی شکیل و عدم اشتباه در ارسال جنس به مشتریان عزیز می شود.

اقدامات ویژه این گروه تولیدی شامل داشتن کادری مجرب و دستگاه های روز دنیا است که باعث ارائه با کیفیت ترین و بهداشتی ترین ظروف یکبار مصرف به شما مشتریان عزیز گردیده است. همچنین با بهترین و برترین بسته بندی ظروف آلومینیومی در کشور، سفارش مشتریان عزیز را به سریع ترین صورت ممکن، سالم و صحیح به دست شما سروران عزیز میرساند. نکته قابل توجه این است که گروه تولیدی مانیسا با توجه به بسته بندی شکیل و قوی، افتخار صادرات به کشورهای مختلف جهان را نیز  دارا است.

آدرس : تهران، شهریار، باغستان شهرک صنعتی بابا سلمان، 500 متر بعد از مخابرات کوچه مهستان مجتمع حیدر کاشی

۶۵۷۳۴۱۶۸ – ۰۲۱

۲۱۴۷۰۷۲ – ۰۹۱۲

تولید و عرضه انواع فویل آلومینیوم با ضخامت و عرض های مختلف در شرکت تولیدی مانیسا،فروش فویل کیلویی آلومینیوم عرض ۸۰ سانتیمتر فروش انواع فویل آلومینیوم ۳۰ سانت و فویل ۲۰ سانت به صورت خالص و ناخالص، تولید عمده انواع فویل آلومینیومی ضخیم به صورت کیلویی و رولی در مانیسا

تولیدات گروه مانیسا
  • ظروف تک پرس ویژه آلومینیومی
  • ظروف خورشتی گرد آلومینیومی یکبار مصرف غذا
  • ظروف دو پرسی آلومینیومی یکبار مصرف غذا
  • ظروف کبابی یکبار مصرف آلومینیومی
  • قیمت فویل آلومینیوم
  • ظروف یکبار مصرف نیم پرس آلومینیومی
  • ظروف دو خانه و سه خانه آلومینیومی یکبار مصرف غذا

نکات مثبت استفاده از ظروف تولیدی مانیسا، قابلیت گرم کردن غذا در فرهای برقی و ماکرویو که از نمونه های آن میتوان ظرف کبابی آلومینیومی را نام برد، قیمت مناسب ظروف یکبار مصرف و تجزیه پذیر و قابل بازگشت بودن آنها به چرخه ی تولید است.

مهمترین مزایای استفاده از ظروف یکبار مصرف

1- بهداشت و سلامت

استفاده از بسته بندی های یکبار مصرف سرویس غذا گامی بزرگ در جهت پیشگیری از بیماری های منتقله از طریق مواد غذایی است. از آنجایی که این محصولات فقط یک بار استفاده می شوند، آلودگی مواد غذایی و شیوع بیماری ها را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند.

2- صرفه جویی در آب و انرژی

روزانه گالن ها آب و انرژی توسط رستوران ها و خانواده ها برای شستن ظروف در سراسر جهان استفاده می شود. در چنین شرایطی، مفهوم ظروف غذای یکبار مصرف باید به طور گسترده ای اتخاذ شود تا در منابع با ارزش آب و انرژی صرفه جویی شود.

3- از فساد مواد غذایی جلوگیری می کند

بسته بندی مواد غذایی یکبار مصرف عایق بندی شده است که به گرم نگه داشتن غذا برای مدت طولانی کمک می کند. بنابراین، احتمال فاسد شدن غذا تا حد زیادی کاهش می یابد.

4- راحتی استفاده از آنها

راحتی در هنگام استفاده از ظروف یکبار مصرف بدون هزینه اضافی بسیار مهم است. بسیاری از بسته بندی های مواد غذایی شسته شده و بارها و بارها در خانه ها برای نگهداری باقی مانده استفاده می شود. آنها همچنین در مایکروویو ایمن هستند که استفاده مجدد در خانه را آسان می کند. حمل و نقل و جابجایی آنها نیز به دلیل سبک وزن بودن راحت است.

تولید کننده ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

5- ایمنی کارگران

بسته بندی سرویس غذای یکبار مصرف (یک بار مصرف آلومینیومی) وزن بسیار سبکی دارد که خطر حوادث کارگری مانند کمردرد را کاهش می دهد. علاوه بر این، خطر خراش ها و بریدگی هایی که می تواند در اثر استفاده از ظروف شیشه ای و اقلام دائمی خرد شده ایجاد شود نیز تا حد زیادی کاهش می یابد. موسسات باید بسته ‌بندی یکبار مصرف را به کار گیرند تا محیط کار ایمن را برای کارگران خود فراهم کنند.

6- دوستدار محیط زیست

بسته بندی مواد غذایی یکبار مصرف نیز انتخاب مناسبی برای افرادی است که نگران محیط زیست هستند. چنین بسته بندی به کاهش تاثیر انسان بر محیط زیست تا حد زیادی کمک می کند. مواد مورد استفاده در ساخت چنین ظروفی به راحتی قابل بازیافت هستند، بنابراین فشاری بر منابع طبیعی وارد نمی کنند. لذا میتوان آنها را پذیرفت، از آزادی لذت برد و محیط زیست را نجات داد.

باعث افتخار گروه تولیدی مانیسا است که ظروفتان را از ما بخواهید تا نشان دهیم که چه کاری می توانیم انجام دهیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

baran
21 تیر 01 15:33
سلام مرسی از نی نی وبلاگ بابت مقاله های بارداری و بچه داری لطفا مقاله ای راجب رژیم پسرزایی بزارین ممنون