نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

مستر بلیط؛ اقامت در تهران و بازدید از کاخ سعدآباد

1401/5/31 9:54
731 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

مستر بلیط؛ اقامت در تهران و بازدید از کاخ سعدآباد

درباره کاخ سعدآباد در شهر تهران چه می دانید؟ کاخ سعدآباد مربوط به کدام دوره از تاریخ است؟ کاخ سعدآباد یکی از برترین مقاصد گردشگری در شهر اصفهان است و هر ساله پذیرای مسافران و گردشگران داخلی و خارجی زیادی می باشد. کاخ سعدآباد مجموعه ای با ارزش و زیباست که شما با یک بار بازدید می توانید به مجموعه از آثار تاریخی دسترسی داشته باشید. اگر به بازدید از فضاهای تاریخی علاقه دارید، مجموعه تاریخی و فرهنگی سعد آباد یکی از برجسته ‌ترین مکان ‌های تاریخ معاصر ایران است. آخرین پادشاهان ایران در دوره‌ های قاجار و پهلوی، در مجموعه کاخ سعد آباد زندگی کرده ‌اند. بازدید از مجموعه سعد آباد می‌تواند اطلاعات قابل تأملی در خصوص تاریخ معاصر ایران در اختیارتان بگذارد.

درباره کاخ سعدآباد بیشتر بدانیم...

مجموعه کاخ سعد آباد تهران، یکی از اقامتگاه ‌های ییلاقی پادشاهان قاجار و پهلوی بوده است. مجموعه کاخ سعد آباد یکی از سه مجموعه کاخ زیبا و تاریخی منطقه شمیرانات شهر تهران به شمار می ‌رود که آخرین پادشاهان ایران در آن اقامت داشته ‌اند.

اطراف مجموعه کاخ سعد آباد در گذشته از باغ پوشیده بود و داخل این مجموعه نیز باغی پر درخت وجود داشت. کاخ اختصاصی مجموعه سعد آباد، کاخ اصلی این مجموعه به شمار می ‌رود و رضاخان به مرور زمان بر تعداد کاخ‌ ها و بناهای مجموعه سعد آباد افزوده است. کاخ‌ های ساخته شده در مجموعه سعد آباد به اعضای خانواده رضا شاه پهلوی تعلق داشتند و آخرین کاخ ساخته شده در مجموعه سعدآباد متعلق به لیلا پهلوی، دختر کوچک محمد رضا شاه بود.

بنای کاخ سعد آباد در زمان حکومت قاجار پایه گذاری شد و پس از کودتای سال 1299 توسط رضاخان، با به قدرت رسیدن خاندان پهلوی، بناهای موجود در مجموعه سعد آباد به دستور رضاخان ساخته و بازسازی شدند. بخش ‌هایی از مجموعه سعدآباد در زمان به قدرت رسیدن رضا خان، خارج از این مجموعه بودند که توسط رضا شاه خریداری و به مجموعه سعد آباد اضافه شدند.

اولین بناهای موجود در مجموعه سعد آباد در فضایی به وسعت 8000 متر مربع قرار داشتند و کاخ ملکه مادر، از اولین بناهای موجود بود. مجموعه سعدآباد در حال حاضر بزرگ ‌ترین مجموعه تاریخی به جا مانده از دوره‌ های پهلوی و قاجار در شهر تهران است.

مستربلیط؛ معتبرترین وبسایت رزرو هتل تهران

مستربلیط؛ معتبرترین وبسایت رزرو هتل تهران

امروزه وبسایت های زیادی در حوزه گردشگری فعالیت می کنند؛ اما به خاطر داشته باشید که مقصود از سفر به تهران، لذت بردن از این شهر زیباست بنابراین باید با آگاهی قبل از سفر به تهران اطلاعاتی کامل و جامع درباره هتل ها و نقاط گردشگری آن به دست آورید و با خیالی راحت و آسوده به این شهر زیبا سفر نمایید.

شهر تهران به دلیل داشتن جاذبه های تاریخی و تفریحی فراوان میزبان بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است. مسافران برای این که در رزرو هتل تهران با مشکل مواجه نشوند، بهتر است با مراجعه به وبسایت مستربلیط تنوع هتل ها را بررسی نمایند تا بتوانند بهترین هتل را مطابق با هزینه و سلیقه خود انتخاب کنند، این موضوع باعث شده است افراد به راحتی آن چه را مد نظر دارند، مشاهده کنند و رزرو را انجام دهند.

رزرو آنلاین هتل مستربلیط در هر کجای دنیا، پرواز و هتل های داخلی و خارجی بسیاری را با قیمت مناسب ارائه می دهد و به همین علت باعث می شود آسایش را برای گردشگران فراهم نماید. مسافران با رزرو هتل تهران به دو قطب توریستی کشور سفر می کنند و می توانند با رزرو این هتل ها از شهرهای اطراف بازدید داشته باشند.

وبسایت رسمی مستر بلیط با ایجاد بستری امن در حوزه گردشگری برای تهیه بلیط هواپیما و رزرو هتل در همه نقاط نقاط کشور و ارائه پشتیبانی 24 ساعته به ایجاد سفری امن و خاطره انگیز برای همه مسافران عزیز می اندیشد. شما عزیزان در هر ساعت از شبانه روز می توانید با کارشناسان حرفه ای مستربلیط تماس حاصل نمایید و از تخفیف های ویژه مستربلیط استفاده نمایید. پیشنهاد می کنیم حتی برای یک بار سرویس رزرو هتل مستربلیط را امتحان کنید و سفر خاطره انگیز تهران خود را با رزرو به صرفه هتل ماندگار نمایید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)