نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

5 گروه آموزش و تحلیل ارز دیجیتال از بهترین لایوهای اینستاگرامی

1400/11/20 11:16
1,036 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

در سال  2016 و برای اولین بار، لایو اینستاگرام  به وجود آمد. و از همان زمان منجر به موفقیت بزرگی برای افراد شد. لایو اینستاگرام به حرفه افراد مشهور و برجسته کمک کرد و پیام آنها را در همه جای جهان پخش نمود.

تحلیل ارز دیجیتال مهدی رجبی

اهمیت پخش زنده در اینستاگرام را نمی توان نادیده گرفت. لایو ایستاگرام به طور مداوم توسط افراد مشهور و متخصصان صنعت در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد تا بتوانند در معرض دید اکثریت قرار گیرند! اینستاگرام به شدت بر اساس بازدیدها کار می‌کند. هرچه افراد بیشتری محتوای شما را ببینند، فالورهای شما بیشتر می شود! اگر به افزایش بازدیدکنندگان حساب اینستاگرام خود علاقه دارید، بازدیدهای اینستاگرام را برای استریم (Stream) خود بخرید. این کار یکی از بهترین راه‌ها برای خرج کردن پولتان است! در اینجا لیستی از افرادی که موفقیت چشمگیری در  Live اینستاگرام داشته‌اند و نحوه پیشرفت شغلی آنها آمده است! مهم نیست که صاحب وبلاگ هستید و امیدوارید که مردم آن را بخوانند، محتوای ویدیویی برای همه مردم جذابیت بیشتری دارد، چه فروشنده مبل باشید و یا یک گروه سرمایه گذاری!

5- لایو بیتفا (bitfa)

بیتفا با 188 هزار فالور و 303 پست، لایوهای آموزشی بسیاری را در زمینه بیت کوین، اصول مدیریت سرمایه، استخراج رمز ارز و ... دارد. همچنین پادکست‌هایی را بر پایه تحلیل بازار و رویدادهای هفته گذشته در صفحه اینستاگرامی خود منتشر می‌کند. از بین این تعداد فالور، بیتفا حداکثر 40 هزار فالور بازدید کننده از لایوهای آموزشی خود دارد. بیتفا توانسته با قراردادن لایوهای آموزشی بازدیدکنندگان خود را افزایش دهد.

شعار بیتفا : بجای تجربه کردن، از متخصصان با تجربه مجموعه بیتفا با سابقه چندین ساله در حوزه رمز ارزها بیاموز تا در وقت و هزینه ات صرفه جویی بشه!

تحلیل ارز دیجیتال مهدی رجبی

4- لایو رضا رفیعی

آکادمی مالی رفیعی در سال ۹۸ با هدف ارتقا سطح آموزش و سرمایه گذاری، تاسیس شد. هدف اصلی آکادمی رفیعی سود آوری از بازار های مالی مانند بورس ایران، فارکس و ارزهای دیجیتال است. رضا رفیعی از سال ۱۳۹۰ وارد بازار بورس شد و در سال ۹۲ تجربه ریزش های بی سابقه را داشت و در سال ۱۳۹۳ وارد بازار فارکس شد و با معاملات طلا و دلار شروع به کار کرد ، در سال ۱۳۹۵ در بازار بورس و بازار رمز ارزها زمانی که ارزش بیتکوین ۱۰۰ دلار بود شروع کرد و اوج این فعالیت را در سال ۱۳۹۹ تجربه کرد. ایشان در پیج اینستاگرامی خود تا کنون لایوهای آموزشی بسیاری را در زمینه روند کلی بیت کوین، نحوه ترید کردن موفق، چگونگی ترسیم خط روند و ... برگزار کرده است. این آکادمی توانسته تنها به جذب 140 هزار فالور بپردازد. لایو " میخوای تریدر موفق باشی؟" در صفحه اینستاگرامی رضا رفیعی بیشترین بازدید کننده را داشته و تعداد آن حدود 50 هزار نفر است. او در این لایو بیان می‌کند که " واقعیت معامله گری اینه که 15 درصد تحلیل، 35 درصد مدیریت ریسک، 50 درصد کنترل احساسات"

3- لایو دانیال دارایی

دانیال دارایی مشاور ارزدیجیتال، تحلیلگر بازارهای مالی، مشاور سرمایه گذاری بازارهای مالی و کسب و کار است. ایشان ووردی 99 از دانشگاه علم و صنعت و در حال تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در رشته مدیریت کارآفرینی می‌باشد. دانیال در صفحه اینستاگرامی خود 329 هزار فالور دارد. ایشان هر ماه لایوهای مختلفی را با موضوعات تحلیل بازار ارز دیجیتال، تحلیل بیت کوین و... برگزار می‌کند. او توانسته با استفاده از لایوهای خود حداکثر 40 هزار بازدید کننده داشته باشد.

تحلیل ارز دیجیتال مهدی رجبی

2- لایو مستر تریدر(Mr.Trader)

محمد مهدی سامانی‌پور، به این دلیل که توانسته موفقیت خود را در امر سرمایه گذاری اثبات کند، به لقب «مستر تریدر» مشهور شده است. بیشتر تمرکز ایشان بر روی تحلیل تکنیکال است و بر این باور است که با استفاده از همین شیوه تحلیل، توانسته پیش‌بینی‌های دقیقی را در بازار سرمایه انجام دهد. ایشان لایوهایی با عنوان بهترین سیگنال ارز دیجیتال، بیت کوین در مدت کوتاه و ... برگزار کرده است. به طور متوسط لایوهای او 20 هزار بازدید کننده دارد. اما در یکی از لایوهای خود با نام بیت و دیگر هیچ توانسته 100 هزار بازدید کننده را به سمت صفحه خود بکشاند!

1- لایو گروه سرمایه گذاری مهدی رجبی

خب بالاخره رسیدیم به بهترین‌ها در زمینه ارز دیجیتال و اقتصاد!  بله، گروه سرمایه گذاری مهدی رجبی، بیش از ده سال است که تمرکز خود را بر روی پیش بینی حوزه های مالی، مدیریت ریسک، مدیریت سرمایه و فعالیت در بازارهای سهام بین المللی قرار داده است و در این مسیر پر ریسک همواره به دنبال ایجاد اعتماد هرچه بیشتر سرمایه گذاران به مجموعه ی خود بوده است. تلاش این گروه در سالهای متمادی فعالیت در بازارهای مختلف نظیر بازارهای فارکس، بورس، ارزهای دیجیتال و سایر حوزه های مالی، ایجاد بستری امن و سودمند برای یکایک سرمایه گذاران فعال در این حوزه ها بوده است. نگاه تخصصی گروه مهدی رجبی، همواره به دور از شوآف و پوچ گرایی بوده است تا علاوه بر آشنایی هرچه بیشتر سرمایه گذاران به حوزه های سرمایه گذاری، مسیر سودمندی آنان را هر روز هموارتر و اعتماد آنها را نیز به مجموعه بیشتر سازد.

لایوهای تحلیل ارز دیجیتال مهدی رجبی یکی از پربازدید ترین لایوها در زمینه اقتصاد و بازار سرمایه است. مهدی رجبی با لایوهای ویژه خود در زمینه بیت کوین و اقتصاد جهانی، دلار و اقتصاد ایران، بازار کریپتو و ... توانسته 325 هزار فالور ارزشمند کسب کند. این تعداد فالور خود گویای موثر بودن لایوها و دوره های آموزشی ایشان است. لایوهای مهدی رجبی بیش از 75 هزار بازدید کننده دارد و این نیز دلیل دیگری برای مفید بودن تحلیل‌ها و مباحث بیان شده در زمینه بازار ارز دیجیتال این گروه توانمند است.

https://www.instagram.com/mahdirajabi_com/channel

همچنین می‌توانید از طریق سایت مهدی رجبی لایوهای تحلیل ارز دیجیتال ایشان را مشاهده کنید :

https://mahdirajabi.com/blog/category/live-instagram

تحلیل ارز دیجیتال مهدی رجبی

خب حالا از کجا شروع کنیم؟

اگر به تازگی با ارزهای دیجیتال آشنا شده‌اید و اطلاعاتی از این بازار ندارید، پیشنهادی رایگان و عالی برای شما داریم. شما میتوانید در کنار دیدن لایوهای ارزشمند گروه سرمایه گذاری مهدی رجبی، در دوره‌های رایگان آن نیز شرکت کنید.

از دوره رایگان آشنایی با ارزهای دیجیتال شروع کنید. این دوره شامل 6 قسمت و در قالب فایل ویدئویی است که مباحث زیر را در بر دارد. این دوره بیش از 18000 دانشجو دارد.

  • مزیت بازار ارزهای دیجیتال نسبت به سایر بازارهای مالی
  • آشنایی با اقتصاد دیجیتال و کاربرد ارزهای دیجیتال
  • امنیت ارزهای دیجیتال
  • مفهوم بلاک چین (زنجیره بلوک) و رمز ارز نگاری
  • شناخت انواع ارزهای دیجیتال (بیت کوین، آلت کوین، استیبل کوین و ...)
  • پشتوانه ارزهای دیجیتال
  • چگونگی نگهداری و نقل و انتقال ارزهای دیجیتال (آشنایی با کیف پول ها)
  • بررسی علمی و عملی روش های کسب درآمد و سود از بازار ارزهای دیجیتال (شامل آشنایی با روش ها، تحلیل ها، ابزارهای مورد نیاز و همچنین بررسی محدودیت ها و مزیت ها و میزان سرمایه مورد نیاز در روش های سرمایه گذاری، استخراج، معامله گری و ...)
  • چگونگی بدست آوردن و خریدن ارزهای دیجیتال

ابتدا وارد سایت شوید (mahdirajabi.com) و روی سه خط سمت چپ کلیک کنید و فروشگاه را انتخاب کنید. هر زمان که بخواهید میتوانید با مراجعه به سایت و واردکردن نام کاربری و رمز عبور، از قسمت منوی حساب کاربری و دانلودها به فایل های دوره دسترسی داشته باشید. همچنین از طریق لینک زیر می‌توانید وارد این دوره ارزشمند شوید :

https://mahdirajabi.com/product/digital-currency-curriculum

یکی دیگر از دوره های رایگان مهدی رجبی صرافی کوکوین است که از طریق لینک زیر میتوانید به آموزش رایگان "صرافی کوکوین" ملحق شوید.

https://mahdirajabi.com/product/complete-kucoin-exchange-training

شما می توانید برای دیدن ویدئوهای آموزشی بیشتر در حوزه های مربوط به سرمایه گذاری و ارز دیجیتال و تحلیل تکنیکال آن به شبکه های اجتماعی گروه سرمایه گذاری مهدی رجبی سر بزنید :

Aparat: https://www.aparat.com/mahdirajabi.com

Instagram: https://www.instagram.com/mahdirajabi_com

Twitter: https://twitter.com/mahdirajabi_com

Telegram: https://t.me/mahdirajabi_com

همچنین می توانید از طریق شماره ی زیر با آنها در تماس باشید :

021-88684077

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)