نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

فروش استخر بادی کودک و بزرگسالان

1400/11/20 10:54
648 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

فروش استخر بادی کودک و بزرگسالان

استخر بادی اینتکس

استخر های بادی نزد تمامی سنین بسیار محبوب هستند، زیرا ویژگی ها و خصوصیات متنوع و بسیار زیاد، این محصولات را بسیار محبوب و پر فروش کرده است تا اینچنین هواداران زیادی را به سمت خود جذب کرده و یکی از محبوب ترین ابزار و وسایل بازی برای تفریحات آبی به شمار می آید که می توانید از آن ها استفاده کرده و لحظات شاد و مفرحی را رقم بزنید. این محصولات کاملا از اسمشان مشخص است که در واقع نوعی استخر برای بازی و آب تنی هستند که دارای ساختار بادی بوده و به همین دلیل نیز بسیار منحصر به فرد هستند و دارای یک سری ویژگی ها می باشند.

در این مقاله نیز قصد داریم تا به سوال متداول شما یعنی "استخر بادی اینتکس چه ویژگی هایی دارد؟" اشاره کنیم.

این نوع استخر ها دارای بدنه بادی هستند که می توانید با باد کردن بدنه به آن فرم بدهید تا سپس با پر کردن آن با آب یک استخر بسیار عالی را برای آب تنی داشته باشید. این اقلام کاملا متفاوت با سایر استخر ها بوده و در همین راستا قصد داریم انواع آن را معرفی کرده و رده سنی استخر بادی اینتکس، مزیت های استخر بادی اینتکس، پر فروش ترین مدل ها، معرفی برند اینتکس و فروشگاه تهران اینتکس و خدمات ارائه شده توسط فروشگاه تهران اینتکس برای این محصولات را معرفی و به آن ها بپردازیم، پس در ادامه همراه ما باشید.

فروش استخر بادی کودک و بزرگسالان

رده سنی استخر بادی اینتکس

استخر های بادی اینتکس در رده های سنی مختلفی طراحی و تولید شده اند که دستان شما را برای خرید استخر بادی کودک مد نظرتان باز گذاشته است. لذا شما در هرسنی هستید چه کودک و چه بزرگسال می توانید با مراجعه به وبسایت فروشگاه تهران اینتکس مدل های مد نظر خود را یافته و آن ها را با قیمت مناسب و با ضمانت اصالت و سلامت خریداری کنید. شرکت اینتکس با توجه به اینکه استخر های بادی مورد استقبال قرار گرفته و حتی بزرگسالان نیز از این محصولات دوست داشتنی استفاده می کنند، مدل هایی را در ابعاد بزرگ طراحی کرده است که می توانید آن ها را انتخاب کنید و در کنار کودکان و خانواده به بازی و تفریح بپردازید.

بنابراین به طور کلی می توان استخر بادی اینتکس را به سه دسته استخر بادی نوزاد، استخر بادی کودک و استخر بادی بزرگسال تقسیم بندی کرد. مدل های نوزاد عمدتا دارای ایمنی بیشتری بوده و می تواند با فرم خاصی که دارد برای سنین نوازادان که تعادل خوبی ندارند مناسب باشد. مدل های کودکانه متنوع ترین نوع استخر های بادی اینتکس می باشد که می توانید در آن مدل های گوناگون در اشکال و رنگبندی های مختلف و با ویژگی ها و لوازم گوناگون، حتی به همراه سرسره بادی و ... نیز خریداری کنید. عمدتا طراحی استخر بادی اینتکس بزرگسال ساده بوده و بیشتر بر روی ابعاد آن مانور داده شده است.

مزیت های استخر بادی اینتکس

از مزیت های بسیار عالی که می توان نسبت به استخر بادی اینتکس بیان کرد، امکان استفاده از آن به عنوان حوضچه آب گرم اشاره کرد که البته این استفاده نزد بزرگسالان و با استفاده از استخر های بادی بزرگ محبوب است، لذا شما می توانید برای ریلکس کردن در آب یا گرفتن حمام آفتاب در داخل آب می توانید از استخر های بادی بزرگسال اینتکس استفاده کنید. همچنین مدل های کودکانه قابلیت این را دارند که در درون آنها از توپ های رنگی استفاده کنید تا استخر به یک استخر توپ تبدیل شود، بنابراین در روز های زمستانی نیز می توانید استخر ها را در داخل خانه و به عنوان استخر توپ استفاده کرد.

از ویژگی های بسیار عالی و مزیت های بزرگ استخر بادی اینتکس می توان به سهولت در جابجایی، حمل و نگهداری، راه اندازی و استفاده اشاره کرد. عمده استخر های بادی به دلیل اینکه حجم بیشتر آن ها را باد تشکیل می دهد، در صورت تخلیه باد آن، حجم بسته بندی بسیار کوچکی را خواهند داشت، همچنین وزن بسیار سبک آن ها به شما اجازه خواهد داد تا به سادگی بتوانید محصول را برداشته و با خود حمل کنید، اینچنین شما می توانید در مسافرت ها نیز از داشتن یک استخر بادی نهایت لذت را ببرید.

راه اندازی بسیار سریع این محصولات و همچنین امکان استفاده از پمپ های باد مختلف، به شما اجازه خواهد داد تا به صورت موقتی و در دفعات بسیار بیشتر از استخر بادی استفاده کنید. نگهداری آن نیز فضای بسیار زیادی را اشغال نخواهد کرد. ظرفیت آب برخی از استخر های بادی کودک کم بوده و اینچنین شما می توانید با انتخاب آن مدل ها، در مصرف آب نیز صرفه جویی کنید. دوام و کیفیت این محصولات نیز بسیار بالا بوده به خصوص که توسط شرکت اینتکس تولید شده است و از جنس درجه برای تولید آن استفاده گردیده است. استخر های بادی اینتکس محصولاتی هستند که حتی پس از آسیب دیدگی می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی آن ها را تعمیر کرده و مجددا استفاده کنید.

فروش استخر بادی کودک و بزرگسالان

پر فروش ترین استخر بادی کودک اینتکس

از پر فروش ترین استخر های بادی کودک اینتکس می توان به استخر های بادی اشاره کرد که به صورت مجموعه تفریحات آبی طراحی شده اند و در کنار استخر؛ وسایل بازی دیگری قرار داده شده است که می توان به سرسره بادی اشاره کرد، همچنین موارد بسیار زیاد دیگری در استخر های بادی استفاده شده است که علاوه بر آب بازی، بازی های دیگر را نیز امکان پذیر کرده است. استخر های بادی سایز بزرگ نیز از دیگر مدل های پر فروش برند اینتکس به شمار می روند زیرا فضای بیشتری را در اختیار کودکان قرار میدهد که بازی کنند.

فروش استخر بادی کودک و بزرگسالان

معرفی شرکت اینتکس

شرکت اینتکس اولین شرکت در زمینه تولید و فروش استخر بادی و البته سایر محصولات بادی در دنیا می باشد که به دلیل تولیدات موفق خود توانست، موفقیت های روز افزون خود را ادامه بدهد، به طوریکه در حال حاضر بزرگ ترین شرکت تولید کننده محصولات بادی در دنیاست که خط تولید آن در کشور های آسیایی همچون چین فعالیت داشته و نمایندگی های رسمی را در سراسر دنیا و در کشور های اروپایی و آسیایی راه اندازی نموده است. اینتکس همواره سعی کرده است تا با ایجاد تنوع در تولیدات خود، تمامی سلیقه ها را در برگیرد. به خصوص که با استفاده از مواد بسیار خوب ، کیفیت ساخت محصولات خود را بالا برده است . این برند در واقع یک برند آمریکایی می باشد که سال هاست محصولات خود را در چین تولید می کند تا هزینه های خود را از این طریق کاهش داده و در نهایت محصولات را با قیمت مناسب تری به دنیا عرضه کند.

فروشگاه تهران اینتکس

فروشگاه تهران اینتکس نمایندگی انحصاری اینتکس در ایران است که می توانید استخر های بادی خود را با ضمانت اصالت و سلامت و همچنین خدمات پس از فروش از فروشگاه خریداری کنید. فروشگاه اینتکس سعی بر این داشته است تا به خوبی بتواند تمامی مشتریان را با ارائه خدمات راضی نگه داشته و همچنین با فروش بدون واسطه محصولات بادی، از افزایش قیمت استخر بادی و محصولات بادی اینتکس جلوگیری کند.

فروشگاه تهران اینتکس نیز شعبه هایی در تهران و همچنین شهر های شمالی و ... کشور دارد که می توانید خرید های خود را به صورت حضوری و یا اینترنتی انجام دهید. از جمله خدمات پس از فروشی که فروشگاه تهران اینتکس برای مشتریان خود ارائه کرده است می توان به تعمیرات و پنچرگیری محصولات بادی توسط فروشگاه اشاره کرد. شما عزیزان می توانید برای پاسخگویی به سوالات خود با شماره تلفن های فروشگاه تماس حاصل فرمایید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)