نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

5 نکته مهم در هنگام تهیه کیسه خرید پارچه ای

1400/11/23 10:25
954 بازدید
اشتراک گذاری

 رپورتاژ :

کیسه خرید پارچه ای متقال بوهو

استفاده از کیسه خرید پارچه ای کم کم در حال تبدیل شدن به یک عرف در جامعه شده است. همه ما می دانیم که بعنوان یک شهروند باید سهم خود را در حفاظت از محیط زیست ایفا کنیم. استفاده از کیسه خرید پارچه ای بجای کیف و نایلون می تواند تا حد زیادی به محیط زیست کمک کند. یک کیسه خرید پارچه ای که ممکن است سالها مورد استفاده قرار گیرد در مقایسه با کیسه های نایلونی یکبار مصرف مزایای فراوانی دارند.

در این مقاله قصد داریم 5 نکته مهم برای تهیه کیسه خرید پارچه ای به شما یادآوری کنیم.

1. جنس کیسه خرید پارچه ای : بدون شک متقال بهترین پارچه برای کیسه خرید است. چون هم به لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه تر از سایر پارچه هاست و هم به لحاظ دوام بسیار مقاوم است. یک کیسه خرید پارچه ای متقال می تواند براحتی وزنی در حدود 50 کیلو را تحمل کند. علاوه بر این متقال بدلیل سازگار بودنش با محیط زیست بهترین گزینه است. متقال پارچه ایست که هنوز هیچ اقدام شیمیایی روز آن انجام نشده و در واقع پارچه خام است. البته هرچقدر درصد نخ استفاده شده در متقال بالاتر باشد، کیسه خرید شما بیشتر دوستدار محیط زیست است. متقال علاوه بر این مزایای بسیاری دارد. جذب رطوبت، عدم پرز دهی، خنک بودن و سبک بودن از دیگر ویژگی های متقال است.

کیسه خرید پارچه ای بوهو

2. دو بنده بودن و رویه باز کیسه خرید هم یک نکته مهم دیگر است. این کیسه ها به راحتی روی شانه آویزان می شوند و قسمت بالایی و دهانه باز (گاهی اوقات به سادگی با یک آهنربا بسته می شود) امکان دسترسی آسان در حال حرکت را فراهم می کند. کیسه ها اغلب یک فضای داخلی بزرگ دارند، که گاهی اوقات در برخی مدل ها جیب های داخلی برای سازماندهی اولیه تعبیه می کنند. همچنین دهانه گشاد بالای این کیسه ها به شما این امکان را می دهد که به راحتی محتویات کیسه خود را مشاهده کرده و به آن دسترسی داشته باشید.

کیسه خرید پارچه ای بوهو

3. جادار بودن و چند کاره بودن : از یک کیسه خرید می توان همزمان بعنوان کیسه خرید نان، کیسه خرید های روزمره و کیسه جایگزین کیف دوشی استفاده کرد. در اینصورت باید توجه داشته باشید که کیسه خریدتان جادار باشد تا همه این قابلیت ها را بتوانید استفاده کنید.

4. از جمله قابلیت های کیسه خرید این هست که برخلاف اغلب کیف ها می توانید طرح اختصاصی خودتان را بر روی آن چاپ کنید. پس اگر طرح خاصی مد نظرتان هست حتما قبل از خرید از فروشنده سوال کنید که آیا امکان چاپ طرح اختصاصی وجود دارد یا خیر. در بوهو می توانید تمام طرح های مد نظرتان را روی کیسه خرید پارچه ای سفارش دهید.

کیسه خرید پارچه ای بوهو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)