نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

عمل زیبایی بینی فوق العاده زیبا با ماریا مرادی

1400/11/17 10:17
521 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

جستجو برای یافتن بهترین جراح بینی تهران، برای قرار گرفتن تحت عمل جراحی بینی که پر طرفدار ترین فرایند جراحی پلاستیک محسوب می شود، یکی از حساس ترین مراحل در پروسه رینوپلاستی می باشد. جراح بینی شما، دکتر ماریا مرادی، در چشم انداز خود در خصوص فرایند جراحی بینی، کلیه پیچیدگی های دخیل در طراحی و اجرا را مد نظر قرار می دهد. جراحی بینی، از نگاه بسیاری جراحان پلاستیک، دشوار ترین و حساس ترین نوع جراحی است. عمل بینی، فرایندی است که در آن صحبت از تغییرات میلی متری است. دکتر ماریا مرادی، خلق تغییرات منحصر به فرد برای صورت هر بیمار را یکی از جنبه های جذاب این پروسه درمان، معرفی می کند.

بهترین جراح بینی

اصلاحات قابل اجرا با عمل زیبایی بینی فوق العاده زیبا با ماریا مرادی

پروسیجر جراحی بینی می تواند دغدغه های زیبایی و فانکشنال متعددی از قبیل موارد زیر را در بینی شما درمان کند. این دغدغه ها شامل موارد زیر می باشد :

  • اندازه بسیار بزرگ بینی، انحراف یا پهن بودن بینی
  • وجود قوز یا فرورفتگی بر روی پل بینی که از نیمرخ، قابل مشاهده تر است.
  • نوک گوشتالو، افتاده یا رو به بالای بینی
  • سوراخ های ناهمتراز بینی با اندازه های متفاوت
  • ناهنجاری آناتومیکی از قبیل سپتوم کج که عملکرد نرمال بینی را با اختلال روبرو می کند.

داوطلب خوب برای رینوپلاستی از نگاه بهترین جراح بینی تهران

بهترین جراح بینی تهران، دو دلیل اصلی نیاز به انجام پروسیجر رینوپلاستی را دغدغه های زیبایی و مشکلات تنفسی معرفی می کند. اگر یکی از اِلمان های ظاهری بینی شما، از قبیل اندازه یا شکل، برایتان آزار دهنده است، یا اگر برای تنفس نرمال از راه بینی، به دلیل ناهماهنگی های ساختاری، دچار مشکل هستید، داوطلب خوب جراحی بینی محسوب می شوید. یک سپتوم کج، رایج ترین ناهنجاری است که به جراحی بینی غیر زیبایی منجر می شود.

بعلاوه، شما باید از ویژگی های سلامت فیزیکی و روانشناختی خوب نیز برخوردار بوده و ترجیحاً غیر سیگاری باشید. در صورت سیگاری بودن، پزشک به شما توصیه ترک آن، در موعد مقرر در روزهای منتهی به روز فرایند جراحی بینی تان را می کند.

همچنین، داشتن انتظارات منطقی از جراحی نیز یکی دیگر از ویژگی های الزامی محسوب می شود. نباید توقع داشته باشید که چون جراحی بینی تان را به دست بهترین جراح بینی تهران سپرده اید، او بتواند در بینی تان معجزه بیافریند. پزشک شما، دکتر ماریا مرادی، در جلسه مشاوره با بیمار خود، شرح می دهد که جراحی زیبایی بینی شما، چه تغییراتی را می تواند در بینی تان خلق کرده و چه تغییراتی در بینی تان، ناممکن است. او به شما کمک می کند تا اهداف جراحی منطقی داشته باشید. بعلاوه، در صورت نیاز، با هدف دستیابی به نتیجه ای بهتر از فرایند زیبایی، جراح تان، برخی فرایند های زیبایی قابل اجرا، همزمان با جراحی بینی را به شما توصیه می کند.

چگونه بهترین جراح بینی تهران را بیابیم؟

در زمان انتخاب بهترین جراح بینی تهران، تحقیق، فاکتور کلیدی است.

پزشکان و جراحان، دارای سطوح تجربه و مهارت متفاوتی می باشند. در زمان تحقیق برای یافتن بهترین جراح بینی تهران، نکات زیر را به یاد داشته باشید :

  • برخورداری از بورد تخصصی
  • عضو بودن در انجمن جراحان پلاستیک
  • گذراندن دوره های تخصصی در رینوپلاستی
  • انجام تعداد زیاد موارد جراحی بینی در طول دوره کاری
  • برخورداری از جایگاه حرفه ای، سابقه کاری درخشان و خدمت در بیمارستان های معتبر
  • ارائه سطح خدمات مطلوب به بیمار و داشتن یک برخورد حرفه ای با بیمار و توانایی خلق اعتماد به نفس و آرامش در بیمار
  • عدم تمرکز بر روی منافع شخصی و عدم به کار گیری تکنیک های بازاریابی
  • قرار دادن منافع بیمار و خلق بهترین نتیجه از جراحی، در محوریت و رأس دستور کار

یک جراح بینی خوب، با در نظر گرفتن این موضوع که بینی هر فرد، دارای ویژگی های منحصر به فرد خود می باشد، بینی هر بیمار را بر یک مبنای فردی، مورد بررسی قرار می دهد و به شکلی سفارشی و ویژه با هدف تحقق اهداف بیمار خود، طرح درمان او را ترسیم می کند. او برای گوش کردن به دغدغه های بیمار خود، وقت می گذارد و زمانی که شما این حس را از جراح خود می گیرید که او صادقانه برای شما وقت گذاشته و به خواسته ها و اهداف شما توجه می کند، یک همکاری مشترک، بین شما و پزشک تان شکل می گیرد که ماحصل آن، بهترین نتیجه جراحی خواهد بود.

جراحی زیبایی بینی

همچنین در مرحله جستجو برای یافتن بهترین جراح بینی تهران، اقدامات زیر را انجام دهید :

1 . سوابق جراحی پزشک بالقوه خود را بررسی کنید.

2 . از دوستان و افرادی که در حوزه جراحی بینی، صاحب نظر هستند، سوال کنید. سوال کردن از دوستان و افراد صاحب نظر در حوزه جراحی بینی، در تصمیم گیری در انتخاب یک جراح بینی خوب، می تواند بسیار موثر واقع شود. پس از شنیدن نظرات و پیشنهادات آنها، جنبه های مورد نظر خود را در مورد جراح پیشنهادی، مورد بررسی قرار دهید.

3 . عکس های قبل و بعد از عمل سایر بیماران جراحی شده به دست جراح بالقوه تان را نگاه کنید. یافتن این عکس ها در وب سایت جراح، کار بسیار آسانی است. این عکس ها می تواند سبک سلیقه و مهارت جراح را نشان دهد.

4 . ریویوهای بیماران قبلی را بخوانید.

خواندن ریویو های آنلاین چیزی شبیه به صحبت کردن با بیماران قبلی پزشک منتخب شماست و نتیجه مشابه با آن را به دست می دهد. این کار، نگرشی را در خصوص شخصیت و رفتار جراح ، در اختیار شما قرار می دهد. اگر جراح از مهارت های برقراری ارتباط خوبی برخوردار نباشد، باید به فکر یافتن یک جراح دیگر باشید، چون تمام جنبه ها، در سفر رینوپلاستی شما، به یک اندازه حائز اهمیت هستند.

منبع : www.drmariamoradi.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)