نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

دانلود بازی کامپیوتری برای کودکان از سایت مرجع تعمیر پی سی | دانلود بازی برای نوجوانان

1400/10/14 11:52
1,958 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

دانلود بازی کامپیوتری برای کودکان و نوجوانان در سنین مختلف در سایت تعمیر پی سی | دانلود بازی با حجم کم و فوق فشرده با ترافیک نیم بهاء

دانلود بازی کامپیوتری برای کودکان سنین مختلف

با گذشت زمان و با پیدایش کامپیوترهای قدرتمند و بزرگ و همچنین پیشرفتی که در تولید نرم‌افزارهای بازی اتفاق افتاده ‌است، روز به روز به تعداد بازی های کامپیوتری جذاب اضافه شده و فروش آنها در حال افزایش است. اشتیاق به انجام بازی‌های کامپیوتری سن ‌و سال نمی‌شناسد، کودکان، نوجوانان و بزرگسالان همه و همه علاقه‌مند به انجام این بازی‌ها هستند. حساسیت انتخاب بازی مناسب و متناسب با سن و سال، به‌خصوص در سنین پایین و برای کودکان بسیار بالاتر از سایر سنین می‌باشد. مجموعه تعمیر پی سی به‌ عنوان بانک دیجیتال انواع بازی های کامپیوتری، در نظر دارد امکان دانلود بازی کامپیوتری برای کودکان در سنین مختلف را فراهم آورد، به‌طوری‌که والدین با خیال راحت و با اطمینان از آرشیو کامل بازی های رایانه ای سایت tamirpc.net بازدید کرده، خلاصه‌ای از داستان آن‌ها را مطالعه کرده و گزینه مناسب با کودک خود را انتخاب و دانلود کنند.

دانلود بازی کامپیوتری برای کودکان از سایت tamirpc.net

آیا بازی کامپیوتری بر کودکان تاثیر مثبت دارد؟

به دلیل متداول و محبوب شدن بازی‌های کامپیوتری، کودکان زیر هفت سال نیز در جریان این اشتیاق و هیجان قرار گرفته و تمایل زیادی به انجام بازی کامپیوتری دارند. در این میان نکته ای که باید مد نظر قرارداد این است که اکثر والدین نگران سلامتی و تاثیر بد بازی‌های کامپیوتری بر روی کودکان خود هستند، این در حالی است که روان‌شناسان کودک و پزشکان معتقدند که دانلود بازی کامپیوتری برای کودکان از وب سایت های معتبری انجام شود و بازی مناسب رده سنی کودک دانلود و در اختیار آنها قرار داده شده و مدت زمانی که کودک به بازی مشغول می شود سنجیده شده و با برنامه ریزی باشد. انجام این بازی ها نه تنها اثر منفی بر آنها نخواهد داشت، بلکه در خیلی از مواقع سبب رشد شخصیت، دانش و مهارت های کودک نیز خواهند شد.

دانلود بازی کامپیوتری برای کودکان و فراهم آمدن امکان بازی های گروهی در خانواده

از تاثیرات مثبتی که بازی های کامپیوتری بر روی کودکان دارد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

1) بازی‌ های کامپیوتری کودکانه، آنها را با فناوری، کامپیوتر و کار با سیستم آشنا می‌کند :

با گذشت زمان دنیا به سوی مجازی شدن پیش می‌رود، همانطور که شاهد هستید، به واسطه شیوع بیماری کرونا، کلاس‌های آموزشی پیش‌دبستانی و دبستانی نیز به‌ صورت آنلاین برگزار می‌شوند. بنابراین چنانچه بچه‌ها از سن پایین‌تر با کامپیوتر بازی کرده و با کارکرد سیستم و چگونگی ارتباط با دنیای آی‌تی آشنا شده باشند، تاثیر مثبت و بسزایی در زندگی آینده آنها خواهد داشت.

2) بازی کامپیوتری کودکانه می تواند تمرین چندین مهارت در زمینه های مختلف را برای کودکان فراهم آورد :

با توجه به این‌که در سال‌های اخیر تولید نرم‌افزارهای آموزشی از جمله آموزش ریاضی، زبان، اشکال هندسی و ... بسیار افزایش ‌یافته و گسترش پیدا کرده‌اند، با انتخاب و دانلود بازی کامپیوتری برای کودکان، قبل ‌از ورود او به مدرسه، امکانی فراهم خواهد شد که کودک در بسیاری از زمینه ها مهارت اولیه را به خوبی به دست آورد.

3) بازی های کامپیوتری کودکانه جنبه تفریح و سرگرمی برای آنها دارد :

زمانی که کودک در حال بازی است متوجه نمی‌شود که در حال یادگیری است و بنابراین نه ‌تنها آموزش برای او خسته‌کننده نخواهد بود، بلکه در حین بازی بسیاری از مطالب و فنون در ذهن او قرار گرفته و به خاطرش سپرده خواهد شد.

4) بازی های کامپیوتری کودکانه سبب هماهنگ شدن حرکات چشم و دست و تحلیل های مغزی آنها خواهد شد :

انجام بازی های کامپیوتری، هماهنگی بین فرمان‌های مغزی، حرکت دست و انگشتان را به کودکان یاد خواهد داد این مسئله سبب فعال شدن دو نیمکره مغز شده و در آینده یادگیری را برای او ساده‌تر و سریعتر خواهد کرد.

5) بازی های کامپیوتری کودکانه سبب بالا رفتن خلاقیمت کودکان می شوند :

در بازی های کامپیوتری به دلیل وجود ابزارهای مجازی نامحدود، قدرت خلاقیت در کودک بالا رفته و او می تواند بدون محدودیت و با الهام گرفتن از الگوهای موجود در بازی، به هنر ساخت اشیا یا رسم اشکال هندسی دست یابد و این امر سبب رشد خلاقیت و مهارت در او شود.

دانلود بازی کامپیوتری برای کودکان، دنیایی از ابزار ها و لذت بردن از آنها

6) بالا بردن حس اعتماد به نفس در کودکان :

بازی های رایانه ای کودکان را وارد دنیایی می کند که کنترل آن را به دست دارند، بودن در این محیط علاوه بر آنکه برای آنها بسیار لذت بخش خواهد بود، احساس قدرت و اعتماد به نفس را نیز در آنها بیدار کرده و رشد می دهد.

7) برخی از بازی های کامپیوتری مجموعه ای از چندین مهارت را در مقابل کودک قرار می دهند :

بدین ترتیب او علاوه بر آن که به وجود مهارت های گوناگون پی می برد، علاقه خود را نیز پیدا می کند. با دانلود بازی کامپیوتری برای کودکان از وب سایت های معتبر این امکان را برای کودکان خود فراهم آورید.

معرفی بازی کامپیوتری برای سنین مختلف

حال که به تاثیر مثبت بازی‌های کامپیوتری بر روی کودکان پی بردید، به نقل از وب سایت تعمیر پی سی به معرفی چند بازی‌ کامپیوتری برای کودکان در سنین مختلف می پردازیم که بسیار کم‌حجم بوده و هر یک مهارت‌های خاصی را به کودک شما می‌آموزند، پس با ما همراه باشید :

1) بازی رالی گوسفندها برای کامپیوتر

بازی رالی گوسفندها برای کامپیوتر

بازی رالی گوسفندها Champion Sheep Rally در گروه بازی های طنز، مهیج و کم حجم قرار می گیرد. اگر به دنبال دانلود بازی برای کودکان 3 ساله هستید که کم حجم و قابل نصب بر روی کامپیوتر باشد، این بازی بهترین گزینه برای شما خواهد بود. در این بازی گوسفندان در نژاد های مختلف مسابقه می دهند و در این رقابت گوسفندان با سرعت و با عبور از موانع، به جمع کردن امتیاز می پردازند. این بازی بسیار هیجان آور است و گوسفندان دارای تجهیزاتی هستند و برای کسب امتیاز و برنده شدن کارهای خنده داری انجام می دهند، از جمله: پرش، عبور از راه های مخفی، بمب گذاری و سر و صدا.

در این بازی سرعت عمل و دقت اهمیت دارد. به طوری که بازیکن بتواند با دقت خود هم به سرعت از موانع عبور کرده و از رقبای خود پیشی گرفته و هم از جوایز موجود در مسیر مسابقه بهره مند شود. شما هم اکنون می توانید بازی مهیج و جذاب رالی گوسفندها Champion Sheep Rally را از اینترنت دریافت نموده و اقدام به دانلود بازی کامپیوتری برای کودکان خود کنید.

ویژگی های بازی Champion sheep Rally :
  • دارای 11 مدل گوسفند
  • مناسب برای کودکان سه سال به بالا
  • بازی با گرافیک خوب و سه بعدی
  • دارای جلوه ها و جذابیت های صوتی و بصری
  • بالا بردن سرعت عمل، خلاقیت و هوش کودک
  • با 4 سطح سختی
  • امکان انجام بازی به صورت چند نفره همزمان (تا 4 بازیکن)
  • حجم بسیار کم بازی
  • و …

2) بازی Ice Land 2

تصویر محیط بازی Ice Land 2

اگر به دنبال دانلود بازی برای کودکان 4 ساله هستید، بازی Ice Land 2 گزینه مناسبی است. این بازی بسیار کم حجم بوده، بر روی کامپیوتر نصب می شود و می تواند ساعت ها کودکان را سرگرم کند. این بازی در سیستم های خیلی پایین هم به سادگی قابل اجرا می باشد. در عین حال از گرافیک خوبی هم برخوردار است. کیفیت بازی در تنظیمات گرافیکی نرم افزار قابل تنظیم است. کودک در این بازی نقش پنگوئنی را دارد که در جستجوی غذا بوده و به دنبال آن می رود. این بازی به صورت پرتابل (قابل حمل) بوده و بدون نصب قابل اجرا و استفاده خواهد بود. سایت تعمیر پی سی شما را دعوت به دانلود این بازی برای کودک خود میکند. براحتی با اسم این بازی میتوانید در اینترنت جستجو کنید.

3) بازی پرورش، نگهداری و فروش گیاهان Plant Tycoon برای کامپیوتر

اگر برای کودکان 5 ساله خود به دنبال دانلود بازی کامپیوتری هستید، که کم حجم باشد، بازی پرورش، نگهداری و فروش گیاهان و کاکتوس Plant Tycoonگزینه مناسبی است. کودک در این بازی باید با دقت از گلها و کاکتوس های عجیب مراقبت کند تا به مرحله تولید بذر برسند و آن ها را به فروش رسانده و سرمایه لازم برای خرید کود، سم و مواد مورد نیاز دیگر را جمع کند. در حین بازی حشره های مفید نیز وارد گلخانه می شوند که باید با تور آنها را صید کرده و به فروش برساند. نکته جالب توجه برای این بازی این است که با خاموش شدن سیستم، گل ها وگیاهان، مانند واقعیت به رشد خود ادامه می دهند. چنانچه قصد دانلود بازی کامپیوتری برای کودکان خود را دارید، این بازی لطیف و جذاب را در گوگل جستجو کرده و دریافت نمایید.

ویژگی‌های بازی Plant Tycoon :
  • تجربه رشد واقعی گیاهان و در زمان حقیقی برای کودکان
  • معرفی بیش از 500 نوع گیاه و کاکتوس
  • قابل اجرا در همه ویندوز ها
  • و …

4) بازی انسانهای اولیه: دیدار با نیاکان The Humans: Meet the Ancestor

این بازی زیبا، با جلوه ها و گرافیک بی نظیر خود برای کودکان 6 ساله بسیار مناسب خواهد بود. در حین انجام این بازی، کودک، انسان های اولیه را حرکت داده و در مواجهه با خطرات احتمالی، اقدامات مناسب را انجام می دهد، کودک در مسیر بازی به کشف برخی از اکتشافات بشری دست یافته و اطلاعات زیادی در زمینه این اکتشافات به دست می آورد.

به نقل از سایت مرجع تعمیر پی سی، در این بازی، کودکان با هوش و درایت خود از انسان اولیه در مقابله با دایناسور ها و موجودات عظیم الجثه دیگر محافظت کرده و با کشف و اختراع چیزهای جدیدی از قبیل آتش، چرخ، نیزه، طناب، منجنیق و ... از بازیکن خود دفاع کرده و کار خود را ساده تر می کنند.

ویژگی های این بازی :
  • دارای 14 کاراکتر مختلف و متنوع
  • مناسب برای کودکان 6 سال به بالا
  • دارای 80 مرحله پشت سر هم و جذاب
  • محیط سرگرم کننده و طنز
  • دارای 8 دنیای متفاوت و با چند درجه سختی
  • دارای گرافیک خوب به همراه موزیک های جذاب
  • معرفی اکتشافات بشری در طول بازی و استفاده از آن ها
  • قابل اجرا بر روی کلیه ویندوز ها
  • و ...

5) 13 بازی کم حجم کلاسیک Carl’s Classics برای کامپیوتر

مجموعه بازی های کلاسیک در Carl’s Classics ، مجموعه ای است از 13 بازی کلاسیک، جذاب، کم حجم و محبوب. نصب این بازی برای کودکان 7 ساله مناسب و جالب توجه خواهد بود. بازی های کلاسیک و با ارزش موجود در این نرم افزار، شامل این موارد می باشد: منچ، پازل های چند تکه، دوز، شطرنج، بازی چکرز، بازی تست حافظه، بازی جدول متقاطع و… ، که همگی شناخته شده بوده و برای افزایش مهارت و تمرکز کودکان عالی هستند.

از قابلیت های جالب این نرم افزار، وجود موجود زرد رنگی است که در بازی های تک نفره به عنوان بازیکن رایانه وارد عمل شده و کودک می تواند همه حرکات او را در حین بازی تماشا کرده و زیر نظر داشته باشد.. به منظور دانلود بازی کامپیوتری برای کودکان می توانید این بازی جذاب را بعدها از تعمیر پی سی دریافت نمایید. (بعضی از بازی ها به مرور در سایت بارگزاری خواهند شد)

ویژگی های بازی Carl’s Classics
  • مناسب برای کودکان هفت سال به بالا
  • امکان انجام بازی به صورت یک نفره و چند نفره
  • بالا بردن تمرکز، هوش و مهارت بازی هایی چون شطرنج و منچ
  • بازی جذاب برای کودکان و بزرگسالان
  • حجم بسیار کم
  • قابل اجرا در سیستم های معمولی
  • و ...

مرکز دانلود بازی با اطمینان خاطر

ارتباط تنگاتنگ بین بازی کودک و آرامش و سلامتی روحی او

وب‌سایت tamirpc.net، با فعالیت بسیار گسترده‌ای که در زمینه گردآوری بازی‌های رایانه‌ای داشته‌است، سعی بر آن دارد که با در نظر گرفتن حساسیت این موضوع، کلیه بازی‌های رده‌های سنی کودکان را با دقت و با توجه به مسائل آموزشی و پرورشی، در آرشیو کامل و جامع خود قرار داده و امکان دانلود بازی کودکانه برای کامپیوتر را فراهم آورد. این مجموعه با معرفی و توضیحات جامع در مورد هر بازی و بیان خلاصه ای از داستان آنها، این اطلاعات را در اختیار والدین قرار می دهد تا آنها بتوانند انتخاب خود را با اطمینان بیشتر و آگاهانه به انجام رسانند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)