نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

بیبی کالا، اولین فروشگاه سیسمونی و اسباب بازی دخترانه و پسرانه تخصصی ایران

1400/10/14 11:30
684 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

فروشگاه سیسمونی و اسباب بازی بیبی کالا، ارائه دهنده انواع لوازم کودک و نوزاد، اسباب بازی های دخترانه و پسرانه

به نظرتان وسایلی که برای رشد و تربیت نوزادتان از آن‌ها استفاده می‌کنید، چه تاثیری در آینده او خواهند داشت؟ اگر کودکتان اولین سال‌های زندگی‌اش را با آسایش و رفاه نگذراند، چه آسیب‌هایی روحی به او می‌رسد؟ انتخاب وسایل مناسب بهداشتی، پوشیدنی، حرکتی و سرگرمی مناسب برای نوزاد و توجه به نیازهای او در این دوره حساس، تاثیر بسزایی در رشد نوزاد دارد. برای این‌که بهترین لوازم را در اختیار نوزاد یا کودک خود قرار دهید، باید فروشگاهی را انتخاب کنید که محصولاتش، نیازهای فرزندتان را به خوبی پوشش دهد. یکی از فروشگاه‌هایی که می‌توانید برای خرید سیسمونی، اسباب بازی دختر لوازم کودک و اسباب بازی های مخصوص نوزاد و کودک از جمله شیک ترین اسباب بازی دخترانه، به آن‌جا مراجعه کنید، فروشگاه سیسمونی و لوازم نوزاد و کودک بیبی کالا است که انواع لوازم مورد نیاز نوزاد و کودک را عرضه می‌کند. در این مقاله، این فروشگاه و محصولاتش مورد معرفی قرار می‌گیرد تا برای خرید سیسمونی، آن را در ذهن داشته باشید.

فروشگاه سیسمونی و اسباب بازی بیبی کالا

بیبی کالا، اولین فروشگاه سیسمونی و اسباب بازی تخصصی ایران

فروشگاه لوازم کودک و نوزاد بیبی کالا به عنوان اولین فروشگاه سیسمونی و اسباب بازی تخصصی ایران از 15 سال پیش فعالیت‌ خود را شروع کرد. در این فروشگاه، انواع وسایل مورد نیاز برای کودک و نوزاد شامل وسایل خواب نوزاد، وسایل حمل و نقل نوزاد، وسایل غذاخوری، لوازم بهداشتی کودک و نوزاد و هم‌چنین وسایل حمل و نقل نوزاد می‌شود.

برای رشد و آسایش نوزاد یا کودکتان به چه وسایلی نیاز دارید؟ طبیعتا باید طیف گسترده‌ای از وسایل مختلف را فراهم کنید تا فرزندتان احساس راحتی داشته باشد و از نظر روحی و جسمی در آسایش باشد. در ادامه به برخی‌ از دسته‌بندی‌های انواع وسایل مورد نیاز نوزاد و کودک که در بیبی کالا عرضه می‌شود، اشاره می‌شود.

وسایل غذاخوری نوزاد مانند :

  • شیشه شیر
  • ظروف غذاخوری
  • فلاسک نوزاد
  • لیوان آبمیوه‌خوری نوزاد
  • و صندلی غذاخوری نوزاد

وسایل بهداشتی نوزاد مانند :

  • پوشک
  • سطل مخصوص پوشک
  • پکیج محصولات بهداشتی
  • پستانک
  • زیرانداز تعویض کودک
  • وسایل حمام کودک
  • وان بچه
  • و پوشاک و سرهمی نوزاد

اسباب بازی های دخترانه شیک

وسایل حمل و نقل و نشستن نوزاد مانند :

اسباب بازی های دخترانه و پسرانه شامل :

  • لوازم خانگی اسباب بازی
  • اکشن فیگور
  • وسایل آشپزی اسباب بازی
  • پازل آموزشی
  • عروسک
  • پارک بازی
  • جغجغه
  • تشک بازی
  • و آویز تخت

البته وسایلی که مورد اشاره قرار گرفت، تنها بخش کوچکی از محصولات مختلف این فروشگاه است. با ورود به بخش‌های مختلف سایت بیبی کالا می‌توانید با انواع محصولات نوزاد و کودک این مجموعه آشنا شوید.

سیسمونی نوزاد - بیبی کالا

سیسمونی نوزاد خود را با آرامش تهیه کنید!

برای تهیه سیسمونی، عجولانه تصمیم نگیرید و برنامه‌ریزی کنید. در ابتدا، تعیین کنید که نوزادتان به چه وسایلی نیاز دارد و شما به عنوان والدین نوزاد، به چه لوازمی برای رشد و تربیت فرزندتان احتایج دارید. لوازمی را که تاکنون برای نوزادتان خریداری کرده‌اید، نیز در نظر بگیرید و خریدی درست و حساب‌شده داشته باشید.

بیبی کالا لیستی را تهیه کرده است که انواع وسایل مورد نیاز نوزاد که می‌تواند در تهیه سیسمونی مورد توجه قرار بگیرد، در آن وجود دارد. با مطالعه این لیست می‌توانید با نگاه بهتری برای تهیه سیسمونی تصمیم بگیرید و وسایلی را خریداری نمائید که واقعا مورد نیاز شما و نوزادتان است. لیست سیسمونی نوزاد بیبی کالا شامل لوازم زیر می‌شود :

کمد و وسایل چوبی نوزاد

کیسه خواب

زیرپوش

فلاسک نوزاد

دستمال مرطوب بچه

بالش و تشک همراه

پیش‌بند

چوب لباسی

مسواک انگشتی

کلاه نخی

شیشه شیر

حوله ساده

شیشه شور

حوله تن پوش

وان ساده

زیرانداز تعویض

اسفنج شست و شو

ناخن‌گیر مخصوص

سرویس غذاخوری

سرنگ شربت‌خوری

کالسکه

جغجغه

چراغ خواب

صندلی غذاخوری

زانوبند

شامپو بدن

ساک لوازم

شانه و برس مخصوص نوزاد

پسانک

صابون

تب‌سنج

کرم دست و صورت

دندان‌گیر

گوش پاک‌کن

شیر گرم‌کن

کرم سوختگی

اسباب بازی دخترانه - بیبی کالا

انواع اسباب بازی های دخترانه و پسرانه در بیبی کالا

قدرت اسباب بازی‌ها را در رشد کودکانتان نادیده نگیرید! برای این‌که بهترین اسباب بازی های دخترانه و پسرانه را برای فرزندان خود تهیه کنید، باید ویژگی‌های مختلفی را در نظر بگیرید و با آگاهی، اقدام به خرید کنید.

در انتخاب اسباب بازی باری کودکان خود باید به هر دو جنبه آموزشی و سرگرمی اهمیت دهید تا از اسباب بازی‌ها بهترین استفاده را کرده باشید.

متخصصین اطفال در مورد اسباب بازی‌ها عقیده دارند که «اسباب بازی های متمرکز بر رشد می‌توانند بر اساس مهارت های فیزیکی مانند سه چرخه برای کمک به تعادل و مهارت های حرکتی پیچیده باشد. هم‌چنین می‌توانند مبتنی بر یادگیری باشند، مانند پازل یا مجموعه های ساختمانی. اسباب‌بازی‌های لمسی، انگشتی یا ماسه جادویی نیز برای کودکان نوپا پسر بسیار سرگرم‌کننده هستند و به آن‌ها کمک می‌کنند تا انواع بافت‌ها را کشف کنند و مهارت‌های حرکتی خوبی ایجاد کنند».

خرید اینترنتی انواع اسباب بازی‌ها از ببیی کالا

اگر به دنبال خرید اسباب بازی های دخترانه در بیبی کالا هستید، می‌توانید در بخش اسباب بازی های دخترانه این سایت، جستجو کنید و اسباب بازی مناسب دخترتان را انتخاب نمائید. این بخش شامل انواع عروسک و حیوانات با جنس نرم و لطیف، عروسک‌های مختلف، جغجغه‌ها، لوازم خانگی اسباب بازی، عروسک‌های تعادلی و آموزشی و دیگر انواع اسباب بازی‌ها می‌شود.

اما برای خرید اسباب بازی های پسرانه با چه کار کنید؟! وقتی برای پسر بچه ها خرید می‌کنید، دوست دارید مطمئن شوید که هر اسباب‌ بازی‌ که انتخاب می‌کنید، نه تنها پسرتان را درگیر می‌کند و رشد ذهنی وی را توسعه ‌می‌دهد، بلکه به اندازه‌ای بادوام است که از آسیب‌های مختلف در امان بماند.

در بخش اسباب بازی های پسرانه بیبی کالا می‌توانید اکشن فیگور، برج هوش چوبی، ماشین موزیکال و چراغدار، واکر ماشینی و انواع اسباب بازی‌های دیگر را خریداری کنید.

با خرید بالای 500 هزار تومان از فروشگاه بیبی کالا، در هر کجای ایران که ساکن باشید، محصولات مورد نظرتان را با ارسال رایگان درب منزلتان دریافت می‌کنید.

سخن آخر

برای تهیه لوازم مورد نیاز برای نوزادتان، باید کاملا از نیازهای فرزندتان مطلع شوید و روحیات او را بشناسید. هر کودک ویژگی‌های مختص به خود را دارد که این ویژگی‌ها باید در تهیه انواع لوازم و هم‌چنین اسباب بازی‌های او مورد توجه قرار بگیرد. پس از دقت به همه این خصوصیات، می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بیبی کالا، با دست پر نیازهای کودکتان را برآورده کنید!

پسندها (1)

نظرات (0)