نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

کلینیک دندان پزشکی دکتر علیرضا ارجمندخواه

1400/10/11 12:13
1,196 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

کلینیک دندان پزشکی دکتر علیرضا ارجمندخواه

کلینیک دندان پزشکی اکسیژن به مدیریت دکتر علیرضا ارجمند خواه اولین مجموعه از کلینیک های دندان پزشکی و لابراتورهای تخصصی وی می باشد. این مجموعه در سال 1395 در شهر تهران، خیابان امام خمینی، تاسیس شد. دکتر علیرضا ارجمند خواه از همان ابتدا همکاری با متخصصان دندان پزشک متعدد را شروع کرد. وی در زمینه های مختلف از جمله اطفال، ایمپلنت، ترمیم، زیبایی، جراحی، عصب کشی و عصب کشی تخصصی محیطی کاملا باکیفیت را برای بیماران محترم فراهم کرد. در این کلینیک دندان پزشکی، این خدمات با ارزان ترین قیمت ها در مقایسه با قیمت های معمول کلینیک های دندانپزشکی تهران ارائه می شود. کیفیت مناسب خدمات دندان پزشکی کلینیک اکسیژن، متخصصان این مجموعه که همگی از اساتید دانشگاه شهید بهشتی می باشند و مدیریت مناسب دکتر علیرضا ارجمند خواه تعداد بیماران این مجموعه را در عرض سه سال به حدود شش هزار نفر رساند که باعث افتتاح دومین مجموعه از کلینیک های دندانپزشکی و لابراتورهای تخصصی دکتر علیرضا ارجمند خواه به نام کلینیک مهدیار در شمال شهر تهران، بلوار اندرزگو، در سال 1400 شد.

کیفیت مناسب خدمات

از مزیت های متعدد کلینیک دندان پزشکی دکتر علیرضا ارجمند خواه در مقایسه با دیگر کلینیک های دندان پزشکی مشابه منطقه در ابتدا باید به برتری کیفیت خدمات این کلینیک دندان پزشکی اشاره کرد که به علت انجام امور دندان پزشکی به صورت مجزا توسط متخصص مربوطه با این خدمات، کیفیتی عالی را با قیمتی ارزان در اختیاران بیماران دندان پزشکی قرار می دهد. نکته قابل توجه در میان خدمات دندان پزشکی، انجام همه امور مربوط به درمان مشکلات متعدد یک بیمار توسط یک دندان پزشک می باشد که مطمئنا کیفیت خدمات را به میزان قابل توجهی پایین خواهد آورد. کلینیک دندان پزشکی دکتر علیرضا ارجمند خواه در مقابله با این مشکل، ارائه خدمات مربوطه تخصصی توسط متخصص آن را به صورت مجزا روی دندان هر بیمار را در دستور کار خود قرار داده. به عبارت ساده، انجام همه اعمال دندان پزشکی به صورت صفر تا صد توسط یک جراح، کیفیت درمان دندان بیماران را به میزانی قابل توجه پایین می آورد. کلینیک دندانپزشکی دکتر علیرضا ارجمندخواه با ارائه خدمات درمانی دندان بیماران، به صورت مجزا توسط متخصصان مربوط به آن، کیفیتی قابل توجه را در میان کلینیک های دندان پزشکی تهران ارائه می کند.

کلینیک دندان پزشکی دکتر علیرضا ارجمند خواه

استفاده از متخصصان مربوطه

در کلینیک دندان پزشکی دکتر علیرضا ارجمند خواه مراحل مختلف درمان ایمپلنت بدین صورت ارائه می شود که هر قسمت آن تحت نظارت متخصص دندان پزشک مربوطه از ابتدا تا انتهای کار خواهد بود. این امر بهترین کیفیت خدمات دندان پزشکی را در اختیار بیماران محترم قرار می دهد. استفاده از متخصصان متعدد برای درمان هر مشکل دندانی بیمار، امری استثنائی در میان دیگر کلینیک های دندان پزشکی است. این در حالی است که انجام این امور با قیمتی ارزان تر، حدود 35 درصد کم تر از دیگر دندان پزشکی های منطقه در کلینیک  های دندان پزشکی دکتر علیرضا ارجمندخواه ارائه می شود. در عین حال برای انجام امور درمانی بیماران به صورت عمده از با کیفیت ترین مواد، از جمله ایمپلنت های سوئیسی در کلینیک ها و لابراتورهای تخصصی اکسیژن و مهدیار استفاده می شود که تا به امروز رضایت بیماران را به همراه داشته. در این مراکز 4 الی 5 متخصص جراح، خدمات ترمیم دندان، زیبایی، درمان ریشه (اندو)، اطفال و غیره را ارائه می دهند که در نوع خود امری قابل توجه است.

قیمت مناسب

انجام همه این امور در کلینیک های دندان پزشکی دکتر علیرضا ارجمند خواه واقع در میدان امام خمینی و بلوار اندرزگو با ارزان ترین قیمت ها در اختیار بیماران قرار گرفته است. خدماتی نظیر درمان فک، عصب کشی، عصب کشی تخصصی، ایمپلنت، اطفال، زیبایی و غیره در این مراکز با قیمتی حدود 35 درصد ارزان تر از دیگر کلینیک های دندان پزشکی منطقه و تهران انجام می گیرد. کیفیت خدمات ارائه شده توسط دکتر علیرضا ارجمند خواه و همکاران ایشان، استفاده از باکیفیت ترین مواد و قیمت منصفانه کلینیک های دندان پزشکی اکسیژن و مهدیار، همه و همه باعث شده تعداد بیماران این مجموعه در کم تر از عرض سه سال به حدود شش هزار بیمار رسد که نشان از کیفیت مطلوب و رضایت حداکثری مراجعه کنندگان به این مراکز است. برخورد مناسب و حرفه ای و دلسوزی دکتر علیرضا ارجمند خواه و همکاران ایشان که همگی از اساتید دانشگاه شهید بهشتی می باشند، رضایت مراجعه کنندگان به مجموعه های تخصصی دندان پزشکی وی را به همراه داشته که در پیشرفت روزافزون خدمات ارائه شده توسط ایشان نقش مهمی ایفا می کند.

کادر مجرب

در این مراکز حدود 10 لابراتور تخصصی فعال هستند که در مجموع می توان گفت برای حدود 60 نفر کارآفرینی داشته. دکتر علیرضا ارجمند خواه از همان ابتدای فارغ التحصیلی در دانشگاه شهید بهشتی در سال 1394 در حدود 15 مرکز خدمات درمانی دندان مشغول به فعالیت بوده و همچنین اداره کلینیک دندان پزشکی اکسیژن را بر عهده داشته. وی در این مجموعه با اساتید متخصص دندان پزشک دانشگاه شهید بهشتی همکاری می کند و بهترین خدمات را در زمینه بیماری های دندان به بیماران خویش ارائه می کند. همه این عوامل رضایت روزافزن مراجعه کنندگان به کلینیک های دندان پزشکی دکتر علیرضا ارجمند خواه واقع در میدان امام خمینی و بلوار اندرزگو را به همراه داشته. تعرفه منصفانه قیمت این مراکز که بسیار ارزان تر از کلینیک های دندان پزشکی مشابه در تهران است هم مزید بر علت بوده که این کلینیک های تخصصی را در میان بهترین مراکز درمانی بیماری های دندان قرار دهد.

کلینیک های دندان پزشکی اکسیژن واقع در میدان امام خمینی، و مهدیار واقع در بلوار اندرزگو از بهترین مراکز خدمات درمانی دندان تهران به مدیریت دکتر علیرضا ارجمند خواه می باشند که همه روزه در خدمت بیماران محترم هستند. انجام امور دندان پزشکی از جمله ایمپلنت دندان با کادری مجرب در این مراکز، با بهترین مواد و نازل ترین قیمت ها صورت می گیرد که رضایت حداکثری مراجعه کنندگان را به همراه خواهد داشت.

آدرس اینستاگرام : دکتر علیرضا ارجمند خواه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)