نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

بهترین روش های زیبایی دندان

1400/10/11 12:29
1,099 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

یکی از عضوهایی که تاثیر زیادی در زیبایی چهره انسان دارد، دندان می باشد. دندان های زیبا و منظم شما را از لبخندی جذاب بهره مند می کند. آسیب هایی که به دندان وارد می شود به مرور سبب بر این می گردد که فرد از نعمت زیبایی در دندان ها بی بهره می شود. با توجه به پیشرفت علم در زیباسازی دندانپزشکی، از روش‌های مختلفی برای ترمیم دندان‌ها و زیباسازی آنها استفاده می‌شود.

بهترین روش های زیبایی دندان

یکی از روش های اصلاح طرح لبخند و همینطور ایجاد تغییر در شکل و رنگ دندان ها، استفاده از مدل درمانی و زیبایی کامپوزیت می باشد. کامپوزیت یک لایه پوششی می باشد که بر روی دندان ها قرار می گیرد و با هدف درمان و زیبایی سازی در دندان ها مورد استفاده قرار می گیرد، اگر شما در کرج یا تهران زندگی میکنید و به دنبال یک دندان پزشک زیبایی در کرج هستید که تمامی مدارک لازم را با تجربه ای گرانبها در رزومه خود داشته باشد قطعا خانم دکتر شیرین قاسمی بهترین گزینه شما خواهد بود، ایشان دارای بورد تخصصی زیبایی دندان بهترین دندان پزشک زیبایی در کرج هستند (https://drshiringhasemi.com).

کامپوزیت دندان بهترین روش زیبایی لبخند شما

عملیات کامپوزیت دندان، به هیچ وجه دردناک نمی باشد و علاوه بر این ضرری هم به ساختار طبیعی دندان ها وارد نمی کند. در  انجام کامپوزیت اصلا نیاز به تراش دندان وجود ندارد بلکه تنها خراش کمی بر روی دندان ایجاد می شود، آن هم به جهت اینکه مواد کامپوزیت به خوبی به دندان متصل شود. در این روش بدون اینکه آسیبی به دندان های شما وارد شود و یا حتی سوراخی در دندان های شما ایجاد شود، رنگ دندانتان تغییر می کند و سفیدی طبیعی را روی آنها شاهد خواهید بود، اگر شما نیاز به انجام کامپوزیت دندان در کرج دارید بهترین گزینه شما قطعا استفاده از خدمات دکتر شیرین قاسمی خواهد بود.

کامپوزیت دندان در کرج

روش های مختلفی برای ترمیم و زیبایی دندان ها وجود دارد. بنابراین شخص مراجعه کننده باید با توجه به تشخیص پزشک، بهترین روش را برای انجام زیبایی انتخاب کند. شما با مراجعه به کلینیک دکتر شیرین قاسمی متخصص کامپوزیت در کرج می توانید بهترین مشاوره را دریافت کنید و در مدت زمان کمی اصلاح و زیبایی را در بهترین شکل بر روی دندان ها و لبخند خود مشاهده کنید.

انواع مواد کامپوزیت دندان

مواد کامپوزیت در حقیقت همان موادی می باشد که برای پر کردن دندان‌ها مورد استفاده قرار می گیرد. این مواد حالت خمیری و رنگی شبیه رنگ دندان ها دارد. شیوه کامپوزیت بدین صورت است که یک روکشی نازک از آن بر روی سطح دندان قرار می گیرد و فرم دهی می شود. از آنجا که در دندانهای جلو، زیبایی و درخشندگی برای افراد مهم است و همینطور در دندان های عقب، استحکام کافی دارای اهمیت می باشد، مواد مصرفی کامپوزیت هم به تناسب هدفی که مد نظر است مورد استفاده قرار می گیرد.

کامپوزیت‌ها مواد رزینی هستند که به چهار دسته تقسیم می شوند : کامپوزیت نوع هیبرید، کامپوزیت میکروفیلد، کامپوزیت نانوفیلد، IPS ونیرها. هر کدام از اینها کارایی جداگانه ای دارد که طبق نیاز مورد مصرف قرار می گیرد.

اصلاح طرح لبخند چیست؟

روشی است که برای زیباسازی خنده استفاده می شود. این کار با استفاده از روش هایی مانند روکش دندان، بریج دندان، کامپوزیت دندان، کاشتن دندان و سفید کردن دندان انجام می شود. اصلاح طرح لبخند می تواند به بهبود رنگ دندان و بهبود فاصله بین دندان ها و هماهنگ شدن دندان ها کمک کند. آیا از طرح لبخند خود رضایت ندارید؟ ناراحت نباشید. برای اصلاح این مشکل راهکار وجود دارد. با این فرآیند شما می توانید مشکلات مربوط به طرح لبخند خود را نیز بر طرف کنید و به این ترتیب زندگی شادتر و همراه با اعتماد به نفس بیشتر به خود هدیه دهید. در واقع اهمیت طرح لبخند افراد به هیچ وجه کمتر از آنچه بیان می شود نیست، لبخند شما اولین چیزی است که بسیاری از افراد هنگام برخورد با شما به آن توجه می کنند، لبخند شما می تواند تاثیرات ماندگار بر افراد غریبه و دوستانی داشته باشد که در طول روز با آنها ملاقات می کنید و نیز می تواند نقش کلیدی در افزایش اعتماد به نفس و خودباوری شما داشته باشد. یک لبخند زیبا می تواند زندگی اجتماعی شما را ساده تر کند، طرز رفتار شما را بهبود بخشد، و هر گونه احساس عدم امنیت و تشویش را از شما دور کند. بهبود طرح لبخند به عنوان یک سرمایه گذاری که شما بر روی خود انجام می دهید، در عمل یکی از بزرگترین موارد سرمایه گذاری است که شما می توانید در زندگی خود داشته باشید. در بسیاری از مواقع، افراد معمولاً اولویت خود را بر روی مسائل دیگر همچون خرید کالاهای مورد نیاز، ارتقای شغلی، و مسافرت قرار می دهند، اما با چه هزینه ای؟ اگر شما از طرح لبخند خود ناراضی هستید، حتماً نیاز به یک تغییر در خود دارید.

کلام آخر

در جواب این سوال که لمینت بهتر است یا کامپوزیت، کامپوزیت روش خوب و عالی در زمینه اصلاح شکل و همچنین فرم و رنگ دندان‌ها می باشد . لازم به ذکر است که افرادی که تمایل دارند دندان‌های بیش از حد سفیدی را داشته باشند این را بدانند که این کار با انجام بلیچینگ در حد عالی واقع نمی شود و لازم است که از روش کامپوزیت و یا لمینت دندان استفاده کنند و همینطور کامپوزیت گاهی نیاز به ارتودنسی را هم از بین می برد البته این امر زمانی است که نامنظمی بین دندان ها خفیف و کم باشد.

با انتخاب کلینیک و پزشک متخصص در زمینه زیبایی و ترمیم شما به راحتی می توانید رنگ دندان هایتان را به حالت طبیعی تغییر دهید. دکتر شیرین قاسمی متخصص کامپوزیت در کرج می باشد و با مراجعه به کلینیک دندانپزشکی دکتر شیرین قاسمی می توانید تمام خدمات ترمیمی و زیبایی دندان های خود را در بهترین حالت دریافت کنید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)