نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

آرایش زمستانی چیست؟ | آموزش آرایش صورت در فصل زمستان

1400/9/29 11:39
802 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

آرایش زمستانی معمولا با استفاده از لوازم آرایشی صورت با رنگ های گرم می باشد تا سرد بودن هوا را خنثی کند. می دانیم که در هر فصلی بر اساس شرایط آب و هوایی، رنگ پوستی خودمان، میزان فعالیتی که در شبانه روز داریم و ... آرایش داشته باشیم. وقتی که شما با این آگاهی چهره خود را آرایش می کنید، همه ی جزئیات دقیقا به همان شکلی خواهند بود که شما انتظار دارید.

آرایش زمستانی چه تفاوتی با آرایش سایر فصل ها دارد؟

در زمستان به سبب سرد بودن هوا، ممکن است که شما نیاز داشته باشید از موادی استفاده کنید که شاید در فصل های دیگر استفاده از آن ممنوع می باشد. معمولا آرایش در هوای سرد شامل رنگ های گرمی مانند رنگ های زرد، بنفش، قرمز، نارنجی و ... می باشد.

هوای سرد می تواند باعث بروز خشکی پوست شود و شما را تا مدت زیادی درگیر خود کند. برای جلوگیری از ایجاد این فرآیند، لازم است که از کرم های مرطوب کننده و آبرسان استفاده کنید. این دو کرم به بافت های پوستی شما جهت ترمیم سریع تر کمک می کنند. آرایش زمستانی بیشتر مربوط به استفاده از محصولات مراقبتی پوستی می باشد.

به یاد داشته باشید که در زمستان معمولا رنگ پوست کمی روشن تر از حالت عادی می شود، زیرا هوای سرد جریان خون بخش بیرونی بدن یعنی پوست را کمی به تاخیر می اندازد و همین باعث بی روح شدن پوست و یا سفید تر شدن آن می شود. برای اینکه بتوانیم روشن شدن پوست را به حالت عادی تبدیل کنیم، لازم است که مواد آرایشی مخصوصی را در نظر بگیریم. آرایش در زمستان کمی سخت تر می باشد.

شما در زمستان هم می توانید آرایش کامل داشته باشید. استفاده از رژ لب البته با رنگ تیره تر و جیغ، استفاده از ریمل مشکی و فرم دادن کامل به ابرو با مواد طبیعی، از جمله این موارد می باشند.

آرایش زمستانی چه تفاوتی با آرایش سایر فصل ها دارد؟

بهترین لوازم آرایشی برای فصل زمستان

وقتی که تصمیم به آرایش می گیرید، نباید زیر ساخت کار را فراموش کنید. به یاد داشته باشید که استفاده از تونر و کرم مرطوب کننده باعث می شوند که پوست صورت شما برای یک آرایش زمستانی سنگین آماده شود.

به هیچ عنوان از ریمل های رنگ نباید استفاده کنیم. ریمل های رنگی مانع از دیده شدن رنگ پوست فوق العاده شما که شفاف هم می باشد، می شود. هوای سرد باعث ایجاد مزیت های زیادی در پوست شما می شود که باید به خوبی رعایت کنید. اگر از مواد نامناسب مانند رنگ های سبز، آبی و نیلی استفاده کنید، دیگر خبری از آن زیبایی طبیعی نخواهد بود.

تاکید می شود که بعد از استفاده از کرم پودر، از پودر فیکس کننده هم استفاده کنید تا آرایش یکدست شود.

آرایش زمستانی در زمینه مدل فرم دادن ابرو هم می تواند نقش داشته باشد. سعی کنید در این فصل بیشتر از ابروی مادر استفاده کنید و مواد آرایشی کمی را به کار بگیرید. وقتی خیلی از مواد برای فرم دادن ابرو استفاده می شود، ممکن است دور ابرو پوست پوست شود و نمای خوبی را ایجاد نکند.

رژ لب های جیغ مانند رنگ های قرمز، بنفش و جیگری، در این فصل خیلی به چشم می آیند، زیرا پوست شما حالتی دارد که فرصت دیده شدن رنگ های قوی را ایجاد می کند.

به هیچ وجه در داخل چشمان خود مداد نکشید، زیرا چشم شما را کوچک تر نشان می دهد و هوای سرد هم از طرف دیگر به کوچک تر دیده شدن چشم ها کمک می کند، بهره گیری درست از محصولات آرایشی در اینجا مورد توجه قرار می گیرد.

بهترین لوازم آرایشی برای فصل زمستان

معرفی انواع آرایش زمستانی

آرایش اسموکی گرمی خاصی به پوست شما می بخشد و اجازه می دهد که حالت چهره شاد تر و پر انرژی تر باشد. در این آرایش مواد مانند سایه در دور چشم پخش می شوند و در یک مکان مشخص متمرکز نمی شوند. مسلما تفاوت خط چشم جوهری با پودری دقیقا در همین بازه زمانی استفاده از آن ها می باشد.

آرایش نقره ای از دیگر انواع آرایش زمستانی می باشد که ما می توانیم ببینیم. البته رنگ نقره ای در دسته رنگ های سرد قرار دارد، اما به دلیل داشتن برخی ویژگی های خاص مانند داشتن برق خاص و مکمل بودن با رنگ های رژ لبی تیره مانند قرمز و جیگری که برای زمستان هم مناسب هستند، باعث شده آن را مستثنی از رنگ های دیگر بتوانیم در نظر بگیریم.

آرایش بادمجانی که ترکیبی از رنگ های خاکستری، تم رنگی بنفش و تیره می باشد. رنگ تیره بهترین گزینه برا زمستان است و خیلی مهم است که بدانید کدام یک از رنگ ها با دیگری هماهنگ می باشد.

رژ گونه در این فصل نباید برنزه باشد. معمولا رنگ هایی که تم صورتی کم رنگ دارند برای پوست در آرایش زمستانی بهتر می باشند. چهره شما با کمک این رنگ صورتی می تواند از حالت کسل بودن در بیاید.

خط چشم های خود را در آرایش زمستانی خیلی تیز نکشید، زیرا چهره شما را خشک و جدی می کند و برقراری ارتباط سخت می شود.

معرفی انواع آرایش زمستانی

قیمت محصولات آرایشی مخصوص زمستان

آرایش زمستانی مانند هر فصل دیگری نیازمند یکسری لوازم و ابزار می باشد که باید در اختیار داشته باشید. قیمت خط چشم، کرم پودر و مواد مراقبتی معمولا از سایر لوازم ها گران تر می باشند و شما باید مبلغ بیشتری را به آن ها اختصاص دهید. البته برندی هم که محصول را تولید می کند، در قیمت گذاری بی تاثیر نخواهد بود. یک تعداد از محصولات هستند که توسط آمریکا، انگلستان، کره جنوبی و ... تولید می شوند که به سبب داشتن کیفیت خیلی بالا، از قیمت ببیشتری هم برخوردار هستند. محصولات داخلی هم می توانیم مشاهده کنیم که شامل رژ لب، ریمل، پودر فیکس، کرم پودر و ... می باشند که قیمت آن ها مناسب تر می باشد، زیرا محدودیتی در خرید لوازم آرایشی از برند های داخلی وجود ندارد.

صادرات محصولات آرایش زمستانی

برای ارسال کردن محصولات به کشور های دیگر باید بتوانیم آن ها را به امتیاز لازم برسانیم. نماینده های شرکت ها به طور کامل ترکیبات را بررسی می کنند و سپس مجوز لازم را ارسال می کنند که آیا محصول ارزش صادراتی شدن را دارد یا نه؟

معرفی انواع بهترین لوازم آرایش زمستانی

تشخیص بهترین محصولات آرایشی

برای هر محصولی ویژگی هایی وجود دارد که اگر فاقد آن باشد، آن را در دسته غیر استاندارد ها قرار می دهند. برای مثال اگر کرم پودر بر روی پوست شما اکسید شود، مسلما دیگر نباید آن را تهیه کنید، زیرا نه تنها زیبایی ندارد، بلکه پوست شما را خراب می کند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)