نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

سه چرخه کودک، بزرگترین رقیب کالسکه

1400/9/28 2:42
642 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

سه چرخه کودک، بزرگترین رقیب کالسکه

قطعا سه چرخه کودک را می توان بزرگترین رقیب کالسکه نامید. اما چه چیزی باعث شده که بتواند به راحتی جایگزین کالسکه ها شود؟

سه چرخه های کودک، شگفتی این روزهای دنیای کودکان، توانسته به خوبی توجهات هر قشری و سلیقه‌ای را به خود معطوف کند، چرا که با در اختیار گذاشتن ویژگی های کالسکه در کنار ویژگی ها و امکانات دوچرخه و سه چرخه، یک پکیج فول آپشن برای والدین و خانواده ها بوده است. اما چه چیزی باعث شد که به یکباره و با این سرعت از کالسکه ها پیشی بگیرند و بازار کالسکه را به سمت خود هدایت کنند؟

کالسکه ها یار دیرینه‌ی مادران بوده‌اند. به راحتی کودکشان را به هر مکانی که دوست داشتند با حداقل زحمتی، همراه خود می بردند. هر وسیله‌ای که برای کودکشان احتیاج داشتند از پستونک و شیشه شیر بگیرید تا پوشک را در همان کالسکه جا می دادند. به همین علت در سال های سال توانست یار جدایی ناپذیر مادران باشد.

سه چرخه کودک چیست و چه تفاوتی با کالسکه دارد؟

سه چرخه کودک تقریبا تمامی امکانات کالسکه را با خود به همراه دارد. از سایه بان و حالت استراحت صندلی ها بگیرید تا جایگاه هایی که برای قرار دادن وسیله در آن ها تعبیه شده است. برای درک بیشتر تفاوت های آن ها با هم مقایسه‌ای در رابطه با سه چرخه های کودک و کالسکه ها انجام می دهیم.

اولین موردی که به آن می پردازیم، سن مورد استفاده‌ی این دو وسیله‌ی کمکی است. در این بخش کالسکه ها تقریبا کمی برتری نسبت به سه چرخه ها دارند. شما از کالسکه ها می توانید از دوران نوزادی کودکتان هم از آن ها استفاده کنید در حالی که سه چرخه های کودک از سنین 9 ماهگی قابل استفاده هستند. البته نسل جدید سه چرخه های کودک به شکلی طراحی شده‌اند که می توانید از سنین پایین تر هم از آن ها استفاده کنید.

مسئله بعدی، بحث بازه سنی مورد استفاده این دو محصول است که با اختلاف سه چرخه های کودک پیروز این میدانند. فرزندان شما می توانند از سه چرخه ها تا 4 الی 5 سالگی استفاده کنند به این دلیل که به راحتی می توانید سایبان، جا پای کودک و حفاظ ها را پس از مدتی که فرزندتان توانست به طور مستقل از آن استفاده کند، جدا کنید.

اما یکی از مواردی که باعث اهمیت این سه چرخه ها شده این است که کودکان می توانند با استفاده از فرمان آن ها آموزش های کنترلی و مهارتی را ببینند و به طور مستقل، از وسایل نقلیه سنین بعدی خود مانند دوچرخه ها و اسکوتر به راحتی استفاده کنند. همین موضوع باعث شده که در سراسر جهان جایگزین کالسکه ها شوند و تقریبا بازار آن ها را رو به افول هدایت کنند.

چرا سه چرخه های فلامینگو بازار ایران را در اختیار دارند؟

چرا سه چرخه های فلامینگو بازار ایران را در اختیار دارند؟

سه چرخه فلامینگو مطرح ترین برند سه چرخه در جهان است. همین موضوع باعث شده که در ایران محبوبیت و خواستار زیادی داشته باشند. اما مهم ترین چیزی که باعث محبوبیت این برند شده امکانات و ویژگی هاییست که در اختیار والدین و فرزندان قرار می دهد.

چجوری هم سه چرخه داشته باشیم هم کالسکه؟

مثلا یکی از ویژگی های محبوب این سه چرخه ها، قابلیت چرخش 180 درجه صندلی است. شاید بپرسید که چه کاربردی دارد؟ این ویژگی باعث می شود که شما از سه چرخه ها همانند کالسکه استفاده کنید.

از لحاظ کنترل کردن چطور؟

ویژگی دیگر سه چرخه های فلامینگو، داشتن عصای کنترل والدین است چرا که در کالسکه ها والدین همیشه از عصا ناراضی بودند و نمی توانستند به خوبی بر کنترل کالسکه مسلط باشند. اما فلامینگو توانسته این مشکل را به خوبی با قرار دادن یک عصای کاربردی، برطرف کند.

هم آموزش هم سرگرمی

کاربرد دیگری که این برند در سه چرخه های خود قرار داده است قابلیت آموزشی بودن آن است. کودکان می توانند با این وسیله رکاب زدن را به خوبی یاد بگیرند و بتوانند از آن ها در فعالیت های بعدی مانند دوچرخه استفاده کنند. اگر چه برخی مدل های این برند قابلیت تبدیل شدن به دوچرخه را هم دارند که از نظر کارایی، آن ها در سطح بالایی قرار می دهد.

از هر چه بگذریم سخن قیمت خوش تر است

اما موضوعی که برای هر خانواده‌ای مهم است بحث قیمت محصولات است. با سر زدن به فروشگاه های مختلف اینترنتی می توانید به راحتی قیمت این دو محصول را با یکدیگر مقایسه کنید. قطعا چیزی که مشاده می کنید شگفت انگیز است چرا که سه چرخه های کودک با تمامی امکانات و ویژگی هایی که در اختیار والدین و فرزندان قرار می دهند از قیمت کمتری نسبت به کالسکه ها برخوردارند. اما مطمئن باشید که این برتری قیمت به معنای کاهش کیفیت نیست چرا که تمامی سه چرخه های فلامینگو همراه با ضمانت اصالت کالا در کنار گارانتی های 18 الی 24 ماهه در اختیار والدین قرار می گیرد.

چه مدلی بخریم؟

سه چرخه های فلامینگو دارای مدل های متعددی است که هر کدام ویژگی های مختص خود را دارند. اما چهار مدل پرفروش این برند مدل های T200، Nova، T350 و T400 است. تمامی مدل ها دارای چراغ جلو، راهنما، پخش موزیک، پشتی قابل تنظیم جهت خواب فرزندان، جاپایی تاشو و فضای نشیمن بسیار نرم است.

اگر بخواهیم کمی در مورد ویژگی های اختصاصی هر مدل اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم به عنوان مثال سه چرخه t200 قابلیت تغییر پذیری از سه چرخه به دوچرخه کودک را دارد.

سه چرخه Nova از سبک ترین مدل های این برند است و قابلیت تاشدن را دارد تا به راحتی بتوانید به هر کجا که دلتان می خواهد آن را همراه خود داشته باشید.

سه چرخه T350 دارای صندلی مبله و بسیار راحت است. همچنین عصای حسگر از ویژگی های دیگر این محصول است.

و در پایان سه چرخه T400 که بزرگترین مدل در بین خانواده فلامینگو است و می توانید این مدل را تا سن 6 سالگی برای عزیزان خود استفاده کنید.

فروشگاه آیبایک

بهترین و مورد اطمینان ترین فروشگاه کدام است؟

فروشگاه های زیادی این مدل ها را در اختیار شما می توانند  قرار دهند اما اگر بخواهیم بهترین فروشگاه سه چرخه کودک را به شما معرفی کنیم، بهترین پیشنهاد فروشگاه آیبایک است. این شرکت به صورت حضوری و فیزیکی از سال 1375 در زمینه‌ی خرید دوچرخه و بعد از آن به طور گسترده در تمام زمینه ها از جمله دوچرخه، سه چرخه، موتور و ماشین شارژی و به صورت اینترنتی از سال 1395 فعالیت خود را آغاز کرده است.

آیبایک تنها نماینده‌ی رسمی و قانونی برند فلامینگو در ایران است که تمام محصولات فلامینگو را با تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار به همراه 18 ماه گارانتی شرکتی خدمت شما مشتریان عزیز تقدیم می کند. همچنین تمامی محصولات را با ضمانت اصالت کالا در دسترس شما عزیزان قرار می دهد. در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید می توانید با پشتیبانان آیبایک به صورت 24 ساعته در تماس باشید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)