نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

کسب درآمد میلیاردی با یادگیری آرایش دائم برای بانوان ایرانی

1400/7/28 12:50
5,307 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

حوزه آرایش دائم یک صنعت هیجان انگیز و رو به رشد است. به خاطر استقبال روز افزون بانوان از آرایش دائم در سراسر دنیا متخصصان زیبایی، پرستاران، هنرمندان تاتو و پزشکان از جمله گروه های متنوعی هستند که این تخصص را به مجموعه خدمات خود اضافه کرده اند.

در اینجا به شما می گوییم چرا بسیاری از بانوان دوست دارند متخصص آرایش دائم شوند. آرایش دائمی صنعت زیبایی را متحول کرده است! زندگی یک فرد را می توان با یک روش ساده میکروبلیدینگ ابرو، تاتو خط چشم دائم، رژ لب دائم و یا موارد دیگر تغییر داد. پس از شرکت در دوره های متخصص آرایش دائم، آرایشگران دائمی مشاغل موفق، لذت بخش و پرسود را ادامه می دهند.

یک متخصص آرایش دائم نه تنها زندگی شخص دیگری را تغییر خواهید داد، بلکه زندگی شخصی خود را نیز متحول خواهد کرد!

کسب درآمد میلیاردی با یادگیری آرایش دائم برای بانوان ایرانی

در اینجا 2 دلیل وجود دارد که چرا شما امروز باید یک متخصص آرایش دائم شوید.

1) تغییر زندگی دیگران

ایجاد ابروهای زیبا برای افرادی که در اثر بیماری یا عوامل مختلف دچار ریزش موهای ابرو شده اند، افزودن رنگ دائمی به لب ها و زیبایی دائمی چشم ها با خط چشم دائم، از بین بردن لکه های پوستی، تنها مواردی نیستند که این حرفه را بسیار موفق می کند. همچنین لبخندهای رضایت افراد هنگامی فرد برای اولین بار پس از انجام آرایش دائم به آینه نگاه می کند از مهمترین مزایای این شغل است، زیرا اعتماد به نفس را به دیگران باز می گردانید.

2) سود مالی

مزایای مالی آرایشگر دائم شدن نیز یک مزیت بزرگ است! با توجه به استقبال اکثر افراد از آرایش دائم حرفه آرایش دائم به یکی از پردرآمدترین شغل ها در جامعه تبدیل شده است. طبق تحقیقات به عمل آمده در سال 1400 در صورتی که دوره های آموزشی را از مراکز معتبر آرایش دائم دیده باشید، می توانید با میانگین درآمد حداقل 70  میلیون تومان در ماه در مراکز معتبر شروع به کار کنید.

یک آرایشگر دائم حرفه ای می تواند تصمیم بگیرد که در مراکز آرایش دائم معتبر مشغول به کار شود، و یا اینکه به صورت مستقل اقدام به راه اندازی یک مرکز آرایش دائم کند. بدیهی است که در صورتی که به طور مستقل اقدام به تاسیس مرکز آرایش دائم نمایید درآمد شما دوچندان می شود.

یک آرایشگر دائمی چه می کند؟

شما به عنوان یک آرایشگر دائمی از وسایلی مانند دستگاه های میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ استفاده می کنید. کارهای شما گاهی اوقات ظاهر آرایش استاندارد مانند رنگ لب و خط چشم را تقلید می کند. در موارد دیگر، توهم موهای پرتر روی ابروها، مژه ها و حتی سر ایجاد می کنید. برای سایر مشتریان، ممکن است از مهارت های خود برای پنهان کردن جای زخم و یا حتی پنهان کردن نواقص ظاهری ناشی از جراحی استفاده کنید.

خط چشم دائم و تقویت مژه

این درمانهای رایج روی پلک بالا، پلک پایین یا هر دو انجام می شود. انجام خط چشم و یا خط مژه دائم زیبایی همیشگی برای چشم ها به ارمغان می آورد.

شبیه سازی موی ابرو

با استفاده از تکنیک های آرایش دائمی می توانید ظاهر طبیعی ابروها را شبیه سازی و زیباتر کنید. این روش مناسب افرادی است که دچار ریزش موهای ابرو شده اند و یا به صورت مادرزادی کم مو هستند.

برای شبیه سازی موهای ابرو روشهای مختلفی از جمله میکروبلیدینگ ابرو، میکروشیدینگ ابرو و موارد دیگری وجود دارد.

میکروبلیدینگ ابرو

شبیه سازی موی سر

اغلب تکنیکهای آرایش دائم موجب تغییر و زیباسازی صورت می شوند، اما برخی از تکنیک ها را می توان روی پوست سر نیز اعمال کرد. با میکروپیگمنتیشن پوست سر می توان نواحی که به دلیل ریزش موها پوست سر مشخص شده را هم رنگ موها کرد. با به کار گیری این تکنیک در پوست سر می توان توهم موهای ضخیم و طبیعی را ایجاد کرد.

میکرونیدلینگ

تحریک پوست سورت برای کلاژن سازی و و جوانسازی سورت توسط دستگاه میکرونیدلینگ انجام می شود. این دستگاه ها با سوزن های بسیار ریزی که دارند منافذ زیادی را روی پوست صورت ایجاد می کنند. این فرایند با تحریک تولید کلاژن طبیعی در پوست موجب جوانسازی پوست می شود.

رژ لب دائم

تاتو رژ لب یک آرایش نیمه دائمی لب است. در اصل، این یک تاتو زیبایی لب است که رنگ طبیعی لب ها را پررنگ و نمایان تر می کند. این روش شکل ظاهری لب ها را بهبود می بخشد و باعث می شود لب ها پرتر و زیباتر به نظر برسند.

رژ لب دائم

استتار اسکار سوختگی

استتار اسکار سوختگی زیر شاخه ای از میکروپیگمنتیشن است. با توجه به اینکه بافت اسکار رنگدانه را به خوبی حفظ نمی کند این یکی از سخت ترین، دقیق ترین و مهم ترین تخصص ها در زمینه آرایش دائم و زیبایی است.

مراکز آرایش دائم معتبر

موفقیت در این صنعت به طور مستقیم با کیفیت و میزان آموزش هایی که دریافت می کنید ارتباط دارد.

برای اینکه به یک متخصص آرایش دائمی حرفه ای تبدیل شوید باید دوره های آموزشی را در بهترین مراکز بگذرانید و از تجربیات اساتید برتر استفاده نمایید . بهتر است قبل از شرکت در این دوره ها تحقیقات کافی را به عمل آورید. با افرادی که در دوره های آموزش شرکت کرده اند صحبت کنید.

در مورد مربی موردنظر خود تحقیق کنید و بررسی کنید که آیا مربی مورد نظر به طور مداوم در دوره های آموزشی برتر شرکت می کند یا خیر. صنعت آرایش دائمی آنقدر سریع در حال پیشرفت است که حتی حرفه ای ترین افراد نیز باید به دنبال یادگیری آخرین پیشرفت ها و تکنیک های روز آرایش دائمی باشند.

با شخص دیگری که از آنها آموزش گرفته است صحبت کنید. مربیان چقدر آموزش مداوم گرفته اند؟ به دنبال گواهینامه ها باشید. هر مربی خوب باید حداقل یک بار در سال در دوره های آموزش مداوم شرکت کند. این صنعت آنقدر سریع در حال پیشرفت است که اگر مربی فعلی خود را حفظ نکند، کسی نیست که بتواند آخرین پیشرفت ها و تکنیک ها را به شما آموزش دهد. بنابراین برای موفقیت به دنبال ترکیبی از تجربه کاری و دانش روز باشید.

پسندها (6)

نظرات (2)

خاله ی مهربونخاله ی مهربون
30 مهر 00 2:04
بهش فکر می کنم. موافقم با نظرتون🙂
نرگسنرگس
30 مهر 00 13:22
👌👌👌