نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

بهترین جراح بینی تهران

1400/7/26 12:30
1,254 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

"چگونه بهترین جراح بینی در تهران را پیدا کنیم؟" این سوال یکی از پرتکرارترین سوالات زیبا جویان و طرفداران جراحی‌های زیبایی است. به طور کلی، جراحی‌های زیبایی را می‌توان یکی از راه‌های افزایش اعتماد به نفس و حس مقبولیت در افراد مختلف دانست.

بهترین جراح بینی تهران

امروزه، جراحی بینی یکی از پرطرفدارترین عمل‌های جراحی است. در حقیقت جراحی پلاستیک و عمل‌های زیبایی مقوله‌ای شایع در میان تمام افراد با هر رده سنی است. همانطور که می‌دانید فرم و ظاهر بینی نقش بسزایی در زیبایی و تنفس افراد دارد. به همین دلیل است که هر سال، تعداد جراحی‌های بینی در سراسر دنیا افزایش می‌یابد.

نکته‌ای که در رابطه با جراحی‌های پلاستیک، زیبایی و ترمیمی وجود دارد این است که موفقیت آمیز بودن عمل و دستیابی به ایده‌آل‌ترین نتیجه جراحی به مهارت و تجربه پزشک بستگی دارد. به همین خاطر، چگونگی انتخاب بهترین جراح بینی در تهران یکی از بزرگ‌ترین نگرانی‌های متقاضیان عمل جراحی است.

از دیگر فواید انتخاب بهترین جراح زیبایی این است که هرچی مهارت و تجربه پزشک بیشتر باشد، احتمال بروز عوارض جانبی عمل بیشتر کاهش می‌یابد و انتظارات بیمار از جراحی بینی بیشتر برآورده می‌شود. اما متاسفانه پیدا کردن یک پزشک کاربلد، متخصص و باتجربه امری دشوار است. به همین خاطر است که یافتن بهترین پزشک جراح یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های زیباجویان است. از این جهت، قصد داریم تا در این مقاله نحوه یافتن بهترین جراح بینی را به شما، زیباجویان و متقاضیان جراحی بینی، ارائه کنیم.

انتخاب بهترین جراح بینی در تهران چه تاثیری در نتیجه جراحی دارد؟

عمل جراحی بینی یکی از حساس‌ترین عمل‌های زیبایی است که فارغ از برآورده شدن هدف باید مدرک علمی معتبر، تجربه کاری و صداقت جراح نیز در نظر گرفته شود. انتخاب بهترین جراح پلاستیک و زیبایی به همان میزان اهمیت دارد که انتخاب روش صحیح عمل جراحی بینی حائز اهمیت است.

یکی از مهم‌ترین نکات و فاکتورها در انتخاب بهترین جراح پلاستیک، زیبایی و ترمیمی داشتن دانشنامه بورد است. این دانشنامه علاوه بر آنکه یک مدرک معتبر برای تصمیم گیری صحیح است، یک  تاییدیه برای صلاحیت جراح جهت عمل‌های پلاستیک صورت و دیگر نواحی بدن نیز به حساب می‌آید. بنابراین، بهتر است هنگام تهیه یک لیست برای انتخاب بهترین جراح بینی در تهران، این مورد را نیز در نظر بگیرید.

بهترین جراح بینی

هنگام انتخاب بهترین جراح چه مسائلی را باید در نظر بگیریم؟

توجه داشته باشید که جراحان برای اخذ دانشنامه بورد باید از استانداردهای زیر برخوردار باشند:

1) پزشک باید از یک دانشگاه پزشکی مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش فارغ التحصیل شده باشد.

2) در تمامی آزمون‌های شفاهی و کتبی مربوطه، موفق شده باشد.

3) حداقل 4 سال بعد از إتمام دانشکده پزشکی، دوره آموزش جراحی عمومی را گذرانده باشد.

4) یک دوره سه سال، بعد از دوره جراحی عمومی، به عنوان دوره دستیاری فوق تخصص جراحی پلاستیک پشت سر گذاشته باشد.

علاوه بر موارد ذکر شده در فوق، فردی را می‌توان به عنوان بهترین جراح بینی در تهران در نظر گفت که عضو رسمی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی بوده و از شرایط زیر برخوردار است:

  • چندین سال سابقه درخشان در مراکز معتبر درمانی و مورد تایید داشته باشد.
  • اصول علمی و موازین قانونی را رعایت کند.
  • از منشور اخلاقی انجمن پیروی نماید.
  • هر سال، دوره‌های بازآموزی جراحی پلاستیک را بگذراند.

نکاتی طلایی برای انتخاب بهترین متخصص و جراح بینی در تهران :

1) قبل از هرگونه اقدام، یک جلسه مشاوره حضوری با پزشک جراح داشته باشید و تمام انتظارات خود را با او در میان بگذارید.

2) جراحی را انتخاب کنید که از توانایی جسمانی بالا و توانایی مدیریت برخوردار باشد؛ زیرا مدت زمان جراحی بینی طولانی خواهد بود.

3) پزشکی را انتخاب کنید که برای ایجاد فرم جدید در ظاهر بینی، دست به تغییرات زیاد و مصنوعی در ظاهر سوراخ‌های بینی نمی‌زند.

4) نتیجه نهایی عمل بینی توسط بهترین جراح بینی در تهران به گونه‌ای است که بیمار را از انجام جراحی ترمیمی بی‌نیاز می‌کند.

5) یک جراح موفق باید بر علم زیبایی شناسی و اصول ریاضی تسلط کافی داشته باشد. این خصوصیت جراح کمک می‌کند تا تناسب میان اجزاء صورت حفظ شود.

6) در کنار تمام خصوصیات ذکر شده در فوق، بهترین جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی کسی است که انتظارات بیمار را از جراحی بینی برآورده می‌کند.

چگونه بهترین جراح بینی در تهران را شناسایی کنیم؟

مسلما در وهله اول، سابقه، مهارت، تجربه، میزان تحصیلات و صداقت جراح حائز اهمیت است. در گام بعدی باید به نمونه کارهای جراح و میزان رضایت بیمارانی که قبل از شما جراحی بینی کرده‌اند، توجه کنید. این کار کمک می‌کند تا از انتخاب و تصمیم‌گیری هیجانی و تحت تاثیر نظر و گفته‌های آشنایان دور باشید و جراح بینی خود را براساس معیارها و استانداردهای فوق انتخاب کنید.

بهترین جراح بینی

خلاصه آنکه ...

زیبایی صورت یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های  زیباجویان است. همانطور که می‌دانید صورت یکی از مهم‌ترین قسمت‌های بدن است که از اهمیت بسزایی در زیبایی و ظاهر افراد برخوردار است. به همین خاطر تلاش کردیم تا در این مقاله گام‌های اساسی برای انتخاب بهترین جراح بینی را به شما، همراهان همیشگی و دوست‌داران زیبایی، معرفی کنیم و شما را در مسیر اخذ بهترین تصمیم راهنمایی نماییم.

و در آخر قصد داریم تا دکتر احمدعلی رجب پور، دارای دانشنامه بورد فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی و  عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران را به عنوان بهترین جراح بینی در تهران به شما معرفی کنیم. سابقه درخشان و 10 ساله  دکتر رجب‌ پور در کنار تسلط او بر علم زیبایی شناسی، توجه به تناسب میان تک تک أجزاء صورت قبل از جراحی بینی و اولویت قرار دادن سلامت بیمار طی فرآیند عمل  باعث محبوبیت او در میان  متقاضیان و علاقمندان به عمل جراحی زیبایی شده است.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)