نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

راهنمای خرید پیچ گوشتی برقی

1400/7/26 10:49
996 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

راهنمای خرید پیچ گوشتی برقی

یکی از مهمترین و پرکاربردترین ابزار آلات در جعبه ابزار، پیچ گوشتی خواهد بود. این ابزار به شما این امکان را می دهد که به راحتی بتوانید هر پیچ و مهره ای را باز و بسته کنید. خرید پیچ گوشتی برقی امروزه با توجه به قابلیت های فراوانی که دارد مد نظر افراد قرار گرفته است.

استفاده از یک موتور الکتریکی در پیچ گوشتی برقی به کاربران این امکان را می دهد که جهت انجام کارهای سنگین در خانه و کارگاه های نجاری بتوانند به راحتی اقدام نمایند. علاوه بر این امروزه با خرید پیچ گوشتی برقی می توانید در صنایع مختلف و جهت محکم کردن اتصالات، مونتاژ تخت و مبلمان و همچنین باز و بسته کردن پیچ در مواد با چگالی بالا استفاده نمایید. مواردی که برای شما بیان کردیم تنها بخشی از دلایلی هستند که شما را وادار به خرید پیچ گوشتی برقی خواهند کرد. بد نیست بدانید که امروزه پیچ گوشتی برقی در مدل های مختلف و با عملکردهای گوناگون طراحی و به بازار عرضه می شوند. ما در این مطلب به خوبی شما را با انواع پیچ گوشتی برقی آشنا خواهیم کرد.

پیچ گوشتی برقی چیست؟

همانگونه که عنوان کردیم در صنایع و مشاغل مختلف جهت باز و بسته کردن پیچ های محکم باید از ابزارالات کاربردی استفاده کرد. پیچ گوشتی برقی به عنوان یک ابزار مهم با ساختاری شبیه پیچ گوشتی دستی تولید می ‌شود. نحوه عملکرد فیزیکی پیچ گوشتی برقی به گونه ‌ای است که با بهره مندی از نیروی برق و با استفاده از یک منبع انرژی به راحتی می توانید فعالیت های خود را جهت باز و بسته کردن پیچ، بدون استفاده از نیروی دست کاربر انجام دهید.

تفاوت پیچ گوشتی برقی با پیچ گوشتی دستی به نیروی گشتاور بسیار زیاد آن برمیگردد. این نیرو موجب می ‌شود که پیچ گوشتی برقی بتواند به خوبی با حرکتی چرخشی، فعالیت ‌های سنگین را برای شما به راحتی انجام دهد. توجه داشته باشید که نیروی گشتاور تولید شده به هیچ عنوان به کاربر منتقل نخواهد شد.

پارامترهای مهم در خرید پیچ گوشتی برقی

پیچ گوشتی های برقی در مدل های مختلف طراحی و به بازار عرضه می شوند. چنانچه قصد خرید پیچ گوشتی برقی با دارید باید پارامترهای مختلفی را مد نظر قرار دهید. معرفی دقیق این نکات و پارامترها به شما کمک می کند تا بتوانید خریدی متناسب با نیاز خود داشته باشید. از جمله عوامل تاثیرگذار در خرید پیچ گوشتی برقی حداکثر نیروی گشتاور تولید شده توسط این ابزارخواهد بود. بسته به نیاز خود در صنعتی که قصد استفاده از پیچ گوشتی برقی را دارید باید گزینه ای با نیروی گشتاور مناسب انتخاب نمایید.

خرید پیچ گوشتی برقی گنج کالا

یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید پیچ گوشتی برقی مد نظر قرار می گیرد سرعت آن در حالت آزاد خواهد بود. از دیگر مواردی که هنگام خرید پیچ گوشتی برقی باید مد نظر قرار گیرد طراحی و ساختار پیچ گوشتی خواهد بود. نوع طراحی پیچ گوشتی برقی باید به گونه ای باشد که بتواند پاسخگوی نیازهای شما در زمینه های مختلف باشند.

امروز پیچ گوشتی های برقی تحت برندهای گوناگون و با کیفیت متفاوت طراحی و به بازار عرضه می ‌شوند. شما باید با بررسی گزینه ‌های با کیفیت و کاربردی باید بتوانید انتخابی مناسب داشته باشید. در کنار موارد بیان شده قیمت پیچ گوشتی برقی نیز در خرید آن تاثیر فراوان خواهد داشت.

انواع پیچ گوشتی برقی

تمام پیچ گوشتی های برقی دارای کاربردهای یکسان و مدل های مشابه هستند. با این حال امروزه جهت استفاده در مصارف خانگی و حرفه ای انواع گوناگونی از آن ها در دسترس افراد قرار دارد. شما می توانید بر اساس نیاز خود، روی به انتخاب و خرید پیچ گوشتی برقی مناسب بیاورید.

از کاربردی ترین پیچ گوشتی های برقی می توان به مدل دو سرعته اشاره کرد. این نوع پیچ گوشتی قابلیتی در اختیار کاربر قرار می ‌دهد که بتواند سرعت آن را تنظیم نماید. کاربر می تواند به راحتی سرعت چرخش پیچ را کم یا زیاد کند.

نوعی از پیچ گوشتی ‌های برقی با نام تاشو به کاربر این امکان را می دهد که بتواند حالت دست را به شکل مستقیم یا کلتی قرار دهد. توجه داشته باشید که بر اساس محل مورد استفاده کاربر این امکان را خواهد داشت که جهت راحتی دست خود، مدل مد نظر را انتخاب کند.

امروزه پیچ گوشتی برقی را در مدل های خشابی به عنوان یکی از کاربردی ترین مدل ها می توان مورد استفاده قرار داد. خشاب های موجود در این پیچ گوشتی ها به گونه ای هستند که با بهره مندی از سری های متنوع به شما این امکان را می ‌دهند که انواع پیچ را بتوانید باز و بسته کنید. سری های موجود در این پیچ گوشتی قابلیت تعویض خواهند داشت.

به لحاظ ساختاری و در حالت کلی پیچ گوشتی برقی سه نظام دار و پیچ گوشتی برقی کلاچی طراحی و در اختیار مصرف کننده قرار داده می شوند. ساختار پیچ گوشتی برقی سه نظام دار مانند دریل های معمولی خواهد بود. با این حال طراحی پیچ گوشتی برقی کلاچی به گونه ای است که با استفاده از کلاچ موجب جلوگیری از وارد شدن فشار  به پیچ و دستگاه خواهد شد.

برندهای تولید کننده گوشی برقی

با توجه به استقبال کاربران از ابزارآلات شارژی امروزه برندهای معتبر روی به طراحی و ساخت انواع ابزار الکتریکی آورده ‌اند. رقابت ایجاد شده برای ساخت و عرضه ابزار آلات به گونه ‌ای است که برندها در زمینه طراحی و تولید ابزار آلات خود بالاترین سطح کیفی را مد نظر قرار می‌ دهند. برای خرید پیچ گوشتی برقی می توانید از مدل های بوش، رونیکس، ماکیتا، دیوالت و محک استفاده نمایید.

طراحی منحصر به فرد پیچ گوشتی برقی

نگهداری از پیچ گوشتی برقی

علاوه بر استفاده صحیح از پیچ گوشتی برقی، نگهداری از این ابزار آلات نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. با توجه به اینکه پیچ گوشتی های برقی دارای قطعات مختلفی هستند آگاهی شما از شرایط نگهداری می تواند به شما کمک کند تا در مدت زمان طولانی بتوانید از وسیله خود محافظت کنید.

سعی کنید پیچ گوشتی برقی خود در محیط خشک و دور از رطوبت محافظت نمایید. علاوه برخی از دستگاه و سیم ها در برابر آسیب و فشار محافظت می کنید. دور نگه داشتن ابزار آلات از محیط های پر از گرد و غبار نیز به بالا رفتن طول عمر آن ها کمک فراوان می کند.

سخن پایانی

خرید پیچ گوشتی برقی با توجه به مزایایی که جهت استفاده از آن ها وجود دارد امروزه مد نظر افراد در صنایع مختلف قرار گرفته است. چنانچه قصد خرید و استفاده از پیچ گوشتی برقی را دارید  در فروشگاه اینترنتی گنج کالا این ابزار را در انواع مختلف و با قیمت ایده آل به شما ارائه می دهند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)