نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

چطور در کوتاه‌ترین زمان ممکن لاغر شویم؟

1399/10/22 11:52
1,424 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

چطور در کوتاهترین زمان ممکن لاغر شویم؟

بی‌شک لاغری و داشتن تناسب اندام یکی از دغدغه‌های خانم‌ها و آقایانی به شمار می‌آید که از اضافه وزن رنج می‌برند و مایلند تا هرچه سریع‌تر از شر چربی‌های اضافه راحت شده و اندامی زیبا داشته باشند. آرزوی داشتن تناسب اندام آرزوی محال و غیرممکنی نیست اما رسیدن به این آرزو هم چندان کار ساده‌ای نیست و فرد نیازمند داشتن هدف و در پی آن همت بالایی است که بتواند به این آرزو دست یابد. در حال حاضر روش‌های متعددی از قبیل تغذیه سالم، لاغری با استفاده از ورزش‌های هوازی و رسیدن به تناسب اندام و لاغری با دستگاه و ... وجود دارد که هر فرد می‌تواند متناسب با نیاز و توانایی و اینکه چقدر لاغر شدن در مدت زمان کوتاه برایش اهمیت دارد، از این روش‌ها استفاده نماید. چنانچه تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید ما چند مورد از روش‌های لاغری مانند هایتون تراپی، اوزون تراپی و استفاده از روش ورزش EMS را که با استفاده از آن‌ها می‌توانید در مدت زمان کوتاهی لاغر شوید، با شما در میان خواهیم گذاشت. 

لاغر شدن و لاغر ماندن دو روی سکه تناسب اندام

در واقع شما پیش از شروع هر نوع ورزش و استفاده از هر نوع دستگاه و روشی برای لاغری، باید ابتدا ذهنیت خود را درباره هدفی که دارید، تغییر دهید.

  • روی غذا خوردن خود تمرکز کنید.
  • تغذیه سالم داشته باشید و کالری با کیفیت دریافت کنید تا گرسنگی شما را کنترل نماید.
  • هنگام داشتن رژیم غذایی و اجرای آن احساس منفی نداشته باشید.
  • هدفی واقعی برای خود در نظر بگیرید که قابلیت اجرایی داشته باشد.
  • ورزش کنید و برای ورزش کردن روشی را انتخاب کنید که شما را سرحال بیاورد.
  • از باشگاه رفتن خجالت نکشید.
  • از مقایسه کردن خودتان با دیگران دست بردارید، زیرا بدن شما دارای شرایطی متفاوت با سایرین است.
  • استرس را از خود دور کنید.
  • خواب کافی داشته باشید.

لاغری با استفاده از روش هایتون تراپی

هایتون تراپی در واقع روشی جدید به شمار می‎آید که با استفاده از فرکانسی که با دامنه متوسط ایجاد می‌کند بر روی متابولیسم سلول‌ها اثر گذاشته و کمک می‌کند تا سلول‌ها نرمالیزه شوند. در این حالت مواد زائد از هر سلول خارج شده و مواد غذایی مناسب وارد سلول‌ها می‌شوند. استفاده از این دستگاه و روش هایتون تراپی در درمان بسیاری از بیماری‌ها و همچنین درمان چاقی و رسیدن به تناسب اندام موثر می‌باشد.

روش انجام هایتون تراپی

این روش درمانی که در کلینیک‌های لاغری انجام می‌شود، متناسب با نوع بیماری و یا نیاز فرد بین 10 دقیقه تا یک ساعت می‌تواند روی بیمار انجام شود. در روش هایتون تراپی میزان فرکانس و انرژی وارد شده به بدن هر چه بیشتر باشد، متابولیسم سلول‌ها افزایش یافته و فرد پس از استفاده از این روش حس خوبی را تجربه خواهد کرد. این روش مزایای بی‌شماری در درمان بیماری‌ها و کم کردن میزان درد دارد. ضمن آن که از این روش می‌توان برای از بین بردن سلولیت و کاهش وزن و لاغری نیز استفاده کرد.

لاغری با دستگاه RF

لاغری با دستگاه RF

برای افرادی که به دلایل مختلف لاغری با انجام ورزش‎های مختلف برای‌شان مقدور نیست، می‎توان با استفاده از دستگاه لاغری موضعی RF به آن‌ها کمک کرد تا بتوانند به لاغری و تناسب اندام دست یابند.

دستگاه RF آر اف مونوپولار یکی از جدیدترین دستگاه‌های لاغری موضعی به شمار می‌آید که با ایجاد تغییر قطب مثبت و منفی در چربی باعث جنب و جوش مولکولی می‌شود. افرادی که قصد لاغری دارند در باشگاه‌ها و با انجام ورزش‌های هوازی سعی می‌کنند تا بدن‎شان را گرم کرده و در طی این فرآیند چربی‌ها را بسوزانند.

در حال حاضر با استفاده از دستگاه لاغری RF نیز می‌توانید همین روند را انجام دهید. این دستگاه کمک می‌کند تا سلول‌های چربی گرم شده و بدن شروع به آزادسازی اسیدهای چرب و انتقال آن‌ها به سیستم لنفاوی نماید. اتفاقی که در طی این فرآیند رخ می‌دهد آن است که با آزاد شدن اسیدهای چرب از بافت چربی، بازو، ران، شکم و .. لاغر شده و تغییر سایز می‌دهد.

همچنین دستگاه لاغری RF کمک می‌کند تا در بدن کلاژن سازی صورت گرفته و از افتادگی پوست جلوگیری شده و موجب سفت شدن آن شود. برای افرادی که می‌خواهند این روش را برای لاغری انتخاب کنند، شاید این سوال پیش آید که آیا ممکن است چربی‎های دفع شده دوباره برگردند؟ خیر؛ چربی‌های دفع شده برگشتی نخواهند داشت و نتایج استفاده از لاغری با دستگاه RF حدودا تا 2 سال روی بدن باقی می‌ماند. اما اینکه بتوانید بدن خود را در همین حالت حفظ کنید بستگی به نوع تغذیه، سن و همچنین سایر عوامل ژنتیکی و بدنی شما خواهد داشت.

ورزش EMS

یکی دیگر از روش‌هایی که امروزه برای لاغری سریع و رسیدن به تناسب اندام مورد استفاده قرار می‌گیرد و البته روش گران‌قیمتی به شمار می‌آید، ورزش EMS است. این ورزش نوعی تحریک الکترونیکی عضلانی است، که با توجه به اینکه عضلات شما را از بیرون فعال می‌کند اما در حقیقت باعث فعال شدن آن‌ها از داخل نیز شده و با کمک ایمپالس‌های عصبی صادر شده از مغز کمک می‌کند تا عضلات بدن شما منقبض شوند. در این روش با استفاده از پدهایی که به پوست بدن شما اتصال می‌یابد، عضلات منقبض شده و این حالت کمک می‌کند تا چربی سوزی با سرعت بالایی انجام پذیرد.

در این روش و با انجام هر ست از تمرینات مختلف مانند شنا روی دست و یا اسکوات زدن، مربی با استفاده از یک دستگاه بی‌سیم میزان ارسال ایمپالس‌ها را با شدت‌های مختلف بر عضلات شما مدیریت می‌کند. ورزش EMS نه تنها برای لاغری مفید است بلکه می‌تواند برای افرادی که دچار آسیب شده‌اند و مدت‌ها در بستر بوده‌اند و یا از ویلچر استفاده می‌کرده‌اند مفید باشد و به عنوان یک روش فیزیوتراپی کمک کند تا آن‌ها زندگی عادی گذشته را از سرگیرند.

اوزون تراپی

اوزون تراپی

شما با استفاده از این روش می‌توانید بدون نیاز به انجام عمل جراحی، چربی نواحی مختلف بدن بخصوص ناحیه شکم و پهلوها را آب نمایید. سونای اوزون ozone sauna در واقع روشی ساده است که می‌توانید با استفاده از آن بیماری‌های مختلفی از جمله آسم و یا سرطان و ... را درمان نمایید. همچنین اوزون تراپی کمک می‌کند تا انرژی در بدن شما افزایش پیدا کرده و به این ترتیب وزن شما کاهش یابد.

اوزون تراپی تکنولوژی جدیدی است که با استفاده از آن اکسیژن در یک کابین مخصوص از طریق بخار و هوای داغ به پوست بدن وارد شده و سپس به سیستم جریان خون و سیستم غدد لنفاوی و بافت‌های چربی راه می‌یابد. در طی این فرآیند عملیات سم زدایی صورت گرفته و کمک می‌کند تا جریان خون با سرعت بیشتری در بدن به گردش درآید. همچنین با استفاده از سونای اوزون که به اوزون تراپی معروف است، سطح بالای اکسیژن و ازن در بدن شکل گرفته و کمک می‌کند تا چربی‌های بدن از بین رفته و شما در بدن خود احساس سبکی نمایید.

آشنایی با کلینیک لاغری و تناسب اندام وندا

آشنایی با کلینیک لاغری و تناسب اندام وندا

اگر می‌خواهید با در پیش گرفتن تغذیه سالم و همچنین استفاده از ورزش و یا هر یک از دستگاه‌های لاغری به تناسب اندام دلخواه دست یابید، به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به سایت کلینیک لاغری وندا بزنید. کلینیک لاغری و تناسب اندام وندا با برخورداری از بروزترین تکنولوژی‌های دنیا در زمینه لاغری با دستگاه و همچنین ورزش‌های مختلف مانند ورزش EMS و همچنین با برنامه ریزی کاربردی برای داشتن تغذیه مناسب در خدمت مشتریان و افرادی است که می‌خواهند به تناسب اندام دست یابند. کلینیک وندا با سابقه 7 ساله در این حوزه یکی از مراکزی است که می‌تواند به صورت کتبی لاغری شما را تضمین کرده و چنانچه شما با آموزش‌ها، برنامه‌ها و یا ورزش‌هایی که متخصصان این مرکز به شما پیشنهاد می‌کنند نتیجه دلخواه را دریافت نکردید مبلغ پرداختی به شما بازگردانده خواهد شد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس الکترونیکی vandafitness.com کلینیک وندا مراجعه کرده و ضمن دریافت اطلاعات کافی در خصوص روش‌های متعدد لاغری، نوع روشی که می‌تواند برای لاغری و تناسب اندام شما مناسب باشد را بیابید و سپس به این مرکز مراجعه نمایید.

تلفن ثبت نام و رزور : 22142782 – 021

پسندها (2)

نظرات (1)

معصومه حسن‌پور (آموزگار پایه چهارم)معصومه حسن‌پور (آموزگار پایه چهارم)
22 دی 99 14:51
ممنون. جالب بود.