نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

آشنایی با بهترین متخصص ایمپلنت دندان در تهران

1399/10/20 12:38
665 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

بهترین متخصص ایمپلنت دندان در تهران کیست؟

پیدا کردن بهترین متخصص ایمپلنت در تهران برای افرادی که مایل به ایمپلنت دندان‌های خود هستند، بسیار حائز اهمیت می‌باشد. دندان بخش مهمی از زیبایی و جذابیت ظاهری افراد به شمار می‌رود، به همین جهت نمی‌توان کاری مثل کاشت دندان در تهران را به هرکسی سپرد. فردی که به عنوان پزشک برای ایمپلنت انتخاب می‌شود، حتما می‌بایست دارای مدرک تخصصی و با تجربه باشد تا بتواند کار خود را به درستی انجام دهد. به طور کلی یک متخصص دندانپزشکی بر تمامی روش‌های درمانی و زیبایی دهان و دندان تسلط کامل دارد، اما از جمله مهم‌ترین و پرکاربردترین دانش‌های دندانپزشکی که پزشک می‌بایست در آن تسلط کامل داشته باشد ایمپلت دندان است. شاید بپرسید ایمپلت دندان چیست و چگونه انجام می‌شود؟

برای دریافت هرگونه پاسخی در رابطه با ایمپلنت دندان ادامه‌ی مطلب بهترین راهنما خواهد بود.

بهترین متخصص ایمپلنت دندان در تهران

چه زمانی دندان به ایمپلنت نیاز دارد؟

به طور معمول دندان‌های افراد با بالا رفتن سن یا عدم رعایت مراقبت‌های دهان و دندان دچار خرابی و نواقص‌های بسیاری خواهد شد، اما در برخی مواقع میزان آسیب‌های وارده به دندان‌ها به حدی است که باید حتما دندان کنده شود. از جمله راهکارهای پزشکان برای افرادی که به علت کهولت سن دندان‌هایشان را از دست داده‌اند، ساخت دندان مصنوعی و جای گذاری آن به جای دندان‌های قبلی می‌باشد، اما زمانی که افراد در سنین پایین یک یا چند دندان خراب داشته باشند راهکار دیگری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این راهکار در واقع نوعی جای گذاری دندان مصنوعی تکی مابین دیگر دندان‌های اصلی به صورت کاشت می‌باشد.

به عبارت دیگر کاشت پایه‌های قوی درون لثه برای نگاه داشتن دندان مصنوعی ثابت یا متحرک ایمپلنت دندان گفته می‌شود، این فرآیند که حتماً باید توسط دکتر ایمپلنت در تهران صورت بگیرد موجب یکدست شدن تمامی دندان‌ها شده و جایگزین خوبی برای دندان‌های آسیب دیده به شمار می‌رود.

کاشت دندان در تهران به چند روش انجام می‌شود؟

ایمپلنت به عنوان یک راهکار پر طرفدار برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته شناخته می‌شود و جنسی از تیتانیوم خالص دارد، زیرا تیتانیوم به صورت کامل با بدن انسان سازگاری دشته و آسیبی به او نمی‌رساند. این علم نوین برای درمان مشکلات دندان در ایران نیز به دو روش انجام خواهد شد که البته یکی از آن‌ها مناسب‌تر می‌باشد. دو روش کلی برای انجام ایمپلنت که متخصص ایمپلنت در تهران نیز باید به آن مسلط باشد، عبارت است از:

  • ایمپلنت اندوستیال : در روش اندوستیال ایمپلنت به صورت دقیق درون استخوان قرار داده می‌شود و سپس دندان مصنوعی روی آن سوار می‌شود. این روش بسیار موثر و عالی به شمار می‌رود؛ چراکه به هیچ وجه دندان دچار آسیب نشده و کاملاً هماهنگ با دندان‌های اصلی خواهد بود.
  • ایمپلنت ساپ پریوستیال : ساپ پریوستیال نیز به روشی از کاشت دندان گفته می‌شود که ایمپلنت را روی استخوان و زیر بافت لثه جای‌گذاری می‌کنند.

از آنجا که ایمپلنت اندوستیال مطمئن‌تر و با طول عمر بالاتری شناخته می‌شود، امروزه روش ساپ پریوستیال تقریباً منسوخ شده و در کلینیک ایمپلنت در تهران نیز مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. بنابراین در کلیه‌ی کلینک‌های ایمپلنت در تهران ایمپلنت به روش اندوستیال انجام خواهد شد و پزشک متخصصی که انتخاب می‌کنید باید به این روش تسلط کامل داشته باشد.

با مراحل مختلف ایمپلنت دندان آشنا شوید!

با مراحل مختلف ایمپلنت دندان آشنا شوید!

همان‌طور که می‌دانید ایمپلنت نوعی عمل جراحی سرپایی است که به آن کاشت دندان نیز گفته می‌شود. کاشت دندان در تهران یا همان ایمپلنت دندان دارای مراحل مختلفی است که پزشک معالج برای بیمار انجام خواهد داد. این مراحل مهم و حساس به ترتیب به شرح زیر انجام می‌شود:

1) در مرحله‌ی اول پزشک با کمک عکس و بررسی دقیق دندان‌ها وضعیت کلی دهان و دندان را چک کرده و پوسیدگی دندان‌ها را به طور کامل بر طرف می‌کند.

2) سپس با اطمینان کامل نسبت به سلامت دیگر دندان‌ها عمل ایمپلنت آغاز می‌شود. برای کاشت دندان در تهران یا دیگر شهرستان‌ها معمولاً لثه به میزان کمی برش می‌خورد تا ایمپلنت به خوبی درون استخوان فک جای‌گذاری شود. این عمل برای پزشکان متخصص بسیار ساده اما حساس محسوب می‌شود، پس ایمپلنت را حتما باید بهترین متخصص ایمپلنت در تهران انجام دهد.

3) پس از انجام عمل ایمپلنت زمانی که دکتر ایمپلنت در تهران تشخیص دهد، پین روی ایمپلنت متصل می‌شود تا دندان مصنوعی یا همان پروتز دندان روی آن قرار بگیرد. در این مرحله فرآیند انجام ایمپلنت به اتمام خواهد رسید.

نکته‌ی مهم در رابطه با کاشت دندان در تهران این است که  این فرآیند به صورت دقیق انجام شود و پروتز دندان هم رنگ دندان‌های اصلی فرد باشد تا بین کلیه‌ی دندان‌های فرد هماهنگی ایجاد شود. فرآیند ایمپلنت در نتیجه تاثیر مستقیمی بر روی زیبایی افراد دارد؛ چراکه دندان‌هایی که از پس یک لبخند نشان داده می‌شوند بخشی از زیبایی افراد به شمار می‌روند.

چه افرادی هرگز نباید ایمپلنت انجام دهند؟

جالب است بدانید که برخی افراد به هیچ وجه نباید به سراغ کلینیک ایمپلنت در تهران بروند، زیرا عمل ایمپلنت نه تنها موجب درمان دهان و دندان ایشان نشده بلکه برایشان آسیب‌های جدی به همراه خواهد داشت. این دست از افراد شامل کسانی می‌شوند که یکی از شرایط زیر را داشته باشند:

  • افرادی که سابقه بیماری سرطان دارند و قبلاً از روش‌های درمانی شیمی درمانی، رادیوتراپی و... استفاده کرده‌اند. همچنین افرادی که دارای بیماری‌های خاصی مثل پوکی استخوان و ... نیز باشند نباید ایمپلنت انجام دهند.
  • برای انجام ایمپلنت سلامت لثه و انسجام کافی برای انجام عمل بسیار حائز اهمیت است، بنابراین افرادی که لثه سلامت و منسجمی نداشته باشند نمی‌توانند این عمل را انتخاب کنند.
  • کسانی که از دخانیات حتی سیگار استفاده کنند، نمی‌توانند ایمپلنت موفقی داشته باشند.
  • چنانچه افراد از داروهای با فسفونات مصرف کنند، انجام عمل ایمپلنت برای ایشان مضر است.

لازم به ذکر است که آن دسته از افرادی که شرایط کافی برای انجام ایمپلنت را هم دارند، می‌بایست پس از انجام ایمپلنت کلیه‌ی نکات بهداشتی دهان و دندان را رعایت کنند. رعایت اصول بهداشتی طول عمر ایمپلنت و سلامت دندان را افزایش خواهد داد، اما اصول مراقبتی مهم پس از انجام عمل توسط متخصص ایمپلنت در تهران کدامند؟

توصیه‌های متخصص ایمپلنت در تهران را جدی بگیرید!

توصیه‌های متخصص ایمپلنت در تهران را جدی بگیرید!

به طور قطع متخصص ایمپلنت در تهران یا هر شهرستانی از کشور پس از انجام این عمل برای شما توصیه‌های خاصی نیز خواهد داشت. رعایت توصیه‌های پزشک برای سلامت دهان و دندان شما ضرورت دارد. به طور مثال پزشک برای شما داروی مسکن تجویز می‌کند تا پس از عمل از آن استفاده کنید، زیرا پس از گذشت یکی دو ساعت اثر بی حسی از بین رفته و ممکن است دردهای خفیفی را احساس کنید. بیماری که عمل ایمپلنت را انجام داده تا چندین روز پس از عمل تنها مجاز به خوردن و آشامیدن غذاهای نرم مثل سوپ و نوشیدنی‌های گرم است تا ایمپلنت به خوبی جا بیفتد. از آنجا که افراد بعد از عمل ممکن است اثرات بیهوشی داشته باشند، می‌بایست یک مراقب و همراه در کنار خود داشته باشند. آخرین نکته‌ای که معمولاً دکتر ایمپلنت در تهران یادآور می‌شود، مسواک زدن به موقع و تمیز کردن دندان با نخ می‌باشد.

بنابراین اگر می‌خواهید صاحب لبخندی زیبا و دندان‌هایی سالم باشید، حتما باید مراقبت‌های پیش از عمل و پس از عمل ایمپلنت را به صورت دقیق رعایت کنید. زمانی که شما به رعایت توصیه‌ها ملزم باشید، ایمپلنت به خوبی انجام خواهد شد، اما آیا بهترین مرکز ایمپلنت در تهران را می‌شناسید؟

کلینیک ایمپلنت در تهران را از پزشک خوب آن بشناسید!

اگرچه مجهز بودن یک مرکز ایمپلنت در تهران برای انجام این عمل خاص حائز اهمیت می‌باشد، اما آن‌چه از همه‌ی فاکتورها مهم‌تر است پزشک معالج خواهد بود. پزشک معالج بر میزان هزینه ایمپلنت در تهران، چگونگی انجام عمل و نتیجه نهایی کار تاثیر مستقیم دارد. بنابراین باید بهترین متخصص ایمپلنت در تهران را برای این کار پیدا کنید. یکی از بهترین افراد متخصص در تهران دکتر عباس گشاده رو هستند که به صورت تخصصی در زمینه جراحی دندان و کاشت دندان در تهران فعالیت می‌کنند. دکتر عباس گشاده رو که دارای مدرک رسمی و معتبر ایمپلنت دندان می‌باشد، در کلینیک مجهز خود خدمات بسیاری را ارائه می‌دهد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاشت دندان یا ایمپلنت
  • جراحی تخصصی لثه
  • انجام کلیه‌ی ترمیمات دندان و زیبایی
  • ارتودنسی دندان و...

از آنجا که کلینیک تخصصی دکتر عباس گشاده رو دارای محیطی آرام و مدرن با کادری مجرب و با اخلاق می‌باشد، انتخاب بسیاری از افراد برای انجام جراحی‌های دهان و دندان این کلینیک است. جالب است بدانید که در این کلینیک مشاوره رایگان، درمان‌های تخصصی با استفاده از مواد مناسب و قیمت مقرون به صرفه انجام می‌شود. به همین جهت قیمت ایمپلنت در تهران فقط و فقط در کلینیک دکتر عباس گشاده رو مناسب خواهد بود.

سخن پایانی

متخصص ایمپلنت در تهران

اگر برای شما داشتن لبخند و دندانی زیبا و سالم مهم است، اما مایلید قیمت ایمپلنت در تهران برای شما ارزان تمام شود، بدون معطلی کلینیک دکتر عباس گشاده رو را انتخاب کنید. بزرگ‌ترین لطف شما به خودتان محافظت از سلامتی می‌باشد و سلامتی دهان و دندان هم بخشی از سلامتی کلی افراد به شمار می‌رود، پس به خودتان اهمیت دهید و برای مراقبت از سلامتی دهان و دندان خود بهترین متخصص ایمپلنت در تهران از دکتر گشاده رو وقت بگیرید. برای دریافت نوبت از این کلینیک تخصصی و دریافت اطلاعات دقیق از هزینه ایمپلنت در تهران کافی است که به وبسایت رسمی این کلینیک مراجعه کنید، پس درنگ نکنید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)