نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

تلگرام فیلتر شد چکار کنیم؟

1397/1/27 9:26
3,857 بازدید
اشتراک گذاری

 
فیلتر شدن تلگرام خبری است که چند ماه پیش تیتر مهم بسیاری از خبرگزاری ها شد؛ و مدتی است بخشی از مردم باز هم از بابت چنین عنوانی نگران هستند. در این نوشته سعی داریم نگاهی کوتاه به تلگرام و نی نی وبلاگ به عنوان جامعه مجازی محتوا محور ایرانی مخصوص کودک و خانواده داشته، و به ارائه دلایل جایگزین شدن نی نی وبلاگ برای بخشی از کاربران این شبکه اجتماعی بپردازیم.

 

با فیلتر شدن تلگرام چه خواهد شد؟
بخشی از کاربران که با هدف به اشتراک گذاشتن خاطرات خانواده و لحظات شیرین کودکان دلبند خود در قالب عکس و ویدیو، در تلگرام کانال یا گروه ساخته اند؛ این روزها نگرانی هایی از بابت فیلتر شدن تلگرام دارند. با مسدود شدن دسترسی به تلگرام این کاربران با دردسرها و هزینه های اضافی برای خود و مخاطبان شان، به سختی امکان ادامه کار در این شبکه را خواهند داشت.

 

محتوای شما در تلگرام فراموش می شود
قطعا بعد از مسدودی تلگرام، به مرور از محبوبیت و مخاطبان این شبکه کم می شود و در نهایت می توان پیش بینی کرد در مدت چند ماه، تمام محتوای به اشتراک گذاشته شده، با تمام زیبایی هایش به فراموشی سپرده می شوند و چه بسا بعد از چندی به جهت غیرفعال بودن حساب کاربری، به طور کامل حذف شوند.

 

امکان پشتیبان گیری از مطالب در تلگرام نیست
خبر بد اینکه در تلگرام (و اینستاگرام)، از محتوایی که در کانال، صفحه یا گروه خانوادگی مان به اشتراک گذاشته ایم، نمی توانیم پشتیبان بگیریم؛ اما هنوز تلگرام در دسترس است و فرصت داریم تا از محتوای ارزشمند خود (هر چند به سختی) کپی بگیریم.

 

بعد از فیلتر شدن تلگرام کجا برویم؟
و اما خبر خوب اینکه یک تیم موفق که عاشق کارشان هستند، از سال 89، با سال ها تلاش، شبکه اجتماعی قدرتمندی مخصوص خانواده و کودک طراحی کرده اند، و مدام توسعه و بهبود داده اند به عشق نی نی های دنیا!
این شبکه اجتماعی مفتخر است در 7 سال، میزبان هزاران کودک و خانواده فارسی زبان از سراسر دنیا، با حدود یک میلیون صفحه خاطره زیبا و 3 میلیون قطعه عکس های دیدنی باشد؛ نی نی وبلاگ.

 

نی نی وبلاگِ آسان و کامل
در نی نی وبلاگ شما با موبایل، تبلت و کامپیوتر به سهولت امکان ساخت وبلاگ، انتشار خاطرات و نوشته های تان (در موضوع خانواده و کودک) را دارید. به آسانی می توانید عکس های لحظات شیرین و هیجان انگیز خانواده و بچه ها را منتشر کنید. دوستان را دنبال و نوشته های آنان را لایک بزنید و برایشان نظر بنویسید. امکان گفتگوی خصوصی با نی نی وبلاگی ها را هم دارید و یک دنیا کشف شدنی های هیجان انگیز!
تیم نی نی وبلاگ همچنین اپلیکیشن خاطره نویسی نی نی وبلاگ را توسعه و ارائه کرده است تا بسیار سریع هر لحظه و همه جا، خاطرات و لحظات ارزشمند تان را ثبت و به اشتراک بگذارید. پیشنهاد می کنیم الان نسخه اندروید اپلیکیشن نی نی وبلاگ را دانلود و امتحان کنید.


نی نی وبلاگِ همیشگی
همین الان می توانید گروه تلگرامی و صفحه اینستاگرامی خانوادگی خود را با این شبکه اجتماعی قدرتمند جایگزین و ذهن خود را برای همیشه از نگرانی بابت فیلتر شدن این شبکه و آن شبکه رها کنید. یعنی بیشتر لذت ببرید از زندگی!
نی نی وبلاگ سالهاست امتحان خود را پس داده است. ما مراقب هستیم تا شیرین ترین لحظات و خاطرات شما برای همیشه محفوظ و در دسترس بماند.

 

نی نی وبلاگِ همه نی نی ها
آرمان نی نی وبلاگ، نشر عشق، زیبایی، انرژی، حس خوب و لبخند برای باباها، مامان ها و بچه ها در سراسر دنیاست. تیم نی نی وبلاگ همیشه مراقب هستند تا این شبکه متناسب با نیازهای کودک و خانواده بوده و از نظر فنی قابلیت رقابت با سایر شبکه های اجتماعی در سطح جهانی را داشته باشد.

هم اکنون با ساختن وبلاگ در نی نی وبلاگ به جمع هزاران نی نی و خانواده دوست داشتنی بپیوندید؛ به آسانی خاطرات ارزشمندتان را منتشر کنید تا هر زمان دلیلی باشد برای حس خوب و لبخند زیبا، و یادگاری باشد برای کودکان امروز و ستاره های فردا.

پسندها (13)

نظرات (6)

مهدیه
27 فروردین 97 9:46
پس نسخه iosچی ؟؟؟☹️😢
مامان علی اکبر
27 فروردین 97 10:47
ممنونم از سایت خوبتون اگر بشه از طریق برنامه های دیگه این ربات رو دوباره راه بندازین عااااالی میشه
باران
27 فروردین 97 14:04
سلام متاسفانه من با اپلیکیشن نمیتونم عکس بزارم  نسخه تلگرام خیلی عالی و کارآمده  الان هم که tegeram x آمده  میشه خود به خود همه اطلاعات تلگرام  با نصبش واردش میشه
مدیریت نی نی وبلاگ
پاسخ
سلام، شما می توانید مشکل خود را از طریق تلگراف به مدیریت منتقل کنید تا موضوع بررسی شود.
فهيمه
27 فروردین 97 16:36
پس نسخه ios چي ما چيكار كنيم؟سکوت
مدیریت نی نی وبلاگ
پاسخ
سلام، ان اشالله در آینده اپلیکیشن نسخه ios نیز تهیه خواهد شد.
خاله ی مهربونخاله ی مهربون
29 فروردین 97 9:08
من که خدا رو شکر همیشه با کروم آپدیت کردم.چشمک اگرم تلگرام فیلتر بشه، پیام رسان داخلی نصب نمی کنمعینک. چیزی رو که تحمیل باشه، نمی پسندم.قهر
pari
2 تیر 97 17:42
سلام 
اين اپليكيشن را لطفا در سيب اپ يا اپ استور هم بگذاريد تا. اونايي كه از گوشي ايفون استفاده ميكنن هم بهره مند شوندممنون
مدیریت نی نی وبلاگ
پاسخ
سلام، اپلیکیشن نی نی وبلاگ در حال حاضر تنها در نسخه اندروید ارائه شده است.