نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

نی نی وبلاگ، تلگرام یا اینستاگرام؛ کدام بهتر است؟

1397/1/24 1:09
5,851 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها می بینیم که برخی پدرها و مادرها برای ثبت خاطرات و به اشتراک گذاشتن لحظات شیرین بچه هاشون از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام یا تلگرام استفاده می کنند. در این نوشته نگاهی کوتاه به این شبکه ها از لحاظ محتوایی و ساختاری می اندازیم و آنها را با نی نی وبلاگ، بعنوان یک شبکه اجتماعی محتوا محور ایرانی مخصوص کودک و خانواده مقایسه می کنیم.

 

هدف حضور در شبکه های اجتماعی
وقتی بخشی از خاطرات و لحظات به یادماندنی خانواده و کودکان خود را در شبکه های اجتماعی منتشر می کنیم، هدف اصلی در بیشتر مواقع، اشتراک زیبایی های این لحظات زیبا با دوستان و اعضای خانواده مان می باشد.
مخاطبان هر شبکه اجتماعی، قشری خاص از جامعه با فرهنگ و نگاه مخصوص همان قشر است. با اشتراک گذاری محتوا در صفحه اینستاگرام یا گروه تلگرامی، چون این شبکه های اجتماعی از هیچ دسته بندی اجتماعی، جنسی و سنی تبعیت نمی کنند، ناخواسته خاطرات، عکس ها و ویدیو های خود را با تمام افرادی که با آنها در ارتباط هستیم (یا نیستیم)، با هر سن، فرهنگ، شخصیت و روحیاتی، شریک می شویم؛ و بدتر اینکه محتوای زیبا و ارزشمند صفحه ما در میان سیلی از محتوای خشن، تبلیغاتی، سیاسی، و گاهی توهین آمیز و غیراخلاقی سایر کاربران، برای دوستان مان نمایش داده خواهد شد.
همچنین معمولا کاربران شبکه های اجتماعی که حالت عمومی و همگانی (با هر موضوعی) دارند، از دریافت پیام ها و کامنت های بی ربط، تبلیغاتی، ناخوشایند، و بعضا توهین آمیز ابراز ناراحتی و نگرانی می کنند.
باید در نظر بگیریم که دلیل حضور ما در شبکه های اجتماعی چیست. می توانیم زیبایی، شیرینی و لذت لحظات مان را با دوستان خود به اشتراک بگذاریم؛ لحظه ای لبخند بر لب همدیگر بنشانیم؛ حس خوب و انرژی مثبت منتشر کنیم؛ و قطعا علاقمندیم عمر و انرژی و حال خوب خود را از فضای درگیری، تحقیر، توهین، سیاسی بازی ها و جارچی های مجازی حفظ کنیم.

 

انتخاب درست شبکه اجتماعی
به دلایل فوق، باید در انتخاب شبکه های اجتماعی ای که در آنها حضور داریم دقت کنیم. حساسیت و اهمیت مسئله، در انتخاب و معرفی شبکه اجتماعی مناسب توسط والدین برای کودکان دو چندان می باشد. روح لطیف و ذهن کاوشگر کودک در محیط عمومی شبکه های اجتماعی مخصوص بزرگسالان، متاثر خواهد شد. پس چه بهتر که در انتخاب فضای مجازی که بخشی از زمان و انرژی خانواده و کودکان مان در آن سپری می شود، دقت و توجه بیشتری به خرج دهیم تا ضمن استفاده از ابعاد مفید و جذاب آن، از خطرهای این ابزار، دور باشیم.

 

نی نی وبلاگ بعنوان یک شبکه اجتماعی محتوا محور ایرانی، مفتخر به میزبانی هزاران کاربر از سال 89 می باشد. تیم مدیریت نی نی وبلاگ از ابتدای فعالیت خود همواره دغدغه مدیریت صحیح فضای این شبکه به جهت مطابقت با نیازها، روحیه، فرهنگ و شخصیت جامعه هدف را داشته است.
جامعه هدف نی نی وبلاگ شامل خانواده ها و کودکان فارسی زبان سراسر جهان، به سهولت امکان عضویت و نشر لحظات زیبای خود با دوستان، دنبال کردن، پسندیدن و ارسال نظر، در این شبکه را دارند.

آرمان نی نی وبلاگ، نشر زیبایی، انرژی، هیجان، حس خوب و لبخند برای باباها، مامان ها و بچه ها در سراسر دنیاست. تیم نی نی وبلاگ همیشه مراقب هستند تا محتوایی نامناسب یا خارج از چارچوب های اعلام شده در این شبکه منتشر نگردد.

با توجه به آنچه آمد، قطعا پیشنهاد ما بعنوان عضوی از جامعه ایرانی، حضور شما و کودک دلبندتان در نی نی وبلاگ می باشد. این حضور باعث دلگرمی و افتخار ما و البته خوشحالی دوستان نی نی وبلاگی تان خواهد بود. هم اکنون وبلاگ بسازید.

نظرات (13)

مامان صدرامامان صدرا
24 فروردین 97 8:41
 نی نی وبلاگ😊❤
مامان محمدپارسا
24 فروردین 97 13:46
من خودم از زمان بارداريم تا الان كه پسرم سه سالشه و توي نيني وبلاگ ثبت كردم و در اينستام چندتا عكس كه احساس ميكردم خيلي خاصن از پسرم گذاشتم وبلاگ رو ترجيح ميدم چون فضاي امن تري داره و هر غريبه اي نميتونه وارد حريم خصوصيم بشه پس پرچم نيني وبلاگ بالاست👌🏻👌🏻👌🏻
خاله ی مهربونخاله ی مهربون
24 فروردین 97 15:16
با سلام. وبلاگ چیز دیگری است محبت
مامان ناهیدمامان ناهید
24 فروردین 97 15:18
نی نی وبلاگ از همه شبکه های اجتماعی بهترهآرام
مامان آرساممامان آرسام
24 فروردین 97 20:19
❤ نی نی وبلاگ ❤
مامان مهلامامان مهلا
24 فروردین 97 21:26
سلام صد در صد وبلاگ بهتره اما من یه سوال دارم  روبات تلگرامی نی نی وبلاگ چی شده ؟ ​​​​​  برای من خیلی خوب بود،چون از طریق موبایل وارد وبم میشم و با آپلود عکس مشکل دارم،اما با روبات تلگرامی نی نی وب این مشکلو نداشتم
مدیریت نی نی وبلاگ
پاسخ
سلام، ربات تلگرام نی نی وبلاگ مشکلی ندارد و تا زمانیکه تلگرام فیلتر نشود به فعالیت خود ادامه می دهد.
مامان سيد امير علي و سيد امير حسينمامان سيد امير علي و سيد امير حسين
26 فروردین 97 11:01
به نظر من هم ني ني وبلاگ خيلي بهتره. پستاي اينستاگرام براي كسايي كه ني ني ندارن يا علاق اي به موضوع ندارن هم هست ولي ني ني وبلاگ همه هم رده و ني ني دوستن و مطالعه و دسترسي به اون خيلي راحت تره.اصلا قابل مقايسه نيست
فاطمهفاطمه
26 فروردین 97 11:03
صد در صد وبلاگ
rozhins
10 آذر 97 23:56
خیلی عالی من ازاین برنامه خوشم میادمحبت
مامانیمامانی
28 آبان 98 10:03
من که اصلا اینستا رو دوست ندارم و روی گوشیم نصب نکردم.
اما عاشق نی نی وبلاگم و هر روز بهش سر میزنم.
ممنون نی نی وبلاگ عزیز😊 
مامان آرشینمامان آرشین
26 دی 98 23:20
سلام چند وقتی بود داشتم به این فکر میکردم از  یه برنامه استفاده کنم که اگه مثلا خدا نکرده عکسهای بچه ها از بین بره یه جایی ازش چیزایی یادگار داشته باشم اما به اینستا اطمینان نداشتم تا امروز که نی نی وبلاگ رو پیدا کردم همون که میخواستم.ممنون
مدیریت نی نی وبلاگ
پاسخ
به نی نی وبلاگ خوش اومدید 😍
***asal******asal***
17 اردیبهشت 00 16:19
نی نی وبلاگ امکانات زیاد و خاصی درمقابل شبکه های اجتماعی دیگر دارد ❤❤❤ نی نی وبلاگ بهترینه ❤❤❤
***asal******asal***
17 اردیبهشت 00 16:20
❤my love niniweblog❤