نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

بهترین باربری تهران کدام است؟

1402/5/9 19:05
318 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

کدام شرکتی باربری را انتخاب کنیم؟

بطور قطعی برای تمامی افرادی که ساکن استان تهران هستند پیش آمده است که نیاز به خدمات باربری برای جابجایی و انتقال محموله های مختلف خود داشته باشند و با خیل عظیمی از شرکت های باربری مواجه شده باشند. انتخاب یک شرکت باربری معتبر و مطمئن از میان این تعداد باربری که مشخص نیست کدام یک از آنها دارای مجوز های رسمی هستند و یا کدام یک بهترین خدمات را ارائه می نمایند بسیار سخت است.

در بسیاری از موارد دیده شده است که شرکت های باربری برای مشتریان مشکلات بسیار زیادی را ایجاد کرده اند و هزینه های فراوانی را دریافت کرده اند. به همین دلیل، در این مقاله قصد داریم بهترین شرکت باربری تهران را به شما عزیزان معرفی نماییم تا در اسرع وقت و با کمترین هزینه امکان انتقال محموله های خود را داشته باشید.

خدمات باربری از مهمترین موارد و مسائلی می باشد برای صنایع و تجارت و حمل و نقل اثاثیه و لوازم منزل باید به بهترین نحو ارائه شود تا هزینه های حمل و نقل کاهش یابد و ایمنی انتقال محموله ها فراهم گردد. برای تجربه بهترین خدمات باربری تهران ما به شما شرکت باربری آنی بار را پیشنهاد میکنیم.

آنی بار با بیش از 35 سال سابقه در ارائه خدمات باربری و حمل و نقل درون شهری و بین شهری در تمام نقاط استان تهران امکان انتقال محموله های تجاری و صنعتی و شخصی را به همه نقاط کشور برای شما فراهم می نماید. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا با خدمات این مجموعه آشنا شوید.

بهترین باربری اثاث کشی تهران

خدمات اثاث کشی و حمل و نقل لوازم خانه از مهمترین خدماتی است که تمامی افراد کشور به آن نیاز دارند. از طرفی همانطور که گفته شد شرکت ها و افراد متفرقه زیادی نیز در حال ارائه این خدمات با پایین ترین کیفیت و بالاترین قیمت ها هستند. اگر قصد دارید بهترین خدمات باربری اثاث کشی تهران را تجربه کنید می توانید از خدمات آنی بار استفاده نمایید.

آنی بار به عنوان برترین شرکت اثاث کشی در استان تهران همه روزه امکان بارگیری و ارسال اثاثیه و لوازم خانه از تهران به تمام شهر ها و استان های کشور را فراهم می نماید.

در خدمات اثاث کشی، مجموعه آنی بار از بهترین و حرفه ای ترین کارگران برای بارگیری و تخلیه محموله های اثاثیه شما استفاده می نماید و برای امنیت خدمات باربری از بهترین بیمه نامه استفاده می شود.

بیمه نامه کامل برای باربری تهران

بیمه نامه کامل برای باربری تهران

یکی از مهمترین مواردی که در خدمات باربری تهران باید رعایت شود استفاده از بیمه نامه می باشد. بسیاری از شرکت ها و مجموعه هایی که خدمات باربری را ارائه می نمایند برای کاهش هزینه های خود از بیمه نامه هایی با پوشش های بسیار پایین استفاده می نمایند که در زمان بروز حادثه برای محموله متاسفانه جبران خسارات با کمترین پوشش انجام میشود.

بیمه نامه در زمان بروز خسارت برای محموله های مختلف اعم از تجاری، صنعتی و شخصی جبران خسارات را بر عهده میگیرد و استفاده از بیمه نامه با پوشش های مناسب بر اساس میزان ارزش محموله بسیار مهم است. اگر قصد دارید بهترین خدمات باربری تهران را تجربه کنید می توانید از خدمات آنی بار استفاده نمایید که محموله های شما را در برابر انواع خسارات ممکن مانند سرقت، آتش سوزی، تصادفات، شکستگی و ... تحت پوشش بیمه ایران قانون تجارت قرار میدهد.

برای کاهش هزینه های حمل و نقل شما، باربری تهران آنی بار تا سقف مشخصی از محموله را تحت پوشش رایگان خود قرار میدهد. به عنوان مثال، برای باربری کرج تا 100 میلیون تومان بیمه به صورت رایگان در نظر گرفته می شود.

چه نوع محموله و کالاهایی توسط باربری تهران انجام میشود؟

از آنجایی که آنی بار یکی از متخصصی زبده در خدمات باربری تهران می باشد هیچگونه محدودیت خاصی در ارسال محموله ها وجود ندارد. اما برخی محموله ها بر اساس شرایط و قوانین دچار ممنوعیت های حمل و نقل و جابجایی هستند و یا برای انتقال آنها نیاز به مجوز های خاصی است.

محموله های که توسط آنی بار بارگیری و ارسال می شوند به صورت زیر می باشند :

  • انواع اثاثیه و لوازم منزل نو و کارکرده
  • انواع لاستیک و پلاستیک
  • حمل و نقل دستگاه های صنعتی
  • ارسال ماشین آلات راهسازی و ساختمانی
  • حمل و نقل تولیدات کارخانجات
  • ارسال مواد غذایی و خوراکی

تیم متخصص آنی بار با سالها تجربه در ارائه خدمات باربری تهران به صورت همه روزه و تخصصی امکان انتقال محموله ها و کالاهای مختلف را فراهم نموده است. همین موضوع سبب شده است که بسیاری از شرکت ها و سازمان ها و صنایع به صورت روزانه خودروهای باربری خود را از طریق این شرکت تامین نمایند.

اگر شما نیز برای خدمات باربری تهران نیاز به یک مرجع معتبر دارید با شماره سامانه پنج رقمی آنی بار ( 57669-021 ) در تماس باشید و بهترین خدمات مشاوره ای را به صورت رایگان در اختیار داشته باشید.

بهترین خدمات باربری تهران با انواع خودروی باری

مجموعه آنی بار برای انتقال محموله های شما به شهرهای مختلف از انواع خودروی باری استفاده می نماید تا امکان انتقال محموله های با ابعاد و اوزان مختلف فراهم باشد. هر یک از خودروهای باری برای جابجایی محموله ها در تناژ و ابعاد متفاوتی مورد استفاده قرار میگیرد که این موضوع امکان انتقال محموله هایی در طیف گسترده را برای شما فراهم می نماید. در شرکت حمل و نقل آنی بار خودروهای باربری زیر در اختیارتان قرار میگیرد :

  • انواع کامیون ( تک / جفت / 911 )
  • انواع تریلی ( کفی / بغلدار / چادری / کمرشکن )
  • انواع خاور ( مسقف / روباز )

انتخاب یک خودروی مناسب برای بارگیری و انتقال محموله ها بسیار مهم است از همین جهت ما پیشنهاد میکنیم برای انتخاب خودروی باربری مناسب با کارشناسان این شرکت در تماس باشید. به عنوان مثال، برای باربری اسلامشهر اگر محموله های شما لوله های 6 متری با وزن 9 تن باشد قابلیت استفاده از کامیون 10 تن را ندارید. زیرا ذرب پشتی کامیون بسته نخواهد شد. از همین جهت باید از کامیون 15 تن که اتاق بار بزرگتری دارد استفاده شود.

این موارد به صورت مستقیم در هزینه های حمل و نقل موثر هستند و لازم است که قبل از سفارش خدمات باربری تهران با مشاوران و کارشناسان مجموعه آنی بار به صورت رایگان مشاوره نمایید.

بهترین باربری کامیون تهران

بهترین باربری کامیون تهران

یکی از خودروهایی که در خدمات باربری تهران مورد استفاده قرار میگیرد کامیون است. کامیون ها نیز برای انتقال محموله های مختلف مورد استفاده قرار میگیرند و به دلیل ابعاد کوچکتری که نسبت به تریلی ها دارند برای انتقال محموله های با حجم و وزن کمتر بسیار مناسب هستند.

در مجموعه آنی بار برای باربری تهران به نقاط مختلف کشور کامیون های زیر در اختیار شما قرار میگیرند :

  • کامیون تک ( 10 تن )
  • کامیون جفت ( 15 تن )
  • کامیون 911

برای باربری کامیون تهران باید خودروی مناسب را بر اساس نوع محموله و شرایط آن انتخاب نمود. این امر در هزینه، امنیت و سرعت انتقال بار بسیار مهم خواهد بود. محموله هایی مانند کالاهای تولیدی کارخانجات، مواد غذایی خشک، کالاهای بسته بندی شده، پالت های کالا، مواد اولیه کارخانجات و ... با استفاده از کامیون ها به سرعت منتقل می شوند.

برای تجربه بهترین خدمات باربری کامیون تهران می توانید از طریق مشاوره با کارشناسان مجموعه آنی بار اقدام نمایید تا محموله های شما با بهترین کیفیت منتقل شوند.

بهترین باربری خاور تهران با کمترین قیمت

بهترین باربری خاور تهران با کمترین قیمت

کامیونت های خاور و ایسوزو یکی از پر استفاده ترین خودروهای باربری هستند که برای انتقال محموله های تجاری و صنعتی و محموله های شخصی مورد استفاده قرار میگیرند. این خودروهای باری توان حمل بار تا 4 تن را دارند و از همین جهت بسیار پر استفاده هستند. از آنجایی که ابعاد و شرایط خاور و کامیونت برای تردد در شهر ها مناسب است، بسیاری از محموله هایی که در داخل شهر ها بارگیری و یا تخلیه میشوند با استفاده از کامیونت و خاور منتقل خواهند شد.

باربری تهران آنی بار برای انتقال اثاثیه و لوازم منزل شما نیز از انواع کامیونت ها استفاده می نماید و این خدمت به صورت همه روزه در همه نقاط کشور در اختیار شما قرار میگیرد. خاور و ایسوزو های آنی بار به صورت زیر هستند :

  • خاور و ایسوزو روباز
  • خاور و ایسوزو مسقف
  • خاور و ایسوزو بغلدار

 مجموعه آنی بار برای انتقال محموله های مختلف تجاری و صنعتی و شخصی به صورت همه روزه در استان تهران کامیونت و خاور را در اختیار شما قرار میدهد تا محموله ها خود را در اسرع وقت منتقل نمایید. محموله هایی مانند مصالح ساختمانی، مواد غذایی خشک و تر ( خشک با خاور معمولی و تر با خاور یخچال دار )، انتقال کالاهای تجاری و اثاثیه منزل، جابجایی دستگاه های خط تولید و ... با استفاده از خاور انجام خواهد شد.

برای خدمات باربری خاور نیز از بهترین بیمه نامه استفاده میشود. به عنوان مثال، برای باربری رباط کریم تا 100 میلیون تومان بیمه نامه به صورت رایگان در اختیار شما قرار میگیرد.

بهترین باربری تریلی تهران

تریلی ها خودروهای باربری بزرگ، با توان حمل بار بالایی هستند که می توانید برای حمل بارهای سنگین و یا حجم زیادی از انواع محموله از آن ها استفاده کنید و برای خدمات باربری تهران نیز می توانید از آنها استفاده نمایید. البته تردد تریلی ها در داخل مناطق شهری دارای محدودیت های مختلفی نیز می باشد.

تریلی ها به صورت استاندارد امکان بارگیری و ارسال محموله ها تا 24 تن را دارند. در صورتی که محموله های شما دارای وزن بیشتری باشند باید از تریلی کمرشکن استفاده نمود. برای خدمات باربری تهران و ارسال محموله ها به نقاط مختلف می توانید از تریلی های زیر استفاده نمایید:

  • تریلی کفی
  • تریلی چادری
  • تریلی بغلدار
  • تریلی کمرشکن

برای حمل کانکس، حمل آهن آلات، حمل سنگ معدن، حمل خودرو های راه سازی مانند بیل مکانیکی و ... از تریلی ها استفاده می شود و بر اساس نوع محموله ها می بایست از بهترین و مناسب ترین خودروی تریلی استفاده کرد.

از همین جهت برای خدمات باربری تریلی تهران بهترین راه تماس با شماره 57669-021 و مشاوره رایگان و تخصصی با کارشناسان مجموعه آنی بار است.

مشاوره و ثبت سفارش خدمات باربری تهران

مشاوره و ثبت سفارش خدمات باربری تهران

برای خدمات باربری تهران به تمام نقاط کشور میتوانید از طریق شماره 57669-021 ثبت سفارش و مشاوره تخصصی را انجام دهید. این سامانه 5 رقمی از تمام نقاط کشور در اختیار شما قرار دارد و در هر ساعت از شبانه روز می توانید درخواست باربری خود را ثبت نمایید.

تیم متخصص باربری تهران آنی بار برای انتقال محموله ها و کالاهای مختلف به صورت همه روزه آماده همکاری با تمامی افراد ، تجار ، سازمان ها و صنایع مختلف میباشند و کمترین قیمت های خدمات باربری تهران را ارائه می نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید به سایت anibar.net مراجعه نمایید.

پسندها (1)

نظرات (0)