نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

بهترین آتلیه کودک تهران و دلایل انتخاب

1402/4/12 8:25
266 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

بهترین آتلیه کودک تهران

خیلی از مردم برای حفظ لحظات خوش و خاطره انگیز خود عکس‌ می‌گیرند تا بعدها بتوانند با تماشای آن‌ها دوباره حس خوب آن لحظات را تجربه کنند. دوران کودکی از مهم‌ترین دوران زندگی است و معمولا والدین تمایل دارند از کودک خود در موقعیت‌های مختلف عکس بگیرند. برای انداختن بعضی از عکس‌ها نیز تصمیم‌ می‌گیرند که به آتلیه کودک مراجعه کنند. آتلیه‌های کودک محیط عکاسی با فضای کودکانه هستند که به منظور عکاسی کودک و نوزاد طراحی شده‌اند. تنوع این آتلیه‌ها امروزه خیلی افزایش یافته و این موضوع انتخاب آتلیه را کمی دشوار کرده است.

اگر‌ می‌خواهید با بهترین آتلیه کودک تهران بیشتر آشنا شوید پیشنهاد‌ می‌کنیم تا پایان با ما همراه باشید.

بهترین آتلیه کودک تهران

یک آتلیه کودک خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

یکی از دغدغه‌های والدینی که‌ می‌خواهند لحظات زیبای کودکان خود را ثبت کنند انتخاب یک آتلیه کودک مناسب است. بهترین آتلیه کودک تهران دارای ویژگی‌های خاصی است که از جمله آن‌ها‌ می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • برخورد خوب پرسنل

اصلی‌ترین ویژگی یک آتلیه خوب و حرفه‌ای داشتن عکاس و پرسنلی خوش برخورد است. پرسنل آتلیه کودک باید بتوانند فضایی گرم و صمیمی ایجاد کنند تا کودکان بتوانند بهتر با محیط آتلیه ارتباط برقرار نمایند.

عکاسی کودکان بسیار چالش برانگیز است و هر فردی نمی‌تواند آن را انجام دهد. در واقع یک عکاس کودک باید بتواند فضای شادی را در محیط آتلیه به وجود آورد تا بتوانند لبخند را به لب‌های کودک بیاورند و احساس مثبتی در او ایجاد کنند. ازاین‌رو‌ می‌توان گفت از مهم‌ترین ویژگی‌های یک آتلیه خوب توانایی برقراری ارتباط با کودکان و ایجاد احساس صمیمیت در محیط است.

  • دکور زیبا و مناسب

از دیگر ویژگی‌های یک آتلیه کودک خوب‌ می‌توان به برخورداری از دکوراسیون و اکسسوری‌های زیبا و جذاب متناسب با حال و هوای کودکان اشاره نمود. در آتلیه کودک باید برای جلوگیری از آسیب رسیدن به چشم ها از نورپردازی‌های استانداردی استفاده شود. علاوه بر این در آتلیه کودک تنظیمات نور به صورت دستی بسیار حائز اهمیت است. دکور نقش مهمی در زیبایی عکس‌ها دارد و‌ می‌تواند جذابیت چهره کودک را دو چندان نماید.

  • استفاده از ابزار کار حرفه‌ای

ابزار کار مناسب و به‌روز و استاندارد نیز برای یک آتلیه کودک بسیار حائز اهمیت است. ابزارها در آتلیه کودک باید به نحوی انتخاب شوند که عکاس بتواند به راحتی از آن‌ها استفاده نماید. علاوه بر این عکاس نیز از مهارت و تجربه کافی برای کار با این ابزارها برخوردار باشد.

بهترین آتلیه کودک تهران

بهترین آتلیه کودک تهران چه امکاناتی دارد؟

بهترین آتلیه کودک تهران از امکانات متنوعی برخوردار است. در این آتلیه‌ها اتاق عکاسی از فضای مناسبی برخوردار است و علاوه بر نور مصنوعی از نور طبیعی هم بهره مند هستند. همچنین در طراحی دکوراسیون اتاق‌ها نیز رنگ‌های شاد و روشن به کار رفته است. چیدمان فضای اتاق باید گرم و دلنشین باشد تا کودک در آن محیط احساس امنیت و راحتی داشته باشد. زیرا در صورتی که کودک در اتاق عکاسی احساس بی قراری داشته باشد قطعا عکس‌های جذابی را نمی توان تهیه نمود.

این استودیو دارای پس زمینه‌ای جذاب برای نوزادان و کودکان است مانند استخر توپ و یا تاب کودک؛ نور از مهم‌ترین المان‌ها در عکاسی کودکان است و نور طبیعی جلوه‌ای زیبا و طبیعی به روی پوست به وجود‌ می‌آورد. اما از نورپردازی استودیویی نیز برای ایجاد پرتره‌های کلاسیک و سنتی کودکان در آتلیه استفاده‌ می‌شود.

بهترین آتلیه کودک تهران

جهت مشاهده نمونه کارهای آتلیه نوزاد لیماژ اینجا کلیک کنید

عکاس کودک باید چه مهارت‌هایی داشته باشد؟

بهترین آتلیه کودک تهران باید با عکاسان کودک مجرب و حرفه‌ای همکاری داشته باشد. زیرا مهارت عکاس در موفقیت آتلیه و میزان رضایت مشتریان بسیار حائز اهمیت است. هر عکاسی قادر به عکاسی کودک نیست و باید بتواند با کودک ارتباط خوبی برقرار نماید و دارای صبر و تحمل زیادی باشد. از جمله مهارت‌های عکاس کودک‌ می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تجربه عکاسی کودک
  • برخورداری از مهارت فنی در هنر عکاسی از کودکان
  • مهارت برقراری ارتباط گرم و صمیمی با کودکان

چگونه بهترین آتلیه کودک تهران را انتخاب کنیم؟

انتخاب بهترین آتلیه کودک تهران و یا سایر شهرهای کشور با توجه به تعداد بالای رقبا کار دشواری است. برخی از آتلیه‌ها از نظر تنوع دکور، لباس کودک و نوزاد و ست لباس مادر و دختر بسیار قوی عمل نموده اند اما در سایر بخش‌ها دارای نقاط ضعفی هستند. برخی از آتلیه‌ها نیز در زمینه طراحی و چاپ عکس، تجهیزات عکاسی و نورپردازی بسیار عالی هستند اما دکور متنوع و جذابی ندارند. بعضی آتلیه‌ها نیز ویژگی‌های عالی دارند اما عکس‌های مشتریان را به موقع تحویل نمی دهند.

البته آتلیه‌های زیادی وجود دارد که از تمامی این ویژگی‌ها برخوردار هستند و از بهترین آتلیه‌ها محسوب‌ می‌شوند. اما نمی‌توان گفت کدام یک بهترین آتلیه کودک است و در این مسئله سلیقه مشتریان نیز تا حد زیادی موثر است.

بنابراین پس از مشاهده نمونه کارهای آتلیه‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی و مقایسه بهترین آتلیه‌های تهران که‌ می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید‌ می‌توانید بهترین آتلیه را برای عکس برداری از کودک دلبند خود انتخاب کنید.

البته به سایز عکس‌ها و قیمت آن‌ها در آتلیه‌های مختلف نیز توجه داشته باشید، زیرا عدم توجه به آن‌ می‌تواند برای شما دردسرساز باشد. شیوه قیمت گذاری برخی از آتلیه‌های عکاسی با یکدیگر متفاوت است و برای عکس‌هایی با سایزهای بزرگتر قیمت بالاتری را نسبت به همکاران خود تعیین‌ می‌کنند. در نتیجه بهتر است به جز تمامی موارد ذکر شده مسئله قیمت را نیز در مقایسه آتلیه‌ها مد نظر قرار دهید تا کمتر دچار سردرگمی و دردسر در انتخاب آتلیه کودک مناسب شوید.

بهترین آتلیه کودک تهران

سخن پایانی

کودکان یکی از ارزشمندترین دارایی‌های زندگی ما محسوب‌ می‌شوند، ازاین‌رو ثبت لحظات مهم زندگی آن‌ها بسیار حائز اهمیت است. با ثبت لحظات کودکی تا بزرگی کودکان‌ می‌توان در آینده آن‌ها را به خوبی به یاد آورید و تجدید خاطره کنید. عکاسی کودک از پیچیده ترین نوع عکاسی است و نسبت به عکاسی بزرگسالان خیلی پیچیده‌تر است.

ازاین‌رو حتما باید توسط یک آتلیه کودک حرفه‌ای انجام شود. آتلیه کودک لیماژ با سابقه‌ای درخشان  و نمونه کارهایی بی‌نظیر از بهترین آتلیه‌های کودک تهران است که برای عکاسی از کودکان دلبند خود‌ می‌توانید به آن مراجعه نمایید. جهت آشنایی بیشتر با سبک کاری و نمونه کارهای آتلیه بارداری لیماژ کافی است به وب‌سایت آن مراجعه کنید.

بهترین آتلیه کودک تهران

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان و ماهرخ جون🌜💛مامان و ماهرخ جون🌜💛
12 تیر 02 17:09
چه خوب ولی ما تهران زندگی نمیکنیم