نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

قصه کودکانه پری دریایی کوچک

1402/3/14 10:19
615 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

قصه کودکانه پری دریایی کوچک

دوستان کوچولوی عزیزم! من داستان پری دریایی کوچولو را برایت تعریف می کنم!

روزی روزگاری دور و در اعماق اقیانوس، جایی که آب براق و آبی است، پادشاه دریایی زندگی می کرد که شش دختر پری دریایی داشت. پنج نفر از آنها خوشحال و شاد بودند در حالی که کوچکترین آنها عمیقاً غمگین بود و هیچ کس لبخند او را ندیده بود.

پری دریایی کوچولو می خواست جهان سطحی را ببیند! او عاشق دیدن درختان سبز و آسمان آبی بود. به همین دلیل او همیشه تا بالای اقیانوس شنا می کرد تا از منظره سطح جهان لذت ببرد. وقتی نمی توانست دنیای بالا را ببیند احساس افسردگی می کرد.

ماهی های جورجیوس، صدف های زیبا و همه موجودات رنگارنگ دریا همیشه سعی می کردند او را لبخند بزنند اما معمولاً شکست می خوردند. حتی داستان های پدرش قبل از خواب هم نتوانست او را خوشحال کند.

یک شب، زمانی که دیگران خواب بودند، پری دریایی کوچک به بالای اقیانوس شنا کرد. شب طوفانی بود و امواج به صخره ها می خوردند. صاعقه به کشتی‌ای که در اقیانوس می‌غلتد برخورد کرد. پری دریایی کوچولو مردی را در کنار کشتی دید که در حال کمک گرفتن بود.

او شنا کرد و به سرعت به او کمک کرد. او را به ساحل آورد و روی ماسه ها استراحت داد. پری دریایی کوچولو در همین مدت کوتاه عاشق مرد جوان شد. بنابراین او شروع به خواندن آهنگی با صدای جادویی او برای شاهزاده کرد؛ و سپس او به اقیانوس بازگشت.

قصه کودکانه پری دریایی کوچک

او آنقدر عاشق مرد جوان بود که نمی توانست از فکر کردن به او دست بردارد. بنابراین تصمیم گرفت به دیدن جادوگر ساحل دریا برود و از او بخواهد که آرزویی را برآورده کند.

پری دریایی کوچولو می خواست برقصد و روی سطح جهان راه برود. او می خواست گرمای شن را احساس کند. ساحره که حیله گر بود، معجون او را با لبخندی شیطانی بهم زد.

من آرزوی شما را برآورده می کنم! اما من یک شرط دارم! او گفت. من به شما توانایی راه رفتن و رقص را خواهم داد. اما دیگر نمی توانید صحبت کنید و آواز بخوانید. اگر شاهزاده سه روز دیگر به عشقش به تو اعتراف نکند، صدای تو برای همیشه مال من خواهد بود!

موافقم! من شرط شما را قبول دارم!

اما بگذارید از شاهزاده برایتان بگویم! او یک و تنها یک چیز را در مورد نجات دهنده خود به یاد آورد! صدای جادویی او

بنابراین دوستان کوچک من، جادوگر پری دریایی کوچک ما را متحول کرد. بعد از اینکه تغییر شکل داد به ساحل رفت و روی شن های گرم نشست که شاهزاده به دنبال نجات دهنده اش بود. شاهزاده پری دریایی کوچک ما را به خاطر نمی آورد :

شما کی هستید؟ اوه! نمیتونی راه بری؟! بذار کمکت کنم.

بنابراین، شاهزاده پری دریایی کوچک را به قصر خود برد! در روز دوم، زمانی که پری دریایی و شاهزاده کوچولو در اقیانوس دریانوردی می کردند، شاهزاده تصمیم گرفت به او اعتراف کند، اما قبل از اینکه فرصتی پیدا کند، مارماهی های شیطانی آرزوی فریبنده، به کشتی حمله کردند.

جادوگر حیله گر که این را می دانست، صدای پری دریایی کوچک را در صدف دریایی پنهان کرد و به گردنش آویخت. سپس خود را به یک زن جوان زیبا تبدیل کرد! سپس در ساحل دریا شروع به آواز خواندن کرد. وقتی شاهزاده آن صدای جادویی را شنید، متقاعد شد که جادوگر حیله گر نجات دهنده اوست. بنابراین تصمیم گرفت با او ازدواج کند!

اما پری دریایی کوچک ما دوستان خوب زیادی داشت! فوک و ماهی! آنها تصمیم گرفتند نقشه شیطانی جادوگر را کشف کنند! آنها به جادوگر حمله کردند و موفق شدند زنجیر بی گردن را بشکنند! حالا وقتش بود! پری دریایی کوچک ما صدایش را پس گرفت! او اکنون می تواند به شاهزاده بگوید که او واقعاً کیست!

اما در آن لحظه خورشید غروب کرد و روز سوم تمام شد! پاهای پری دریایی کوچولو تبدیل به دم شد و جادوگر او را گرفت و به اعماق آب اقیانوس برد!

شاهزاده شجاع که حالا داستان واقعی را می دانست، رفت و به دنبال جادوگر رفت و با او جنگید و او را شکست داد!

اما دوستان عزیزم، شاهزاده و پری دریایی کوچک دیگر نمی توانستند با هم باشند! چون پری دریایی کوچولو دیگر پا نداشت! او واقعا ناراحت بود!

وقتی پدرش، پادشاه توانا اقیانوس، دخترش را در آن موقعیت دید، می دانست که باید چه کار کند. عصای جادویش را حرکت داد و به دختر کوچکش دو پا داد!

به زودی یک عروسی بزرگ در کشتی سلطنتی برگزار شد! پری دریایی کوچک ما با خانواده و دوستانش خداحافظی کرد و اقیانوس را ترک کرد. او و شاهزاده با خوشحالی زندگی کردند.

Source: little mermaid story

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)