نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

کدامیک از تفریحات کیش را تجربه کرده اید؟

1402/3/13 19:21
148 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

کشتی یونانی کیش

یکی از هیجان انگیزترین و محبوب ترین سفرهای داخل کشور، سفر به جزیره شیک و زیبای کیش است. جزیره کیش هرسلیقه ای را به خود جذب میکند، از جاذبه های تاریخی گرفته تا تفریحات هیجان انگیز، بازی های آبی و سرگرمی های ساحلی همگی باعث می شود تا روزهای خاطره انگیزی را در این جزیره زیبا سپری کنید. شما کدام تفریحات کیش را تجربه کرده اید و کدام یک را میخواهید تجربه کنید؟

بهترین زمان برای سفر به جزیره کیش

در هنگام سفر به جزیره کیش در سواحل خلیج فارس یکی از لذت بخش ترین قسمت های سفر، تجربه تفریحات آبی کیش است که بی شک نمی توان از آن گذشت. اگر میخواهید در بهترین زمان برنامه سفر را بچینید، پیشنهاد میکنم پاییز را تعیین کنید چرا که آب و هوای معتدل و خوبی در انتظارتان است.

در زمستان هم احتمال بارش باران وجود دارد و هوا به نسبت خنک تر است. اگر هدفتان از سفر لذت بردن از تفریحات آبی است، زمستان زمان مناسبی نیست چراکه هم ساعات کمتری در روز میتوانید لذت ببرید و ممکن است بخاطر بارش، نتوانید تفریحات آبی را تجربه کنید.

بهترین و البته پر هزینه ترین زمان، سفر در ایام اردیبهشت و خرداد است که جزیره میزبان گردشگران بسیاری است. اگر از آن دسته از گردشگرانی هستید که ترجیح میدهید در هزینه ها صرفه جویی کنید، تابستان و مردادماه زمان مناسبی برای شما است. در جزیره کیش تفریحات متنوع آبی زیادی وجود دارد که هر سلیقه ایی را سرگرم می کند و به هیجان می آورد. از تفریحات کیش میتوان به غواصی، فلای بورد، اسکی روی آب قایق سواری، پارک آبی و … اشاره کرد.

غواصی

غواصی یکی از محبوب ترین تفریحات آبی کیش است. هنگام بازدید از ساحل مرجان، ساحل سیمرغ، ساحل دامون باشگاه های غواصی با مربی مجربی وجود دارد.

کدامیک از تفریحات کیش را تجربه کرده اید؟

حتی اگر شنا هم بلد نباشید با آموزش اصول اولیه می توانید تا عمق ۶ متری خلیج فارس غواصی کنید و تجربه ای فراموش نشدنی را برای خود رقم بزنید. در این مجموعه های غواصی تمام وسایل و تجهیزات مورد نیاز و لباس غواصی را در اختیارتان قرار می دهند و فقط کافی است دمپایی، حوله و لباس شنا همراهتان باشد. فعالیت های غواصی برای تمام افراد بالای ۱۰ سال مجاز است و برای کودکان زیر ۱۰ سال تنها با تایید مربی امکان پذیر است.

اسنورکلینگ

کلوب اسنورکلینگ در ساحل سیمرغ تمامی تجهیزات غواصی را در اختیارتان میگذارد تا تجربه غواصی در عمق خلیج فارس را کسب کنید و در طول یکساعت غرق تماشای ماهی ها، حلزون ها، صدف های دریایی و حیات زیر آب های خلیج فارس شوید. این تجربه، خانوادگی است و برای این تجربه هیجان انگیز تمام افراد بالای ۶ سال میتوانند بلیط تهیه کنند.

کشتی یونانی کیش

اسم جزیره کیش که آورده می شود، اولین تصویری که به ذهنمان می آید کشتی به گل نشسته یونانی در سواحل خلیج فارس است. کشتی یونانی یکی از نمادهای جزیره کیش است که افسانه های بسیاری درباره علت به گل نشسن آن روایت می شود.

این کشتی در ساحل کشتی یونانی قرار دارد که هنگام غروب منظره ای زیبا را رقم میزند. در ساحل این کشتی میتوانید پیاده روی کرده یا دوچرخه سواری کنید. حتی موتور سواری و شتر سواری هم در محوطه این ساحل امکانپذیر است. بعد از تماشای غروب آفتاب می توانید در رستوران و کافی شاپ های این کشتی غذاهای بین المللی و همچنین غذاهای سنتی جنوبی را مزه کنید. بدلیل بدنه فلزی و رطوب دریا متاسفانه درحال تجزیه شدن است، پس بهتر است تا فرصتش را دارید حتما از این کشتی زیبا دیدن کنید.

مجتمع تفریحات دریایی کیش

پارک آبی اوشن

هنگام سفر به جزیره کیش فراموش نکنید که از بزرگترین و بهترین پارک های آبی ایران، پارک آبی اوشن نیز دیدن کنید. یکی از هیجان انگیزترین تفریحات آبی، سرسره بازی و شیرجه در دل خلیج فارس است که حتما باید امتحان کنید. تنها کافی است حوله، لباس شنا و دمپایی همراهتان داشته باشید. پارک آبی اوشن در دو سانس نیم روز یا تمام روز پذیرای بانوان و آقایان است.

مجتمع تفریحات دریایی کیش

در این مجموعه ساحلی تمام تجهیزات تفریحات آبی در دسترس است و می توانید از غواصی، اسکی روی آب تا پاراسل، شاتل، بنانا و هرگونه تفریح هیجان انگیز آبی که دوست دارید را تجربه کنید. همچنین در این مجموعه آبی می توانید ماساژ بگیرید و از خدمات اسپای استفاده کنید. این مجموعه به قدری مجهز و هیجان انگیز است که گذران زمان را از دست می دهید و خاطره به یاد ماندنی برایتان به یادگار می ماند.

سخن آخر

در سفر به کیش می توانید انواع تفریح های آبی را امتحان کنید، تفریحات آرام گرفته تا تفریحاتی که ضربان قلبتان را بالا می برد و بسیار هیجان انگیز است. اگر تفریحات کیش را امتحان کردید، می توانید تجربه خود را در علی بابا پلاس در اختیار دیگر کاربران قرار دهید تا آن ها برای برنامه ریزی سفر خود به کیش از نظرات شما استفاده کنند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)