نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

با مبل‌های راحتی برند مبلیران؛ خانه گرم و رویایی خود را تحقق ببخشید!

1401/12/10 9:06
738 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

یک خانه گرم و رویایی؛ با مبل‌های راحتی مینیمال برند مبلیران (برای خود بسازید!)

مبل‌های راحتی که توسط برند ماندگار و محبوب مبلیران، طراحی و تولید شده‌اند، خانه شما را جلوه و گرمی دیگری بخشیده و تمام آن‌چه را که از دکوراسیون منزل‌تان می‌خواهید، برای شما برآورده می‌سازد. طراحی این مبلمان به گونه‌ای است که دو عنصر راحتی و مجلل بودن را در کنار هم برای شما فراهم کرده و با طراحی‌های قدرتمند و گوناگون، شما را جذب خود خواهند کرد.

مبل‌های راحتی برند مبلیران

همه چیز درباره مبل راحتی

مبلی که در دسته‌بندی مبلمان راحتی قرار می‌گیرد، به گونه‌ای طراحی شده است که نشیمنی کاملا نرم و راحت با دسته‌هایی نسبتا پهن و بالشتی دارد تا هنگام نشستن بر روی آن، تمام خستگی‌های روز خود را فراموش کرده و در آرامشی مطلق، استراحت کنید. پس می‌توان گفت مهم‌ترین ویژگی این نوع مبل، میزان راحتی و نرم بودن نشیمنگاه و پشتی آن است که به طور مستقیم از نوع و کیفیت متریال استفاده شده در ساخت آن، مشخص خواهد شد. اگر برای تهیه مبلمان راحتی منزل خود، برند برتر و پر سابقه‌ای مانند برند مبلیران را انتخاب کرده‌اید، می‌توانید بدون نگرانی بابت کیفیت، استحکام و دوام مبلمان‌، تنها طراحی و مدلی که می‌پسندید را انتخاب کرده و با خیالی آسوده، آن را به خانه خود ببرید.

فوم داخلی مبلمان راحتی

هنگامی که مدل‌های مختلف مبلمان راحتی را مشاهده می‌کنید، بیشترین چیزی که می‌بینید، پارچه و فوم به کار رفته در داخل آن بوده و برند مبلیران نیز، همواره بهترین نوع پارچه و فوم را در ساخت و تولید مبلمان خود مورد استفاده قرار داده است. یکی از مرغوب‌ترین انواع فوم که در ساخت مبلمان برند مبلیران به کار رفته است، مموری فوم و یا فوم سرد بوده که با دارا بودن جنسی از پلی‌اورتان، خاصیت ارتجاعی بالایی داشته و کاملا نرم و راحت خواهد بود. فوم به کار رفته در داخل مبلمان همچنین، نقش اصلی در دوام و طول عمر مبلمان راحتی شما دارد و مموری فوم یا همان فوم سرد، این قابلیت را دارد که در صورت استفاده مداوم و در دراز مدت نیز، شکل و ظاهر خود را حفظ کرده تا با نشستن بر روی آن، همان احساس راحتی روز اول را داشته باشید. دلیل دیگر استفاده از این فوم در تولید مبلمان و یا تشک‌ها، خاصیت ضد میکروبی و جذب سریع آب و رطوبت آن است ‌تا نگرانی بابت کثیف شدن زود هنگام مبلمان خود نیز، نداشته باشید. فوم سرد همچنین، دارای سه درجه‌بندی مختلف نرم، متوسط و سخت بوده و هنگام تهیه مبلمان خود از برند معتبر مبلیران، این امکان را خواهید داشت که میزان نرمی و سختی فوم استفاده شده در مبلمان‌تان را خودتان مشخص کرده و آن را به دلخواه خود سفارش دهید.

مبلمان راحتی

پارچه مبلمان راحتی

انتخاب پارچه و روکش مبلمان، به اندازه متریال به کار رفته در قسمت داخلی آن، مهم بوده و برای مبلمان راحتی که می‌خواهید به طور روزانه، آن را مورد استفاده قرار دهید، اهمیت بیشتری نیز، پیدا می‌کند. پارچه و رومبلی مبلمان راحتی شما، باید به گونه‌ای باشد که در برابر ساییدگی و پاره شدن، مقاومت بالایی داشته و همین‌طور، در برابر نفوذ آب، لکه و ...، از قدرت جذب بالایی برخوردار باشد. همچنین ممکن است بخواهید، ست مبلمان راحتی خود را در قسمت فضای باز منزل خود مانند پاسیو، باغچه، روف گاردن و ... قرار دهید که در این صورت، باید به مقاومت رویه مبل خود، در برابر تابش آفتاب نیز، توجه ویژه‌ای داشته باشید.

برند مبلیران

برند مبلیران که در تولید محصولات خود، همواره رضایت و خواسته مشتریان خود را مد نظر قرار داده است، در ساخت مبلمان خود از رومبلی‌هایی با جنس پارچه ترک و پارچه ایتالیایی استفاده کرده تا از هر نظر، از مقاومت و دوام رویه مبلمان خود، آسوده خاطر باشید. در شرکت مبلیران همچنین، این امکان را خواهید داشت تا جنس، طرح و رنگ پارچه مبلمان راحتی‌تان را به دلخواه خود انتخاب کنید تا آنچه را که برای مبلمان و دکوراسیون منزل‌تان متصور شده‌اید، به خوبی تحقق ببخشید.

مبلمان راحتی مبلیران

کلاف و بدنه مبلمان راحتی

چوب به کار رفته در مبلمان، بدنه و فریم اصلی آن بوده و افزون بر نما و جلوه زیبایی که به مبلمان راحتی شما می‌دهد، نقش پر رنگی در دوام و استحکام آن، خواهد داشت. شرکت مبلیران که همواره کیفیت و برآورده ساختن نیاز مشتریان را مقدم بر هر چیز دیگری دانسته است، در ساخت مبلمان خود از مشهورترین انواع چوب استفاده می‌کند که در واقع، ترکیبی از چوب راش گرجستان و نراد روس است. چوب راش، از چوب‌های پر کاربرد و خوش‌تراش در صنعت مبلمان است که یک نوع چوب با بافت فشرده، مقاوم و در عین حال، انعطاف‌پذیر بوده و به دلیل بافت محکم و فشرده‌ای که دارد، در برابر فشار، سایش و هر گونه خراش، کاملا مقاوم است. چوب راش، دارای گونه‌های مختلف ایرانی، گرجستانی، اروپایی و ... است که در مقایسه گونه‌های مختلف آن نیز، چوب راش گرجستانی به دلیل کیفیت بالاتر، نداشتن گره و مقاومت بالاتر در برابر سایش و رطوبت، به عنوان گونه مرغوب‌تر و مناسب‌تر انتخاب می‌شود. از طرف دیگر، چوبی که در شرکت مبلیران، غالبا به عنوان کلاف در تولید انواع مبلمان به کار می‌رود، چوب نراد روس است که در مقایسه با دیگر انواع چوب، از کشش و شکنندگی بسیار کمی برخوردار بوده و در برابر آفات و حشرات نیز، به خوبی مقاوم است.

مبل‌های راحتی مبلیران

مبل‌های راحتی مبلیران در یک نگاه

در اینجا می‌توانید تمامی مدل‌های مبلمان راحتی برند مبلیران را مشاهده کنید و پس از انتخاب مبل راحتی مورد پسندتان، بقیه مراحل سفارش و تهیه آن را، به مشاوران و کارشناسان برند مبلیران بسپارید.

ضمانت کالا و خدمات پس از فروش برند مبلیران

برند حرفه‌ای مبلیران که از نقطه صفر خرید مبلمان دلخواه‌تان، همراه شما بوده، تمام مشاوره‌های لازم را به شما ارائه خواهد داد. برند مبلیران پس از خرید نیز، کنار مشتریان خود بوده و با گارانتی محصولات ارائه شده به مدت دو سال، خدمات پس از فروش خود را به صورت کاملا رایگان، در اختیار مشتریان و متقاضیان خود قرار داده است. در پایان این دو سال نیز، می‌توانید ضمن احتساب هزینه، از خدمات مادام‌العمر برند مبلیران، بهره‌مند شده و از هر جهت، آسوده ‌خاطر باشید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)