نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

با طراحی مینیمال، آرامش و زیبایی را در خانه خود جاری سازید!

1401/12/10 9:21
404 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

در میان انوع سبک‌های طراحی داخلی، طراحی مینیمال، همان سبکی است که در نهایت سادگی، یک‌دستی و ظراوت، فضای داخلی خانه شما را دلباز و پر آرامش کرده و این احساس را در شما به وجود می‌آورد که گویی در حال قدم زدن و زندگی کردن در یک تابلوی نقاشی زنده و مجسم هستید! می‌توانید تصور کنید وقتی از شلوغی‌ها و در هم‌ریختگی‌های بیرون از منزل به خانه باز می‌گردید و خود را در فضایی می‌یابید که آرامش، انرژی و سادگی در آن موج می‌زند، چقدر می‌تواند خستگی‌های شما را کاهش داده و روحیه تازه و جان دوباره‌ای به شما ببخشد.

این رویای زیبا هر چند دست ‌یافتنی به نظر می‌آید، اما لازم است برای تحقق آن، از مشاوران حرفه‌ای و متخصصی کمک بگیرید که در زیر سقفی با نام محبوب و آشنای شرکت مبلیران، گرد هم جمع شده‌اند تا شما را در این مسیر یاری کنند.

شرکت مبلیران

ویژگی مبلمان دارای طراحی مینیمال

مبلمان دارای طراحی مینیمال، از اصول خاصی پیروی می‌کند تا بتواند سبک مینیمال و مدرنیته را در ذهن مخاطبان خود زنده کند؛ به عنوان مثال، استفاده از فرم‌های ساده، خطوط مستقیم و همچنین، رنگ‌های خنثی، مدرن و ملایم، یکی از روش‌های طراحی و ارائه مبلمان مینیمال است.

اگر به دنبال بهترین مبلمان با طراحی مینیمال برای تکمیل دکوراسیون محیط زندگی خود هستید، باید عوامل مختلفی مانند سبک دکوراسیون منزل، مساحت فضای مورد نظر، رنگ و سلیقه شخصی‌تان، میزان رفت و آمد و ... را به خوبی ارزیابی کنید. در این زمینه می‌توانید از مشاوران متخصص مبلیران نیز، کمک گرفته و یک انتخاب متناسب داشته باشید.

به روزترین و خاص‌ترین طراحی مینیمال مبلمان از یک برند خاص

به روزترین و خاص‌ترین طراحی مینیمال مبلمان از یک برند خاص

بیش از نیم قرن درخشش برند کم نظیری مانند شرکت مبلیران در طراحی و تولید انواع مبلمان، میز و صندلی، امکان‌پذیر نبوده است مگر با ارائه بهترین کیفیت و به روزترین و حرفه‌ای‌ترین طراحی‌ها؛ بنابراین، اگر می‌خواهید ست مبلمانی با طراحی مینیمال برای منزل خود تهیه کنید که ضمن تناسب با چیدمان و دکور فضای منزل‌تان، خاص و به روز باشد، با این برند پیشتاز، همقدم شده و مشاوره برای خرید مبلمان مینیمال خود را به نیروهای متعهد و کارآمد این مجموعه، بسپارید.

یک ست مبلمان مینیمال حرفه‌ای و تولید شده با مرغوب‌ترین متریال

آن‌چه از ست مبلمان با طراحی مینیمال خود انتظار دارید، افزون بر طراحی اصولی و به روز، متریال و مواد اولیه‌ای است که در ساخت آن به کار رفته و به طور مستقیم، در طول عمر و دوام مبلمان شما تاثیرگذار خواهد بود. برند مبلیران که همواره مرغوب‌ترین چوب، فوم و پارچه‌های رو مبلی‌ را مورد استفاده قرار داده است، برای قسمت بدنه و کلاف مبلمان مینیمال خود، چوب راش گرجستان درجه یک و وارداتی را به کار برده که به عنوان یک چوب خوش تراش و مقاوم شناخته شده است. همچنین، برای قسمت کلاف در مبلمان مینیمال تولید شده توسط برند مبلیران، از فیبر و چوب نراد روس استفاده شده است که بافت کاملا محکم و با دوامی داشته و در برابر هر گونه فشار، خراش و ساییدگی، مقاومت بالایی دارد.

مبلمان مینیمال

یکی از مرغوب‌ترین انواع فوم که در ساخت مبلمان برند مبلیران به کار رفته است، مموری فوم و یا فوم سرد بوده که با دارا بودن جنسی از پلی‌اورتان، خاصیت ارتجاعی بالایی داشته و کاملا نرم و راحت خواهد بود. فوم به کار رفته در داخل مبلمان همچنین، نقش اصلی در دوام و طول عمر مبلمان راحتی مینیمال را داشته و مموری فوم یا همان فوم سرد، این قابلیت را دارد که در صورت استفاده مداوم و در دراز مدت نیز، شکل و ظاهر خود را حفظ کند تا با نشستن بر روی آن، همان احساس راحتی روز اول را داشته باشید. دلیل دیگر استفاده از این فوم در تولید مبلمان و یا تشک‌ها، خاصیت ضد میکروبی و جذب سریع آب و رطوبت آن است ‌تا نگرانی بابت کثیف شدن زود هنگام مبلمان مینیمال خود، نداشته باشید. فوم سرد همچنین، دارای سه درجه‌بندی مختلف نرم، متوسط و سخت بوده و هنگام تهیه مبلمان مورد علاقه‌تان از برند معتبر مبلیران، این امکان را خواهید داشت که میزان نرمی و سختی فوم استفاده شده در مبلمان‌تان را خودتان مشخص کرده و آن را به دلخواه خود سفارش دهید.

برند مبلیران

برند مبلیران که در تولید محصولات خود، همواره رضایت و خواسته مشتریان خود را مد نظر قرار داده است، در ساخت مبلمان خود از رومبلی‌هایی با جنس پارچه ترک و پارچه ایتالیایی استفاده کرده است تا از هر نظر، از مقاومت و دوام رویه مبلمان خود، آسوده خاطر باشید. در شرکت مبلیران همچنین، این امکان را خواهید داشت تا جنس، طرح و رنگ پارچه مبلمان مینیمال‌تان را به دلخواه خود انتخاب کنید تا آنچه را که برای مبلمان و دکوراسیون منزل‌تان متصور شده‌اید، به خوبی تحقق ببخشید.

مبلمان دارای طراحی مینیمال برای فضای کار

مبلمان دارای طراحی مینیمال، محدود به استفاده در محیط منزل نبوده و برای چیدمان دفتر کار و محیط اداری نیز، یک گزینه عالی است. سالن انتظار، فضای عمومی، اتاق استراحت و بازی و همچنین، اتاق مدیریت، بهترین مکان‌ها برای استفاده از مبلمان مینیمال هستند که علاوه بر افزایش حس صمیمیت و فراهم کردن فرصتی مناسب برای استراحت مهمانان، مراجعان و همکاران، چیدمان محیط کاری شما را دلپذیر و دوست‌داشتنی کرده و تصویری متفاوت از برند و شخصیت حرفه‌ای شما در ذهن مخاطبان‌تان، ایجاد خواهد کرد.

مبلمان دارای طراحی مینیمال برای فضای کار

مبلمان دارای طراحی مینیمال ارائه شده توسط برند مبلیران

در اینجا می‌توانید تمامی مدل‌های مبلمان دارای طراحی مینیمال برند مبلیران را مشاهده کنید و پس از انتخاب مبل راحتی مورد پسندتان، بقیه مراحل سفارش و تهیه آن را، به مشاوران و کارشناسان برند مبلیران بسپارید. برای دریافت مشاوره همچنین می‌توانید با شماره 1459 تماس بگیرید و تمامی سوالات و ابهامات خود را برطرف کنید.

ضمانت کالا و خدمات پس از فروش برند مبلیران

برند حرفه‌ای مبلیران که از نقطه صفر خرید مبلمان مینیمال دلخواه‌تان، همراه شما بوده، تمام مشاوره‌های لازم را به شما ارائه خواهد داد. برند مبلیران پس از خرید نیز، کنار مشتریان خود بوده و با گارانتی محصولات ارائه شده به مدت دو سال، خدمات پس از فروش خود را به صورت کاملا رایگان، در اختیار مشتریان و متقاضیان خود قرار داده است. در پایان این دو سال نیز، می‌توانید ضمن احتساب هزینه، از خدمات مادام‌العمر برند مبلیران، بهره‌مند شده و از هر جهت، آسوده ‌خاطر باشید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)