نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

راهنمای خرید بهترین موتور شارژی کودک دخترانه و پسرانه

1401/12/9 10:01
1,745 بازدید
اشتراک گذاری

موتور شارژی کودک

کودک یعنی انگیزه، شور، هیجان و نشاط. این ویژگی ها به خودی خود به وجود نمی آیند. میتوانید برای کودکتان موتور شارژی کودک تهیه کنید که بتواند این صفات را تخلیه کند. همچنین برای رشد ذهنی و عقلی او بهترین انتخاب است. کودکان با داشتن موتور شارژی خود را همانند بزرگتر ها بر روی یک موتور واقعی حس می کنند. موتور شارژی کودک باعث میشود فرزندتان بدون کمک کسی هدف خود را مشخص کند و حس و علاقه کودکانه خود را تجربه و تخلیه کند. موتور شارژی کودک وسیله ای عالی برای آشنا کردن کودکتان با دنیای موتور و موتور سواری است.

موتور شارژی

زمانیکه کودک شما اشتیاق خود را با اسباب بازی هایی که دارد از دست داده و شما دنبال وسیله ای برای کودک خود هستید تا باز هم خوشحالی خود را نشان دهد، ما به شما موتور شارژی کودک را پیشنهاد میکنیم. موتور شارژی یعنی موتوری که شارژ میشود و مناسب کودکان است. این موتور مانند موتور واقعی است اما در سایز و ابعاد کوچکتر، که برای کودکان شما قابل استفاده است. کار کردن این وسیله با موتور برقی و باطری قابل شارژ امکان پذیر می باشد.

عمر باطری موتور شارژی به میزان استفاده شما و جنس موتور بستگی دارد. مدت کارکرد موتور شارژی کودک یکی از جنبه های مهم در موتور شارژی است که برای هر کسی که این وسیله را خریداری میکند حائز اهمیت است. برای اینکه باطری موتور شارژی فرزندتان بیشتر عمر کند، میتوانید از یکسری دستورالعمل پیروی کنید تا مشکلی به وجود نیاید. زمانیکه این وسیله را تهیه کردید باید شارژ اولیه آن را حتما انجام دهید و اجازه دهید کامل شارژ شود. بعد از شارژ شدن، موتور شارژی شما قابل استفاده است. اگر در حین بازی باطری موتور شارژی کودکتان رو به اتمام باشد، چراغ داشبورد این موضوع را با علامت چشمک زن به شما نشان میدهد. بهتر است که همان موقع باطری را به شارژ بزنید. اگر شارژ موتور تخلیه شود و بعد آن را شارژ کنید، عمر باطری وسیله بازی کودکتان خیلی زود تمام میشود.

قبل از خرید موتور شارژی ویژگی های ایمن بودن موتور را بررسی کنید. (کمربند ایمنی، نشیمن راحت و ...)

موتور شارژی کودک

ویژگی

موتور شارژی در طرح های مختلف برای هر گروه سنی و هر سلیقه ای عرضه میشود. میدانیم که برای والدین امنیت فرزندانشان مهم ترین اولویت است; بعضی از انواع این موتور ها با پدال پایی کار میکنند که استفاده از آن را بی خطر و آسان میکند. به این صورت که کودک هر زمان پای خود را از روی پدال بلند کند موتور می ایستد. برای بچه های بزرگتر موتور ها دارای دکمه های برقی و ترمزدستی هستند.

مزایا

از مزایای موتور شارژی میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

1) تخلیه هیجان کودک : داشتن موتور شارژی باعث میشود که کودکتان کمتر بهانه گیری کند. همچنین با خرید آن فرزندتان شب ها از خستگی زیاد زودتر به خواب می رود. این وسیله به حفظ آرامش روحی روانی فرزندتان کمک میکند.

2) به کودک اعتماد بنفس میدهد : باعث میشود کودکتان هنگام بازی و هدایت کردن موتور شارژی خود حس استقلال و اعتماد بنفس کند.

3) پرورش مهارت : باعث پرورش مهارت های ذهنی و فیزیکی کودک میشود.

4) شعف و شادی : باعث خوشحالی وصف ناپذیری در کودکی که از موتور شارژی استفاده میکند، میشود. همچنین از سرکوب ماندن هیجانات جلوگیری میکند. با این وسیله، کودکان شما درست دیدن و درست نشستن را یاد میگیرند. شما با خرید موتور شارژی از زمان کودکی فرزندتان، به او حس آزادی و استقلال را میدهید.

5) این موتور ها دارای پخش کننده موسیقی هستند که از بهترین مزایا برای هر کودکی است. زیرا میتوانند موقع حرکت یا در حالت ایستاده بازی کنند و خوشحال باشند.

موتور شارژی بچه گانه

انواع

مهارت کودکان هنگام استفاده از موتور یا هر سرگرمی دیگری با یکدیگر متفاوت است. بچه های کوچکتر حواسشان خیلی سریع پرت میشود و بیشتر مواقع به هرجایی به جز جلوی خود نگاه میکنند. پس تهیه موتوری که با پدال پایی کار می کند بهترین انتخاب است. چرخ هایی که برای موتور شارژی ساخته میشود دارای چرخ هایی است که مطمئن هستند و از پلاستیک های با دوام ساخته شده اند. پس نیازی نیست نگران به هم خوردن تعادل فرزندتان باشید. ضروری است هنگام بازی بر روی زمین سخت از وسایل ایمنی مانند کلاه و زانوبند استفاده شود تا کودکتان از هر ضربه ای در امان بماند.

یکی از ویژگی های موتور شارژی این است که با قد کشیدن کودکتان همچنان میشود از آن استفاده کرد. زیرا فاصله بین دسته فرمان تا زانو بسیار زیاد است، بنابراین تا چند سال می توان از آن استفاده کرد. اگر به سفر زیاد میروید موتور شارژی وسیله ای است که نیاز به فضای کمی دارد و به راحتی قابل حمل است. پس اگر فرزند شما به اسباب بازی های خود خیلی وابسته است و شما دائم در حال سفر هستید، با خیال راحت میتوانید موتور شارژی کودک را تهیه کنید.

موتور شارژی پسرانه

موتور شارژی دخترانه

امروزه دختربچه ها هم مانند پسربچه ها علاقه زیادی به استفاده از موتور دارند و با داشتن موتور شارژی هیجان زده میشوند. برای کودکان داشتن یک موتور شارژی که به موتور واقعی نزدیک است، خیلی جذاب بنظر میرسد. پس بابت این موضوع که ممکن است فرزند ما به موتور علاقه نداشته باشد، نگران نباشید. استفاده از موتور شارژی کودک در جاده و مکان هایی که محل تردد ماشین است، کار خطرناکی میباشد. به همین دلیل در مکان های عمومی از این وسیله نمیتوانید استفاده کنید.

موتور شارژی بچگانه

موتور شارژی کودک در انواع دو چرخ و سه چرخ عرضه میشود. برای کودکانی که از لحاظ سنی و جسمی قادر به کنترل موتور نیستند، موتور شارژی سه چرخ مناسب تر است. همچنین موتور شارژی کودک برای بازی در منزل طراحی شده است، تا کودکان نوپا هم بتوانند از آن استفاده کنند. در نتیجه اگر میخواهید کودکتان حس استقلال را تجربه کند و همیشه خوشحال باشد، خرید یک موتور شارژی بهترین انتخاب است.

موتور شارژی کودک مناسب با سن و سلیقه دختر بچه ها و پسر بچه ها طراحی شده است. این وسیله یکی از بهترین و پیشرفته ترین سرگرمی ای است که هر کودکی باید داشتن آن را تجربه کند.

برای خرید این اسباب بازی مهیج می توانید به وبسایت نیوخانه مراجعه کنید.

پسندها (1)

نظرات (1)

سارا
21 تیر 02 11:44
خیلی ساییتون عالی ممنونم..