نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

بهترین برندهای لباس نوزاد ایرانی و خارجی

1403/1/18 10:58
145 بازدید
اشتراک گذاری

خرید لباس برای نوزاد، به همان اندازه که دلچسب و آرامش‌بخش است، می‌تواند تا حدی استرس‌زا نیز باشد. به خصوص برای پدر و مادرهایی که فرزند اولشان را تجربه می‌کنند اطلاعات کافی در مورد بهترین برند لباس نوزاد ایرانی و خارجی و اینکه چه نوع لباس‌هایی برای نوزادان بهتر و کاربردی‌تر است، ندارند.

در حقیقت وقتی یک پدر و مادر که برای فرزند اولشان و برای بار نخست به دنبال لباس نوزادی هستند وارد یک فروشگاه می‌شوند، اولین سوالی که از فروشنده می‌پرسند این است که «بهترین برند لباس نوزادی ایرانی و خارجی کدام است؟». چرا که هر پدر و مادری به دنبال لباس نوزادی با کیفیت و خوش آب و رنگ و زیبا برای کودک دلبند خود است.

از این رو قصد داریم در این مقاله بهترین برند لباس نوزادی ایرانی و خارجی که در حال حاضر در بازار ایران وجود دارد به شما پدر و مادرهای نگران معرفی کنیم. مطالعه این مقاله نه تنها برای پدر و مادرها، بلکه برای تمام کسانی که به دنبال خرید لباس نوزادی برای هدیه دادن هستند، نیز کاربردی خواهد بود.

بهترین برندهای لباس نوزادی ایرانی

اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که فکر می‌کنید برندهای خارجی از کیفیت بالاتری برخوردار هستند، باید بگوییم که در مورد لباس نوزادی این مسئله چندان صدق نمی‌کند. به جز چند برند معروف خارجی مانند kido store، کارترز و H&M، کیفیت برندهای ایرانی نیلی (nili) و ایندیگو (indigo) به مراتب از بسیاری از برندهای خارجی بالاتر است.

همچنین برندهای ایرانی تنوع بسیار زیادی دارند و با مراجعه به یک فروشگاه لباس کودک nili می‌توانید تمام آنچه که مورد نیاز نوزاد است را تهیه کنید. در ادامه هر کدام از دو برند لباس نوزاد indigo و nili را معرفی می‌کنیم و نکاتی که در هنگام خرید از این دو برند با کیفیت ایرانی را باید مد نظر داشته باشید، با هم بررسی خواهیم کرد.

لباس نوزادی نیلی

لباس نوزادی نیلی

لباس نوزادی nili یک برند مطرح ایرانی در زمینه لباس نوزادی و کودکان است که در عین داشتن کیفیتی بسیار بالا، طراحی و ترندهای روز دنیا برای لباس نوزادی را در طراحی‌های خود مد نظر قرار می‌دهد.

یکی دیگر از مزایای برند نیلی، داشتن چندین شعبه فروشگاه لباس کودک nili است که هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین به مادران و پدران خدمات ارائه می‌دهند. فروشگاه لباس کودک nili با داشتن سایت و ارائه خدمات فروش لباس نوزاد به صورت اینترنتی، راحتی و آسایش را برای والدین فراهم کرده است.

لباس نوزادی ایندیگو

لباس نوزادی ایندیگو

اگر به دنبال یک برند با کیفیت در میان برندهای ایرانی لباس نوزادی هستید، قطعا لباس نوزاد indigo همان چیزی است که باید به شما معرفی کنیم. ایندیگو این برند لباس نوزادی ایرانی بهترین پارچه‌های نخی و ضد حساسیت را در طراحی لباس‌ نوزادان و کودکان استفاده می‌کند و به همین دلیل لباس‌های این برند مورد پسند بسیاری از والدین ایرانی است.

برند لباس نوزادی خارجی

بسیاری از پدر و مادرها به دلایل مختلف ترجیح می‌دهند بخشی یا حتی همه لباس‌های نوزادی و سیسمونی فرزندشان را از برندهای خارجی تهیه کنند. هرچند این کار از نظر اقتصادی چندان مقرون به صرفه‌ نیست، اما در این قسمت چند برند لباس نوزادی خارجی که کیفیت قابل قبولی دارند را به شما معرفی خواهیم کرد.

برند کارترز

کارترز (Carter's) یک برند معروف و محبوب در صنعت پوشاک نوزاد است که به دلیل تولید لباس‌های باکیفیت، راحت و برای نوزادان و کودکان خردسال در سطح جهان مشهور است. این برند که در سال 1865 توسط ویلیام کارتر تأسیس شد، لباس‌های شیک و مقرون به صرفه برای نوزادان، کودکان نوپا و نوجوانان تولید می‌کند.

به دلیل قیمت مناسب لباس‌های برند کارترز و کیفیت بالای آن، بسیاری از پدر و مادرها این برند لباس نوزاد را برای خرید ترجیح می‌دهند.

برند Kiddobaby

برند کیدوبیبی (Kiddobaby) یک برند خارجی پیشرو در زمینه پوشاک نوزادان است که به ارائه پوشاک شیک، راحت و با کیفیت برای نوزادان و کودکان نوپا معروف است. یکی از دلایلی که والدین برند کیدوبیبی را دوست دارند، میزان تنوع و شیک بودن لباس‌های نوزادی این برند است که دقیقاً متناسب با ترندهای مد روز دنیا طراحی و تولید می‌شود.

برند کیدوبیبی طیف گسترده ای از طرح‌ها، الگوها و رنگ‌های شیک را برای هر سلیقه و مناسبتی ارائه می‌دهد و همین باعث می‌شود والدین با هر سلیقه‌ای لباس مورد نظرشان برای نوزادشان را در این برند بتوانند پیدا کنند.

برند H&M

هرچند برند H&M یک برند تخصصی برای لباس نوزادی نیست، اما لباس‌های نوزادی تولید شده توسط این برند کیفیت قابل قبول و در عین حال قیمت اقتصادی و مناسبی دارند. قیمت لباس نوزادی برند H&M نسبت به کارترز و کیدوببی ارزان‌تر است، ولی باید این موضوع را نیز مد نظر داشته باشید که کیفیت کارترز و کیدوبیبی به مراتب از برند H&M بیشتر است.

خرید اینترنتی و آسان از سایت نیلی

خرید اینترنتی و آسان از سایت نیلی

خرید لباس نوزادی همیشه یک کار زمان‌بر و وقت‌گیر بوده است، به خصوص خرید لباس برای سیسمونی که باید در طول زمان بارداری انجام شود. به دلیل خطراتی که بیرون رفتن از خانه و گشتن در بازار برای مادران باردار می‌تواند به همراه داشته باشد، بسیاری از مادران برای خرید لباس نوزادی و سیسمونی با نگرانی و استرس مواجه می‌شوند.

خوشبختانه لباس‌های نوزادی به ویژه در برندهای ایرانی از نظر سایز و اندازه از استاندارد مشخصی پیروی می‌کنند و نیازی به پرو کردن لباس وجود ندارد. به همین دلیل یکی از گزینه‌های خرید راحت لباس نوزادی، مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی لباس نوزاد مانند فروشگاه لباس کودک nili است.

خرید لباس نوزاد به صورت اینترنتی یک انتخاب بسیار راحت است، به خصوص برای والدین پرمشغله یا آنهایی که فرزندان خردسال دارند. این والدین پر مشغله می‌توانند در هر زمانی از شبانه روز، بدون نیاز به رفتن به فروشگاه‌های حضوری یا برخورد با شلوغی ترافیک و مشکلات پارکینگ، لباس‌های نوزادی را در خانه‌شان جستجو و خرید کنند.

علاوه بر راحتی خرید اینترنتی، خرید آنلاین به والدین این امکان را می‌دهد که به راحتی قیمت‌ها، مدل‌ها و نظرات سایر خریداران را مشاهده و مقایسه کنند که به آنها در تصمیم گیری آگاهانه برای خرید کمک می‌کند.

تنوع لباس نوزادی در خرید اینترنتی بسیار زیاد است، به ویژه در فروشگاه لباس کودک nili که نه تنها برندهای مطرح ایرانی، بلکه برندهای خارجی را نیز می‌توانید مشاهده کنید و با مقایسه برندها، بهترین لباس نوزادی را برای کوچولوی دلبندتان خریداری کنید.

پسندها (1)

نظرات (0)