نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

بهترین روانشناس کودک و نوجوان تهران

1401/12/3 12:13
1,066 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

فاطمه مرادی - روانشناس کودک و نوجوان در تهران

بهترین روانشناس کودک و نوجوان تهران متخصصی است که نسبت به رفتارها، احساسات، نحوه تفکر و‌سایر خصوصیات کودکان به طور کامل و دقیق آگاه باشد. بنابراین یک دکتر روانشناس کودک زن خوب در تهران شخصی است که با مسائلی همچون رشد اجتماعی، عاطفی و ذهنی مرتبط با کودکان و نوجوانان سروکار دارد.

شاید والدین هیچوقت این تصور را نداشته باشند که کودکان در دنیای شاد کودکانه خود دچار مشکل شوند. اما ممکن است که برخی از کودکان بر اثر دلایل مختلف با آسیب‌هایی روبرو شوند که برای جلوگیری از آسیب رساندن به زندگی کودکان باید هر چه سریع‌تر برای درمان آن‌ها به یک روانشناس کودک مراجعه کرد.

بهترین روانشناس کودک و نوجوان در تهران

از جمله مسائل مرتبط با کودکان که یک روان درمانگر خوب در تهران می‌تواند آن‌ها را درمان کند عبارتند از: بعضی از بیماری‌ها، مشکلات تحصیلی، مشکلات خانوادگی و فشارهای اجتماعی.

بهترین روان درمانگر کودک در تهران

بهترین روانشناس کودک و نوجوان تهران به این کودکان حمایت دقیق و علمی خواهد داد. فاطمه مرادی به عنوان یک روانشناس کودک خوب در تهران در کنار شما عزیزان است تا بتوانید زندگی شاد و آینده‌ای درخشان را به کودکان خود هدیه دهید.

دوران کودکی به عنوان دوران طلایی زندگی هر انسانی در نظر گرفته شده است، زیرا عقائد، رفتار و شخصیت فرد در دوران کودکی او شکل می‌گیرد. بنابراین سلامت اجتماعی، روانی و عاطفی کودکان و راهنمایی از یک روانشناس خانم در تهران از اهمیت بالایی برخوردار است.

به عنوان یک پدر و مادر خوب اگر رفتار غیرطبیعی را در کودکان خود مشاهده کردید حتما به یک بهترین روانشناس کودک و نوجوان تهران مراجعه کنید. درخواست کمک از یک روانشناس خانم در تهران می‌تواند از بروز مشکلات جدی‌تر در فرزندان شما جلوگیری کند.

روانشناس کودک در تهران

یک روانشناس نوجوان با استفاده از علم روانشناسی کودک و نوجوان به کودکان کمک می‌کند تا بتوانند مشکلات خود را به بهترین شکل ممکن درمان نمایند. علم روانشناسی کودک و روانشناسی نوجوان به والدین نیز کمک می‌کند تا در موقعیت‌های مختلف در برابر رفتار کودکان خود رفتار درست و آگاهانه داشته باشند. صحبت با بهترین متخصص روانشناسی کودک و نوجوان در تهران به کودکان برای داشتن نظم، تمرکز، ارتباط با دیگران و کسب سایر مهارت‌های لازم برای زندگی آینده کمک خواهد کرد.

سایت تخصصی روانشناسی

سایت روانشناسی کودک خانم فاطمه مرادی در اختیار شماست تا برای صحبت با بهترین متخصص روانشناسی کودک در تهران به صورت حضوری و یا آنلاین اقدام به دریافت و رزرو نوبت مشاوره آنلاین روانشناسی کودک و نوجوان نمایید. همچنین تیم ما در سایت بهترین روانشناس کودک و نوجوان تهران انواع مطالب مفید و کابردی در حوزه کودک و نوجوان را به شما عزیزان ارائه داده است که می‌توانید به صورت رایگان از این مقالات علمی استفاده کامل ببرید.

دکتر روانشناس کودک زن خوب در تهران

رزرو نوبت مشاوره کودک و نوجوان در تهران

برای رزرو نوبت در ارگانیک مایندد از بهترین روانشناس نوجوان در تهران به سایت ارگانیک مایندد و یا سایت تخصصی روانشناسی فاطمه مرادی مراجعه نمایید.

دکتر روانشناس کودکان در تهران فردی است که اهداف مشاوره و روانشناسی کودک را به طور کامل آموزش دیده است و درمان‌های اساسی خود را بر اساس اهداف روانشناسی دنبال می‌کند. این اهداف عبارتند از:

  • اتخاذ روش‌های مناسب برای برخورد صحیح و در خور شأن با کودک
  • دستیابی به یک سری اصول مطلوب و منسجم برای موضوع تربیت کودک و تنظیم سیاست‌های تربیتی کودکان
  • شناخت علمی کودکان در حوزه‌های مختلف فیزیکی، اجتماعی، اخلاقی و روانی
  • شناخت نیازها، مشکلات و خواسته‌های اساسی کودکان
  • کمک و یاری رساندن به کودک در جهت حل مشکلات و تامین نیازهای او
  • ارائه کمک به کودک در مسائل و مشکلات
  • آموزش مهارت واقع بینی به کودکان

بهترین روانشناس کودک و نوجوان تهران فردی است که می‌تواند به فرزندان و والدین کمک کند تا در طی مراحل رشد، دچار مشکلات جبران‌ناپذیر نشوند.

فاطمه مرادی

فاطمه مرادی هستم ...
روانشناس و روان درمانگر کودک و نوجوان و خانواده

میتونم بگم احساس و لذتی که در این سالها به عنوان مشاور و روانشناس بدست آوردم یه چیزی شبیه لذت قابل اعتماد و راز دار بودنه، لذت شنیدن حرف های فریاد نشده از پس سینه ها، لذت شکستن بغض ها و همدلی، دانستن رفتارها، فکرها واحساس ها، لذت به بینش رساندن انسان ها و پذیرش آدم ها بدون هیچ قید و شرطی …

افتخارات فاطمه مرادی

  • روانشناس و درمانگر کودک و نوجوان و خانواده
  • فارق التحصیل کارشناسی رشته روانشناسی عمومی از دانشگاه آزاد
  • کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی از علوم و تحقیقات
  • عضو سازمان نظام روانشناسی ایران با شماره عضویت : ۱۵۳۴۲
  • مدرس مهارت های زندگی و خلاقیت
  • مشاور تحصیلی و تربیتی در آموزش و پرورش
  • کار بالینی به صورت تخصصی از سال ۱۳۹۵ در کلینیک های معتبر و زیر نظر سازمان نظام روانشناسی

فاطمه مرادی به عنوان بهترین روانشناس کودک و نوجوان تهران در خدمت شما عزیزان است.

برای دنبال کردن فیلم‌های آموزشی ایشان به پیج اینستاگرام فاطمه مرادی مراجعه کنید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)