نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

7 نکته برای آسان کردن خرید لوستر

1401/12/2 10:18
480 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

هنگام خرید لوستر نکات مهمی وجود دارد که در زیر به 7 مورد اشاره کرده ایم. این موارد هم در خرید حضوری لوستر به شما کمک می کند و هم در خرید آنلاین. با این حال برای آسودگی خیال خود بهتر است از کارشناسان این حوزه مشاوره و راهنمایی بگیرید. از خرید لوستر گرفته تا دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید، می توانید به فروشگاه اینترنتی نیچروان سر بزنید.

ارتفاع

ارتفاع سقف مهم ترین نکته ای است که باید قبل از خرید لوستر برای خانه خود در نظر داشته باشید. با دقت به اطراف فضای مد نظرتان نگاه کنید تا متوجه شوید که آیا اتاق به اندازه کافی بزرگ است که یک لوستر بزرگ را در خود جای دهد. اگر سقف خیلی کوتاه است، می توانید لوسترهای سقفی را انتخاب کنید. برعکس، اگر ارتفاع سقف مناسب باشد، می توانید لوستری را انتخاب کنید که فضای داخلی شما را زیباتر کند.

هماهنگی لوستر و چیدمان

مبلمان

لوستر شما باید با مبلمان شما، به خصوص شکل و اندازه میزی که در زیر آن قرار گرفته است، همخوانی داشته باشد. همچنین، نباید به لحاظ شکل و ابعاد بر اثاثیه اتاق غلبه کند.

طرح

اگر می خواهید به فضای خود جلوه و حسی سلطنتی و درجه یک بدهید، لوسترهای کریستالی و لاله دار مناسب اند. لوسترهای مدرن نوآورانه با طرح های ساده و در عین حال ظریف برای دکوراسیون مینیمال و لوسترهای چوبی برای فضاهای سنتی بهترین گزینه است.

لوستر فلزی مدرن

لامپ

تعداد لامپ ها یکی دیگر از فاکتورهای مهمی است که باید برای افزایش روشنایی فضای اتاق خود در نظر بگیرید. در مورد نورهایی که دوست دارید در محیط خود داشته باشید تصمیم بگیرید. همچنین، ویژگی‌هایی مثل تاریکی یا روشنایی و سایر ویژگی‌هایی که می‌توانند برای شما کاربردی باشند را در نظر بگیرید.

اتصال برق و سقف

برای اینکه کار نصب شما راحت باشد، بسیار مهم است که سیم کشی ساختمان، میزان برق مورد نیاز برای لوستر و استحکام سقف را بررسی کنید تا لوستر بتواند ایمن آویزان شود.

لوستر کریستالی مدرن

بودجه

در مورد قیمت لوسترهای موجود در بازار، طرح‌های پرطرفدار، نوآوری‌های جدید و فروشگاه‌های اطراف به صورت آنلاین گشت و گذار کنید. یک گردش اینترنتی کوچک به شما کمک می کند تا قیمت مناسب برای لوستر خود را بدست آورید.

تامین کننده

به یاد داشته باشید، درست مانند هر وسیله دیگری، یک لوستر نیز یک سرمایه گران قیمت برای خانه شما است. بنابراین مطمئن شوید که آن را از یک تولید کننده یا توزیع کننده واقعی دریافت کرده اید.

پسندها (1)

نظرات (0)