نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

بهترین آثار دیزنی در سال 2021 | نمرات IMDB تولیدات دیزنی در سال ۲۰۲۱

1400/11/6 13:02
1,351 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

بررسی انییمشن لوکا از رسانه هانی مووی

سال 2021 طرافداران کمپانی دیزنی هیچ کمبودی برای تماشای فیلم ها و انیمیشن های دوست داشتنی آن را احساس نکردند. البته در سال گذشته آثار دیزنی تنها شامل انیمیشن ها نبود. بلکه ما چند فیلم و لایو اکشن را نیز در کارنامه سال 2021 دیزنی دیده ایم. البته مالکیت دیزنی بر پیکسار، مارول، لوکاس فیلم (که هیچ فیلم جدیدی در سال 2021 نداشت) و استودیو قرن بیستم تا حد زیادی تعداد آثار دیزنی در جدول اکران سالانه آنها را افزایش داده است. با ما همراه باشید تا بهترین این آثار را به شما معرفی کنیم و در انتها آرشیو کامل را برای دانلود هر یک از این فیلم ها و انیمیشن ها به شما معرفی نماییم.

بهترین آثار دیزنی در سال 2021

سال گذشته با انتشار هر روزه عکس ها و تریلرهای مختلف از آثار دیزنی جای تعجب نیست که بسیاری از دوستداران آثار دیزنی برای انتخاب تماشای اثر مورد نظر خود دچار سردرگمی شوند، اما شاید رتبه بندی هر یک از این آثار از نظر تماشاگران imdb بتواند راهنمای خوبی برای اولویت بندی تماشای این آثار هیجان انگیز باشد. در ادامه همراه ما باشید تا بهترین تولیدات دیزنی را در سال ۲۰۲۱ از نظر وبسایت محبوب imdb بررسی کنیم.

1) انکانتو

بهترین آثار دیزنی در سال 2021 از رسانه هانی مووی

IMDB: 7.3

انکانتو شصتمین انیمیشن استودیوی والت دیزنی است. جرد بوش و بایرون هاوارد کارگردان آثاری چون زوتوپیا و موآنا، کارگردانی انیمیشن انکانتو را نیز بر عهده داشتند و کاریس کاسترو اسمیت آن را کارگردانی کرد. داستان این انیمیشن جذاب روایت یک خانواده کلمبیایی را دنبال می‌کند که اعضای آن دارای هدایای جادویی هستند. لین مانوئل میراندا نیز آهنگ های این فیلم را ساخته است.

نقدهای مربوط به این انیمیشن با تحسین صحنه، آهنگ ها، ساختار و داستان همراه بود و آهنگ «Dos Oruguitas» مورد تحسین ویژه ای قرار گرفت. طرفداران به خوبی به نمایش فیلم با فضایی کلمبیای و شخصیت منحصر به فرد شخصیت ها واکنش مثبت نشان دادند.

2) انیمیشن رایا و آخرین اژدها

بررسی انیمیشن انکانتو از رسانه هانی مووی

IMDB: 7.3

رایا و آخرین اژدها از دیگر انیمیشن های دیزنی سال 2021 بود که توسط دان هال و کارلوس لوپز استرادا کارگردانی شد. داستان آن یک شاهزاده خانم جنگجو را دنبال می کند که از آخرین اژدهای جهان کمک می گیرد تا سعی کند جواهر اژدها را دوباره جمع کند و مردم خود را نجات دهد.

طرفداران و منتقدان به نمایش فیلم از شخصیت های زن قوی و همچنین اکشن و تنظیمات دقیق واکنش های مثبتی نشان دادند. بازیگری کلی ماری ترن نیز مورد تحسین بسیاری قرار گرفت زیرا بسیاری از طرفداران از نحوه کمک او به ایجاد یک شخصیت پیشرفته تر و ظریف تر لذت بردند.

3) کوچه کابوس

IMDB: 7.4

سرچ لایت پیکچرز فیلم هیجان‌انگیز کوچه کابوس را به کارگردانی گیلرمو دل تورو برنده جایزه اسکار منتشر کرد. این فیلم بر اساس رمانی به نوشته ویلیام لیندسی گرشام ساخته شده است و یک ذهن‌پرداز حرفه‌ای را دنبال می‌کند که با فریب دادن دیگران به شهرت و ثروت خود می‌افزاید.
این فیلم پس از اکران با استقبال گسترده ای از طرف مردم روبرو شد. همچنین فیلم کوچه کابوس نامزد جوایز زیادی نیز شده است، به ویژه برای «بهترین فیلم»، «بهترین کارگردان» و برای بازی بردلی کوپر و کیت بلانشت نامزدی و جوایز زیادی را از آن خود کرده است.

4) گزارش فرانسوی

IMDB: 7.4

یکی دیگر از فیلم‌هایی که در سال ۲۰۲۱ برای سرچ لایت مورد بازبینی قرار گرفت، فیلم The French Dispatch یا گزارش فرانسوی، ساخته وس اندرسون بود. این فیلم به دنبال انتشار آخرین شماره یک روزنامه فرانسوی است. البته روایت این اثر داستان های پشت صحنه هر مقاله در آخرین شماره این روزنامه را شامل می شود. نقد های مثبتی به این فیلم شده است و بسیاری از منتقدین آن را ادای احترام تمام و کمال به روزنامه و رونامه نگاری می دانند.

5) آخرین دوئل

IMDB: 7.4

آخرین دوئل ساخته ریدلی اسکات توسط استودیو قرن بیستم منتشر شد. این فیلم بر اساس کتاب اریک جاگر ساخته شده است و داستان واقعی یک دوئل قضایی تا مرگ پس از متهم شدن مردی به تجاوز جنسی به یک زن را روایت می کند. این ماجرا منجر به سه نسخه از داستان شد که دیدگاه زنی به نام مارگریت، شوهرش و مردی که به او تجاوز کرده است را نشان می دهد.

منتقدان بازگشت مت دیمون و بن افلک به فیلمنامه نویسی و همچنین کارگردانی اسکات و مدیریت فیلم با فرهنگ زن ستیز را تحسین کردند. این فیلم به طور مثبت با راشومون ساحته آکیرا کوروساوا مقایسه می شود.

6) کروئلا

IMDB: 7.4

کریگ گیلسپی به کارگردانی کرولا برای استودیو والت دیزنی برگزیده شد. در این فیلم اما استون در نقش شخصیت شرور کلاسیک دیزنی کرولا دی ویل، که اولین بار در سال 1961 در 101 در یک کامیک بوک دیده شد، حضور دارد. داستان این فیلم خاستگاه کرولا را نشان داده، و اینکه چگونه از یک طراح مد به یک شرور تبدیل می شود.

نقدها به این اشاره داشتند که فیلم دارای داستان انتقام‌جویی عالی، لباس‌های زیبا و برداشتی جالب از این شخصیت دیزنی است. بازی های استون، اما تامپسون و پل والتر هاوزر نیز بسیار مورد تحسین بسیاری قرار گرفت.

7) لوکا

IMDB: 7.5

انیمیشن رایا و آخرین اژدها از رسانه هانی مووی

انیمیشن پیکسار موفقیت چشمگیر خود را با لوکا به کارگردانی انریکو کازاروسا بدست آورد. این فیلم دو هیولای دریایی جوان را دنبال می کند که به شکل انسانی در می آیند و تابستانی را در یک شهر کوچک ایتالیایی می گذرانند و در این بین حوادث جالبی را پست سر می گذرانند.

کازاروسا مضامین دوستی را به خوبی نشان می دهد. نقدها به لوکا برای پرداختن به مضامینی چون حوامع LGBT ها و پناهنگان بسیار مثبت بود. پیشنهاد می شود تماشای این انیمیشن زیبای دیزنی را به هیچ عنوان از دست ندهید.

8) شانگ چی و افسانه ده حلقه

IMDB: 7.5

فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings) توسط دستل دانیل کارگردانی شد. این اولین فیلم استودیو مارول بود که دارای یک ابرقهرمان به رهبری آسیایی است. فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه داستان مرد جوانی را دنبال می کند که باید با گذشته و پدر خطرناکش روبرو شود.

این فیلم به دلیل جلوه های بصری، هنرهای رزمی، نمایش آسیایی-آمریکایی  مورد تحسین قرار گرفت. برخی از منتقدان فیلم را به دلیل پرهیز از کلیشه ها و توسعه کامل شخصیت های آن تحسین کردند.

9) داستان وست ساید

IMDB: 7.9

بازسازی استیون اسپیلبرگ از داستان وست ساید یکی از بهترین فیلم‌های سال 2021 است که توسط استودیو قرن بیستم منتشر شد. این فیلم داستان موزیکال کلاسیک دو باند جت و کوسه و زوج عاشقی را بازگو می کند که خود را در میانه باندها و دردسرهایی که ایجاد می کنند می بینند.

حس کلاسیک-موسیقی فیلم و بازی‌های آریانا دبوز و ریتا مورنو به‌ویژه مورد تحسین قرار گرفت. بهرحال این فیلم از آن دسته از آثار سال 2021 است که توصیه می کنیم دیدن آن را از دست ندهید.

کلام آخر

در این مطلب ما به معرفی بهترین آثار دیزنی در سال 2021 پرداختیم. اگر از طرفداران فیلم ها و انیمیشن های دیزنی هستید حتما به دنیال آرشیوی برای دانلود این آثار نیز خواهید بود. ما به شما وبسایت هانی مووی را پیشنهاد می کنیم. در این وبسایت تمامی فیلم و انیمیشن های روز دنیا را بیشترین سرعت دانلود در اختیار خواهید داشت.

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)