نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

موشن گرافیک چیست

1399/11/26 14:28
2,553 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :  

موشن گرافیک ترکیبی از صدا که توسط گوینده خوانده می‌شود که نریشن نام دارد و حرکت و طراحی گرافیکی می باشد و شما می توانید به کمک موشن گرافی جذاب و کاربردی در زمان بسیار کوتاه اطلاعات مفیدی از کسب و کار خودتان را در اختیار مخاطب تان قرار دهید و بتوانید به راحتی تبدیل به یک برند شوید. امروزه اکثر شرکت ها سازمان های خصوصی و دولتی تبلیغات خود را تغییر داده‌اند و از ساخت تیزرهای گران قیمت خودداری می کنند و رو به تولید انواع موشن گرافیک جذاب که تمام سنین را در بر می گیرند روی آورند.

در این مقاله که توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ پلاسینگ نوشته شده است قرار است آموزش حرفه‌ای موشن گرافیک را به شما آموزش دهیم تا با تمامی ابعاد تولید موشن‌گرافی آشنا شوید.

موشن گرافیک

به گزارش تولید محتوا آژانس دیجیتال مارکتینگ پلاسینگ تصور کنید که می خواهید نکات بسیار مهمی را به مخاطبین خودتان آموزش دهید و یا قصد دارید حجم زیادی از اطلاعات را به مخاطبین خودتان انتقال دهید طبیعتاً استفاده از روش های قدیمی و تکراری یا همان سنتی و یا استفاده از فایل های متنی بسیار طولانی که دیگر در این دوره زمان مخاطب حوصله آن را ندارد مفید نمی باشد بنابراین می‌توانید سراغ روش‌های جذاب تری مانند موشن گرافیک بروید که به صورت انیمیشن و متحرک می‌تواند تمام خواسته شما را برآورده کند.

موشن گرافیک ترکیبی است از صدا، حرکت و طراحی گرافیکی که به طرز خارق العاده ای در کنار هم ایفای نقش می کنند و خود را کامل می کنند شما به کمک موشن گرافی جذاب و کاربردی می توانید در زمان بسیار کوتاه اطلاعات خیلی مفیدی در اختیار مشتریان و مخاطبان خودتان قرار دهید و با توجه به اهمیت این موضوع به دلایل مختلف دیگر که در ادامه به آنها می پردازیم این روزها بازار کار در این زمینه حسابی داغ شده است.

انجام این کار یعنی همان طراحی موشن گرافی کار بسیار ساده ای هم نیست و نیاز به آموزش های بسیار تخصصی دارد. آموزش حرفه ای موشن گرافی زیر نظر اساتید مجرب به شما کمک می‌کند تا سریعتر به هدف خود برسید و بتوانید شروع به درآمدزایی کنید و برای تولیدات خودتان تعرفه موشن گرافیک تهیه کنید. فروشگاه آژانس دیجیتال مارکتینگ پلاسینگ به تازگی پروژه افتر افکت آماده موشن گرافیک را به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار داده است که می‌توانید با داشتن دانش اولیه تولید موشن گرافی یا کار با افتر افکت، به راحتی از این فایل های رایگان استفاده کنید.

آموزش حرفه ای موشن گرافیک

چرا آموزش حرفه ای موشن گرافیک لازم است؟

آموزش موشن گرافیک به شما کمک می کند تا بتوانید به صورت حرفه ای تر مطالب مدنظر خودتان را به مخاطبتان انتقال دهید؛ این مطالب می تواند هر چیزی باشد چرا که در موشن گرافیک مزیتی که وجود دارد شما می توانید هر موضوع را به صورت تصویر گرافیکی در بیاورید، از تبلیغات گرفته تا برندسازی یا ایده هایی که در ذهن دارید. در واقع از موشن گرافیک می‌توان برای ساخت تبلیغ، تیتراژ فیلم، کلیپ و انتقال اطلاعات استفاده کرد. اگر شما برای آموزش موشن گرافیک آماده نیستید می توانید با تعرفه موشن گرافیک پلاسینگ آشنا شوید چرا که این آژانس بسیار تولیدات موشن گرافیک خود را مناسب و ارزان انجام می‌دهد.

همانطور که در بالا گفته شد موشن گرافی بسیار مناسب برای برندسازی است چرا که تصاویر به همراه کلمات بسیار بهتر ماندگارتر در ذهن مشتریان و مخاطبان قرار می‌گیرد. از دیگر کاربردهای این ویدیو گرافیکی می توان به معرفی محصول، اطلاع رسانی در خصوص یک مسئله مهم و حتی نکات آموزشی اشاره کرد. البته حوزه تولیدات ویدیو گرافیکی بسیار زیاد است و در صنایع مختلف می توان از آن استفاده کرد. تا امروزه بیشترین کاربرد آن در حوزه‌های گردشگری، آموزش، بانکداری و بیمه و معرفی محصولات بوده است.

آژانس دیجیتال مارکتینگ پلاسینگ توانایی تولید انواع ویدیو تبلیغاتی را دارد که نام آنها را برای شما آورده ایم :

۱) موشن گرافیک

۲) موشن استوری

۳) موشن وایت برد

۴) کمیک موشن

۵) موشن لوگو

۶) استاپ موشن

شما می توانید برای تماشای نمونه موشن گرافیک ذکر شده در بالا به وبسایت پلاسینگ https://plusing.ir/price مراجعه کنید و با تعرفه و خدمات ما بیشتر آشنا شوید.

بنابراین برای اینکه بتوانید کسب و کارتان را به دیگران معرفی کنید باید برندسازی کنید و به عنوان یک سازنده فیلم های انیمیشنی و متحرک کسب و کار خودتان را به همراه داشته باشید که نیاز به آموزش موشن گرافیک است. در یک آموزشگاه حرفه ای شما می توانید تولیدات ماشین گرافیک را یاد بگیرید ولی در نظر داشته باشید بعد از آن نیاز به فایل های افتر افکت آماده برای تولید موشن گرافیک خود نیاز دارید. فروشگاه پلاسینگ می‌تواند به صورت رایگان تمام این فایل های افترافکت را در اختیار شما قرار دهد.

طراح موشن گرافیک

چنانچه شما طراحی موشن گرافیک حرفه ای هستید می توانید به آژانس دیجیتال مارکتینگ پلاسینگ ملحق شوید تا به راحتی کسب درآمد داشته باشید و فایل های افتر افکت خود را به فروش برسانید و یا برای مجموعه ما سفارش مشتریان موشن گرافیک تولید کنید. در نظر داشته باشید باید ابتدا قیمت موشن گرافیک شما کاملا تجاری و به صرفه باشد تا بتوانیم همکاری مستمر داشته باشیم.

اگر قصد سفارش موشن گرافیک دارید می توانید به سایت https://plusing.ir بروید و با کارشناسان آژانس دیجیتال مارکتینگ پلاسینگ تماس بگیرید و به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید و موشن گرافی کسب و کار خودتان را سفارش دهید. امیدواریم بتوانیم در برند شدن شما قدم کوچکی برداریم و شما را در قله های موفقیت ببینیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)