نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

ایجاد فضای شاد در دکوراسیون نی نی و کودک

1399/11/16 11:20
2,625 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

ایجاد فضای شاد در دکوراسیون نی نی و کودک

دکوراسیون کودک با محصولات ویکی دکو یکی از موثرترین روش‌ها جهت آرامش روحی و عاطفی کودکان دلبندتان محسوب می‌گردد. بچه‌ها غالبا دوست دارند در افسانه‌ها و رویاهای بچه گانه خود زندگی کنند؛ بدین دلیل خانواده‌ها برای تحقق آرزوی کودکانشان، تلاش می‌کنند تزیینات اتاق کودکشان را مطابق با آرزو و شخصیت فرزندشان طراحی و دکوراسیون کنند. با دکوراسیون کودک ویکی دکو خلاقیت کودکانتان را تحریک کنید. نصب پرده کودک، نصب کاغذ دیواری بچه گانه، چسباندن پوستر دیواری بچه گانه، قرار دادن اسباب بازی‌های مختلف و نورپردازی‌های رنگی اتاق کودکتان را تبدیل به یک دنیای شگفت‌آور کنید تا هیجانات و استعدادهای کودکانتان به راحتی تحت کنترل شما قرار بگیرد.

در طراحی اتاق کودک باید اول به رنگ اتاق و تصاویر روی پرده و دیوار اتاق توجه داشته باشید. ویکی دکو جهت دکوراسیون اتاق کودک دلبندتان، تنوعی از پرده کودک، کاغذ دیواری بچه گانه، پوستر دیواری بچه گانه را در ویترین فروشگاه خود قرار داده تا مطابق با رویاها، سلیقه‌ها، خواسته‌های فرزندانتان و بودجه‌ای که می‌خواهید برای این کار در نظر بگیرید اتاق کودکتان را دکور کنید و موجبات شادی و آرامش عزیزانتان را فراهم سازید.

در ادامه مطلب توضیحات مختصری در مورد بعضی از لوازم دکوراسیون کودک ویکی دکو خواهیم داشت.

استفاده از رنگ شاد در پرده اتاق کودک

پرده کودک در دکوراسیون

پرده کودک، دکور یکی از اصلی‌ترین عوامل دکوراسیون اتاق کودک است؛ زیرا علاوه بر زیبایی و جذابیت اتاق، نقش محافظ جهت امنیت کودکتان را نیز باید داشته باشد. بلند بودن پرده‌ها و لق زدن میله پرده می‌تواند برای فرزندانتان حادثه ساز شود و امنیت عزیزانتان را به خطر بیاندازد. پرده باید طوری نصب شود که از دسترس کودکانتان خارج باشد. میله‌ها باید با حساسیت بیشتری روی دیوار نصب گردد. در هنگام خرید پرده کودک از ویکی دکو حتما به رنگ و طرح پرده توجه داشته باشید و برای آن تم‌هایی در نظر بگیرید که کودکتان به آن علاقه‌مند است و وسایل اتاق را مطابق با همان تم تهیه و چیدمان کنید. جهت زیباتر و جذاب‌تر شدن اتاق کودکتان روی پرده حتما والان نصب کنید.

هیچ وقت در دکوراسیون اتاق کودک خرید پرده ویکی دکو را به تعویق نیاندازید و جزو آخرین مراحل قرار ندهید. این پرده‌ها باید ساده و بدون آویز، منجوق و مهره باشد. از جنس پرده‌های ضخیم استفاده کنید تا جلوی سرما و گرمای مضاعف را بگیرد؛ اما نور کافی هم به فضای اتاق برسد. ویکی دکو کار انتخاب پرده کودک را برای شما آسان کرده و تنوعی از پرده‌های کودکانه را جهت دکوراسیون اتاق کودک در سبد کالای خود قرار داده است تا شما عزیزان بتوانید بدون صرف وقت و هزینه مضاعف، این محصولات را مشاهده و خریداری نمایید.

مهم ترین المان دکوراسیون کودک: کاغذ دیواری بچگانه

دکوراسیون کودک

جهت دکوراسیون اتاق کودک برای پوشاندن سطح دیوار اتاق از کاغذ دیواری بچگانه ویکی دکو استفاده کنید؛ چرا که علاوه بر تنوع در طرح و رنگ از کیفیت خیلی بالایی نیز برخوردار است. کاغذ دیواری بچگانه ویکی دکو باعث ایجاد جذابیت اتاق کودکتان شده و به اتاق تنوع و جلوه خاصی می‌بخشد. کاغذ دیواری اتاق کودک شما حتما باید با کاغذ دیواری اتاق نشیمن و سالن فرق داشته باشد. در دکوراسیون اتاق کودک نصب کاغذ دیواری بچگانه ویکی دکو بر روی اتاق فرزندتان باعث می‌گردد تا روحیه کودک عزیزتان بسیار بالا رفته و تاثیر چشم گیری روی عواطف و احساسات و رفتار کودک داشته باشد.

برای خرید و نصب کاغذ دیواری اتاق کودک باید نکاتی را مد نظر داشته باشید. به نوع رنگ بندی و طرح آن دقت کنید تا تاثیر منفی بر روی رفتار و خلق و خوی کودکتان نداشته باشد. کاغذ دیواری را انتخاب کنید که محیطی شاد و جذابی را برای کودک ایجاد کند. از طرح‌های کارتونی ویکی دکو جهت دکوراسیون اتاق کودکتان استفاده نمایید .

اگر فرزندتان پسر است کاغذ دیواری آبی و قرمز و رنگ‌های پرانرژی را انتخاب کنید و اگر کودک شما دختر است از رنگ‌های صورتی، نارنجی روشن و رنگ‌های لطیف دیگر استفاده نمایید. وسایل کودک باید با رنگ و طرح کاغذ دیواری هم‌خوانی داشته باشد و تم‌های آن یکی باشد. برای دکوراسیون اتاق کودک از کاغذ دیواری‌هایی استفاده کنید که از ترکیبات و الیاف طبیعی و ارگانیک ساخته شده باشد مانند کاغذ دیواری‌های بچگانه موجود در ویکی دکو. همچنین این کاغذ دیواری‌ها باید قابل شستشو بوده تا در صورت لازم به راحتی سطح آن را تمیز کنید.

در ضمن این نکته را خاطر نشان کنیم که لزومی ندارد تمام اتاق از یک طرح و شکل کاغذ دیواری باشد بلکه می‌توانید از طرح‌های مختلفی که در ویکی دکو موجود است خریداری نموده و به شکل سلیقه‌ای در دکوراسیون اتاق کودک از آن‌ها بهره‌مند شوید و فضا را برای کودکتان جذاب‌تر کنید. امکان ثبت سفارش کاغذ دیواری کودک و بچه به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی برای شما عزیزان وجود دارد.

پوستر دیواری بچگانه

استفاده از پوستر دیواری کودک

پوستر دیواری بچگانه ویکی دکو که در دکوراسیون اتاق کودک استفاده می‌شود، ترکیبی از پوسترهای دیواری انیمیشن و تصاویر کارتونی یا نقاشی‌های رنگارنگ است که بر روی خلاقیت و اعتماد به نفس فرزندتان تاًثیرگذار بوده و باعث سرگرمی و هیجان کودک می‌شود. بیشتر کودکان علاقه دارند که تصویر قهرمانان کارتونی خود را روی پوستر دیوار خود ببینند. پوستر دیواری مانند کاغذ دیواری از تنوع بالایی برخوردار است.

تفاوت‌هایی نیز بین پوستر دیواری با کاغذ دیواری وجود دارد که این دو محصول را از هم متمایز می‌کند. کاغذ دیواری به صورت رول عرضه می‌گردد اما پوستر دیواری به شکل قطعات چند تکه و پازل مانند عرضه می‌شود. در کاغذ دیواری طرح‌ها به شکل تکراری چاپ شده است اما در پوستر دیواری تصاویر متمایز و متفاوت است. کاغذ دیواری به صورت کلی سفارش داده می‌شود اما در پوستر دیواری به شکل سفارشی و تکی روی کاغذ چاپ و عرضه می‌گردد. پوسترهای دیواری از لحاظ جنس، کیفیت و ضخامت نیز از کاغذ دیواری بالاتر هستند. با توجه به تنوع بالای محصولات ویکی دکو جهت دکوراسیون اتاق کودک، امکان ثبت سفارش محصولات مختلف مثل پرده کودک، کاغذ دیواری بچه گانه و پوستر دیواری سه بعدی به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی برای شما عزیزان وجود دارد.

پسندها (3)

نظرات (0)