نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

دریافت کد تخفیف اکالا برای خرید سوپر مارکتی ارزان و ارسال رایگان

1403/1/19 9:08
162 بازدید
اشتراک گذاری

با این کدها از 20 تا 200 هزار تومان در خرید از اکالا تخفیف بگیرید! + معرفی سوپرمارکت‌های آنلاین دیگر با ارسال سریع و تخفیف‌های ویژه

در جدول زیر تعدادی کد تخفیف برای خریدهای مختلف از پلتفرم اکالا آورده شده است. هر کدام از این کدها انقضای محدودی دارند؛ در صورت منقضی بودن کد مورد نظر شما، می‌توانید به وبسایت موپُن مراجعه کنید تا کدهای جدیدتر در دسترس شما قرار گیرد.

کد تخفیف

میزان تخفیف

حداقل خرید

خرید اول

شرایط

mopon20

20.000

100.000

بله

خرید از افق کوروش یا امارکت

mopon30

30.000

150.000

بله

خرید از افق کوروش یا امارکت

mopon3

100.000

900.000

خیر

خرید از امارکت

KT50

50.000

500.000

خیر

خرید از امارکت

KT100

100.000

1.000.000

خیر

خرید از امارکت

KT200

200.000

2.000.000

خیر

خرید از امارکت

mk30

30.000

300.000

خیر

خرید از امارکت

CRN50

50.000

200.000

خیر

خرید از سوپرمارکت‌ها

CRN40

40.000

150.000

خیر

خرید از سوپرمارکت‌ها

CRN100

100.000

400.000

خیر

خرید از سوپرمارکت‌ها

mk50

50.000

500.000

خیر

خرید از امارکت

خرید سوپرمارکتی یکی از خریدهای روزانه خانواده‌ها محسوب می‌شود که شامل محصولات مختلف مانند انواع حبوبات، لبنیات، پروتئین، تنقلات و سایر مواد خوراکی و بهداشتی است. در حال حاضر خریداری محصولات سوپرمارکتی علاوه بر مراجعه حضوری از طریق فروشگاه‌های آنلاین نیز امکان‌پذیر است. این فروشگاه‌ها به‌واسطه رقابت موجود از طرق مختلف مانند ارسال رایگان، پوشش محدوده‌های مختلف، ارائه کد تخفیف مانند کد تخفیف اکالا، اسنپ اکسپرس و ... سعی در جذب مشتریان دارند. در ادامه به بررسی هر فروشگاه و تفاوت‌های آن‌ها با یکدیگر خواهیم پرداخت.

خرید سوپرمارکتی

اکالا، فروشگاه همواره تخفیف

فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بسیاری از شهرهای ایران شعبه دارد و حتما آن را دیده‌اید. به همین دلیل است که امکان خدمت‌رسانی شعبه آنلاین این مجموعه یعنی اکالا نیز به صورت گسترده‌ای وجود دارد. اکالا در 30 استان و شهرهای مختلف آن‌ها خدمات خود را ارائه می‌کند که برای یک فروشگاه اینترنتی مزیت بسیار مهمی محسوب می‌شود.

به‌واسطه همین شعبات و پشتیبانی اکالا از سوپرمارکت‌های محلی، ارسال سفارشات در کوتاه‌ترین زمان ممکن مقدر شده است. آمار فروش این مجموعه بسیار زیاد است و به همین واسطه می‌توان از تازگی و کیفیت محصولات نیز مطمئن بود. فروشگاه افق کوروش به ارائه تخفیف‌های متعدد روی محصولاتش معروف است و به همین منوال از طریق شعبه آنلاین آن نیز می‌توان خرید اقتصادی را تجربه کرد.

اکالا

اسنپ اکسپرس

سوپراپلیکیشن اسنپ روزبه‌روز در حال گسترش خدمات خود است و مدت‌هاست می‌توان محصولات سوپرمارکتی را نیز از بخش اسنپ فود آن سفارش داد. بخش اسنپ اکسپرس، مخصوص خریدهای سوپرمارکتی بوده و تعداد بیشماری از سوپرمارکت‌های محلی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای را تحت پوشش قرار می‌دهد. به این ترتیب امکان مقایسه مغازه‌های مختلف و تهیه کامل لیست خرید از طریق این پلتفرم وجود خواهد داشت.

اسنپ اکسپرس به‌واسطه برخورداری از سیستم ارسال خودکفا قادر است سفارشات را در کمتر از 30 دقیقه تحویل دهد که برای خرید آنلاین این دسته از محصولات مزیت مهمی تلقی می‌شود. ارسال اقلامی مانند موارد پروتئینی، لبنیات و.. باید در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود تا مشکلی برای آن‌ها ایجاد نشود و اسنپ اکسپرس به‌خوبی این کار را انجام می‌دهد. تهران، مشهد، تبریز، شیراز، اصفهان، سمنان و قم مناطقی هستند که در حال حاضر خدمات اسنپ اکسپرس در آن‌ها ارائه می‌شود و در آینده شهرهای بیشتری نیز تحت پوشش قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید به کمک انواع کد تخفیف اسنپ اکسپرس خریدی اقتصادی و هوشمند را تجربه کنید.

اسنپ مارکت و اسنپ اکسپرس

اسنپ مارکت

اسنپ مارکت یکی دیگر از بخش‌های اسنپ است که به کمک فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپر استار، سوپرمارکت‌ها و هم‌چنین فروشگاه‌های لوازم بهداشتی و آرایشی مایلی به کاربران خود خدمت‌رسانی می‌کند. در این مجموعه هزاران محصول مختلف با مناسب‌ترین قیمت به فروش می‌رسد.

به واسطه فعالیت فروشگاه‌های هایپر استار در کلان شهرهای بزرگ، اسنپ مارکت نیز در مناطق مختلفی مانند تهران، اصفهان، کرج، شیراز، قم، یزد و مشهد در حال خدمت‌رسانی است. شما  می‌توانید با خرید از این مجموعه سفارشات خود را در زمان دلخواه و مشخص در آدرس مدنظر تحویل بگیرید. بسته‌بندی سفارشات، کیفیت محصولات ارائه شده و ارائه تحفیف‌های مختلف از مزایای این پلتفرم به‌شمار می‌رود.

بازرگام

بازرگام را می‌توان فروشگاه آنلاینی با هدف تنظیم بازار در دسته‌بندی‌های مختلف محصولات سوپرمارکتی دانست. این پلتفرم در فعالیت خود و با توجه به هدفی که دنبال می‌کند اصولی شفاف دارد و کیفیت و قیمت مناسبی را ارائه می‌کند. یکی از مزیت‌های بسیار مهم این سامانه نسبت به رقبایش نبود محدودیت مکانی برای ثبت سفارش است. یعنی شما از هر نقطه‌ای در کشور می‌توانید محصولات مورد نیازتان را به بازرگام سفارش دهید و در آدرس دلخواهتان تحویل بگیرید.

علاوه بر نبود محدودیت مکانی، بازرگام محدودیت زمانی خاصی را نیز برای ثبت سفارش در نظر نگرفته است. شما هر روز هفته و در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید از این مجموعه محصولات مورد نیازتان را خریداری کنید و آن را در کمتر از 24 ساعت تحویل بگیرید. به‌طور کلی می‌توان این مجموعه را برای خریدهای ماهانه یا عمده که عجله‌ای برای دریافت آن‌ها ندارید مناسب شمرد.

خرید سوپرمارکتی همراه با تخفیف‌های موپُن

خریدهای سوپرمارکتی و تهیه مواد غذایی و بهداشتی به طور دائم هزینه‌هایی را برای خانواده‌ها ایجاد می‌کند. اگر بتوان راهی پیدا کرد که این بخش از خرید مایحتاج را همراه با تخفیف انجام داد صرفه‌جویی چشم‌گیری در هزینه‌ها خواهد شد. مجموعه موپُن همان راه حلی است که به دنبالش بودید.

سایت و اپلیکیشن موپُن فضایی برای جمع‌آوری و ارائه کد تخفیف انواع فروشگاه‌های آنلاین ایرانی است. در این پلتفرم انواع کدهای تخفیف، پیشنهادهای شگفت‌انگیز، طرح‌های تشویقی، قرعه‌کشی، جایزه و... در دسته‌بندی‌های دقیق و کاربردی ارائه شده‌اند. جداسازی کدهای فعال و منقضی شده، ذکر محدودیت‌های کدها، رابط کاربری آسان و پوشش تعداد بسیار زیادی فروشگاه ایرانی از مزایای این مجموعه است.

برای استفاده از کدهای تخفیف موجود در موپُن کافیست وارد دسته‌بندی مربوطه شده و طبق توضیحات و محدودیت‌های درج شده بهترین گزینه را پیدا کنید. برای مثال جهت خرید پروتئین از اسنپ فود، شما می‌توانید اسم فروشگاه را جستجو کرده و پس از ورود به صفحه کدهای آن، کد تخفیف پروتئین اسنپ فود را دریافت و حین پرداخت مبلغ خرید عبارت آن را وارد سایت کنید.

جمع‌بندی

با توجه به نیاز کلیه افراد به مواد غذایی و محصولات آرایشی و بهداشتی و... فروشگاه‌های آنلاین زیادی با هدف ارائه محصولات سوپرمارکتی تاسیس شدند. در راستای جذب مشتری بیشتر هر یک از این پلتفرم‌ها برای افزایش خدمات و امکانات خود در حال تلاش هستند. در این مطلب به مقایسه چند مورد از معروف‌ترین فروشگاه‌های آنلاین در این حوزه پرداختیم و وب‌سایت موپُن را جهت دریافت کدهای تخفیفی آن‌ها معرفی کردیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)