نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

قسمت جدید طنز چندچندیم؟ منتشر شد

1402/11/1 14:49
288 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

قسمت پنجم برنامه طنز چندچندیم روز گذشته منتشر شد. این قسمت از برنامه نگاهی طنز به مقوله مهاجرت دارد. ما پیشنهاد می کنیم که این قسمت از برنامه رو حتما تماشا کنید و از دستش ندین. برای تماشای این قسمت روی لینک زیر کلیک کنید:

قسمت پنجم چندچندیم

مجید افشاری و فرشید فتحی از بازیگران این برنامه هستند که به خوبی به ایفای نقش پرداختند. برنامه چند چندیم با اجرای متفاوت مجید افشاری از جدیدترین‌های دنیای رسانه‌ای فام است. شاید وقتی نام این برنامه را می‌شنوید، تصورتان به سمت برنامه‌های ورزشی و تحلیل مسابقات فوتبال برود، ولی سخت در اشتباهید. به گفته مجری برنامه، در چندچندیم قرار نیست فوتبال بینیم، بلکه بر خلاف تصورمان، برنامه‌ای اجتماعی و طنز محور را مشاهده خواهیم کرد که با نگاهی متفاوت به موضوعات روز جامعه می‌پردازد. این برنامه سعی دارد تا شما را لحظاتی سرگرم و لبان‌تان را به خنده باز کند.

برای تماشای تمامی قسمت های طنز چندچندیم بر روی لینک زیر کلیک کنید:

تمام قسمت های چندچندیم

شاید بارها در تلویزیون یا دیگر رسانه‌ها شاهد طنزهای اجتماعی، با موضوعات مختلف بوده‌ایم. در واقع این برنامه‌ها سعی دارند تا واقعیت‌ها و تلخی‌های جامعه را که مردم با آن سر و کار دارند، با لحنی طنز گونه و خنده‌دار روایت کنند و کارکردی مثبت و مفید در زندگی اجتماعی مردم داشته باشند. بنابراین چنین برنامه‌هایی با این وظیفه خطیر، باید به بهترین نحو ساخته شوند که البته در بسیاری موارد به دلیل محدودیت‌های موجود و عملکرد ضعیف برنامه‌سازان، نتوانسته‌اند به خوبی حق مطلب را ادا کنند و با وجود زحمت فراوان موفق به جذب مخاطب نشده‌اند.

اما این بار دنیای رسانه‌ای فام، با برنامه‌ جدید چند چندیم مهمان خانه‌های‌تان شده است. این برنامه طنز محور، هر بار به مدت 20، به موضوعات مختلف می‌پردازد و با پخش آیتم‌هایی جذاب و سرگرم‌کننده در قالب طنز، مشکلات رایج در جامعه را با بیانی شیرین روایت می‌کند. موضوعات برنامه شاید در واقعیت دردآور و ناراحت‌کننده باشد، اما چند چندیم، این مشکلات را بی چون‌وچرا و با سبکی متفاوت به تصویر می‌کشد.

از دیگر ویژگی‌های بارز این برنامه طنز محور، حضور مجید افشاری، در قالب مجری و بازیگر است. مجید افشاری در برنامه چند چندیم، با لحنی شیرین و دلنشین، با شما صحبت می‌کند و در آیتم‌های مختلف برنامه، در قالب بازیگری توانا جلوی دوربین ظاهر می‌شود. البته پیش از این با مجید افشاری به عنوان نفرات برتر مسابقه استندآپ کمدین برنامه خندوانه آشنا شدیم و پس از آن هم شاهد اجرای موفق او در برنامه‌هایی نظیر اورانیوم و شما و آی فیلم بودیم.

در آیتم‌های مختلف برنامه هم، گاهی مجید افشاری را در قالب یک خواستگار بی احساس، اما شوخ طبع می‌بینید، بعضی وقت‌ها مجری یک مسابقه تلویزیونی است، در آیتم‌هایی نقش یکی از مسئولین کشور را بازی می‌کند و به سوالات مردم پاسخ می‌دهد، گاهی هم سوار بر اتوبوس شده و مشکلات مردم را از این دیدگاه بیان می‌کند. در واقع حضور این مجری بازیگر توانمند در آیتم‌های مختلف و ارتباط نزدیک آن با مخاطبان، برنامه چند چندیم را تبدیل به طنزی متفاوت کرده است.

اگر بخواهیم در یک جمله این طنز اجتماعی را تعریف کنیم، باید گفت، چند چندیم، برنامه‌ای است جذاب که سطح آگاهی مردم را نسبت به مسائل و پدیده‌های جامعه بالا می‌برد و میزان هوشیاری آنان را افزایش می‌دهد. برای آشنایی بیشتر با برنامه چند چندیم و دیدن بخش‌های جذاب آن، می‌توانید سری به سایت اختصاصی‌اش به آدرس  https://chandchandim.ir بزنید.

تماشای برنامه طنز چندچندیم؟

با توجه به اینترنتی بودن برنامه، بینندگانی که قصد دارند برای اولین بار یا به صورت مجدد مجموعه طنز «چندچندیم؟» را مشاهده نمایند ، می توانند با مراجعه به سایت دنیای رسانه ای فام به نشانی www.fam.ir، در بخش اختصاصی، صفحه برنامه طنز چندچندیم؟ را باز کرده و قسمت های مختلف این مجموعه را مشاهده نمایید. یکی از نکات مثبت فام ارائه محتوا با کیفیت های مختلف می باشد که کاربران می توانند به دو صورت اتوماتیک و دستی کیفیت های پخش را تغییر دهند تا با قطعی پخش و مشکلات پخش رو به رو نشوند. همچنین تماشای این برنامه طنز کاملا رایگان بوده و نیازی به خرید اشتراک برای کاربران نمی باشد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)