نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

7 نکته کاربردی که هنگام خرید بلوز شلوار بچه گانه باید بدانید!

1402/10/4 16:26
12,901 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

با خرید بلوز شلوار بچه گانه یک تیر و دو نشان زده اید موقعی که لباس نو هست آن را در مهمانی های مجلسی استفاده می کنید و بعد از آنکه لباس کهنه شد و از نویی در آمد از آن در مهمانی های خودمانی استفاده می کنید و یا در خانه آن را می پوشید. از مزایای دیگر بلوز شلوار بچه گانه آن است که می توانید برای هر فصلی از مدل ها و جنس های متناسب با آن فصل تهیه کنید.

در بین پوشاک بچه گانه، بلوز شلوار بچه گانه طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است به دلیل آنکه این مدل لباس برای هر مراسم و مجلسی قابل استفاده است. لباس هایی که برای مراسمات رسمی می خرید تنها برای همان مراسم مناسب است و برای مهمانی های خودمانی بایستی لباس دیگری خریداری شود که این از نظر اقتصادی به ضرر است و خرج اضافی محسوب می شود ولی با خرید بلوز شلوار بچه گانه یک تیر و دو نشان زده اید موقعی که لباس نو هست آن را در مهمانی های مجلسی استفاده می کنید و بعد از آنکه لباس کهنه شد و از نویی در آمد از آن در مهمانی های خودمانی استفاده می کنید و یا در خانه آن را می پوشید. از مزایای دیگر بلوز شلوار بچه گانه آن است که می توانید برای هر فصلی از مدل ها و جنس های متناسب با آن فصل تهیه کنید.

فروشگاه آنلاین پوشاک کودک نیکامد میکوشد تا همیشه بهترین کیفیت ها را با مناسب ترین قیمت ها برای شما فراهم کند.

مزایا و معایب خرید آنلاین لباس بچه گانه

پیراهن بچه پسرانه

برای خرید بلوز شلوار بچه گانه آن هم به صورت آنلاین باید به چند نکته توجه داشته باشید چرا که خرید آنلاین در کنار مزایایی که دارد از معایبی هم برخوردار است از مزایای آن می توان به این موارد اشاره کرد:

  • دیگر برای خرید لازم نیست از خانه بیرون بروید و ساعت هایی را برای خرید وقت بگذارید بلکه به راحتی همان طور که در خانه هستید و مشغول امورات روزانه هستید می توانید از سایت های مختلف بازدید کنید و مدلهای مختلف بلوز شلوار بچه گانه را ببینید و از میان انبوه مدل آنچه را مد نظرتان هست را انتخاب کنید بدون آنکه از کارهای منزل عقب بیفتید.
  • می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن خرید کنید بدون آنکه بیرون رفته باشید بی آنکه وقت بگذارید و آماده شوید و برای رفتن به بازار بنزین اضافی بسوزانید، بدون گذراندن وقت زیاد در بازار برای سر زدن به مغازه های بسیار می توانید در خانه و یا یک گوشی انجام دهید.

در بعضی موارد ریسک بالایی هم دارد؛

  • باید دقت کنید آنچه سایت های معتبر خرید کنید با داغ شدن بازار خرید آنلاین کلاهبرداری های فضای مجازی نیز فراوان شده است و راه برای افراد سود جو باز شده است تا از سادگی بعضی از افراد استفاده کنند و از این راه پول های هنگفتی را به جیب بزنند.
  • بعضی از سایت های مرجعی ندارند و این امر سبب می شود کالایی که خریداری کرده اید مورد پسند شما نباشد و سبب نارضایتی شما می شود.
  • به صورت مجازی آنچه را که از لباس می بینید عکس آن است و همانطور که می دانید عکس از خود محصول بسیار متفاوت است و آنچه عکس و تصویر نشان می دهد تا خود واقعی آن گاهی تفاوت های چشمگیری دارد مثلا رنگی که در تصویر نشان می دهد با خود رنگ واقعی آن فرق دارد کم رنگ و یا پر رنگ تر است و یا جنس پارچه هم ممکن است متفاوت باشد و از جنس پارچه ای که در ذهن دارید کاملا مختلف است.

نکات اساسی هنگام خرید بلوز شلوار بچه گانه

نکات اساسی هنگام خرید بلوز شلوار بچه گانه

1) مرجوعی کالا

قبل از خرید بهتر است از پشتیبانی سایت سوال کنید که آیا جنس خریداری شده قابل مرجوع دادن هست یا نه چرا که ممکن است گاهی از جنس و یا رنگ و یا مدل آن خوشتان نیاید و بخواهید آن را برگردانید و یا تعویض کنید.

2) رنگ

هر چند بچه ها بیشتر دوست دارند رنگ های شاد و روشن بپوشند و از این رنگ ها بیشتر خوششان می آید پس به علاقه فرزند خود احترام بگذارید و برای انتخاب لباس برای بچه ها بهتر آن است که رنگهای شاد را انتخاب کنید مثل رنگ های زرد، آبی، سبز، گلبهی، سفید.

البته انتخاب رنگ لباس بستگی به پوست بچه شما دارد افرادی که پوست تیره دارند بیشتر رنگ های روشن به پوست آنها می آید بچه هایی که پوست روشن تری دارند لباس هایی به رنگ های تیره مناسب پوست آنها هست. طریقه تشخیص آن هم بسیار راحت هست می توانید از رنگ های مختلف روی پوست بدن بچه خودتان امتحان کنید و یا عکس لباس را جلوی فرزند خود بگیرید و حدس بزنید آن رنگ برای فرزند شما مناسب هست یا خیر.

بسیاری از والدین در کل رنگ تیره را برای لباس بچه انتخاب می کنید و دلیل این کارشان آن است که بچه ها موقع خوراکی خوردن لباس خود را زودتر کثیف می کنند و ظاهر بچه را نا زیبا می کند.

ولی باید به این مادر و پدر ها بگوییم که رنگ شاد برای شادابی و نشاط و روحیه بچه ها بسیار مفید است بهترین راه آن است که از ترکیب رنگ های روشن و تیره در بلوز شلوار بچه استفاده کنید با این کار هم به تمیزی و مرتب بودن فرزند خود کمک کرده اید و هم نشاط و شادابی کودک خود را حفظ کرده اید.

3) قیمت بلوز شلوار

قیمت هر چیز در بازار نوسان داره و متغیر هست و بلوز شلوار بچه گانه نیز از این قاعده مستثنی نیست عواملی در قیمت گذاری آن تأثیر گذار است مثلا برند تولید کننده ، کیفیت و نوع طراحی لباس، جنس پارچه ای که برای دوخت لباس به کار رفته، رنگ و سایز بلوز شلوار، هر چقدر سایز لباس بزرگ تر باشد به نسبت آن قیمت نیز بالاتر می رود.

چرا که مقدار پارچه ای که برای لباس به کار رفته بیشتر است و همچنین زمانی که برای دوخت لباس گذاشته می شود، نیز بیشتر می شود پس قیمت نیز بالاتر می رود. رنگ نیز در قیمت اثر می گذارد مثلا رنگ سال یا رنگ های خاص در قیمت گذاری اثر می گذارد. نوع دوخت لباس نیز در قیمت اثر دارد اگر لباس مدل دار و به روز باشد قطعا قیمت آن هم تغییر می کند هر چقدر مدل لباس ساده تر باشد قیمت فروش آن نیز پایین می آید.

پس به هنگام خرید بلوز شلوار بچه گانه به این موارد دقت کنید و با توجه به مقدار بودجه خود اقدام به خرید کنید. این خرید فرقی نمیکند که پیراهن بچه پسرانه باشد یا دخترانه، همچنین اگر فقط شلوار باشد یا پیراهن تک یا هر دو باهم تغییری در قیمت ایجاد نمیکند.

4) جنس بلوز شلوار بچه گانه

با توجه به فصول سال جنس لباسی هم که می خرید متفاوت می شود لباس برای فصل گرما جنس لطیف و نازکی دارد و برای فصل سرد جنس ضخیمی دارد ولی باید در خصوص جنس بلوز شلوار این نکته را در نظر بگیرید که پوست بچه ها لطیف است و در برابر بعضی از لباس ها و نوع الیاف به کار رفته در آن حساس باشد و به بدن او آسیب برساند پس دقت داشته باشید.

در شماره قبلی گفته شد که جنس لباس در قیمت گذاری آن اثر دارد ولی با این حال خرید لباس با جنس مرغوب علاوه بر آنکه به کودک شما حس خوبی می دهد از او در برابر بیماری های پوستی نیز محافظت می کند پس گاهی خرید لباس با قیمت بالا به صرفه خواهد بود البته این را هم بگوییم قیمت گران کالا دلیل بر مرغوب بودن آن نیست.

5) سایز بلوز شلوار بچه گانه

یکی از نکات مهم برای خرید به صورت آنلاین توجه به سایز بلوز شلوار بچه گانه است خرید حضوری شما می توانید فرزند خود را همراه ببرید و لباس را اندازه کنید ولی در خرید آنلاین این کار امکان ندارد پس برای خرید آنلاین و انتخاب سایز مناسب روش های دیگری یافت می شود.

یکی از آن روش ها این است که شما می توانید لباسی را که اندازه و مناسب فرزندتان هست را اندازه بگیرید از جمله چیز هایی که در اندازه گیری باید توجه کرد این موارد هست:

قد آستین و قد لباس، عرض شانه، دور کمر. برای این منظور لباس را روی زمین پهن کنید و با یک متر سالم موارد خواسته شده را اندازه بگیرید.

در بسیاری از موارد خود فروشنده مشخصاتی از لباس را از شما می خواهد تا جدول سایز لباس را کامل کند و لباس مناسب سایز کودک شما را برایتان ارسال کند.

گاهی لباس ها شماره گذاری شده اند که شما می توانید طبق شماره لباس مناسب را انتخاب کنید گاهی شماره گذاری ها بر اساس سن بچه هست مثلا ۲ سال، ۳ سال. برخی فروشنده ها از سایزهای ۴۵. ۵۰ . ۶۰ استفاده می کنند. بعضی هم از بازه های سنی مانند ۱۰ تا ۱۲ سال برای شماره گذاری بهره می برند.

البته برخی لباس ها مانند تی شرت ها و سویشرت ها معمولا آزاد تر هستند و بچه در آن احساس راحتی بیشتری می کند در انتخاب شلوار هم بهتر است کمی بزرگتر خرید کنید تا بچه موقع نشست و برخاست اذیت نشود و کج خلقی نکند.

معرفی جنس های مختلف بلوز شلوار

بلوز شلوار مخمل؛ جنس مخمل بسیار زیبا و پر طرفدار هم هست که از قدیم الایام هم بوده این جنس بیشتر برای فصل پاییز و زمستان کاربرد دارد.

بلوز شلوار کبریتی؛ این جنس پارچه ترند و معروف است و مخاطبان خاص خود را هم دارد این پارچه با کیفیت و شکیل است جنس کبریتی در مدل های مختلفی تولید می شود بعضی نازک و بعضی ضخیم است.

بلوز شلوار سوئیت؛ این جنس بلوز شلوار بهترین گزینه برای کسانی است که به دنبال لباس های شیک و مجلسی هستند جنس سوئیت هم زیباست و هم گرم که برای هوای بهاری و اوایل پاییز مناسب است.

نکته ای که به چشم میخورد در رابطه با سایز لباس های فرزندان میباشد که بسیار حائز اهمیت میباشد. پزشکان و روانپزشکان اعلام کرده اند که لباس چسبان و تنگ میتواند عواقب نچندان خوشی را برای فرزندانتان در پیش داشته باشد، چراکه این امر هم روی روان آنها تاثیر گذار خواهد بود و هم روی جسم آنان.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

zahra.m
5 دی 02 16:22
سایت خیلی خوبیه. لباسهای شیک داره. من راضی بودم