نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

بهترین تکنیک افزایش سایز سینه

1402/8/19 18:35
318 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

بدن یک واقعیت جسمانی است که در طول زندگی رشد می کند و تغییراتی که در آن رخ می دهد، ادراک و تفسیرهای روانی که از اندام های مختلف به دست می آوریم، تصورات مان را تحت تاثیر قرار می دهد. همه جنبه های بدن از قبیل شکل، اندازه، پوشش، سلامت و بسیاری موارد دیگر، در ارزیابی جذابیت آن مد نظر قرار می گیرد. شاید عبارت جامعه بدنی را شنیده باشید. این عبارت، به بررسی احساس، ادراک و تصورات از بدن، می پردازند و در آن، زنان جزو گروه هایی هستند که نسبت به این تصورات ذهنی بسیار حساس ترند. آنها به ویژگی های ظاهری، اهمیت بیشتری می دهند و دوست دارند ویژگی های بدن خود را با الگوهای زیبایی چهره و اندام منطبق کنند. دغدغه های مربوط به ویژگی هایی از بدن خصوصاً در اعضایی از قبیل سینه ها که فرم و شکل آنها در جذابیت و زیبایی اندام بانوان نقش بسیار مهمی دارد، بسیاری از بانوان را که از ناهنجاری هایی در این عضو از اندام خود رنج می برند، به سمت جراحی های زیبایی از قبیل لیفت سینه یا پروتز سینه بعنوان راهکارهایی مفید برای کنترل و نظارت و کیفیت اندام و بهره مند شدن از تاثیرات مثبت آن سوق می دهد.

بهترین تکنیک افزایش سایز سینه

لیفت سینه چگونه دغدغه بانوان در سینه ها را درمان می کند؟

با افزایش سن و مداخله عواملی از قبیل بارداری، شیردهی، تاثیرات هورمونی و غیره، سینه ها ممکن است دچار افتادگی شوند. این افتادگی اغلب با یکی از دو حالت بزرگ یا کوچک بودن سینه ها همراه است. سینه های افتاده به دلیل بدشکلی ظاهری، برای بانوان، تاثیرات روحی - روانی ناخوشایندی را به همراه دارد و لیفت سینه بعنوان یک راهکار مناسب می تواند تاثیر رضایت بخشی را بر جای گذارد. در این پروسیجر جراحی، جراح لیفت سینه، بخش اضافی پوست سینه را که باعث افتادگی آن شده است، حذف می کند و با قرار دادن آن در موقعیت مناسبی روی قفسه سینه، باعث محکم شدن و جذاب شدن شکل ظاهری آن می شود.

پروتز سینه و رفع دغدغه کم حجمی سینه ها

کوچک بودن بیش از حد سینه ها، بدون شک از نظر بسیاری از بانوان، اصلاً اتفاق خوشایندی محسوب نمی شود چراکه آنها را از برازنده دیده شدن لباس روی بدن محروم می کند و تاثیرات روحی روانی منفی برای آنها داشته و اعتماد به نفس شان را کاهش می دهد. خوشبختانه، پیشرفت ها در حوزه جراحی های زیبایی و ابداع روش های خلاقانه، راه حل مناسبی را با معرفی ایمپلنت های ساخته شده از متریال سازگار با بدن، ارائه داده است. این ایمپلنت ها که از تنوع وسیعی از نظر سایز و شکل برخوردار هستند، متناسب با ویژگی های آناتومیکی بدن فرد متقاضی انتخاب می شوند و در طول پروسیجری تحت عنوان پروتز سینه، به شکل و فرم دادن سینه ها از طریق بازیابی کم حجمی در سینه هایی می پردازد که تحت تاثیر عوامل محیطی از قبیل بالا رفتن سن، نوسانات وزنی یا فاکتورهای ژنتیکی از کانتور و حجم مطلوبی برخوردار نیستند.

آیا می توان به طور همزمان جراحی لیفت سینه و پروتز را انجام داد ؟

در برخی موارد، لیفتینگ سینه ها با بالا کشیدن سینه ها و قرار دادن آنها در موقعیت مطلوب روی قفسه سینه، مشکل افتادگی را رفع می کند ولی در انتها، نتیجه مطلوب یعنی خلق یک شکل ظاهری زیبا و جذاب در سینه ها محقق نمی شود. علت چنین نقصانی این است که سینه ها گاهی دارای حجم کافی نمی باشند و همین کم بودن حجم حتی بعد از حذف پوست اضافی و بالا کشیده شدن سینه ها، قادر به شکل دهی رضایت بخش در سینه ها نخواهد بود. در چنین شرایطی، کارگذاری ایمپلنت تحت پروسیجر پروتز سینه، کمبود حجم در سینه ها را رفع می کند و در پی ترکیب این دو فرایند زیبایی، می توان با خلق سینه هایی محکم و بالا و نیز برخوردار از حجم مناسب، به شکل ظاهری جذابی در سینه ها دست پیدا کرد.

آیا لیفت یا پروتز سینه در طول بارداری توصیه می شود؟

فرایند بارداری یک پروسه حساس است که طبیعتاً برای حفظ سلامت مادر و جنین و نیز ایجاد شرایطی مطلوب برای رشد جنین در یک نمودار استاندارد، لازم است همه اقدامات مورد نیاز انجام شود. هر چند لیفت و پروتز سینه به خودی خود، جراحی هایی بی خطر به شمار می آیند ولی با توجه به اینکه لازمه اجرای آنها، قرار دادن بیمار تحت بیهوشی عمومی یا بی حسی موضعی و نیز استفاده از داروهایی از قبیل مسکن یا آنتی بیوتیک برای مهار درد یا عفونت است، منطقی است که به منظور اجتناب از تاثیرات منفی ناشی از این گزینه های دارویی بر روی سلامت جنین، در زمان بندی آن تجدید نظر شود. همچنین با لحاظ نمودن این مطلب که عواملی از قبیل نوسانات وزنی در دوره بارداری و تغییرات در سینه ها در طول دوره شیردهی نیز می تواند شکل سینه ها را تحت تاثیر قرار دهد، منطقی ترین راه، موکول کردن جراحی زیبایی سینه ها به زمانی است که دیگر برنامه ای برای بچه دار شدن در ادامه زندگی نخواهیم داشت.

منبع : دکتر روانفر

پسندها (1)

نظرات (0)