نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

فرش مخصوص گربه چه ویژگی هایی دارد؟

1402/7/9 9:07
721 بازدید
اشتراک گذاری

فرش مخصوص گربه چه ویژگی هایی دارد؟

این روزها نگهداری و سرپرستی از حیوانات خانگی مختلف از جمله گربه در جامعه رواج بیشتری پیدا کرده است. نگه داری کردن از گربه نیازمند فراهم کردن شرایط مناسب است. شما باید با ویژگی های رفتاری گربه تا حد ممکن آشنا باشید و شرایط محیط و منزل خود را به گونه ای فراهم کنید که گربه شما بیشترین احساس راحتی را داشته باشد. یکی از مهم ترین المان های دکوراسیون منزل که افرادی که سرپرستی حیوانات خانگی را قبول میکنند باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند فرش است.

در ادامه نقد و بررسی کاملی خواهیم و به شما خواهیم گفت که فرش مخصوص گربه چی ویژگی هایی نیاز دارد.

مهم ترین ویژگی های فرش مناسب نگداری گربه

برای نگهداری و سرپرستی از حیوانات خانگی همچون گربه بیشترین دغدغه ای که با آن مواجه خواهید شد کثیف شدن فرش و نیاز به شستشوی مداوم آن خواهد بود. حداقل چندین ماه طول میکشد تا گربه شما محل دسشویی اش را یاد بگیرد و در این زمان فرش شما هر روز کثیف خواهد شد و باید آن را بشویید.

همچنین گربه ها از آن دسته حیوانات خانگی هستند که دوست دارند به همه چیز چنگ بزنند پس اگر فرش شما دارای پرز های بلندی باشد خیلی زود خراب میشود. بعضی از افراد زمانی که گربه به سرپرستی قبول میکنند فرش خود را جمع میکنند تا مجبور نباشند آنرا دائما بشویند و همچنین از خراب شدن آن جلوگیری شود. این راه حل مناسبی نخواهد بود چرا که حتی بعد از اینکه گربه شما محل دسشویی‌اش را پیدا کرد باز هم فرش شما را کثیف خواهد کرد و باز هم به آن چنگ خواهد انداخت. پس باید به دنبال راه حل دائمی برای حل مشکل خود باشید.

  • قابلیت شستشوی آسان فرش در ماشین لباسشویی

اگر فرشی خریداری کنید که قابلیت شستشوی آسان در ماشین لباسشویی داشته باشد مشکل کثیف شدن فرش به راحتی حل خواهد شد. هر زمان که گربه شما فرشتان را کثیف کرد میتوانید آنرا به راحتی در ماشین لباسشویی بشویید و فرشی همیشه تمیز در منزل خود داشته باشید.

  • بدون پرز بودن فرش

در منزلی که در آن گربه نگهداری میشود باید فرشی انتخاب و خریداری کرد که پرز نداشته باشد. به این ترتیب فرش ها از پنجه های گربه در امان خواهد ماند! پرز نداشتن فرش امکان جارو کردن آسان فرش را هم به شما خواهد داد.

  • قابلیت جارو کردن آسان

افرادی که تجربه سرپرستی و نگهداری گربه داشتند با این موضوع کاملا آشنا هستند که گربه ها هنگام غذا خوردن فضای اطرافشان را کثیف خواهند کرد. همچنین موی گربه دائما در سرتاسر خانه پخش میشود و جارو کردن فرش را برای شما سخت خواهد کرد. پس باید فرشی انتخاب و خریداری کنید که پرز بلند نداشته باشد و موی گربه به آن نچسبد تا بشود آنرا به راحتی جارو کشید. به همین دلیل هیچگاه به افرادی که قصد سرپرستی گربه دارند پیشنهاد نمیکنیم که فرش پرز بلند در منزل خود پهن کنند.

  • ضد لغزش بودن فرش در تمامی سطوح

گربه ها عادت دارند در فضای منزل بازیگوشی کنند، اگر تجربه نگهداری گربه داشته باشید میدانید که گربه دائما در فضای خانه در حال دوییدن و بازی کردن است. پس باید شرایط چیدمان دکوراسیون منزل خود را به گونه ای فراهم کنید تا از آسیب رسیدن به گربه تان جلوگیری شود. مثلا باید وسایلی که ممکن است گربه شما هنگام بازی کردن به آن برخورد کند را از سر راهش بردارید. همچنین فرش شما باید بطور کامل روی سطوح مختلف از جمله سطوح سرامیکی ضدلغزش باشد تا موقع بازی کردن و دوییدن گربه‌تان جابه‌جا نشود.

  • تولید شده از الیاف آنتی باکتریال

افرادی که تجربه نگهداری و سرپرستی گربهع دارند با بیماری های ویروسی که گربه ها دچار آن میشود آشنایی دارند. شما باید فرش آنتی باکتریال خریداری کنید که از الیاف آنتی باکتریال تولید شده باشد، این نوع فرش ها باکتری ها و ویروس را به خود جذب نمیکند و برای حفظ سلامتی گربه شما کمک بسیار زیادی خواهند کرد.

  • فرش ضد حساسیت

اگر به نگهداری و سرپرستی گربه علاقه مند هستید فرشی انتخاب و خریداری کنید که از الیاف مرغوب و ضد حساسیت بافته شده باشد. الیاف پلاستیکی به شدت حساسیت زا هستند و مناسب افراد خردسال، افراد مسن، افرادی که سابقه بیماری آلرژی یا حساسیت دارند و همچنین مناسب حیوان خانگی نیستند.

بهترین فرش برای نگهداری گربه چه فرشی است؟

فرش مدما بهترین فرش برای نگهداری گربه است چرا که تمام ویژگی های لازم را در اختیار شما قرار میدهد. مدما فرشی دولایه است که لایه رویی طرح فرش است و میتوانید زمانی که کثیف میشود آنرا به راحتی جدا کرده و در ماشین لباسشویی قرار دهید و بشویید.

مدما 100% فرش ضد لغزش است، لایه زیرین فرش مدما، پد ضدلغزشی است که از مواد ضد لغزش سرتاسری تولید شده و ضمن اینکه به نرمی فرش کمک میکند از سر خوردن آن در تمامی سطوح جلوگیری میکند. زمانی که لایه رویی به لایه زیرین متصل شود شما یک فرش کامل خواهید داشت که قابل شستشو در ماشین لباسشویی است. فرشی که به هیچ عنوان روی سطوح مختلف سر نمیخورد و بهترین فرش برای صاحبان حیوان خانگی است.

همچنین فرش مدما از الیاف بسیار مرغوب که آنتی باکتریال و ضد حساسیت هستند تولید شده و به حفظ سلامت گربه شما کمک خواهد کرد. فرش های مدما هیچ پرزی ندارند و موی گربه را به خود جذب نمیکنند. شما میتوانید به آسانی فرش های مدما را جاروبرقی بکشید و به واسطه قابل شستشو بودن لایه رویی همیشه یک فرش تمیز در خانه خود خواهید داشت.

فرش مدما از کجا بخریم؟

مدما بیشترین تنوع طرح و رنگ فرش را در اختیار شما قرار میدهید. شما میتوانید از میان بیش از 1500 طرح و نقش متنوع فرش در رنگ بندی های مختلف فرش مد نظر خود را انتخاب کنید. مدما حتی طرح هایی مخصوص گربه دارد که میتوانید فرش با طرح گربه را انتخاب و خریداری کنید.

علاوه بر این فرش های مدما دارای 16 سایز اختصاصی و استاندارد هستند که شما این امکان را میدهند برای تمامی قسمت های منزل خود فرش همیشه تمیز مدما را خریداری کنید. از جمله ویژگی های دیگری که مدما در اختیار شما قرار میدهد این است که میتوانید تنها با پرداخت نیمی از هزینه فرش طرح جدیدی را خریداری کنید. یعنی میتوانید با پرداخت هزینه بسیار کمی طرح فرش خود را تغییر دهید و به دکوراسیون منزل خود تنوع دهید.

همچنین مدما 7 روز تست رایگان دارد که میتوانید فرش را در منزل خود پهن کنید، آنرا کثیف کنید و در ماشین لباسشویی بشویید! اگر به هر دلیلی از فرش خوشتان نیامد آنرا رایگان مرجوع کنید و هزینه خود را دریافت کنید. تازه ارسال فرش به سراسر ایران رایگان است و فرش از درب کارخانه مدما بصورت رایگان برای شما ارسال میشود.

برای مشاهده طرح های فرش مدما میتوانید به وبسایت فرش مدما به نشانی www.modema.com مراجعه کنید. مدما تنها یک فروشگاه فرش نیست، سبکی از زندگی مدرن است!

پسندها (1)

نظرات (0)