نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

عجیب اما واقعی! 8 مورد از جرایم و اتفاقات دندانپزشکی در آمریکا

1402/6/13 10:31
398 بازدید
اشتراک گذاری

عجیب اما واقعی! 8 مورد از جرایم و اتفاقات دندانپزشکی در آمریکا

گاهی اوقات، مردم اشتباهاتی می‌کنند. برای آن اشتباهات دستگیر و بازداشت می‌شوند و گاهی این افراد دندانپزشک هستند!

در طول تاریخ، اتفاقات و داستان‌های جالبی مربوط به دندان و دندانپزشکان افتاده است که شنیدن آنها می‌تواند جالب و جذاب باشد.

در این مطلب داستان‌هایی را در این مورد تعریف کرده‌ایم. داستان‌هایی از راننده کامیونی که هنگام کشیدن دندان خود تصادف کرد تا دندانپزشکانی که به جرم مستی هنگام رانندگی و یا فرار از مالیات با روش‌های عجیب دستگیر شده‌اند.

پس اگر به دنبال خواندن داستان‌های عجیب، خنده‌دار و غیرقابل باور هستید، مطالعه این مزطلب را از دست ندهید.

راننده کامیون هنگام کشیدن دندان خود تصادف کرد!

یک راننده کامیون 57 ساله در ایالت آلاباما پس از اینکه دستانش را از روی فرمان جدا کرد تا دندان لق خود را از دهانش بیرون بکشد، ماشین 18 چرخش از جاده خارج شد، از سراشیبی در یک گودال افتاد و به درختان کنار بزرگراه برخورد کرد.

پس از این حادثه که در ساعت 10:30 شب رخ داد، ماموران مجبور شدند تا تقریباً ساعت 8 صبح روز بعد، تردد بین ایالتی را به مسیر دیگری منحرف کنند تا زمانی که توانستند یک لاین را برای تردد در ساعات شلوغ باز کنند.

شاید عجیب باشد اما راننده کامیون دندان را به عنوان مدرکی در جیب خود نگه داشت تا بتواند علت حادثه را به ماموران نشان دهد. خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب جدی نرسید.

دندانپزشک سابق به دلیل داشتن محموله مواد مخدر دستگیر شد.

در سال 2005، مقامات یک مرد 72 ساله به نام جو مگنوسون را دستگیر کردند. او سابقه دندانپزشکی در میسیسیپی داشت، اما مجوز اشتغال در این حرفه در سال 1999 منقضی شده بود. دلیل دستگیری او مربوط به حمل مواد مخدر غیرقانونی بود. آقای مگنوسون توسط یک مأمور پلیس راهنمایی و رانندگی متوقف شد. دلیل توقف این بود که او با خودرو وارد مزرعه کسی شده بود.

ایشان بطری‌های زیادی از داروهای تجویزی خود را در صندوق خودرو گذاشته بود. مأمور شجاع و باهوش متوجه شد که ایشان داروهای زیادی در ماشین خود دارد و این امر را به مقامات ویژه اطلاع داد. در نتیجه، ماموران خودروی دندانپزشک را بازرسی کردند. ماموران مواد مخدری مانند والیوم مایع، ماری‌جوانا، سرنگ‌ها، نسخه‌هایی به نام افراد دیگر و حتی 6800 دلار را که در خودروی او پنهان شده بودند، پیدا کردند. انجام این کار توسط یک آقای 72 ساله بسیار جالب بود!

ساوانا، دختری با دندان‌های فلزی!

ساوانا، دختری با دندان‌های فلزی!

ساوانا، یک دختر چهار ساله در فینیکس پس از مراجعه به دندانپزشکی با دندان‌هایی که روکش‌های نقره‌ای رنگ استیل ضد زنگ بر روی دندان‌هایش قرار داده شده بود، از مطب خارج شد! ساوانا تنها 4 دندان پوسیده داشت که نیاز به پر کردن دندان داشتند، اما با تعداد بیشتری دندان پر کرده از کیلینیک خارج شد.

مادر پس از دیدن دندان‌های جدید دخترش شوکه شد. یک دندانپزشک اطفال گفته بود که به دلیل سطح شدید خرابی دندان‌های دختر، شاید این بهترین گزینه درمانی بوده است.

خوشبختانه دندانپزشک دیگری روی دندان‌های ساوانا را با ونیرهای سفید پوشاند تا دیگر چندان مورد توجه نگاه‌های عجیب افرادی که دندان‌های فلزی او را می‌دیدند نباشد.

دندانپزشک آلاسکایی که به جرم فرار مالیاتی دستگیر شد.

یک دندانپزشک اهل آلاسکا زمانی با دادگاه آشنا شد که به پنج سال زندان به دلیل چهار فقره فرار مالیاتی به مبلغ بیش از 575000 دلار محکوم شد. گلن لاکوود به اتهامات متعددی از جمله استفاده از شرکت‌های خارجی برای پنهان کردن درآمد و کم کردن مالیات مجرم شناخته شد.

او هزینه‌های خرید از فروشگاه‌های بزرگی همچون Big Dog، Dress Barn و David’s Big & Tall Store را به عنوان خرید یونیفورم مطب و هزینه‌های مراجعه به سالن‌های ماساژ را به عنوان هزینه تحصیلات تکمیلی عنوان کرده بود!

دولت با بررسی این موارد به فرار مالیاتی او شک کرده و پس از انجام بررسی‌های لازم متوجه تخلف او شدند.

دندان آسیاب مقدس!

دندانپزشکان عادت دارند دندان‌های پوسیده را ببینند، اما کمتر اتفاق می‌افتد که یک دندان مقدس در مطب آنها ظاهر شود! با این حال، یک مطب در فلگستاف با اتفاق غیرمنتظره‌ای مواجه شد که تصویر عیسی مسیح در اشعه‌ ایکس تهیه شده از دندان زنی ظاهر شد. این دندان مقدس که متعلق به کیم آکرمن یک دختر ۳۲ ساله بود، پوسیدگی نداشت.

این دختر اکنون که تصویر عیسی مسیح را در دندان خود دیده است، نسبت به حفظ بهداشت دهان خود اهمیت بسیار زیادی می‌دهد. آکرمن می‌گوید: "بدون شک نمی‌خواهم پوسیدگی در آن دندان پیدا کنم."

ردیابی از طریق دندان مصنوعی!

متأسفانه، حوادث تصادف و فرار کردن اغلب حل‌نشده باقی می‌مانند. اما یک تصادف در ساکرامنتو زمانی که راننده خودروی دزدیده ‌شده دندان‌هایش را جا گذاشت، به راحتی حل شد. جیمز براون ممکن بود بتواند بعد از تصادف با کامیونی که دزدیده بود به راحتی فرار کند، اما وقتی با پای پیاده فرار کرد، چیز مهمی را پشت سر گذاشت: دندان مصنوعی خود.

هنگامی که کیسه هوای کامیون در حین تصادف باز شد و به صورت او برخورد کرد، دندان مصنوعی از دهانش خارج شد.

براون در ابتدا به افسران یک نام جعلی داد، اما آنها خیلی سریع با بررسی پرونده دندان‌های مصنوعی، جعلی بودن اسم را تشخیص دادند. براون به دزدین ماشین و تصادف و فرار کردن متهم شد.

دزد بدشانسی که دندانش شکست.

به نظر می‌رسد از دست دادن دندان در حین ارتکاب جرم، یک اتفاق رایج در کالیفرنیا باشد!

دزدی در هانتینگتون بیچ دوچرخه‌ یک دوچرخه‌سوار را از جلوی یک رستوران به سرقت برد. مالک دوچرخه داخل رستوران رفته بود تا سفارش بیرون بر خود را تحویل بگیرد.

خوشبختانه، فرار دزد مست به دلیل ناتوانی در کنترل دوچرخه با مشکل مواجه شد. او حین فرار کردن، به زمین افتاد و صورتش به سطل زباله سیمانی کنار جاده برخورد کرد. در اثر این اتفاق تعدادی از دندان‌های جلویی او شکستند.

جالب‌ترین بخش این است که تلاش ناموفق برای فرار توسط دوربین امنیتی منطقه ضبط شده بود. چه دزد بدشانسی!

سخن پایانی

از جرم‌هایی که دندان‌ها در آنها نقش داشتند تا کارهای عجیبی که برخی دندانپزشکان می‌کنند، جهان پر از داستان‌های عجیب و گاهی خنده‌دار است.

در پایان می‌خواهیم بگوییم اگر چه ممکن است انجام درمان‌های دندانپزشکی برای برخی از ما چالش‌برانگیز باشد، اما به یاد داشته باشید که هر مراجعه به کلینیک، گامی است به سوی بهبود و حفظ سلامت دهان و دندان‌ها.

دکتر فاطمه لبافی، با داشتن بیش از 30 سال سابقه انجام خدمات درمانی و زیبایی دندان، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشند. پس از طریق تماس با کلینیک دندانپزشکی دکتر فاطمه لبافی برای درمان و برطرف کردن مشکلات دندانی خود و دوچندان کردن زیبایی لبخندتان یک جلسه مشاوره و معاینه رایگان دریافت خواهید کرد. منتظر دیدار شما هستیم.

پسندها (1)

نظرات (0)