نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

نقش ردیاب در حفظ امنیت و آرامش اعضای خانواده (بویژه کودکان و سالمندان)

1402/3/8 15:02
250 بازدید
اشتراک گذاری

نقش ردیاب در حفظ امنیت و آرامش اعضای خانواده (بویژه کودکان و سالمندان)

محافظت از خانواده یکی از مهمترین مواردی است که همواره دغدغه تمامی افراد بوده است. خانواده برای هر فردی بسیار ارزشمند است و تلاش می‌کند بهترین خدمات را به خانواده‌اش ارائه دهد. اما زندگی پر مشغله امروزی باعث شده است که زمان زیادی را به دور از خانواده خود باشیم و نتوانیم با تمام توان در اختیار فرزندان و یا والدین سالمندمان باشیم.

این مسئله کاملاً طبیعی است و افراد زیادی با آن درگیر هستند. از طرفی مسئله نظارت بر فرزندان امری ضروری است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت، اما چگونه می‌توان با مشغله‌ای که امروز داریم، نگرانی خود را از بابت فرزندان و افراد سالخورده در خانواده برطرف کنیم؟

ردیاب خانواده، ردیاب کودک، ردیاب دانش آموز، ردیاب سالمندان و ردیاب افراد آلزایمری در واقع همان محصولاتی هستند که می‌توانند به شما کمک کنند که در هر زمان و مکان نظارت کاملی بر خانواده خود داشته باشید و دیگر نگرانی و دغدغه ای از بابت خانواده خود بویژه فرزندان و افراد سالمند خانوادتان نداشته باشید.

اما منظور از ردیاب خانواده، ردیاب کودک، ردیاب دانش آموز و ردیاب سالمند چیست؟

قبل از پاسخ به سوال مطرح شده اول باید بدانیم ردیاب چیست و چگونه کار می‌کند؟

ردیاب‌ یک دستگاه کوچک الکترونیکی است که با قرار دادن یک سیم‌کارت درونش فعال می‌شود و بعد از آن شما می‌توانید از طریق تلفن همراه خود، تبلت و یا حتی کامپیوتر و لپ‌تاپ شخصی خود نظارت کاملی بر عملکرد فردی که ردیاب را با خود به همراه دارد، داشته باشید و به‌صورت آنلاین و در لحظه از موقعیت مکانی و موارد مشابه دیگری مطلع گردید.

ردیاب‌ها بسته به نوع کارایی و استفاده‌ای که دارند در مدل‌های مختلف طراحی و تولیدشده‌اند و افراد برای خرید تنها باید بر اساس نیاز واقعی خود و انتظاراتشان مدل مدنظر را انتخاب نمایند.

ردیاب خانواده، ردیاب کودک، ردیاب دانش آموز و ردیاب سالمند در واقع مدل های مختلفی از ردیاب هستند که با نگاه ویژه به نیازهای نظارتی خانواده ها در بحث کنترل و مراقبت اعضای خانواده طراحی و تولید گردیده اند.

این ردیاب‌ها جای زیادی نمی‌گیرند و حجم بسیار کمی دارند. اندازه آن‌ها در بزرگ‌ترین سایز، از یک تلفن همراه هم کوچک‌تر است و به‌راحتی می‌توان آن‌ها را در کیف یا جیب قرار داد.

در ادامه برخی از پراستفاده ترین کاربردهای ردیاب های ذکر شده در فوق به تفکیک مدل معرفی شده اند :

ردیاب کودک

ردیاب کودک

مطمئناً در بسیاری از موارد دیده ‌شده که کودکان در محیط‌های شلوغ و پرتردد گم می‌شوند که این موضوع می‌تواند نگرانی‌های زیادی را برای پدر و مادر آن‌ها به همراه داشته باشد.

درصورتی‌که از یک مکان‌یاب کودک استفاده کنید، در چنین موقعیت‌هایی به‌جای سردرگمی و استرس شدید می‌توانید به‌راحتی از مکان فرزند خود مطلع شوید.

ردیاب سالمندان

این را باید در نظر گرفت که برای افراد مبتلا به بیماری‌هایی همچون آلزایمر، امکان خروج از خانه و بروز خطرات احتمالی همواره وجود دارد.

از طرفی نیز مراقبت از مبتلایان به آلزایمر در اغلب موارد با چالش‌های زیادی همراه است و به‌طورمعمول این افراد هنگام خروج از خانه نمی‌توانند مسیر برگشت را به‌راحتی پیدا کنند.

استفاده از ردیاب افراد آلزایمری برای سالمندانی که مبتلا به این بیماری هستند کمک بسیار خوبی برای خانواده‌ها خواهد بود تا از گم‌شدن و همچنین بروز آسیب‌های جدی برای افراد مسن جلوگیری کنند.

ردیاب دانش‌آموز

اگر جزء خانواده‌هایی باشید که در بیشتر مواقع نگران فرزند خود در مسیر مدرسه هستید، بدون شک یک نمونه مکان‌یاب مناسب می‌تواند تا حد زیادی باعث کاهش اضطراب‌های شما شود.

آیا کار کردن با ردیاب شخصی سخت است و نیاز به آموزش دارد؟

در پاسخ به این سؤال باید عنوان کرد که خیر، کار کردن با این ردیاب‌های شخصی بدون نصب آن‌قدر آسان است که هیچ محدودیت استفاده‌ای ازلحاظ سنی برای آن‌ها نمی‌توان قائل شد، به‌گونه‌ای که یک کودک 3 ساله تا سالمندترین فرد یک خانواده به‌راحتی می‌تواند از آن استفاده کند.

ردیاب مناسب چه افرادی می باشد؟

ردیاب مناسب چه افرادی می باشد؟

 به‌طورکلی نمی‌توان استفاده از این ردیاب را به گروه خاصی محدود کرد. تمامی افراد می‌توانند باهدف نظارت از چنین وسیله‌ای استفاده کنند، به‌عنوان نمونه برخی از موارد استفاده ردیاب افراد برای خانواده‌ها عبارت‌اند از :

1- نظارت و کنترل از راه دور کودکان در محیط‌های شلوغ نظیر شهربازی و پارک‌ها

2- رفع دغدغه خاطر خانواده‌های شاغل در نظارت و کنترل از راه دور فرزندان (در زمان حضور در مدرسه، کلاس‌های آموزشی، سرویس مدرسه، مسافرت و اٌردو...)

3- رفع مشکل نظارت و کنترل از راه دور کودکان بیش‌فعال و کودکان توان‌خواه

4- نظارت و کنترل از راه دور افراد سالمند خانواده به‌ویژه افراد آلزایمری

5- ردیابی بار شامل انواع محموله به‌ویژه کوله‌پشتی، ساک و چمدان در سفرهای داخلی و خارجی

6- ردیابی خودرو و وسایل نقلیه در صورت قرار دادن ردیاب درون آن‌ها

.

آیا من هم باید این محصول را بخرم؟

زمانیکه برای اولین بار گوشی‌های هوشمند به بازار آمدند تنها افراد خاصی از آنها استفاده می‌کردند. بسیاری از افراد بر این عقیده بودند که این گوشی‌ها کارآیی ندارند و نیازی نیست که آنها را خریداری کنند. اما به مرور زمان استفاده از گوشی‌های هوشمند رواج پیدا کرد و امروزه به وسیله جدایی‌ناپذیری از زندگی تبدیل شده است.

این مسئله در مورد ردیاب‌ها نیز صادق است. با توجه به این موضوع که مشغله زندگی امروزی بسیار زیاد است، افراد می‌توانند از مزیت‌های بسیاری که این محصولات برایشان فراهم می کنند، بهره‌مند شوند و تا حد زیادی به دغدغه های خود در نظارت بر اعضای خانوادشان پایان دهند.

معرفی بهترین نمونه ردیاب کودک، ردیاب دانش آموز و ردیاب سالمندان در ایران

ردیاب شخصی PR1S رادشید یکی از بهترین ردیاب‌های شخصی در ایران محسوب می‌شود که می‌توان از آن برای موقعیت‌یابی کودکان، دانش آموزان و سالمندان استفاده نمود.

وزن این ردیاب 50 گرم بوده، موقعیت‌یابی دقیقی دارد، در ساخت آن از باطری با ظرفیت ۱۰۰۰ میلی‌آمپر استفاده شده است و می‌توانید از طریق این دستگاه مکالمه نیز داشته باشید.

علاوه براین با دارا بودن قابلیت Geo Fence میتوانید محدوده مجاز حرکتی تعریف کرده و به محض ورود و خروج به این محدوده ها از آنها مطلع شوید.

سامانه ردیابی (نرم‌افزار ردیابی) این ردیاب فارسی بوده و تماماً بر اساس نیاز کاربران ایرانی طراحی‌شده است. این دستگاه تولید ایران بوده و با ضمانت گروه تولید‌کننده آن یعنی رادشید عرضه می‌شود. (یکسال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش)

 برای خرید ردیاب به کجا مراجعه کنیم؟

برای خرید ردیاب به کجا مراجعه کنیم؟

اگر قصد خرید چنین دستگاهی را دارید، کافی است به آدرس اینترنتی https://radshid.com مراجعه و با ثبت سفارش در کمترین زمان ممکن محصول مورد نظر خود را درب منزل دریافت نمایید.

شما همچنین می توانید از طریق تلفن 0313544 با کارشناسان فروش رادشید تماس گرفته و از خدمات مشاوره رایگان قبل و بعد از خرید استفاده نمایید.

لازم به ذکر است شرکت رادشید به جز مدل PR1S دارای مدل‌های دیگری نیز بوده که برای خرید آنلاین آن‌ها می‌توانید از کد تخفیف niniweblog1402 ویژه کاربران نی‌نی وبلاگ استفاده نمایید.

برای این منظور کافی است به  سایت رادشید مراجعه و پس از انتخاب محصول موردنظر کدتخفیف خود را وارد و خرید خود را نهایی نمایید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)