نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

خرید پرفروش ترین سرویس قابلمه و تابه گریل و گرانیتی

1402/1/22 15:13
748 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

سرویس قابلمه امروزه نیاز هر خانه ای می باشد. از طرفی، این سرویس می تواند شمال تابه گریل و تابه گرانیتی باشد که به پخت انواع مواد غذایی با روش های مختلف کمک میکند. در ادامه این موارد را بررسی می کنیم و به مغازه کاویش نیز می پردازیم.

سرویس قابلمه

بسیاری از تابه گریل ها و سرویس های قابلمه سبک هستند و در صورت استفاده مکرر روی حرارت زیاد آسیب می بینند. برخی از انواع تابه ها، مانند لعابی نچسب یا شیشه ای، به راحتی در معرض خرد شدن هستند. یکی دیگر از ظروف آشپزی که ممکن است شنیده باشید که اغلب به آن اشاره می شود یک ماهیتابه است. این یک تابه با سطح صاف و دیواره های مایل است. با این حال، این تابه ها را اغلب می توان با ماهی تابه اشتباه گرفت. یک ماهیتابه سطحی صاف دارد و دو طرف آن صاف است.

هم ماهیتابه ها و هم تابه می توانند گوشت و سبزیجات را تفت دهند. تفاوت اصلی این است که ماهی تابه می تواند غذا را با مقدار کمی روغن به سرعت بپزد، در حالی که ماهی تابه برای پخت و پز که شامل استفاده از مایع است بهتر است.

سرویس قابلمه

تابه گریل

تابه های گریل از چه ساخته شده اند؟

سه ماده اصلی وجود دارد که تابه های گریل از آنها ساخته می شوند :

  • چدن
  • چدن
  • آلومینیوم با روکش تفلون

نگهداری تابه های آلومینیومی با روکش تفلون نسبت به تابه های ساخته شده از چدن راحت تر است. با این حال، وقتی صحبت از زغال‌کردن غذا می‌شود، تأثیری مشابه چدن دارند. اکثر افرادی که ترجیح می دهند از ماهی تابه گریل استفاده کنند، متوجه می شوند که تابه های چدنی در تکرار غذاهای کبابی بهتر عمل می کنند.

تابه گرانیتی

افرادی که غذاهای اسیدی یا غذاهای بسیار معطر می پزند ترجیح می دهند از تابه گرانیتی یا گریل با روکش تفلون استفاده کنند. این به این دلیل است که تفلون به اسید یا نمک واکنش نشان نمی دهد و بوها را حفظ نمی کند. اگر ماهی شما را در یک ماهیتابه چدنی بپزید، خارج کردن بوی آن پس از آن بسیار دشوار است.

با این حال، اگر ترجیح می دهید از تابه گرانیتی برای گوشت قرمز مانند استیک و همبرگر استفاده کنید، با استفاده از جنس گرانیت نتیجه بهتری خواهید گرفت. این به این دلیل است که آنها حتی گرمایی را که برای زغال‌کردن عالی است توزیع می‌کنند.

ماهی تابه ها از چه ساخته می شوند؟

هنگامی که شما یک ماهیتابه را برای آشپزخانه خود انتخاب می کنید، تنوع زیادی دارید و جنس آنها شامل موارد زیر است :

  • فلز مس
  • چدن
  • فولاد ضد زنگ
  • تفلون
  • سرامیک نچسب
  • آلومینیوم
  • مینا نچسب
  • استارفریت راک
  • شیشه ای

با انواع مختلف ماهیتابه ها و ماهیتابه ها، انتخاب آنی که به بهترین وجه متناسب با سبک آشپزی شما باشد، آسان تر است. سطوح تفلون و نچسب راحت‌تر تمیز می‌شوند، اما باید در حین پخت و پز مراقب باشید تا از خراشیدگی تابه اطمینان حاصل کنید. در حالی که برخی از سبک های ماهیتابه ممکن است گران تر باشند، مانند مس و فولاد ضد زنگ کیفیت پخت و پز ارزش سرمایه گذاری را دارد. این تابه ها دوام بیشتری دارند و امکان توزیع بهینه گرما را فراهم می کنند. به عنوان مثال، اگر در این ماهیتابه ها مشغول پختن نوارهای مرغ بودید، تکه های مرغ در قسمت بیرونی ماهیتابه به اندازه قطعه وسط پخته می شوند.

با ماهیتابه، پیدا کردن یک ماهیتابه برای همه بودجه ها آسان تر است. وقتی آماده سرمایه گذاری بزرگ تری برای آشپزخانه خود هستید، می توانید یکی از مواد درجه یک را انتخاب کنید. با این حال، اگر اولین ظروف آشپزی خود را می‌خرید و با بودجه کم می‌خرید، تابه‌های آلومینیومی نچسب را می‌توانید با قیمت‌های ارزان پیدا کنید.

ماهیتابه در مقابل تابه کاویش - آیا دسته ها با هم فرق دارند؟

آخرین موردی که ممکن است بخواهید هنگام مقایسه ماهی تابه گریل و ماهی تابه در نظر بگیرید، دسته ها هستند. اکثر ماهیتابه ها از نظر دسته شبیه به هم هستند. دسته مستقیماً به ماهیتابه متصل می شود و به اندازه کافی بلند است تا با خیال راحت در آن نگه دارید. برخی از دسته های ماهیتابه نیز دارای یک حلقه در انتهای آن هستند تا ظروف پخت و پز شما را در آن قرار دهید.

تابه های گریل متفاوت است. تابه های گریل کوچکتر دسته ای مشابه با ماهی تابه ها دارند. تابه‌های گریل بزرگ، مانند مدل دوگانه سوز، دسته‌های کوچک‌تری در کناره‌ها خواهند داشت تا حمل آن‌ها را آسان‌تر کند. برخی از تابه‌های گریل دارای دسته‌هایی هستند که برای نگهداری راحت‌تر می‌توان آن‌ها را جمع کرد.

kavish

دانستن تفاوت بین ماهیتابه و ماهی تابه گریل قبل از شروع آشپزی ضروری استاگر سعی کردید یک تخم مرغ را در تابه گریل سرخ کنید، در نهایت ناامید خواهید شد.ماهیتابه دارای سطح صافی است که آن را برای روش های مختلف پخت و پز مفید می کند. تابه های گریل مخصوص کباب کردن گوشت و سبزیجات هستند. این ماهیتابه ها خطوطی برآمده دارند تا خطوط زغالی را به گوشت بدهند. نحوه تهیه غذا تعیین می کند که از کدام تابه استفاده کنید. حال که این موارد را شناختید، می توانید به وب سایت kavish.shop سری بزنید و این گزینه ها را خریداری نمایید.

پسندها (1)

نظرات (0)