نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

آشنایی با جایگاه و نقش عکاسی کودک در خانواده

1401/11/12 9:11
238 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

عکاسی کودک با عکستو

دنیای کودکی و خاطرات گذشته با عکاسی کودک برای همیشه ماندگار می‌شود. تصویربرداری با اهداف خاصی دنبال می‌شود و همین موضوع سبک‌های مختلف عکاسی را به وجود می‌آورد. لحظات خاطره انگیز زیادی در زندگی هر فرد پیش می‌آید که ثبت آنها مفهوم و معنای خاصی برایتان ایجاد می‌کند.

دوران کودکی سرشار از خاطرات شیرین و تلخ مختلفی است که وجودشان سبب جذابیت آن می‌شود. این دوره در شکل گیری شخصیت کودکان اهمیت بالایی دارد، توجه و محبت شما به فرزندتان احساس امنیت بیشتری به او می‌دهد. چنین فرایندی بر شخصیت فرزندتان اثر مثبتی می‌گذارد و از او فردی مستحکم می‌سازد.

جذابیت تصاویر فرزدتان با عکاسی کودک در عکستو

تصویربرداری از کودک یکی از مصادیق توجه و محبت به فرزند محسوب می‌شود، علاوه بر این لحظات شیرین و تکرار نشدنی را به یادگار می‌گذارد. عکستو بدون هیچگونه پیچیدگی، به لطف کادر مجرب اعم از عکاسان و ادیتورهای حرفه‌ای زمینه مناسبی را جهت ثبت خاطرات خاص شما فراهم می‌کند.

شما به وسیله عکاسی کودک احساسات شگفت انگیز و منحصر به فردی را به فرزندتان منتقل می‌کنید. البته که این کار خاطرات کودک را برای همیشه زنده نگه می‌دارد و بعدها بهانه خوبی برای مرور ایام گذشته خواهد بود. تصویربرداری از کودک مهر تاییدی مبنی بر توجه و محبت والدین به فرزند است که روز به روز طرفداران آن افزایش می‌یابد.

زیبایی عکس کودک به پارامترهای مختلفی مانند عکاس حرفه‌ای، لوکیشن، ژست، لباس و ... بستگی دارد که رعایت تمام آنها تصاویر جذابی از کودکتان ایجاد می‌کند. جهت بهبود زیبایی تصاویر فرزندتان از تمام ابزار موجود استفاده کنید. موقعیت‌های مختلفی را برای عکاسی از فرزندتان امتحان کنید تا بهترین نتیجه حاصل شود.

هر کدام از لوکیشن‌های منزل، فضای باز یا آتلیه کودک جذابیت خاصی دارد و به تصاویرتان جلوه زیبایی می‌بخشد. عکاس حرفه‌ای تاثیر زیادی در این چرخه دارد و خلاقیتش را به شیوه‌ای هنرمندانه در تصویربرداری به نمایش می‌گذارد.

4 مزیت شگفت انگیز عکاسی کودک

عکاسی کودک مسئله‌ای با ارزش بالا به حساب می‌آید و در میان خانواده‌های ایرانی امری متداول است. با اینکه گوشی‌های هوشمند در زمینه تصویربرداری پیشرفت فراوانی کردند اما کیفیت تصاویر خروجی از آنها با دوربین حرفه‌ای قابل قیاس نیست. جدا از این موضوع، عکاس حرفه‌ای به تمام نکات فنی تصویربرداری آشنایی دارد و آثار هنری جذابی خلق می‌کند.

در واقع با نوعی عکاسی تاثیرگذار روربرو هستید که فقط از عهده عکاسان با مهارت بالا بر می‌آید. شاید در نگاه نخست این موضوع به نظرتان ساده برسد اما تصویربرداری از کودک تاثیر زیادی روی زندگیش می‌گذارد. ما در سایت عکاسی عکستو 4 مزیت شگفت انگیز تصویربرداری کودک را بیان می‌نماییم :

1. اعتماد بنفس کودکان را افزایش می‌دهد.

یکی از روانشناسان مطرح آمریکایی به نام جودی ویزر، تصویربرداری را یکی از راه‌های درمانی روان می‌داند. عکس کودک در کنار خانواده به او کمک می‌کند تا خودش را بهتر بشناسد. این موضوع حس خودآگاهی و اعتماد بنفس را به روش شهودی توسعه می‌دهد.

2. فرزندتان جایگاهش را می‌شناسد.

نشانه‌های بصری مانند عکس سبب تقویت روابط خانواده می‌شود، به خصوص در دوران کودکی که چیزهای زیادی برای یادگیری است. قابی از عکس فرزندتان روی دیوار این نکته را به او یادآوری می‌کند که به کجا تعلق دارد.

3. رشد کودکان را مستند می‌کند.

کودکان خیلی سریع رشد می‌کنند و به بلوغ می‌رسند. ثبت این تغییرات در قالب عکاسی مستند انجام می‌شود و یادگاری مهمی برای خانواده محسوب می‌شود. ثبت نقاط عطف زندگی مانند مراحل مختلف رشد حس و حال عجیبی به همراه دارد.

4. ارزش‌های خانوادگی را به کودکان می‌آموزد.

تصویربرداری کودک برای آینده در جهت تکریم خانواده اهمیت دارد. نمایش جریان احساسات میان اعضای خانواده به کودک ارزش‌های مهمی را آموزش می‌دهد. دنیای امروز پر از تصاویر سلفی و بدون حضور خانواده است، چنین عکس‌هایی ارتباط با خانواده را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

جذابیت عکاسی کودک با 6 ژست خلاقانه

خلاقیت در ژست به عکاسی کودک رنگ و لعاب خاصی می‌دهد و تاثیر خارق العاده‌ای روی کیفیت تصاویر می‌گذارد. کودکان به سبب جذابیت ذاتی که دارند، ژست‌های مختلف موجب زیبایی تصاویرشان می‌شود. ژست عکاسی به پارامترهای مختلفی مانند سن کودک، جنسیت، لباس، لوکیشن تصویربرداری و ... بستگی دارد. در ادامه عکستو ژست‌های جذابی را جهت تصویربرداری از فرزندتان بیان می‌کند :

1. ژست نشسته

پل، نیمکت، مسیر پیاده‌رو، صندلی یا حتی یک تنه درخت در طبیعت را برای نشستن پیدا کنید و از فرزندتان در این حالت تصویربرداری نمایید. ایده‌های جذاب زیادی در این خصوص وجود دارد که به سلیقه عکاس حرفه‌ای مرتبط است.

2. ژست ایستاده

ژست ایستاده در تصویربرداری کودکان رایج است، فقط باید توجه کودک را جلب کنید و در زمانی کوتاه بهترین تصویر را به ثبت برسانید. کنار پله، در حال تکیه به درخت و ... از ایده‌های جذاب این حالت است.

3. خندیدن

چیزی زیباتر از تصویربرداری خنده‌های کودکان نیست! موضوعی بامزه را برای آن تعریف کنید یا اینکه قهقه بزنید تا کودک با شما همراه شود، سپس عکاس تصویر جالبی از این صحنه بگیرد.

4. دویدن

ثبت تصویر خنده با عکاسی کودک در عکستو

دویدن یکی از کارهای سرگرم کننده کودکان است، این کار ژست خاطره انگیزی برای عکاسی به شمار می‌رود. فرزندتان را دنبال کنید و با آنها بازی کنید، در همین حال عکاس حرفه‌ای لحظات جذابی را ثبت می‌کند.

5. میمیک یا حالت خاص چهره

هر کودکی میمیک صورت منحصر به فردی دارد، در این مورد  با عکاس صحبت کنید تا از حالت چهره خاص فرزندتان شات‌های جذابی بگیرد. همچنین از فرزندتان بخواهید کمی ادا دربیاورد تا از این لحظه نیز تصویربرداری نمایید.

6. ارتباط با والدین

فارغ از سن، تصاویر کودک در کنار والدین از جذابیت بالایی برخوردار است. آنها را به آغوش بکشید یا هنگام پیاده‌روی دستشان را بگیرید و از این صحنه‌های پر از احساس تصویربرداری کنید.

تضمین جذابیت عکاسی کودک با عکستو

عکستو به شما ایده‌های می‌دهد تا از هر موقعیتی برای عکاسی کودک بهره ببرید و از ژست‌های جدید استقبال کنید. برخلاف بزرگسالان، کودکان را نمی‌توانید مجبور به انجام حرکات خاص دست و پا یا صورت کنید. در چنین شرایطی عکاس حرفه‌ای تمام حرکات کودکتان را زیر نظر می‌گیرد تا لحظات نابی را برای تصویربرداری شکار کند.

در عکستو قادر به رزرو عکاس کودک حرفه‌ای هستید که در لوکیشن موردنظرتان حاضر می‌شود و با کمترین هزینه، تصاویر خیره‌کننده‌ای برایتان به ثبت می‌رساند. جامعه از عکاسان با تجربه در عکستو مشغول به فعالیت هستند که هر کدام آثار جذابی در این زمینه خلق نموده‌اند.

"برای راحتی و آرامش کودکان بر روی عبارت رزرو عکاس کودک حرفه‌ای کلیک کنید و بهترین خاطرات را از فرزند شیرینتان به یادگار ثبت کنید."

ثبت تصاویر باکیفیت عکاسی کودک با عکستو

عکستو خدمات ویرایش تصاویر را نیز به صورت حرفه‌ای ارائه می‌دهد تا تصویر کودکتان را با کیفیت بالایی بدست آورید. ادیتورهای ماهر عکستو پروژه‌های عکاسی شما را در کمترین زمان ممکن تحویل می‌دهند. نکته جالب اینکه در طول ثبت سفارش عکاسی تا تحویل پروژه از پشتیبانی عکستو برخوردار می‌شوید و مشکلات شما توسط کارشناسان فنی رفع می‌گردد.

قابلیت‌های جالب دیگری با عناوین ثبت سفارش فوری و سفارش ویژه نیز وجود دارد. از طریق این دو قابلیت امکان تحویل پروژه در کمترین زمان ممکن و با شرایط ویژه فراهم می‌شود. عکستو راه‌های متنوعی را جهت ارتباط با شما مشتریان عزیز خلق می‌کند تا سفارشتان را با خیالی آسوده ثبت کنید.

اپلیکیشن عکستو محیط کاربری پیشرفته‌ای را برایتان ایجاد می‌کند و کلیه کارهای مربوط به ثبت سفارش عکاسی و تحویل پروژه را در مدت زمان کوتاهی انجام می‌دهد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)