نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

گوشی فرزندت را راحت کنترل کن!

1401/11/9 11:04
778 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

گوشی فرزندت را راحت کنترل کن!

امروزه با توجه به افزایش استفاده از تلفن همراه و آنلاین شدن کلاس های فرزندان، والدین به دنبال راه هایی برای نظارت و کنترل گوشی فرزندان خود هستند تا به راحتی نظارت بر فرزندان خود داشته باشند.

برنامه کنترل گوشی فرزندان موبوپاک یک نرم افزار برای کنترل گوشی فرزندان است. با این برنامه به راحتی می توانید تماس ها، پیامک ها و تمامی شبکه های اجتماعی فرزند خود را کنترل کرده و به تمامی اطلاعات فرزند خود دسترسی داشته باشید.

این برنامه برای ردیابی فرزندان طراحی شده است و به والدین این امکان را می دهد تا تمامی فعالیت های فرزندان خود را کنترل نمایند و به طورغیرمستقیم از فعالیت فرزندان خود باخبر باشند.

در این مقاله دلایل کنترل گوشی فرزندان توسط والدین و ویژگی های برنامه موبوپاک  را معرفی می نماییم.

چرا والدین باید تلفن فرزندان خود را کنترل کنند؟

طبق تحقیقات، تقریباً همه کودکان زیر پنج سال در سراسر جهان یاد می‌گیرند که قبل از راه رفتن و یا صحبت کردن، روی دکمه‌های صفحه لمسی تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند ضربه بزنند.

چرا والدین باید تلفن فرزندان خود را کنترل کنند؟

کنترل گوشی فرزندان برای والدین مزیت هایی دارد که عبارتند از :

  • متوجه شدن پنهان کاری های فرزند
  • عدم نگرانی درباره موقعیت مکانی فرزند
  • جلوگیری از بروز اتفاق های ناخوشایند
  • آگاهی والدین از فعالیت های فرزند
  • کنترل نرم افزارهای مورد استفاده فرزند
  • جلوگیری از آسیب های روان شناختی

با افزایش روزافزون استفاده از اپلیکیشن های تلفن همراه توسط کودکان و نگرانی والدین در مورد آسیب های احتمالی به کودکان، اپلیکیشن موبوپاک برای کنترل تلفن فرزندان طراحی شده است و به والدین این امکان را می دهد تا با استفاده از این نرم افزار کنترل گوشی فرزندان، به راحتی فرزند خود را کنترل کنند وتمامی حرکت فرزندانشان را دنبال کنند.

اکثر برنامه های کنترل گوشی فرزندان موجود در بازار معمولا نیاز به هزینه بالایی برای فعالسازی دارند. اما در این مقاله، ما برنامه ردیابی گوشی فرزندان موبوپاک را معرفی می کنیم که می توانید آن را به صورت رایگان نصب و استفاده کنید.

چرا برنامه موبوپاک را پیشنهاد می کنیم؟

این اپلیکیشن کلیه فعالیت های گوشی فرزندانتان را به شما گزارش می دهد. در واقع به صورت غیر مستقیم امکان نظارت و کنترل فرزند را برای شما ممکن می سازد.حتی اگر در محل کار باشید و یا در خانه به سر ببرید با نرم افزار کنترل گوشی فرزندان موبوپاک همواره در کنار آنها هستید.

یکی از امکانات این برنامه قابلیت مخفی کردن این نرم افزار در گوشی فرزندتان است و فرزند شما از نصب و اجرای این نرم افزار اطلاعی نخواهد داشت. همچنین تماس‌های دریافتی و پیام‌های متنی و اعلان‌های واتس‌اپ یا اینستاگرام و یا تلگرام فرزندتان را می توانید مشاهده کنید.

یکی از مادران در رابطه با استفاده از موبوپاک گفت: "من باید مطمئن می شدم که فرزندان من به دنبال مطالب مضر و آسیب رسان در سطح اینترنت نیستند. من دو پسر نوجوان دارم و دوست ندارم ببینم ذهن و آینده آنها تحت تاثیر مطالب غیر مرتبط قرار میگیرد. پس با استفاده از موبوپاک می توانم راحت کنترل داشته باشم و از آسیب های احتمالی به فرزندم جلوگیری کنم".

چرا برنامه موبوپاک را پیشنهاد می کنیم؟

همچنین این نرم افزارنگرانی شما را در مواقعی که فرزندتان بیرون از منزل است برطرف می کند. زیرا موقعیت مکانی فرزندتان را برای شما ارسال کرده و شما کنترل مکان فرزند خود را در اختیار دارید.

نرم افزار ردیابی گوشی موبوپاک، دارای امکانات زیر است :
  • نصب و راه اندازی آسان و رایگان برنامه به همراه آموزش های تصویری و پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • یک ماه استفاده رایگان از برنامه موبوپاک
  • کنترل اینستاگرام فرزند
  • کنترل واتساپ فرزند
  • کنترل تلگرام گوشی فرزند
  • کنترل پیامک های ارسالی و دریافتی
  • قیمت مناسب
  • ارائه خدمات مشاوره جهت رفتار مناسب والدین
  • نمایش مکان فرزند
  • سازگاری با تمامی گوشی های اندروید

نصب برنامه موبوپاک

شما می توانید این برنامه  را از بازار و سایت موبوپاک دانلود کنید. همچنین همکاران ما از طریق شماره تلفن 28420621 021 و یا سایت موبوپاک 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

نتیجه گیری

برنامه موبوپاک بهترین نرم افزار کنترل گوشی فرزندان می باشد که والدین می توانند از طریق آن تماس ها، پیامک ها، محیط های مجازی و مکان فرزندان خود را کنترل کنند.

برای رفع نگرانی های والدین در ارتباط با فعالیت های فرزندان در سطح اینترنت، نرم افزار موبوپاک با هدف کنترل فعالیت فرزندان و محیط کاربری بسیار آسان طراحی شد تا بتواند نگرانی های والدین را برطرف نماید.

مشاوره دادن به والدین بصورت آنلاین از مزایایی می باشد که در سایت موبوپاک برای شما در نظر گرفته ایم. در صورتی که موارد نامتعارفی را در گوشی فرزند خود مشاهده کردید با کمک مشاوران ما می توانید واکنش و برخورد مناسبی را با فرزند خود داشته باشید.

پسندها (1)

نظرات (1)

زهرا
12 بهمن 01 10:18
سلام کسی استفاده کرده از این برنامه نظرش و بگه