نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

در سفر به آستارا، کدام هتل را رزرو کنید؟

1401/10/13 13:17
428 بازدید
اشتراک گذاری

اگر شما هم در فکر سفر به آستارا هستید، حتما در این مطلب از جااینجاس با لیست معروف‌ترین هتل‌های آستارا قبل از رزرو آشنا شوید.

رزرو هتل در آستارا

آستارا، شمالی‌ترین شهر استان گیلان، با بازار و مراکز خرید جذاب و متنوع خود، افراد بسیاری را ترغیب به سفر به این شهر زیبا می‌کند. علاوه بر این از جاذبه‌های طبیعی بی‌نظیر این شهر نباید گذشت. از این رو مردمان میهمان نواز آستارا، هتل‌ها و اقامتگاه‌های متعددی را برای گردشگران این منطقه فراهم کرده‌اند. اگر شما هم در فکر سفر به این شهر زیبا هستید، حتما در ادامه با ما همراه شوید تا با لیست بهترین‌ها در هتل آستارا آشنا گردید.

هتل اسپیناس آستارا

هتل اسپیناس از سال ۱۳۷۸ جنب پلیس راه این شهر مشغول پذیرای از میهمانان است. این مجموعه که زیر مجموعه‌ای از گروه هتل‌های اسپیناس است با ۱۶۰ واحد اتاق و سوییت و با پرسنلی مجرب بهترین خدمات را به گردشگران ارائه می‌دهد. از مزایای حضور در هتل اسپیناس آستارا نزدیکی به دریای خزر و چشم اندازی زیباست که خاطره‌ای خوش را رقم می‌زند.

از مهم‌ترین امکانات این هتل 4 ستاره می‌توان به کافی شاپ، رستوران، لابی، پارک کودکان، زمین تنیس، گیم نت، کتابخانه، سالن بیلیارد، جکوزی، تاکسی سرویس، سونا، آسانسور، خشک شویی، خود پرداز، اینترنت در لابی، سالن ورزشی، سفرخانه سنتی، فضای سبز و صندوق امانات در لابی اشاره کرد. در اتاق‌ها نیز حمام با وان، سرویس بهداشتی فرنگی، سشوار، یخچال، چای ساز، سرویس بهداشتی ایرانی، روم سرویس ۲۴ ساعته و سیستم تهویه مطبوع را می‌توان نام برد.

هتل جهانگردی آستارا

هتل جهانگردی آستارا از قدیمی‌ترین هتل‌های این شهر به شمار می‌رود. این اقامتگاه زیر مجموعه‌ای از گروه هتل‌های جهانگردی است و در سال ۱۳۵۴ با ۴۰ واحد اتاق و سوییت به بهره برداری رسیده است. واحدهای اقامتی این مجموعه در قالب اتاق دو تخته، سوئیت یک خوابه چهار تخته و سوئیت دو خوابه چهار تخته قابلیت رزرو دارد.

از مهم‌ترین امکانات این هتل سه ستاره هم می‌توان به لابی، رستوران، صندوق امانات، اینترنت در لابی، خود پرداز، فضای سبز، تلفن، سشوار، سرویس بهداشتی ایرانی، تلوزیون، یخچال، ماهواره، حمام و سرویس بهداشتی فرنگی اشاره کرد.

رزرو هتل آستارا

بیشتر ببینید : هتل بام سبز رامسر با چشم‌انداز طبیعت کوهستان

هتل پارلا آستارا

هتل پارلا آستارا در سال ۱۳۹۴ به بهره برداری رسید. این هتل 4 ستاره در منطقه توریستی حیران واقع شده و حدود یک ربع بیشتر با تله‌کابین حیران فاصله ندارد. این هتل دارای ۵ طبقه و مشتمل بر ۲۵ باب اتاق به صورت اتاق دو تخته، سه تخته، چهار تخته و سوئیت vip چهار تخته است. اتاق‌ها با نمای کوه و نمای گردنه حیران قابلیت رزرو دارند.

از مهم‌ترین امکانات هم می‌توان به کافی شاپ، رستوران، اینترنت در لابی، آسانسور، خود پرداز، سفره‌خانه سنتی، سشوار، یخچال، تلوزیون LCD، مینی بار در اتاق، اتو در اتاق، تلفن، جکوزی، صندوق امانات، حمام با وان و سرویس بهداشتی فرنگی اشاره کرد.

هتل برلیان آستارا

هتل چهار ستاره برلیان آستارا در سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل دارای ۱۴ باب اتاق و سوئیت است که این واحدها در طبقه سوم ساختمان قرار دارند. این هتل در کیلومتر ۴ جاده آستارا به اردبیل و خارج از محدوده پرترافیک شهر، آرامش را در محیطی دنج برای مهمانان به ارمغان می‌آورد. همچنین فاصله ۴ کیلومتری تا اداره گمرک مزیت دیگر این هتل به حساب می‌آید.

هتل ایساتیس آستارا

هتل ایساتیس آستارا با رده کیفی ٣ ستاره، همراه با فضایی مطبوع و آرام جنب جاده آستارا در ٣ کیلومتری بندر زیبای آستارا با ١٥ سوئیت لوکس ٨٠ متری که با استانداردهای روز طراحی شده و مشرف به کوه و جنگل و دریا است، با امکانات کامل آماده پذیرایی از میهمانان است.

امکاناتی از قبیل پذیرایی و سرویس صبحانه و کافی شاپ در سوییت‌ها، یخچال، تلویزیون، شومینه، اجاق گاز و وسایل کامل آشپزخانه، مینی بار کامل، رستوران و تهویه مطبوع، زمینه اقامتی خوش را برای مسافرین فراهم می‌سازد.

هتل آستارا

هتل افرا آستارا

پروژه احداث هتل سه ستاره افرادر سال ۱۳۹۲ شروع شد و سرانجام پس از حدود ۴ سال در اوایل سال ۱۳۹۶، هتل رسما افتتاح گردید. در حال حاضر ساختمان ۴ طبقه هتل افرا با ۱۶ فضای اقامتی در قالب اتاق‌ها و سوئیت‌هایی مجهز میزبان میهمانان است.

این هتل توانسته است با امکانات و خدمات رفاهی خوبی که ارائه می‌دهد، موجبات رضایت مسافران را فراهم کند. بعضی از امکانات و خدمات رفاهی هتل عبارتند از تلفن، تلویزیون، آنتن مرکزی، یخچال، اینترنت بی سیم، نمازخانه، صندوق امانات، تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، اتاق چمدان، روزنامه در لابی، آسانسور، رستوران و پارکینگ.

هتل ابوالفضل آستارا

هتل سه ستاره ابوالفضل آستارا در شمالی‌ترین منطقه استان گیلان و در مجاورت ساحل زیبای دریای خزر فعالیت خود را آغاز نمود. این هتل با فضاهای اقامتی در قالب اتاق، سوئیت و آپارتمان میزبان میهمانان خطه شمال کشورمان است.

فضای زیبا و امکانات رفاهی مناسب، سبب شده تا هتل ابوالفضل به یکی از اقامتگاه‌های خوب آستارا مبدل شود. از مهمترین امکانات این هتل می‌توان اشاره کرد به یخچال، تلویزیون، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات، اینترنت در لابی، کافی شاپ، رستوران، اسب سواری و دوچرخه سواری و پارکینگ.

چگونه هتل‌های آستارا را رزرو کنید؟

اگر قصد رزرو هتل در آستارا را پیدا کرده‌اید، توصیه می‌کنیم به سایت‌های رزرو اینترنتی مراجعه کنید. زیرا این قابلیت را دارند تا مشخصات کامل هتل‌ها را در اختیار شما قرار دهند. از این رو به آسانی می‌توانید امکانات و خدمات هتل‌ها را با یکدیگر مقایسه نموده و بهترین گزینه را انتخاب نمایید. برای نمونه اگر به سایت جااینجاس مراجعه کرده و نام آستارا و مدت زمان اقامت خود را وارد کنید، لیست کامل هتل‌ها به همراه مشخصات کامل آن‌ها همچون آدرس، موقعیت مکانی در نقشه، فاصله از نقاط مهم گردشگری، لیست امکانات، اتاق‌ها، قیمت، قوانین و تجربه مسافرین قبلی در اختیار شما قرار می‌گیرد. علاوه بر این کل فرآیند رزرو به صورت آنلاین بوده و هزینه آن با اعمال بیشترین درصد تخفیف محاسبه می‌گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به jainjas.com مراجعه کنید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)