نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

یاد بگیر مثل بلاگرا آرایش کنی

1401/10/3 12:57
985 بازدید
اشتراک گذاری

 رپورتاژ :

با یک بار خرید از روژه مشتری دائمی ما شوید

دنیای آرایش دنیای وسیعی از ترفندهاست که با استفاده از آن به راحتی می توانید نواقص چهره خود را بپوشانید و بر زیبایی چهره تان بیافزایید. بلاگرها و یا افراد معروف مانند ستاره های هالیوود با توجه به نوع پوست و فرم صورتی که دارند بهترین و مناسب ترین آرایش را برای خود انتخاب می کنند. که این موضوع به زیبایی و درخشان شدن صورت آنها نیز کمک میکند.

پس از آنکه با فرم صورت و نوع پوست خود آشنا شدید باید به سراغ لوازم آرایشی با کیفیت و مناسب پوستتان بروید.

اگر می خواهید مثل بلاگرا و افراد معروف، آرایشی بی نقص و مخملی داشته باشید به شما پیشنهاد می کنیم از محصولات سایت www.rozhee.com خرید کرده و استفاده کنید.

محصولات روبی سان

مراحل میکاپ به سبک افراد معروف

1. استفاده از پرایمر

اگر می خواهید پوستی صاف و بدون منافذ داشته باشید، به طوری که کرم پودر و پنکیک به خوبی روی آن بنشیند و میکاپتان برای مدت طولانی بدون تغییر باقی بماند، به شما استفاده از پرایمر روبی سان را پیشنهاد می کنیم.

محصول به قدری آرایش شما را تغییر می دهد که پس از یک بار استفاده از آن، دیگر نمی توانید آن را کنار بگذارید.

پرایمر صورت روبیسان، فاقد کاور بوده و موجب بالا رفتن ماندگاری آرایش نیز می شود و از برق افتادگی آن جلوگیری می کند.

2. انتخاب کرم پودر مناسب پوستتان

کرم پودر روبی سان با فرمولاسیونی بسیار سبک، بهترین پوشانندگی را به شما می دهد و به دلیل چربی کم، برای انواع پوست مناسب می باشد.

کرم پودر روبی سان در طیف رنگی مختلف به شما امکان پیدا کردن رنگ مناسب را می دهد.

این کرم پودر با SPF15 حاوی عصاره خیار و برگ درخت چای نتیجه ای کاملا مات و مخملی داشته و به راحتی روی پوست شما قابل پخش است.

در نتیجه به هیچ وجه روی پوست خط وخطوط ایجاد نمی کند. میکروپیگمنت های پودری کرم پودر روبی سان از ایجاد براقیت روی پوست جلوگیری کرده و در نقاط چرب پوست، خاصیت کنترل چربی اش را به نمایش می گذارد؛ به همین علت برای انواع پوست مناسب است.

جهت خرید محصولات روبی سان کلیک کنید.

3. انتخاب کانسیلر

کانسیلر مایع روبی سان به علت خاصیت محو کنندگی و پوشش دهی ایده آل حتی با یک بار استفاده لک ها و تیرگی اطراف چشم را می پوشاند.

از کانسیلری که یک درجه روشن‌تر از رنگ طبیعی پوست است کمک بگیرید و آن را به صورت دو مثلث کوچک برعکس زیر چشم‌های‌تان بزنید. علاوه بر این قسمت پایین پل بینی، چانه، وسط پیشانی و بالای لب بالایی‌تان را هم کانسیلر بزنید.

4. با کانتورینگ به صورت‌تان عمق دهید

اگر می خواهید صورتی کشیده و با زاویه داشته باشید و یا گونه هایتان را برجسته کنید باید از کانتورینگ استفاده کنید.

بدین ترتیب که نواحی مانند وسط پیشانس،تیغه بینی،چانه و زیر چشم ها با رنگ روشن و نواحی فک و پره های بینی و کات گونه نیز با رنگ تیره کشیده شود.سپس  نواحی روشن را با پنکیک روشن و نواحی تیره را با پنکیک تیره خشک کنید.

کانسیلر جامد روبی سان دارای بافت جامد بوده که شما می‌توانید مستقیماً روی نواحی مختلف صورتتان از آن استفاده کنید. قابل توجه است که استفاده از این کانسیلر چروک ایجاد نکرده و موجب بالارفتن کلاژن در پوست می شود.

ساختار کانسیلر جامد روبی سان فاقد پارابن بوده و برای محو تیرگی و لک‌های اطراف چشم استفاده می‌شود که با توجه به مدل استیکی این محصول به آسانی می‌توانید آن را روی نقاط مورد نظر بمالید و پس از آن با اسفنج یا بیوتی بلندر کانسیلر را محو کنید.

5. پنکیک بزنید

پس از استفاده کردن از کرم پودر و کانسیلر باید پوست خود را خشک کنید.که ما به شما پنکیک رو بی سان را پیشنهاد می کنیم. پنکیک روبی سان با دارا بودن پوشانندگی بالا ،باعث جذب چربی پوست می‌شود که این ویژگی در نتیجه باعث بالارفتن ماندگاری آرایش می‌شود. قابل ذکر است که از این پنکیک می توانید روی کرم پودر و یا به تنهایی استفاده کنید.

پنکک روبی سان، به دلیل خاصیت پوشانندگی و کیفیت بالایی که دارد، مانع اکسیژن رسانی به پوست نمی شود. به همین دلیل پوست شما می تواند زیر لایه آرایشی که روی پوست ایجاد می کنید هوا بخورد. در نتیجه شما پوستی شاداب و یک دست خواهید داشت.

6. استفاده از رژ گونه

رژ گونه زدن یکی از اصلی ترین مراحل آرایش است چرا که به صورت شما زاویه و رنگ و لعاب می دهد و باعث شادابی و درخشان تر شدن چهره می شود.اگر می خواهید مانند آرایشگرهای حرفه ای رژگونه بزنید و گونه های برجسته ای داشته باشید لازم است از محصولات و کالاهای حرفه ای برای انجام این کار استفاده نمایید.

رژ گونه روبی سان به دلیل بافت ابریشمی و لطیفی که دارد به گونه های شما زیبایی و درخشندگی منحصر به فردی می دهد. همچنین با دارا بودن فرمولاسیون بسیار سبک هیچ گونه سنگینی روی پوست ایجاد نمی کند و با رنگدانه های غنی و رنگ دهی بالایی که دارد، رنگی فوق العاده درخشان به گونه های شما می بخشد.

7. ریمل زدن

یکی از اصلی ترین نکات ارایشی داشتن مژه هایه فر و مشکی و پر حجم است.که این موضوع بسیار برای خانم ها دارای اهمیت می باشد.

ریمل حجم دهنده روبی سان با دارا بودن برس منحصر بفردی که دارد حجم فوق العاده ای به مژه های شما می بخشد. و با رنگ مشکی خود، چشم های شما را زیباتر و جذابتر می کند.

همانطور که برای پوست تان از کرم پودر و پنکک مناسب استفاده می کنید، باید برای چشم هایتان نیز از ریمل متناسب با ویژگی های مژه هایتان استفاده کنید. این محصول دارای فرمولاسیون بسیار غنی و سرشار از موم کارنوبا و موم زنبور عسل است که ماندگاری بالایی داشته و پس از استفاده به زیر چشم ریزش پیدا نمی کند.

8. استفاده از رژ لب مدادی

پیش از آنکه از رژلب استفاده کنید ابتدا از یک رژ لب مدادی برای فرم دادن به لب هایتان استفاده کنید. بدین ترتیب که رژ لب مدادی را بعنوان خط لب در اطراف لب هایتان بکشید.

رژلب مدادی سکرت بایت کالیستا با دارا بودن رنگ دهی فوق العاده وبافت لطیف و سبکی که دارد. جذابیت صورت شما رو چندین برابر می کند. رژ لب سکرت بایت کالیستا ماندگاری بالایی داشته. و بدون تغییر رنگ بر روی لب‌های شما باقی می‌ماند.

هم‌چنین فاقد مواد مضر برای پوست لب بوده و از پوست پوست شدن و خشک شدن لب های شما جلوگیری می کند.

جهت خرید محصولات کالیستا کلیک کنید.

محصولات کالیستا

9. استفاده از رژ لب جامد و مایع

رژ لب جامد مغذی روبی سان، با دارا بودن بافتی نرم و مخملی، جلوه ای مات به لب می بخشد. این رژ لب بسیار سبک است و پوشانندگی بسیار بالایی دارد.

قابل ذکر است که ،یکی از آبرسان های فوق العاده که می تواند لب ها را از خشکی نجات دهد، عسل می باشد. که این کمپانی از موم زنبور عسل در رژ لب های خود استفاده کرده است.

پس از اینکه از رژ لب جامد استفاده کردید حالا برای درخشان شدن و پرحجم دیده شدن لب های خود از رژ لب مایع روبی سان استفاده کنید.

با سفارش هر کدام از این محصولات از تخفیفات روژه بهره مند شوید. برای سفارش محصول وارد سایت https://rozhee.com شوید و یا با شماره تماس ۰۹۳۶۹۵۳۵۲۲۲ و ۴۴۷۴۷۰۰۳-۰۲۱ تماس بگیرید.

پسندها (1)

نظرات (1)

فاطمه رسولی
4 دی 01 18:11
سلام عصر خوش وبسایت نی نی وبلاگ چرا بلاگر ها اینقدر باید معروف باشن که ما آرایش شون رو کنیم ای کاش مردم به اعتماد بنفسی برسن که خودشون یاد بگیرن چهره طبیعی شون رو دوست داشته باشن و از بلاگر ها تقلید نکنن