نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

اسباب بازی لگو و انواع آن

1401/7/4 9:53
828 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

کودکان علاقه زیادی به بازی دارند و حتی بزرگسالان نیز با اسباب بازی‌ها سرگرم می‌شوند. بعضی از وسایل بازی در افزایش میزان خلاقیت افراد تأثیر فوق‌العاده‌ای دارد. لگو از قدیمی‌ترین ابزاری است که برای سرگرمی کودکان استفاده می‌شود. LEGO در کشور دانمارک تولید می شود و نام آن به معنای خوب بازی کردن است. این وسیله در جهان از ابتدای تولید تاکنون، جزء پرفروش‌ترین و پرطرفدار ترین‌ها بوده است.

بازی لگو دارای انواع مختلفی است و از قطعات رنگی زیادی تشکیل می‌شود. از کنار هم قرار دادن قطعات می‌توان اشکال مختلفی مثل ماشین، قطار، خانه، پلیس، دایناسور و ... ساخت. علاوه بر قطعات موجود، آدمک‌های مختلفی نیز در آن وجود دارد که جذابیت بازی را چند برابر می‌کند. جدا کردن و وصل کردن قطعات آن به آسانی انجام می‌شود. همچنین این وسیله بازی، نقش فوق‌العاده‌ای در افزایش خلاقیت ذهنی و تقویت مهارت های فردی کودکان دارد.

معرفی لگو پلیس

lego برای آموزش شغل‌های مختلف کاربرد دارد؛ ازجمله اسباب بازی پلیس که دارای شخصیت‌های پلیسی، ابزار کار این شغل، ماشین‌ها و منطقه فعالیت آن‌ها است. به طور مثال : پلیس‌هایی که در حوزه راهنمایی و رانندگی فعالیت می‌کنند یا پلیس‌هایی که نقش حفاظت را برعهده دارند، دارای قطعات متفاوتی هستند. همچنین لگو پلیس به دلیل تنوع موجود در این شغل از طیف‌های متنوعی از قطعات بازی مثل ‌ایستگاه پلیس، وسایل نقلیه، مینی فیگور‌ها، پلیس مخفی و ... تشکیل شده است.

استفاده از هر کدام قطعات موجود در بازی باعث می‌شود تا کودک با فعالیت‌های پلیس آشنا شود و مهارت‌های لازم را یاد بگیرد. lego علاوه بر جذابیت زیادی که برای کودکان دارد، در آشنایی آن‌ها با مهارت‌های مختلف نیز نقش مهمی دارد و آموزش در کنار بازی و سرگرمی اتفاق می‌افتد.

لگو پلیس

فواید lego پلیس

  • افزایش مهارت حل مسئله
  • تقویت هوش منطقی و فضایی
  • رشد استعداد‌ها
  • تقویت قدرت تمرکز
  • افزایش مهارت‌های فردی
  • بهبود مهارت‌های ارتباطی
  • سرگرم شدن بزرگسالان

مشخصات لگو پلیس

جنس بدنه : پلاستیکی
رنگ : چند رنگ
سن مناسب : بالای 6 سال
تعداد قطعات : در هرکدام از طیف ها متفاوت است.

معرفی اسباب بازی دایناسور

یکی دیگر از اسباب بازی‌های lego، دایناسور‌ها هستند. این موجودات منقرض شده طرفداران زیادی در میان پسر بچه‌ها دارند و لگو دایناسور می‌تواند یک بازی ساختنی سرگرم‌کننده برای آن‌ها باشد. در این اسباب بازی شما یک خانه را بازسازی می‌کنید که در اثر حمله دایناسور‌ها تخریب شده است. این خانه طبقات و اتاق‌های متفاوتی دارد. همچنین در کنار قطعات خانه، فیگور انسان و دایناسور نیز در آن وجود دارد.

اسباب بازی دایناسور

فواید بازی دایناسور

  • آموزش اصول مهندسی به کودکان
  • افزایش قدرت تمرکز در کودکان به دلیل بازی کردن با قطعات زیاد لگو
  • افزایش قدرت درک سه‌بعدی از طریق بازسازی ساختمان
  • تقویت هوش فضایی در کودک
  • بهبود هوش تجسمی

مشخصات lego دایناسور

جنس : پلاستیکی
رنگ : چند رنگ
تعداد قطعات : 1046
تعداد فیگور : 6
قطعات متحرک : دارد
سن مناسب : 6 سال به بالا

خرید از فروشگاه لگو ایران

اسباب بازی لگو قیمت بسیار مناسبی دارد. همچنین محصول ارائه شده بسیار باکیفیت است و تمام قطعات آن به طور کامل در اختیار مشتری قرار می گیرد. برای خرید lego می توانید از طریق سایت این مجموعه ثبت سفارش انجام دهید و بازی را درب منزل تحویل بگیرید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)