نی نی وبلاگنی نی وبلاگ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

اخبار و مقالات نی نی وبلاگ

نی نی وبلاگ؛ دنیای خاطرات کودک و خانواده

برند برتر، قیمت درب کرکره برقی و دوربین مدار بسته پارکینگ

1401/6/30 11:25
1,330 بازدید
اشتراک گذاری

رپورتاژ :

این روزها برای محیط پارکینگ ساختمان­ها و نیز محیط­ های اداری، تجاری و ... استفاده درب کرکره برقی و دوربین مدار بسته پارکینگ بسیار رایج است. طبیعی است که برای محیطی چون پارکینگ، که ممکن است یک یا چندین اتومبیل در آن پارک شده باشند باید شرایط ایمنی را فراهم نمود. درب کرکره برقی و دوربین مدار بسته این امنیت را به خوبی تامین خواهند نمود. در ادامه بیشتر با این دو مهم در زمینه ایمن سازی پارکینگ صحبت خواهیم کرد.

برند برتر دیده بان

فروشگاه دیده ­بان یکی از بزرگترین عرضه کنندگان انواع درب کرکره برقی و دوربین مدار بسته پارکینگ با قیمتی بسیار عالی و نیز کیفیتی مطلوب است. در این فروشگاه شما به راحتی می­توانید بسته به نیاز خود بهترین درب کرکره برقی و دوربین مدار بسته را خریداری کنید.

02166151947

02191024104

dideban-cctv.com

درب کرکره برقی چیست؟

درب کرکره برقی این روزها یکی از درب­های بسیار پرطرفدار برای محیط­های مختلفی چون مغازه­ ها و پارکینگ­ ها محسوب می­شود. این درب از ساختار کاملاً ساده و در عین حال کاربردی برخوردار است. کرکره برقی در واقع گزینه ­ای جایگزین برای کرکره های قدیمی محسوب می­شود. برخلاف نمونه­ های قدیمی، این نوع کرکره، تنها با یک ریموت باز و بسته شده و احتیاجی به زدن قفل دستی به آن­ها نیست.

کرکره برقی قهوه ای پارکینگ

با استفاده از این درب­ها می­توان امنیت بسیار مطلوبی را به محیطی چون پارکینگ بخشید.

دوربین مدار بسته پارکینگ چیست؟

این روزها یکی از راه ­های ساده تامین امنیت یک محیط استفاده از دوربین مدار بسته است. به کمک دوربین مدار بسته پارکینگ شما به راحتی می­توانید ورود و خروج خودروها را در پارکینگ کنترل نموده و همچنین مطمئن باشید که در پارکینگ، هر نوع مشکل یا احتمال دستبرد به خودروها به حداقل می­رسد. قیمت دوربین مداربسته پارکینگ با توجه به آرامشی که به شما می دهد بسیار توجیه پذیر است و نصب آن به شما توصیه می شود. در واقع با نصب دوربین مدار بسته در پارکینگ می­توان امنیت قابل توجهی را برای محیط به ارمغان آورد.

دوربین مدار بسته پارکینگ

قیمت درب کرکره برقی و دوربین مدار بسته پارکینگ

قطعاً برای خرید درب کرکره ­ای و نیز دوربین مدار بسته، قیمت عاملی موثر در انتخاب شما محسوب خواهد شد. به طور کلی نمی­توان قیمت دقیقی را برای هیچ یک از این دو تعیین نمود. چرا که هر یک بسته به شرایط و عوامل مختلفی قیمت متفاوتی خواهند داشت.

در ادامه عواملی که در قیمت هر یک تاثیر خواهد داشت را با هم به طور مفصل بررسی خواهیم نمود.

عوامل موثر بر قیمت درب کرکره برقی

1. نوع موتور درب کرکره برقی

کرکره­ های برقی از نظر نوع موتور با هم متفاوت هستند. موتورهای کرکره برقی در انواع ساید، توبولار و ... وحود دارند. هر یک از این موتورها دارای ویژگی­ های خاص خود هستند و البته از نظر قیمت نیز دارای تفاوت می­ باشند. در این بین موتور توبولار دارای قیمت کمتری به نسبت موتور ساید است هر چند که کیفیت نمونه­ های ساید بیشتر می­باشد.

2. نوع تیغه درب کرکره برقی

نوع تیغه مورد استفاده برای کرکره­ های برقی نیز متفاوت است. از پراستفاده­ ترین نوع تیغه کرکره برقی می­توان به پلی کربنات، آلومینیومی، فولادی، گالوانیزه و ... اشاره نمود. در این بین نمونه­ های آلومینیومی قیمت مناسب­تری دارند اما نمونه­ های فولادی دارای کیفیت خیلی خوبی هستند.

3. سایز و ابعاد درب کرکره برقی

بسته به سایز و ابعاد کرکره برقی نیز قیمت دچار تغییر خواهد شد. طبیعی است که هر چه کرکره برقی مورد نیاز دارای ابعاد و اندازه بزرگ­تری باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. البته لازم به ذکر است بایستی مساحت کرکره برقی وسط کارشناس تعیین شود چرا که هر خطایی در اندازه ­گیری سبب تحت تاثیر قرار گرفتن عملکرد کرکره برقی خواهد شد.

عوامل موثر بر قیمت دوربین مدار بسته پارکینگ

1. برند دوربین مدار بسته پارکینگ

بسته به این که دوربین انتخابی از چه برندی باشد قیمت آن نیز متفاوت. معمولاً برندهای معروف دارای قیمت بیشتری هستند. اما با وجود قیمت بالا، معمولاً به کیفیت محصولات برندهای نام آشنا راحت­تر می­توان اعتماد نمود. چرا که خود روی محصول تست و آزمایش ­های مختلف انجام داده و بعد از اطمینان از کیفیت، آن را روانه بازار می­کنند.

2. تکنولوژی دوربین مدار بسته پارکینگ

از نظر نوع تکنولوژی می­توان دوربین­ های مداربسته را به دو دسته آنالوگ و دیجیتال تقسیم نمود. نمونه ­های دیجیتال دارای قیمت بالاتر و البته کیفیت بیشتر هستند.

3. میزان رزولوشن دوربین مدار بسته پارکینگ

رزولوشن نیز نقشی مهم در قیمت دوربین مدار بسته خواهد داشت. هر چه دوربین از رزولوشن بیشتری برخوردار باشد، تصاویر با وضوح و جزئیات بیشتری ثبت می­شوند. بسته به این که کیفیت تصویر در پارکینگ موردنظر تا چه اندازه برای شما حائز اهمیت است می­توانید رزولوشن دوربین موردنظر را انتخاب کنید.

4. لنز دوربین مدار بسته پارکینگ

از نظر نوع لنز نیز قیمت دوربین­ های مدار بسته متفاوت است. لنز دوربین­ ها در انواع متغیر و ثابت هستند. در نمونه­ های متغیر به راحتی امکان تغییر دید دوربین مدار بسته وجود خواهد داشت. حال آن که نمونه­ های ثابت دارای دید ثابتی می­باشند.

5. امکانات و قابلیت­ های دوربین مدار بسته پارکینگ

برخی از ویژگی­ ها در دوربین ­های مدار بسته سبب شده که تصویر ارتقا پیدا نموده و البته قیمت نیز به مراتب بالاتر برود. برای مثال در برخی دوربین ­ها امکان تصویربرداری رنگی در شب وجود خواهد داشت. از نظر قابلیت­ های هوشمند می­توان برخی دوربین­ ها را با قابلیت­ های تشخیص ورود به منطقه غیرمجاز، تشخیص چهره، شمارشگر افراد و ... اشاره نمود.

انتخاب دوربینی با این قابلیت ­ها به میزان امنیت موردنیاز در یک پارکینگ بستگی خواهد داشت.

خرید درب کرکره برقی و دوربین مدار بسته پارکینگ با بهترین قیمت

کرکره برقی و دوربین مدار بسته پارکینگ از تجهیزاتی هستند که قطعاً باید از یک فروشگاه معتبر خریداری شوند تا نسبت به کیفیت آن­ها آسوده خاطر بود. خرید هر یک از این دو با درنظرگیری قیمت نسبتاً بالای خرید آن­ها بایستی با دقت ویژه ­ای انجام شود تا بهترین محصول را با کارایی بالا انتخاب نمود.

چرا که در صورت انتخاب محصول نامناسب بعد از مدتی به دلیل کیفیت نامناسب و نیز عدم کارایی مطلوب ناچار به تعویض محصول خواهید بود و در نتیجه باید هزینه ­ای اضافه پرداخت نمایید و البته دردسرهای تعویض را به جان بخرید.

برای همین توصیه می­شود که در همان ابتدا به سراغ فروشگاهی معتبر رفته و دست به خرید کرکره برقی و دوربین مدار بسته ­ای مناسب بزنید. با این کار هم هزینه کمتری را پرداخت نموده و هم با خیال راحت تا سال­ها از این دو استفاده خواهید کرد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)